Деловодна информация
01139
9000-0238 17/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
01139-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Кмет на община Георги Дамяново, публичен възложител на основание чл.5, ал.2, т.9 от ЗОП 000320694
ул.Единадесета № 2
с.Георги Дамяново BG312 3470 България
Радослав Найденов - зам.-кметна общ.Георги Дамяново +359 95512220
gd3470@mail.bg +359 95512340

Интернет адрес/и

http://georgidamyanovo.com/

https://sop.bg/georgidamyanovo-350/proceduri-20-2-zop/a2-0006107.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/georgidamyanovo-350/proceduri-20-2-zop/a2-0006107.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

СТРОИТЕЛНО-РЕМОНТНИ ДЕЙНОСТИ НА ОБЕКТИ В ОБЩ. ГЕОРГИ ДАМЯНОВО ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
45000000      
Строителство

„СТРОИТЕЛНО-РЕМОНТНИ ДЕЙНОСТИ НА ОБЕКТИ В ОБЩ. ГЕОРГИ ДАМЯНОВО ПО ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ”
Обособените позиции са както следва:
Обособена позиция №1 „Ремонт на покрив на сграда училище с. Копиловци"
Обособена позиция №2 „Ремонт на тротоари в населените места от община Георги Дамяново.”
Всички видове строително-монтажни работи ще се извършат при спазване на всички съпътстващи технологичния процес изисквания и последователност от операции, както и при спазване разпоредбите на европейското и национално законодателство.
В съответствие с с чл.48, ал.1 от ЗОП, включените за изпълнение строителни дейности и видове работи са подробно индивидуализирани и описани в техническите спецификации за всяка от обособените позиции, приложени към документацията за участие.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
187441.15      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Ремонт на покрив на сграда училище с. Копиловци 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45200000      
45260000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Сграда училище в с. Копиловци, община Георги Дамяново, област Монтана

Сграда училище в с. Копиловци е триетажна масивна сграда, построена през 1947 г. със застроена площ 583 м2. Покривът на сградата е многоскатен, с дървена конструкция, покрит с керемиди. Покривната конструкция е в много лошо състояние. Дървената конструкция е компроментирана, голяма част от дървените летви и греди са прогнили. Керемидите са стари, част от тях са изпочупени и разместени, в резултат на което при валежи от дъжд и сняг има течове в помещенията.
Обем на поръчката: Строително-ремонтните дейности, предмет на обособената позиция обхващат:
-Демонтажни работи – демонтаж на керемиди, летвена и дъсчена обшивка, водосточни тръби, улуци и др.;
- Доставка на необходимите за ремонта материали – бичени греди, летви, дъски, керемиди, капаци и др.
- Монтаж на покривна конструкция –монтаж на гредоред, направа на летвена обшивка, покриване с керемиди, наковаване на челни дъски и др.
- Събиране, натоварване и извозване на строителни отпадъци.
Видовете строителни и монтажни работи, както и техните количества са подробно посочени в количествено- стойностната сметка, част от документацията за участие.
Всички видове строително-монтажни работи ще се извършат при спазване на всички съпътстващи технологичния процес изисквания и последователност от операции, както и при спазване разпоредбите на европейското и национално законодателство.
В съответствие с с чл.48, ал.1 от ЗОП, включените за изпълнение строителни дейности и видове работи са подробно индивидуализирани и описани в техническите спецификации за всяка от обособените позиции, приложени към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за изпълнение на СМР” /С/    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
59166.15      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е съгласно техническото предложение на участника, посочено в календарни дни и включва срока, считано от датата на подписване на Договора за изпълнение на поръчката и приключва с подписване без забележки на окончателен предавателно-приемателен протокол. ВАЖНО! Възложителят определя макс. срок за изпълнение на поръчката не повече от 90 /деветдесет/ календарни дни.

II.2) Описание 1

Ремонт на тротоари в населените места от община Георги Дамяново. 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
45233262      
45233161      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

тротоари на улици или части от тротоари на улици и настилки на зони на територията на община Георги Дамяново, област Монтана

Строително-ремонтните дейности, предмет на обособената позиция обхващат – демонтаж, разваляне на съществуващи тротоарни плочи и направа на нова тротоарна настилка от бетонови тратоарни плочи с размер 40/40/5 см. на пясъчна основа, доставка и полагане на видими бетонови бордюри с размер 50/25/15 см. и 15/8/50 см. , както и др. съпътстващи дейности по улици и зони, около 1800 кв.м. в населените места в община Георги Дамяново, както следва:
с. Георги Дамяново:
•улица ул. "Първа";
•фонтан с.Георги Дамяново;
с. Меляне:
•улица „Първа“ ;
•площад с. Меляне;
с. Говежда:
•ул. "Първа";
с. Дълги Дел:
•ул. "Първа";
с. Дива Слатина:
•ул. "Първа";
с. Каменна рикса:
•ул. "Първа";
с. Видлица:
•площад с. Видлица;
Строително - ремонтните работи са за обекти от IV-та категория по чл. 137, ал. 1, т. 4 от ЗУТ.
Всички видове строително-монтажни работи ще се извършат при спазване на всички съпътстващи технологичния процес изисквания и последователност от операции, както и при спазване разпоредбите на европейското и национално законодателство.
В съответствие с с чл.48, ал.1 от ЗОП, включените за изпълнение строителни дейности и видове работи са подробно индивидуализирани и описани в техническите спецификации за всяка от обособените позиции, приложени към документацията за участие.
Критериите по-долу
 
