Деловодна информация
00184Община Пещера
15-03-7 05/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00184-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пещера 000351750
ул. Дойранска епопея № 17
Пещера BG423 4550 България
Гълъбина Карамитрева +359 885822580
g.karamitreva@peshtera.bg +359 35064165

Интернет адрес/и

https://www.peshtera.bg/

http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200305zlDU1635837


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200305zlDU1635837
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Община Пещера 000351750
ул.Дойранска епопея № 17
Пещера BG423 4550 България
Гълъбина Карамитрева +359 885822580
g.karamitreva@peshtera.bg +359 35064165

Интернет адрес/и

https://www.peshtera.bg/

http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200305zlDU1635837

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Пещера 000351750
ул. Дойранска епопея № 17, Център за административно обслужване
Пещера BG423 4550 България
Гълъбина Карамитрева +359 885822580
g.karamitreva@peshtera.bg +359 35064165

Интернет адрес/и

https://www.peshtera.bg/

http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200305zlDU1635837

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж по девет обособени позиции
15800000      
Доставки

Предмет на обществената поръчка е: „Доставка на хранителни продукти за нуждите на Домашен социален патронаж гр. Пещера по девет обособени позиции”:
Обособена позиция № 1: Месо и месни продукти
Обособена позиция № 2: Мляко и млечни продукти
Обособена позиция № 3: Масла и мазнини
Обособена позиция № 4: Яйца
Обособена позиция № 5: Картофи, кореноплодни и варива
Обособена позиция № 6: Риба, рибни продукти и други морски храни
Обособена позиция № 7: Зърнени храни и храни на зърнена основа
Обособена позиция № 8: Плодове, зеленчуци и продукти от тях
Обособена позиция № 9: Други хранителни продукти
Обособените позиции и включените в тях продукти по видове и количества са описани подробно в Техническата спецификация към документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
104716.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Месо и месни продукти 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15100000      
15110000      
15130000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1

Доставка на хранителни продукти от група "Месо и месни продукти" - Месо и месни продукти - доставка на кайма от мляно месо – 1600 кг, замразено пиле-1800 кг, пилешки бутчета-1800 кг, свинско месо без кост-1100 кг, агнешки комплект-40 кг, пилешки дроб-250 кг, телешко шкембе-120 кг, кюфтета 80 гр.-4500 кг, наденица-270 кг, кренвирши пилешки -130 кг, шунка-20 кг.Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден.
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА    25
СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
40455.90      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.

II.2) Описание 1

Мляко и млечни продукти 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15500000      
15511100      
15511500      
15540000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1

Доставка на хранителни продукти от група "Мляко и млечни продукти" включва: доставка на кисело мляко 3,6%-4500 бр., прясно пастьоризирано мляко-2000 л, краве сирене-120 кг. Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден.
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА    25
СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
7904.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.

II.2) Описание 1

Масла и мазнини 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15412000      
15412100      
15412200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1

Доставка на хранителни продукти от група "Масла и мазнини" включва доставка на: краве масло-70 кг и олио слънчогледово-1300 л. Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден.
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА    25
СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
4424.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.

II.2) Описание 1

Яйца 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03142500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1

Доставка на хранителни продукти от група "Яйца и яйчни продукти" - включва доставка на кокоши яйца-16000 бр.Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден.
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА    25
СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
4960.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.

II.2) Описание 1

Картофи, кореноплодни и варива 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03212000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1

Доставката на продукти от група "Картофи, кореноплодни и варива" включва доставка на грах-430 кг, зрял боб-600 кг, картофи-2500 кг, леща-200 кг, ориз-1000 кг.Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден.
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА    25
СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
8432.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредлите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.

II.2) Описание 1

Риба, рибни продукти и други морски храни 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1

Доставка на хранителни продукти от група "Риба, рибни продукти и други морски храни" включва доставка на риба скумрия-500 кг.Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден.
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА    25
СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2460.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Периодино повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.

II.2) Описание 1

Зърнени храни и храни на зърнена основа 7
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15600000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1

Доставка на хранителни продукти от група "Зърнени храни и храни на зърнена основа" включва доставка на бяло брашно-500 кг, грис-90 кг, грухано жито-50 кг, козунак-150 бр., кори за баница-220 бр., тестени изделия-макарони, спагети, фиде, кус-кус-общо 500 кг, бял хляб-8000 бр. Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден.
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА    25
СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
9911.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.

II.2) Описание 1

Плодове, зеленчуци и продукти от тях 8
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
03220000      
15300000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1

Доставка на хранителни продукти от група "Плодове, зеленчуци и продукти от тях" включва доставка за зимен период от 1 ноември до 31 май на съответната календарна година: зеле-250 кг, спанак-250 кг, кромид-лук-500 кг, магданоз-600 бр., маслини-40 кг, праз-120 кг, тиква-300 кг, гъби пресни -130 кг, чесън-4 кг, ябълки-40 кг, моркови-150 кг; доставка за летен период от 1 юни до 31 октомври на съответната календарна година: диня-400 кг, домати пресни-180 кг, зеле-450 кг, краставици-160 кг, кромид-лук-400 кг, магданоз-380 бр., моркови-100 кг, пъпеш-350 кг, тиквички-160 кг, чушки-300 кг, гъби пресни-110 кг, маслини-40 кг, спанак-220 кг, патладжани-100 кг; консервирани продукти: гювеч-стерилизиран-350 бр., доматено пюре-150 бр., домати стерилизирани-3000бр., паприкаш-800 бр., зелен фасул-стерилизиран-1500 бр., кисели краставици-300 бр., зелеви листа-150 бр., кисело зеле-рязано-560 кг.
Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден.
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА    25
СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
18893.48      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Периодично повтаряща са поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.

II.2) Описание 1

Други хранителни продукти 9
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
15870000      
15800000      
15831000      
15840000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

Домашен социален патронаж с адрес: гр. Пещера, ул."Сокола" № 1

Доставка на хранителни продукти от група "Други хранителни продукти" включва следните продукти:– захар-екстра, бяла-800 кг, пудра захар-30 кг, паста-1800 бр., реване-1600 бр., тригуна-1600 бр., бакпулвер-150 бр., ванилия-100 бр., галета-40 кг, дафинов лист-50 бр., джоджен-150 бр., канела-150 бр., боя за яйца-40 бр., нишесте-1500 бр., оцет-35 бр., ронена чубрица-180 бр., сода бикарбонат-30 бр., сол-300 кг, червен пипер-50 кг, черен пипер-60 бр., газирана вода-45 бр., орехови ядки-30 кг.
Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден.
Критериите по-долу
 
ДА СРОК ЗА ИЗВЪРШВАНЕ НА ИЗВЪНРЕДНА ДОСТАВКА    25
СРОК ЗА ПОДМЯНА ПРИ РЕКЛАМАЦИЯ ОТ ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ    25
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
7273.30      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


Периодично повтаряща се поръчка на всеки 12 месеца. Същата е съобразена с разпоредбите на чл.21, ал.8 от ЗОП.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за оценка на офертите: Икономически най-изгодна оферта, изразяваща се в оптимално съотношение качество/цена. Комплексната оценка се формира като сума от оценките за всички показатели в методиката. На първо място ще бъде класиран участникът, събрал максимален брой точки. Подробно обяснение на методиката е дадено в документацията за участие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да разполага с обект за производство или търговия с хранителни продукти от съответната група хранителни продукти в обособената позиция, който е вписан в Регистъра на обектите за производство и търговия с храни, отговарящ на изискванията за производство и търговия на предлаганите продукти, регистриран като постоянен обект по реда на чл. 12 от Закона за храните, както следва:
- За обособена позиция № 1 - за група „Месо и месни продукти“
- За обособена позиция № 2 - за група „Мляко и млечни продукти“
- За обособена позиция № 3 - за група „Масла и мазнини“
- За обособена позиция № 4 - за група „Яйца и яйчни продукти“
- За обособена позиция № 5 - за група „Картофи и кореноплодни“ и за група „Варива“
- За обособена позиция № 6 - за група „Риба, рибни продукти и други морски храни“
- За обособена позиция № 7 – за група „Зърнени храни и храни на зърнена основа“
- За обособена позиция № 8 - за група "Плодове - пресни, замразени, изсушени, консервирани, под формата на нектари и плодови сокове, конфитюри, мармалади, желета и компоти" и за група "Зеленчуци - сурови, сготвени, консервирани, замразени, изсушени, ферментирали, зеленчукови сокове"
- За обособена позиция № 9 - за група "Подправки - пресни и изсушени", за група "Други храни" и за група "Захар, захарни и шоколадови изделия, мед"
Минимално изискване: Участникът следва да разполага с минимум 1 (един) регистриран обект за производство или търговия с хранителни продукти от съответната група хранителни продукти в обособената позиция, за която подава оферта.
При участие в повече от една обособена позиция, изискването се прилага кумулативно по отношение на групите хранителни продукти, включени в обособените позиции, за които се подава оферта. Обектът може да бъде един, но с регистрация за производство и/или търговия с различните групи хранителни продукти, включени в обособената/ите позиция/и, за която/ито се подава оферта.Документ,с който се доказва изпълнението на това изискване:Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител,заверено копие от удостоверение/я или еквивалентен документ за постоянна регистрация на обект,съгласно чл.12 от Закона за храните,с вписана/и група/и храни, за която/които позиция/и се подава офертата, издадено от компетентен орган, по местонахождение на обекта.Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него,което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.Когато участникът предвижда участие на подизпълнители,съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.Участниците посочват в ЕЕДОП подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат,ако възнамеряват да използват такива.Съответната информация се попълва в Част IV, Р-л А от ЕЕДОП.При подаване на оферта уч-т описва, че отговаря на изискванията за годност като изписва № и дата на издадения документ,група храни в Част IV ,Р-л А от ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не залага финансови и икономически изисквания.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполага с 1 (един) брой хладилно транспортно средство, регистриранo в Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) за превоз на хранителни продукти от група месо и месни продукти, и/или от група мляко и млечни продукти, и/или от група масла и мазнини, и/или от група риба, рибни продукти и други морски храни и/или от група яйца и яйчни продукти, в зависимост от обособената/ите позиция/и, за която/ които участникът участва.
Изискването се отнася само за Обособена позиция № 1 - Месо и месни продукти, Обособена позиция № 2 - Мляко и млечни продукти, Обособена позиция № 3 - Масла и мазнини, Обособена позиция № 4 – Яйца и Обособена позиция № 6- Риба, рибни продукти и други морски храни.
Забележка: Ако участникът участва за повече от една от горепосочените позиции, изискването за 1(един) брой хладилно транспортно средство, регистрирано в ОДБХ, се прилага общо за всички позиции, т.е ако участникът подава оферта за две, за три, за четири или и за петте обособени позиции, е достатъчно да разполага с минимум 1(един) брой хладилно транспортно средство, регистрирано в ОДБХ, с оглед покриване на заложения критерий за подбор от документацията за участие.


За изпълнение предмета на поръчката, всеки участник трябва да разполага с минимум 1 (един) брой хладилно транспортно средство, регистриранo в Областна дирекция по безопасност на храните (ОДБХ) за превоз на хранителни продукти от група месо и месни продукти, и/или от група мляко и млечни продукти, и/или група масла и мазнини и/или от група риба, рибни продукти и други морски храни и/или от група яйца и яйчни продукти, в зависимост от обособената/ите позиция/и, за която/ които участникът участва.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет.
Документ, с който се доказва изпълнението на това изискване:
В случаите по чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал.1, т.2 от ЗОП съответствието с изискването се доказва с декларация за техническото оборудване, което ще бъде използвано за изпълнение на поръчката.
При подаване на оферта участникът описва подробно информацията, съгласно изискванията по съответния критерий за подбор, посочвайки № и дата на удостоверението за регистрация от ОДБХ, марка и модел на транспортното средство, рег. №, собствено/наето/лизинг, или др. и групата храни, за които е регистрирано/ в Част IV, Раздел Б, от ЕЕДОП. В случаите, когато се подава повече от един ЕЕДОП, обстоятелствата, свързани с критериите за подбор, се съдържат само в ЕЕДОП, подписан от лице, което може самостоятелно да представлява съответния стопански субект.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Доставките ще се извършват до склада на Домашен социален патронаж, с адрес: гр.Пещера, ул."Сокола" № 1.
Заявките за доставка на хранителните продукти се предават на изпълнителя един път седмично не по-късно от 17:00 часа на последния работен ден от седмицата, предхождаща доставките, в писмен вид, от определено от директора на Домашния социален патронаж, длъжностно лице. Заявките се изпращат на изпълнителя по посочена от него електронна поща, при условията на договора. Доставките на стоките се извършват франко склада на социалния патронаж, съгласно предварителните заявки, в работен ден, както следва: два пъти в седмицата, не по-рано от 8:30 часа и не по-късно от 10:30 часа в дните, определени в заявката. Регулярните доставки не изключват възможността за извънредни такива, когато това се налага по обективни причини. В случай на необходимост за Възложителя от извънредни заявки, същите ще се подават към изпълнителя до 10:00 часа на текущия ден.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/03/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Община Пещера, гр. Пещера, ул. Дойранска епопея № 17

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


м.февруари 2021 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Лично състояние на участниците:От участие в настоящата процедура по ЗОП ще бъде отстранен участник,за който се установи наличие на някое от следните обстоятелства по чл.54,ал.1 от ЗОП, както следва:1.е осъден с влязла в сила присъда,за престъпление по чл.108а,чл.159а - 159г,чл.172,чл.192а, чл.194-217, чл.219-252, чл.253-260,чл.301-307,чл.321,321а и чл.352- 353е от НК;2.е осъден с влязла в сила присъда, за престъпление,аналогично на тези по т.1,в друга държава членка или трета страна;3.има задължения за данъци и задължителни осигурителни вноски по смисъла на чл.162, ал.2, т.1 от ДОПК и лихвите по тях,към държавата или към общината по седалището на възложителя и кандидата или участника,или аналогични задължения,съгласно законодателството на държавата,в която кандидатът или участникът е установен,доказани с влязъл в сила акт на компетентен орган.Наличието на неплатени задължения не води до отстраняване на участника, ако техният размер не надвишава 1 на сто от сумата на годишния общ оборот за последната приключена финансова година,но не повече от 50 000лв.4.е налице неравнопоставеност в случаите по чл.44,ал.5 от ЗОП;5.е установено, че:а)е представил документ с невярно съдържание,с който се доказва декларираната липса на основания за отстраняване или или декларираното изпълнение на критериите за подбор;б)не е предоставил изискваща се информация,свързана с удостоверяване липсата на основания за отстраняване или изпълнението на критериите за подбор;6.е установено с влязло в сила наказателно постановление или съдебно решение,нарушение на чл.61,ал.1, чл.62, ал.1 или 3,чл.63, ал.1 или 2,чл.118,чл.128,чл.228,ал.3,чл.245 и чл.301-305 от КТ или чл.13, ал.1 от ЗТМТМ или аналогични задължения,установени с акт на компетентен орган,съгласно законодателството на държавата,в която кандидатът или участникът е установен;7.е налице конфликт на интереси(§ 2,т.21 от ДР на ЗОП),който не може да бъде отстранен.
При сключване на договор за ОП с избрания изпълнител липсата на основания за отстраняване по чл.54,ал.1 от ЗОП ще се доказва със следните документи:-за обстоятелствата по чл. 54,ал.1,т.1 от ЗОП–свидетелство за съдимост;-за обстоятелствата по чл.54, ал.1,т.3 от ЗОП– удостоверение от органите по приходите и от общината по седалището на възложителя и на участника;- за обстоятелствата по чл.54, ал.1,т.6 и чл.56, ал.1,т.4 от ЗОП– удостоверение от органите на ИА„Главна инспекция по труда”. Специфичните основания за изключване на участниците от ОП са подробно разписани в Раздел II,т.3 от документацията за участие.Възложителят отстранява от процедурата:участник,който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие,посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;участник,който е представил оферта,която не отговаря на предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;участник,който е представил оферта,която не отговаря на правила и изисквания,свързани с опазване на околната среда,социалното и трудовото право,приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично,социално и трудово право; участник,който не е представил в срок обосновката по чл.72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл.72, ал.3–5 от ЗОП; участници,които са свързани лица;участник,подал оферта,която не отговаряна условията за представяне,включително за форма,начин,срок и валидност;лице,което е нарушило забрана по чл.101, ал.9 или 10 от ЗОП.Гаранцията,обезпечаваща изпълнението на договора за всяка ОП в размер на 2 /два/ % от стойността му без ДДС.Изискванията към участниците са разписани подробно в док-та на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Срокът за обжалване е съгласно чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва