Деловодна информация
56
ОХ-11-51 04/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
56-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Харманли-Кмет 000903939
пл.Възраждане 1
Харманли BG422 6450 България
Яница Георгиева +359 37382015
obshtina@harmanli.bg +359 37382525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

www.harmanli.nit.bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://harmanli.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/dostavka-na-speczializiran-avtomobil/avtovishka/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Харманли-Кмет 000903939
ул.Петко Каравелов 4 (Информационен център)
Харманли BG422 6450 Бутан
Снежана Йорданова +359 37382015
obshtina@harmanli.bg +359 37382525

Интернет адрес/и

www.harmanli.bg

www.harmanli.nit.bg

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Доставка на 1 (един) брой употребяван специализиран автомобил /автовишка/ за нуждите на Община Харманли“
34100000      
Доставки

"Доставка на 1 (един) брой употребяван специализиран автомобил /автовишка/ за нуждите на Община Харманли“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
34100000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG422

гр. Харманли, пл. „Възраждане” №1

При изпълнението на обществената поръчка следва да се извърши доставка на 1 (един) брой употребяван специализиран автомобил /автовишка/ за нуждите на Община Харманли.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за доставка (СрД)    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
100000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисквания!
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания!

Възложителят не поставя изисквания!
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да имат опит в изпълнението на доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
ВАЖНО!!! Под „доставка идентична или сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира: извършване на доставка на специализирана автотехника.
1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с изискването като попълва Част IV „Критерии за подбор", като се посочват доставката/те с кратко описание, вида им, получателите, за които е изпълнена доставката, стойността, датите на които е започнало и приключило изпълнението на доставката (когато е приложимо се посочат публичните регистри, в които се съдържа информацията).
2.ДОКАЗВАНЕ: При необходимост на основание чл.67, ал.5 от ЗОП или преди сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:
- Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка (референции, удостоверения за добро изпълнение и др.)
*При подаване па оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП.
ВАЖНО!!! Участник, който не отговаря на някое от горните изисквания, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.


Участниците следва да имат опит в изпълнението на доставки, идентични или сходни с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
ВАЖНО!!! Под „доставка идентична или сходна“ с предмета на поръчката следва да се разбира: извършване на доставка на специализирана автотехника.
1.ДЕКЛАРИРАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствието с изискването като попълва Част IV „Критерии за подбор", като се посочват доставката/те с кратко описание, вида им, получателите, за които е изпълнена доставката, стойността, датите на които е започнало и приключило изпълнението на доставката (когато е приложимо се посочат публичните регистри, в които се съдържа информацията).
2.ДОКАЗВАНЕ: При необходимост на основание чл.67, ал.5 от ЗОП или преди сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи:
- Списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, изпълнени през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка (референции, удостоверения за добро изпълнение и др.)
*При подаване па оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор чрез попълване на съответния раздел в ЕЕДОП.
ВАЖНО!!! Участник, който не отговаря на някое от горните изисквания, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят изисква от определеният изпълнител да представи гаранция за добро изпълнение, която да обезпечи изпълнението на договора в размер на 3 на сто от стойността му. Гаранцията се представя в една от следните форми:
а) парична сума;
б) банкова гаранция;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/03/2020 (дд/мм/гггг)   18:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

21/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/03/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Сградата на администрацията на Община Харманли- Конферентна зала на етаж 4, гр.Харманли, пл.Възраждане 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процеудрата или техни упълномощени представители, както и представители на средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Всички комуникации и действия на Възложителя и на участниците, свързани с настоящата процедура, са в писмен вид. Комуникацията и обмена на документи между Възложителя и участниците се извършва електронно, посредством следните електронни пощи: g.kitov@harmanli.bg и q.georgieva@harmanli.bg, при условията и реда на Закона за електронния документ и електронния подпис.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

1. Обжалването се извършва по реда на глава двадесет и седма „Производство по обжалване” от Закона за обществените поръчки.
2. Всяко решение на възложителя в процедурата за възлагане на обществената поръчка до сключването на договора подлежи на обжалване относно неговата законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. На обжалване не подлежи решението за откриване в частта относно мотивите за невъзможността за разделяне на предмета на поръчката на обособени позиции.
3. Жалба може да се подаде от всяко заинтересовано лице при условията и в сроковете по чл. 197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 04/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва