„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж по девет обособени позиции |
|
15800000 |
|
Предмет на обществената поръчка е: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж гр. Пещера по девет обособени позиции”: Обособена позиция № 1: Месо и месни продукти Обособена позиция № 2: Мляко и млечни продукти Обособена позиция № 3: Масла и мазнини Обособена позиция № 4: Яйца Обособена позиция № 5: Картофи, кореноплодни и варива Обособена позиция № 6: Риба, рибни продукти и други морски храни Обособена позиция № 7: Зърнени храни и храни на зърнена основа Обособена позиция № 8: Плодове, зеленчуци и продукти от тях Обособена позиция № 9: Други хранителни продукти Обособените позиции и включените в тях продукти по видове и количества са описани подробно в Техническата спецификация към документацията. |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 104716.08 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.2) Описание 1
Месо и месни продукти |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 15100000 15110000 15130000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG423
Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1 | Доставка на хранителни продукти от група "Месо и месни продукти" - Месо и месни продукти - доставка на кайма от мляно месо – 1600 кг, замразено пиле-1800 кг, пилешки бутчета-1800 кг, свинско месо без кост-1100 кг, агнешки комплект-40 кг, пилешки дроб-250 кг, телешко шкембе-120 кг, кюфтета 80 гр.-4500 кг, наденица-270 кг, кренвирши пилешки -130 кг, шунка-20 кг.Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден. | |
ДА |
СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА 25 СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ 25
|
|
50
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 40455.90 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.
|
|
II.2) Описание 1
Мляко и млечни продукти |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 15500000 15511100 15511500 15540000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG423
Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1 | Доставка на хранителни продукти от група "Мляко и млечни продукти" включва: доставка на кисело мляко 3,6%-4500 бр., прясно пастьоризирано мляко-2000 л, краве сирене-120 кг. Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден. | |
ДА |
СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА 25 СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ 25
|
|
50
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 7904.80 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.
|
|
II.2) Описание 1
Масла и мазнини |
3 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 15412000 15412100 15412200
|
II.2.3) Място на изпълнение BG423
Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1 | Доставка на хранителни продукти от група "Масла и мазнини" включва доставка на: краве масло-70 кг и олио слънчогледово-1300 л. Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден. | |
ДА |
СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА 25 СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ 25
|
|
50
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 4424.60 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.
|
|
II.2) Описание 1
Яйца |
4 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 03142500
|
II.2.3) Място на изпълнение BG423
Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1 | Доставка на хранителни продукти от група "Яйца и яйчни продукти" - включва доставка на кокоши яйца-16000 бр.Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден. | |
ДА |
СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА 25 СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ 25
|
|
50
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 4960.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.
|
|
II.2) Описание 1
Картофи, кореноплодни и варива |
5 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 03212000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG423
Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1 | Доставката на продукти от група "Картофи, кореноплодни и варива" включва доставка на грах-430 кг, зрял боб-600 кг, картофи-2500 кг, леща-200 кг, ориз-1000 кг.Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден. | |
ДА |
СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА 25 СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ 25
|
|
50
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 8432.20 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредлите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.
|
|
II.2) Описание 1
Риба, рибни продукти и други морски храни |
6 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 15200000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG423
Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1 | Доставка на хранителни продукти от група "Риба, рибни продукти и други морски храни" включва доставка на риба скумрия-500 кг.Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден. | |
ДА |
СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА 25 СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ 25
|
|
50
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 2460.00 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
Периодино повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.
|
|
II.2) Описание 1
Зърнени храни и храни на зърнена основа |
7 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 15600000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG423
Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1 | Доставка на хранителни продукти от група "Зърнени храни и храни на зърнена основа" включва доставка на бяло брашно-500 кг, грис-90 кг, грухано жито-50 кг, козунак-150 бр., кори за баница-220 бр., тестени изделия-макарони, спагети, фиде, кус-кус-общо 500 кг, бял хляб-8000 бр. Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден. | |
ДА |
СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА 25 СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ 25
|
|
50
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 9911.80 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.
|
|
II.2) Описание 1
Плодове, зеленчуци и продукти от тях |
8 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 03220000 15300000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG423
Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1 | Доставка на хранителни продукти от група "Плодове, зеленчуци и продукти от тях" включва доставка за зимен период от 1 ноември до 31 май на съответната календарна година: зеле-250 кг, спанак-250 кг, кромид-лук-500 кг, магданоз-600 бр., маслини-40 кг, праз-120 кг, тиква-300 кг, гъби пресни -130 кг, чесън-4 кг, ябълки-40 кг, моркови-150 кг; доставка за летен период от 1 юни до 31 октомври на съответната календарна година: диня-400 кг, домати пресни-180 кг, зеле-450 кг, краставици-160 кг, кромид-лук-400 кг, магданоз-380 бр., моркови-100 кг, пъпеш-350 кг, тиквички-160 кг, чушки-300 кг, гъби пресни-110 кг, маслини-40 кг, спанак-220 кг, патладжани-100 кг; консервирани продукти: гювеч-стерилизиран-350 бр., доматено пюре-150 бр., домати стерилизирани-3000бр., паприкаш-800 бр., зелен фасул-стерилизиран-1500 бр., кисели краставици-300 бр., зелеви листа-150 бр., кисело зеле-рязано-560 кг. Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден. | |
ДА |
СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА 25 СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ 25
|
|
50
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 18893.48 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
Периодично повтаряща са поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.
|
|
II.2) Описание 1
Други хранителни продукти |
9 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 15870000 15800000 15831000 15840000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG423
Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1 | Доставка на хранителни продукти от група "Други хранителни продукти" включва следните продукти:– захар-екстра, бяла-800 кг, пудра захар-30 кг, паста-1800 бр., реване-1600 бр., тригуна-1600 бр., бакпулвер-150 бр., ванилия-100 бр., галета-40 кг, дафинов лист-50 бр., джоджен-150 бр., канела-150 бр., боя за яйца-40 бр., нишесте-1500 бр., оцет-35 бр., ронена чубрица-180 бр., сода бикарбонат-30 бр., сол-300 кг, червен пипер-50 кг, черен пипер-60 бр., газирана вода-45 бр., орехови ядки-30 кг. Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден. | |
ДА |
СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА 25 СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ 25
|
|
50
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 7273.30 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 12
Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.
|
|