ДА „Срок за изпълнение на СМР” /С/    40%
Цена
60%
II.2.6) Прогнозна стойност
128275.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът за изпълнение на поръчката е съгласно техническото предложение на участника, посочено в календарни дни и включва срока, считано от датата на подписване на Договора за изпълнение на поръчката и приключва с подписване без забележки на окончателен предавателно-приемателен протокол. ВАЖНО! Възложителят определя макс. срок за изпълнение на поръчката не повече от 90 /деветдесет/ календарни дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да имат регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват, както следва:
Обособена позиция №1 - първа група, минимум пета категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 1.4.3. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 100 от 15 Декември 2017 г., в сила от 01.01.2018 г., а за чуждестранните лица, съгласно чл.60 от ЗОП в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Обособена позиция №2 - втора група и минимум четвърта категория; по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.2. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 100 от 15 Декември 2017 г., в сила от 01.01.2018 г., а за чуждестранните лица, съгласно чл.60 от ЗОП в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
В случай на участник-обединение, което не е юридическо лице изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата участникът декларира годността за упражняване на професионална дейност чрез попълване на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП) в електронен вид.
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят документите, чрез които се доказва информацията посочена в еЕЕДОП за съответствие с поставените условия, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител, копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС към Камара на строителите в България за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката по съответната обособена позиция- за повече информация: http://register.ksb.bg/. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държавата, в която е установен, доказващи, вписването на участника в съответен регистър на тази държава или че същият може да осъществява дейност по извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За изпълнението на поръчката за съответната обособена позиция е необходимо валидна застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в проектирането и строителството“ по чл.171, ал.1 от ЗУТ, съгласно чл. 5, ал.2, т.4 от НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ /за чуждестранните лица/, с покритие за 4-та или по-висока категория строежи.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от лицето/всяко от лицата, включено/и в обединението, което/ които ще изпълняват услугата съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът използва подизпълнители, същите трябва да отговарят на съответния критерий за подбор съобразно вида и дела от поръчката, които ще изпълняват, и за тях не са налице основания за отстраняване от процедурата.


ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира, че отговаря на критерия за подбор по т.4.2, като попълва раздел Б: Икономическо и финансово състояние, в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществената поръчка, възложителят изисква от Участника, определен за изпълнител да представи, актуални документи по чл.62, ал.1, т.2 от ЗОП – доказателства за наличието на застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват най-малко четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден еквивалентен документ за чуждестранните лица, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до националните бази данни на държавите членки. Когато по основателна причина кандидат или участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания.

Възложителят не поставя изисквания.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква от определения за изпълнител участник да предостави гаранция за изпълнение в размер от 5% от стойността на договора за съответната обособена позиция без ДДС, която да обезпечи неговото изпълнение със срок на валидност - за целия срок на действие на договора плюс 30 (тридесет) дни след прекратяването/окончателното му изпълнение.
Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми:
-депозит на парична сума по сметка на възложителя;
-банкова гаранция в полза на възложителя;
-застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви, разноски или други плащания за периода, през който средствата законно са престояли при него, съответно изпълнителят е бил рестриктиран да ги използва. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор към документацията.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

14/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

с. Георги Дамяново, ул. „Единадесета” № 2, Заседателна зала

Получените оферти за участие в процедурата се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците се уведомяват чрез профила на купувача най-малко 48 часа преди новоопределения час.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
1. Участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРС, както и свързани лица по смисъла на §1т.13 и т.14 от ДР на ЗППЦК, както и участници, за които са налице ограничения по чл.69 от ЗПКОНПИ.
Финансовите средства по настоящата обществена поръчка са осигурени от бюджета на община Георги Дамяново /целеви и издръжка/.Плащането на цената за изпълнение на обществената поръчка се извършва на база единични цени за всяка отделна работа, предложени от Изпълнителя в ценовото предложение чрез текущи плащания въз основата на двустранно подписани протоколи за действително завършени количества строително ремонтни работи /бивш протокол, обр. 19/ и представяне на фактура от страна на Изпълнителя в срок до 30 /тридесет/ календарни дни, считано от приемане на строително ремонтните работи.Договорената цена е окончателна и не подлежи на актуализация за срока на договора за обществена поръчка, освен при условията и по реда, определени в договора и в съответствие с чл. 116 от ЗОП.
Условията и начина на плащане са подробно уредени в проекта на договор за съответната обособена позиция към настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП, срокът за обжалване е 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва