Деловодна информация
00561Община Брезник
0300-71 18/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00561-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Брезник 000386559
ул. Елена Георгиева 16
Брезник BG414 2360 България
Иван Бъчваров - заместник кмет +359 77512434
obshtina_breznik@abv.bg +359 77513845

Интернет адрес/и

https://www.breznik.info

https://e-obp.eu/bp/Document/c8c96d04-8046-43e9-adc8-d4468279da06


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/c8c96d04-8046-43e9-adc8-d4468279da06
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Основен ремонт на част от уличната мрежа и тротоари на територията на Община Брезник“
45233252      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е основен ремонт на улици, асфалтобетонови изкърпвания, фрезоване на асфалтова настилка, преасфалтиране на отделни участъци, ремонт на тротоари.
След подписване на договора за възлагане количествата по видове работи се уточняват на обекта между представители на Възложителя и Изпълнителя.
Обхватът на дейностите е подробно описан в Техническа спецификация
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
253002.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG414

с. Слаковци, с. Долна Секирна, с. Кошарево, с. Ноевци, с. Гърло, с. Ребро, с. Брезнишки извор и с. Сопица, общ. Брезник

Предмет на обществената поръчка е основен ремонт на улици, асфалтобетонови изкърпвания, фрезоване на асфалтова настилка, преасфалтиране на отделни участъци, ремонт на тротоари.
След подписване на договора за възлагане количествата по видове работи се уточняват на обекта между представители на Възложителя и Изпълнителя.
Обхватът на дейностите е подробно описан в Техническа спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА П1 – Гаранционен срок    40 т.
П2 – Срок за реакция за отстраняване при установени гаранционни повреди    20 т.
Цена
40 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
253002.50      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 31/08/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя на основание чл. 4 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя или регистрация в съответен регистър на държава - членка на Европейския съюз или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, като в този случай участникът представя еквивалентен документ, доказващ регистрация членство в аналогична професионална организация на държавата, в която е установен и има силата на вписване в Централния професионален регистър на строителя за обхвата на дейностите, за които е издаден.
Регистрацията да отговаря на предмета на поръчката - втора група, минимум трета категория – строежи по чл. 137, ал. 1, т. 3, б. „а” от ЗУТ.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел А „Годност”). С еЕЕДОП участниците представят информация относно вписването на участника в съответния професионален регистър в държавата членка, в която е установен, дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал.1, т.3, буква „а” от ЗУТ определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Б „Икономическо и финансово състояни”) с посочване на застрахователната полица (номер, дата, издател, застраховано лице), застрахователна сума, застрахована професионална дейност, срок на валидност на застраховката, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност” по чл.171 от ЗУТ, при лимит на отговорността съгласно чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


Участниците, следва да имат и да поддържат за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно изискванията на Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 02.03.2004 г.), покриваща минималната застрахователна сума за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал.1, т.3, буква „а” от ЗУТ определени с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, при реализация на поне един обект с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”) като се предостави и информация за стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото и вида на строителството.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
2.Участникът следва да разполага (собствени или ползвани на друго правно основание) с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, за срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел В „Технически и професионални способности”) като се предостави и информация за това дали наличните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката са собствени или ползвани на друго правно основание.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата
3.Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качество EN ISO 9001:2015 или еквивалентни, или еквивалентни мерки с обхват на сертификацията в областта на строителството за строежи от високо строителство, прилежащата му инфраструктура, строително – монтажни работи по изграждане и реконструкция на обекти от пътната инфраструктура и уличната мрежа.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“), като посочи и вида, номера, датата на валидност и обхвата на съответния сертификат.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
4.Участникът следва да притежава внедрена система за управление на околна среда ISO 14001:2015 или еквивалентни, или еквивалентни мерки.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на оферта съответствието с изискването се декларира в еЕЕДОП (Част IV „Критерии за подбор”, Раздел Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“), като посочи и вида, номера, датата на валидност и обхвата на съответния сертификат.
Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, възложителят може да изисква от участниците по всяко време след отварянето на офертите да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.


1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, при реализация на поне един обект с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Забележка: Под „сходни или идентични дейности“ с дейности а поръчката следва да се разбира: изпълнение на дейности по основен ремонт на улична мрежа и тротоари.
2.Участникът следва да разполага (собствени или ползвани на друго правно основание) с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката, за срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка, както следва:Асфалтополагаща машина - 1 бр.; Пътна фреза - 1 бр.; Машина за напръскване с емулсия (гудронатор)- 1 бр.; Мини челен товарач- 1 бр.; Багер товарач - 1 бр.; Багер- 1 бр.; Товарни автомобили - 3 бр.; Фугорез за асфалтова настилка - 1 бр.; Ръчен кьртач - 1 бр.; Трамбовка за ръчно уплътняване на изкопите – 1 бр.; Валяк - 1 бр.; Компресор за чистене основи при кръпки - 1 бр.; Храсторез - 1 бр. ;Моторен трион - 1 бр.; Валяк до 7 т. – 1 бр.
3.Участникът следва да притежава внедрена система за управление на качество EN ISO 9001:2015 или еквивалентни, или еквивалентни мерки с обхват на сертификацията в областта на строителството за строежи от високо строителство, прилежащата му инфраструктура, строително – монтажни работи по изграждане и реконструкция на обекти от пътната инфраструктура и уличната мрежа.
4.Участникът следва да притежава внедрена система за управление на околна среда ISO 14001:2015 или еквивалентни, или еквивалентни мерки.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Участникът, определен за изпълнител предоставя гаранция, която обезпечава изпълнението на договора в размер на 3% от стойността на договора. Гаранцията се предоставят в една от следните форми: • парична сума; • банкова гаранция; • застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение измежду формите на гаранции, регламентирани в ЗОП. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката. Гаранцията под формата на парична сума или банкова гаранция може да бъде предоставена от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са посочени в проекта на договора за обществена поръчка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

07/07/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Брезник, гр. Брезник, ул. Елена Георгиева 16

Заседанието на комисията е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване и други лица, при спазване на установения режим за достъп до сградата, в която се извършва отварянето.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Плащания по договора се извършват, както следва:
- Авансовото плащане е в размер на 30% (тридесет процента) от цената на договора и се заплаща след представяне от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и одобряване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за авансовото плащане. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ представя на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ фактура за авансово плащане в срок до 30 (тридесет) дни от датата на подписване на договора.
- Окончателното плащане е в размер на разликата до 100% (сто процента) от стойността на договора, но не повече от действително изпълнените и приети работи. Размерът на окончателното плащане е сумата, равна на разликата между стойността на договора между ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и общата сума от авансовото плащане. Окончателно плащане се извършва след подписване на Акт обр. 19 между представители на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ и ИЗПЪЛНИТЕЛЯ.
Възложителят отстранява от процедурата: 1. участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изп. друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията; 2. участник, който е представил оферта, която не отговаря на: предварително обявените условия на поръчката и/или който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 3. участници, които са свързани лица.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава при условията на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва