Деловодна информация
00418
42-01-74-(1) 16/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00418-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Дупница 000261630
пл. Свобода №1
Дупница BG415 2600 България
Мария Пилева +359 70159270
admin_dupnitsa@dupnitsa.bg +359 70159257

Интернет адрес/и

http://www.dupnitsa.bg/

http://e-obp.eu/bp/Dupnitsa


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://e-obp.eu/bp/Document/%7B07E7C58D-9250-4FFA-B3C2-BABCC44346E4%7D
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“ИНЖЕНЕРИНГ И ОСНОВЕН РЕМОНТ НА УЛИЦИ НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЩИНА ДУПНИЦА“ ПО ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ
45000000      
Строителство

“Изпълнение на инженеринг за основен ремонт на улици на територията на Община Дупница“ по обособени позиции
Дейностите, включени в обхвата на всяка от обособените позиции включват:
1)Проектиране във фаза „технически проект“ 2)Изпълнение на строително-монтажни работи;3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството. Пълно описание на предмета на поръчката е подробно представено в Техническите спецификации.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
734696.94      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Изпълнение на инженеринг и основен ремонт на ул. „Здравец” в участъка от ул. „Кокиче” до ул. „Лакатица” гр. Дупница” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Дупница, ул. „Здравец” в участъка от ул. „Кокиче” до ул. „Лакатица”

Дейностите, включени в обхвата на всяка от обособените позиции включват:
1)Проектиране във фаза „технически проект“ 2)Изпълнение на строително-монтажни работи;3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Обем: около 205 м.
Пълно описание на предмета на поръчката е подробно представено в Техническите спецификации.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката за проектиране и строителство П1    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
156299.47      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава към II.2.5.) Критерии за подбор:
В състава на показател П1 са следните подпоказатели:
2.1 Организационна схема и взаимоотношения между страните по време на изпълнението на поръчката
2.2 Предложение за проектиране и строителство;
2.3 Строителна програма и времеви график на изпълнението;
2.4 Мерки за опазване на околната среда по време на изпълнението на строителството.

II.2) Описание 1

„Изпълнение на инженеринг и основен ремонт на ул. „Трети гвардейски полк” в участъка от ул. Бригадирска” до ул. „Илинден” гр. Дупница” 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Дупница, „Трети гвардейски полк” в участъка от ул. Бригадирска” до ул. „Илинден”

Дейностите, включени в обхвата на всяка от обособените позиции включват:
1)Проектиране във фаза „технически проект“ 2)Изпълнение на строително-монтажни работи; 3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Обем: около 220 м.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката за проектиране и строителство П1    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
155510.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава към II.2.5.) Критерии за подбор:
В състава на показател П1 са следните подпоказатели:
2.1 Организационна схема и взаимоотношения между страните по време на изпълнението на поръчката
2.2 Предложение за проектиране и строителство;
2.3 Строителна програма и времеви график на изпълнението;
2.4 Мерки за опазване на околната среда по време на изпълнението на строителството.

II.2) Описание 1

„Изпълнение на инженеринг и основен ремонт на ул. „Илинден” в участъка от ул. „Родопи” до ул. „Венелин” гр. Дупница” 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Дупница, ул. „Илинден” в участъка от ул. „Родопи” до ул. „Венелин”

Дейностите, включени в обхвата на всяка от обособените позиции включват:
1)Проектиране във фаза „технически проект“ 2)Изпълнение на строително-монтажни работи; 3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Обем: около 150 м.
Пълно описание на предмета на поръчката е подробно представено в Техническите спецификации.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката за проектиране и строителство П1    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
98859.52      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава към II.2.5.) Критерии за подбор:
В състава на показател П1 са следните подпоказатели:
2.1 Организационна схема и взаимоотношения между страните по време на изпълнението на поръчката
2.2 Предложение за проектиране и строителство;
2.3 Строителна програма и времеви график на изпълнението;
2.4 Мерки за опазване на околната среда по време на изпълнението на строителството.

II.2) Описание 1

„Изпълнение на инженеринг и основен ремонт на ул. „Криволак” в участъка от ул. „Кокиче” до ул. „Момина сълза” гр. Дупница” 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Дупница, ул. „Криволак” в участъка от ул. „Кокиче” до ул. „Момина сълза”

Дейностите, включени в обхвата на всяка от обособените позиции включват:
1)Проектиране във фаза „технически проект“ 2)Изпълнение на строително-монтажни работи; 3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Обем: около 145 м.
Пълно описание на предмета на поръчката е подробно представено в Техническите спецификации.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката за проектиране и строителство П1    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
99327.5      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава към II.2.5.) Критерии за подбор:
В състава на показател П1 са следните подпоказатели:
2.1 Организационна схема и взаимоотношения между страните по време на изпълнението на поръчката
2.2 Предложение за проектиране и строителство;
2.3 Строителна програма и времеви график на изпълнението;
2.4 Мерки за опазване на околната среда по време на изпълнението на строителството.

II.2) Описание 1

„Изпълнение на инженеринг и основен ремонт на ул. „Мир” в участъка от ул. „Венелин” до ул. „Родопи” гр. Дупница” 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Дупница, ул. „Мир” в участъка от ул. „Венелин” до ул. „Родопи”

Дейностите, включени в обхвата на всяка от обособените позиции включват:
1)Проектиране във фаза „технически проект“ 2)Изпълнение на строително-монтажни работи; 3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Обем: около 140 м.
Пълно описание на предмета на поръчката е подробно представено в Техническите спецификации.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката за проектиране и строителство П1    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
95642.1      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава към II.2.5.) Критерии за подбор:
В състава на показател П1 са следните подпоказатели:
2.1 Организационна схема и взаимоотношения между страните по време на изпълнението на поръчката
2.2 Предложение за проектиране и строителство;
2.3 Строителна програма и времеви график на изпълнението;
2.4 Мерки за опазване на околната среда по време на изпълнението на строителството.

II.2) Описание 1

„Изпълнение на инженеринг и основен ремонт на ул. „Даскал Хр. Тодоров” в участъка от ул. „Родопи” до ул. „Трети Гвардейски полк” гр. Дупница” 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр.Дупница, ул. „Даскал Хр. Тодоров” в участъка от ул. „Родопи” до ул. „Трети Гвардейски полк”

Дейностите, включени в обхвата на всяка от обособените позиции включват:
1)Проектиране във фаза „технически проект“ 2)Изпълнение на строително-монтажни работи; 3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Обем: около 102 м.
Пълно описание на предмета на поръчката е подробно представено в Техническите спецификации.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката за проектиране и строителство П1    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
70105.81      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава към II.2.5.) Критерии за подбор:
В състава на показател П1 са следните подпоказатели:
2.1 Организационна схема и взаимоотношения между страните по време на изпълнението на поръчката
2.2 Предложение за проектиране и строителство;
2.3 Строителна програма и времеви график на изпълнението;
2.4 Мерки за опазване на околната среда по време на изпълнението на строителството.

II.2) Описание 1

„Изпълнение на инженеринг и основен ремонт на ул. „Елин Пелин” в участъка т ул. „Родопи” до ул. „Венелин” гр. Дупница” 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG415

гр. Дупница, ул. „Елин Пелин” в участъка т ул. „Родопи” до ул. „Венелин”

Дейностите, включени в обхвата на всяка от обособените позиции включват:
1)Проектиране във фаза „технически проект“ 2)Изпълнение на строително-монтажни работи; 3) Упражняване на авторски надзор по време на строителството.
Обем: около 105 м.
Пълно описание на предмета на поръчката е подробно представено в Техническите спецификации.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на поръчката за проектиране и строителство П1    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
58951.92      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
45

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Продължава към II.2.5.) Критерии за подбор:
В състава на показател П1 са следните подпоказатели:
2.1 Организационна схема и взаимоотношения между страните по време на изпълнението на поръчката
2.2 Предложение за проектиране и строителство;
2.3 Строителна програма и времеви график на изпълнението;
2.4 Мерки за опазване на околната среда по време на изпълнението на строителството.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Забележка!!! Относимо за всички обособени позиции
Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи Втора група – четвърта категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.4. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС или за по-висока категория строежи от същата група, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Участникът декларира съответната информация в Част IV, Раздел А от ЕЕДОП.
За доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представя следния документ, чрез който се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в ЦПРС, придружено с валиден талон по чл. 23, ал. 1 от ПРВВЦПРС или валиден еквивалентен документ, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство – при чуждестранни лица) да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Забележка!!! Относимо за всички обособени позиции
1. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за проектант по чл.171 от ЗУТ или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
2. Участникът трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за строител по чл.171 от ЗУТ или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор в 1. и т. 2. – в Част IV, Раздел Б в ЕЕДОП
За доказване съответствие с поставения критерий за подбор се представят документите по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Заверено копие на валидна застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с изискуемото покритие за проектант и за строител, или еквивалентно доказателство за наличие на изискуемата застраховка.


1. Застрахователната полица за сключена застраховка “Професионална отговорност” трябва да е с минимална застрахователна сума в съответствие с чл.5, ал.1, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която участникът е установен.
2. Застрахователната полица за сключена застраховка “Професионална отговорност” трябва да е с минимална застрахователна сума в съответствие чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Забележка!!! Относимо за всички обособени позиции
1. Опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката
1.1 Участникът трябва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата, строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
Забележка: „Изпълнен“ е този обект, който е приключил в рамките на 5-годишния период от датата на подаване на офертата, независимо от датата на възлагането, и обектът е надлежно приет от възложителя.
1.2. Участникът трябва да е изпълнил за последните три години, считано от датата на подаване на офертата услуга с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
Забележка!!! Критериите за подбор опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката т.1.1. и т.1.2., се прилага кумулативно, ако участник участва в обществената поръчка за повече от една позиции.
Участникът попълва информация по 1.1 и 1.2. за съответствие с изискването в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП.
Забележка: Участникът може да докаже минималните изисквания по 1.1. и т.1.2. ) с един договор изпълнен през последните пет години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да разполага със следния ръководен състав и технически лица за изпълнение на предмета на поръчката
2.1. Екип за проектиране и авторски надзор
2.1.1. Проектант част „Пътна”
2.1.2. Проектант по част „Геодезия“
2.2. Екип за изпълнение на строителството
2.2.1. Ръководител обект
2.2.2. Технически ръководител
2.2.3. Експерт по контрол на качеството
2.2.4. Длъжностно лице по безопасност и здраве
Важно: Едно физическо лице може да изпълнява функции само в един екип и не се допуска да съвместява функции на експерт в различни екипи.
Участникът попълва информация за съответствие с изискването в Част IV, Раздел В от ЕЕДОП, в която предоставя информация, от която да е видно съответствието с поставените изисквания.
За доказване съответствие с поставеното минимално изискване се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3. Системи и/или стандарти
Участникът трябва да има внедрени системи съгласно стандарти, както следва:
3.1. Система за управление на качеството
3.2. Система за управление на околната среда
При подаване на офертата участниците декларират съответствие с изискванията, като попълнят съответната част от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление Част IV “Критерии за подбор“ от еЕЕДОП.
За доказване съответствие с поставеното минимално изискване се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 10 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: Копия на валидни Сертификати за разработени и внедрени от Участника системи за: (1) управление на качеството, (2) управление на околната среда.


1. Опит в изпълнението на дейности, идентични или сходни с предмета на поръчката
1.1. За „строителни дейности с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се приема: дейности по изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабтитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и/или съоръженията към тях.
Възложителят не поставя изискване за обем.
1.2. За „услуга с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката“ се приема изработване на инвестиционен проект във фаза „технически“ или „работен“ по смисъла на ЗУТ и Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, за изпълнение на строителство, свързано с изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабтитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и/или съоръженията към тях.
Възложителят не поставя изискване за обем.
За доказване съответствие с поставеното минимално изискване в т.1.1. и т.1.2. се представят документите по чл. 64, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП, чрез които се доказва достоверността на декларираната в ЕЕДОП информация, а именно: (1) Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга; (2) Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Ръководен състав и технически лица за изпълнение на предмета на поръчката трябва да отговарят на следните минимални изисквания:
2.1. Екип за проектиране и авторски надзор
2.1.1. Проектант част „Пътна” - да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалентен документ. Специфичен опит: като проектант по част „Пътна” при разработването на поне един инвестиционен проект във фаза „технически“ или „работен“ по смисъла на ЗУТ и Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, за изпълнение на строителство, свързано с изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабтитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и/или съоръженията към тях.
2.1.2. Проектант по част „Геодезия“ - да притежава валидно удостоверение за пълна проектантска правоспособност или еквивалентен документ. Специфичен опит: като проектант по част „Геодезия” при разработването на поне един инвестиционен проект във фаза „технически“ или „работен“ по смисъла на ЗУТ и Наредба №4/21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, за изпълнение на строителство, свързано с изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабтитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и/или съоръженията към тях.
2.2. Екип за изпълнение на строителството
2.2.1. Ръководител обект – да има призната образователно - квалификационна стенен „бакалавър" или „магистър”, с придобита специалност „Пътно/Транспортно строителство“, или еквивалентна (вкл. и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност). Специфичен опит: като ръководител на обект или ръководител на екип или еквивалентно на поне един обект за изпълнение на строеж, свързан с изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабтитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и/или съоръженията към тях.
Продължава в раздел VI.3) Допълн. информация.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка по съответната обособена позиция и с цел обезпечаване изпълнението на дейностите, включени в обхвата му, определеният Изпълнител представя гаранция в размер на 4% (четири процента) от стойността му.
!!! Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора по всяка съответна от обособените позиции се оформя в два отделни документа, както следва: (1) гаранция за срочно изпълнение и (2) гаранция за гаранционно поддържане.
Гаранцията за срочно изпълнение на конкретния договор е в размер на 3 % (три на сто) от стойността му, а гаранцията за гаранционно поддържане е в размер на 1 % (едно на сто) от стойността на всеки съответен от тях.
1.3. Гаранцията за изпълнение може да се представи в една от следните форми:
- парична сума;
- банкова гaранция
- застраховка
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

08/04/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

04/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

09/04/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

"Панорамна зала" в сградата на община Дупница, на адрес гр. Дупница, пл.Свобода 1, ет.4

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Продължава от раздел: III.1.3)
2.2.2. Технически ръководител – технически правоспособно лице с висше образование с квалификация „архитект“ или „строителен инженер“ или „инженер“ или лице със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“. Специфичен опит: технически ръководител или еквивалентно на поне един обект за изпълнение на строеж, свързан с изграждане/ново строителство и/или основен ремонт и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти частни пътища и/или улици от второстепенната улична мрежа V и VI клас и/или съоръженията към тях.
2.2.3. Експерт по контрол на качеството - лице, притежаващо валидно удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол за съответствие на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ.
2.2.4. Длъжностно лице по безопасност и здраве - лице, притежаващо валидно удостоверение за преминато обучение по безопасни и здравословни условия на труд
3. Системи и/или стандарти
Участникът трябва да има внедрени системи съгласно стандарти, както следва:
3.1. Система за управление на качеството, съгласно стандарт EN ISO 9001 в обхват „строителство“ или еквивалент.
3.2. Система за управление на околната среда, съгласно стандарта ISO 14001 в обхват „строителство“ или еквивалент.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.196, ал.1, т.1 от ЗОП, във връзка с чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП, решението за откриване на процедурата подлежи на обжалване пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок, считано от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва