Деловодна информация
00110Община Тервел
161 02/03/2020 (дд/мм/гггг)
не
00110-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тервел 000852925
ул.Св.Св.Кирил и Методий 8
Тервел BG332 9450 България
Дияна Илиева +359 57512070
tervel2000@yahoo.com +359 57512391

Интернет адрес/и

www.tervel.bg

http://www.tervel.bg/profil.php


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tervel.bg/profil_2016/PS48.php
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущ ремонт на улици в населените места в Община Тервел през 2020 година, по шест обособени позиции
45233252      
Строителство

От изп-ля/изп-лите на общ.поръчка ще се изисква да извършат текущ ремонт на улици в 6насел.места в Общ.Тервел.Ремонтът е с х-р на текущ,но засяга както асфалт.наст.на улиците,така и основата от трошен камък,в/у к.ще бъдат извърш. локални ремонти с цел укрепв. на пътната основа и създаване на устойчив на натоварване пласт,в/у к.да се положи асф.наст.Соглед необходим.да се възстанови наруш.проходимост на включ.в общ.поръчка ул-чни участ.,на места ще бъде извършван локален ремонт,тип„кърпеж“,а на други–полагането на асфалт ще обхваща цялата ширина на улич.платно.Ще бъдат изпълн.следните осн.видове стр.раб:Почиств.на асфалт.настилка от наноси,Фрезов.технологично за профилиране и изравняване,Подготовка на основата,Направа на трошенокаменна настил.с деб.5см,Достав. и полаг.на долен осн.пласт от трошен камък от10до15см,Направа на битумен разлив,Достав.и полаг.на плътен асфалтобетон за износващ пласт.Вотделни уч-ци може да се наложи да бъдат премахв.същ-щи бордюри и/или дабъдат монтирани нови.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
494392.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

“Текущ ремонт на улица „Рила“ в гр.Тервел“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

гр.Тервел

Улица „Рила“: намира се в кв.“Север“ на гр.Тервел.Площта й е 1938 кв.м.Увредите са значителни по обем, на места улицата е непроходима.Има същестуващи бордюри, които са сравнително здрави и не е удачно да бъдат премахвани.Има изградена канализация.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
70666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Начин на плащане:
1.Авансово плащане в размер на 20 % от прогнозната стойност на всяка обособена позиция на поръчката;
2.Текущо (окончателно за всяка от обособените позиции на поръчката) плащане – извършва се в 30 /тридесет/ дневен срок , след подписан от двете страни, без забележки и възражения, приемо-предавателен протокол, за действително извършената работа за съответната улица (ОП)

II.2) Описание 1

“Текущ ремонт на ул.21-ва в с.Зърнево“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Зърнево, общ.Тервел

Улица „21-ва“ в с.Зърнево:Пресечка е на главната улица „1-ва“, която преминава по дължината на цялото село Зърнево , като част от републикански път в границите на населено място.Площта на улицата е 2555 кв.м., като при заустването й в улица „1-ва“ има съществуваща денивелация, резултираща в събиране на дъждовни води в участък от около 300 кв.м.Увредите на настилката са в голям обем, с различна дълбочина, на места улицата е непроходима.Няма изградена канализация.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
129401.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1.Авансово плащане в размер на 20 % от прогнозната стойност на всяка обособена позиция на поръчката;
2.Текущо (окончателно за всяка от обособените позиции на поръчката) плащане – извършва се в 30 /тридесет/ дневен срок , след подписан от двете страни, без забележки и възражения, приемо-предавателен протокол, за действително извършената работа за съответната улица (ОП)

II.2) Описание 1

‘Текущ ремонт на ул.5-та в с.Балик“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Балик, общ.Тервел

Улица „5-та“ в с.Балик:Улицата е с наклон към главната улица на селото.Няма изградена канализация.Увредите са много големи.На места улицата е непроходима.В определени участъци има чести аварии на водопровода.Няма съществуващи бордюри.Площта на улицата е 2075 кв.м.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
87608.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1.Авансово плащане в размер на 20 % от прогнозната стойност на всяка обособена позиция на поръчката;
2.Текущо (окончателно за всяка от обособените позиции на поръчката) плащане – извършва се в 30 /тридесет/ дневен срок , след подписан от двете страни, без забележки и възражения, приемо-предавателен протокол, за действително извършената работа за съответната улица (ОП)

II.2) Описание 1

“Текущ ремонт на ул.9-та в с.Божан“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Божан,общ.Тервел

Улица ‚9-та“ в с.Божан:Площта на улицата е 1400 кв.м.Няма бордюри.Няма изградена канализация.Увредите са значителни, с различна дълбочина.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
54166.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1.Авансово плащане в размер на 20 % от прогнозната стойност на всяка обособена позиция на поръчката;
2.Текущо (окончателно за всяка от обособените позиции на поръчката) плащане – извършва се в 30 /тридесет/ дневен срок , след подписан от двете страни, без забележки и възражения, приемо-предавателен протокол, за действително извършената работа за съответната улица (ОП)

II.2) Описание 1

“Текущ ремонт на ул.1-ва в с.Градница“ 5
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Градница,общ.Тервел

Улица „1-ва“ с.Градница: Улицата е много дълга и широка и преминава по цялото протежение на селото. В обхвата на настоящата поръчка попада участък в централната част на селото, с площ около 2000 кв.м.Увредите в тази част са по-ясно изразени.В отделни участъци има съществуващи бордюри.Няма канализация.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
72799.17      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1.Авансово плащане в размер на 20 % от прогнозната стойност на всяка обособена позиция на поръчката;
2.Текущо (окончателно за всяка от обособените позиции на поръчката) плащане – извършва се в 30 /тридесет/ дневен срок , след подписан от двете страни, без забележки и възражения, приемо-предавателен протокол, за действително извършената работа за съответната улица (ОП)

II.2) Описание 1

“Текущ ремонт на ул.3-та в с.Коларци“ 6
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG332

с.Коларци,общ.Тервел

Улица „3-та“ в с.Коларци:Улицата е с площ от 2075 кв.м., намира се в периферната част на селото, в близост до второкласен път Добрич-Силистра.По тази улица се проявяват множество аварии на съществуващия водопровод.Има бордюри.
Критериите по-долу
 
ДА Гаранционен срок за изпълнените работи    20
Персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
79750.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
3

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

1.Авансово плащане в размер на 20 % от прогнозната стойност на всяка обособена позиция на поръчката;
2.Текущо (окончателно за всяка от обособените позиции на поръчката) плащане – извършва се в 30 /тридесет/ дневен срок , след подписан от двете страни, без забележки и възражения, приемо-предавателен протокол, за действително извършената работа за съответната улица (ОП)
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е регистриран в „Централeн професионален регистър на строителите” към Камарата на строителите в България за втора група (строежи от транспортната инфраструктура), минимум пета категория строежи или в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен.
Изискуемата информация относно изискването за годност, участникът попълва в Част IV: Критерии за подбор, раздел А: Годност, т.1 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Доказателства относно наличието на Удостоверение за регистрация в ЦПРС за втора група, минимум пета категория строежи и неговата валидност към датата на подаване на офертите.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да декларира в посочения раздел на ЕЕДОП регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която е установен или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, който е чуждестранно лице да представи Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от втора група, минимум пета категория.
*Удостоверение за регистрация в ЦПРС, следва да се представи от всеки участник, член на обединение/консорциум или подизпълнител, в случай, че конкретните лица ще извършват СМР, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите по поръчката, предвидено в договора за създаване на обединение/консорциум или предвижданото участие на подизпълнител.
Критерият за подбор се прилага към всеки участник в обществената поръчка, независимо от това за колко от обособените позиции този участник подава оферта.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им за целия срок на договора, с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за строителство за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.Съгласно чл.171 ал.1 ЗУТ и чл.5 ал.2 т.5 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за икономическо и финансово състояние, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, т.5 от ЕЕДОП, съгласно описаното в нея .


За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Доказателство за наличието на валидна застраховка “Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ с минимално застрахователно покритие отговарящо на характера и обема на поръчката съгласно разпоредбите на чл.5, ал.2, т.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалента застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицето/лицата, което/които ще осъществява строителство се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Критерият за подбор се прилага към всеки участник в обществената поръчка, независимо от това за колко от обособените позиции този участник подава оферта.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

А) Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил поне един обект на строителство, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка.
Под строителство , идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка следва да се разбира строителство за рехабилитация/реконструкция/основен ремонт/текущ ремонт или изграждане на улици и/или пътища. Възложителят не поставя изискване по отношение на обема на изпълненото от участника сходно с предмета на настоящата поръчка строителство.
Б) Участникът трябва да е сертифициран в областта на строителството по стандарт: Система за управление на качеството съгласно стандарта БДС EN: ISO 9001:2008, респ. по - нов или еквивалентен стандарт с обхват сходен на предмета на поръчката.


А) Изискуемата информация относно горепосоченото изискване за технически и професионални способности, участникът попълва Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т.1а от ЕЕДОП съгласно описаното в нея .
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Списък на изпълнените дейности с предмет, идентичен или сходен с предмета на настоящата поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Критерият за подбор се прилага за всеки участник независимо от това за коя и за колко от обособените позиции в поръчката той подава оферта/и.
Б) Участникът следва да посочи информацията за съответствието си с Критерий за подбор № 4 в Част IV: "Критерии за подбор", раздел "Г": "СТАНДАРТИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО И СТАНДАРТИ ЗА ЕКОЛОГИЧНО УПРАВЛЕНИЕ" от ЕЕДОП.
За доказване на горепосоченото изискване при сключване на договор участникът представя: Заверено копие на валиден сертификат за внедрена система за управление на качеството по стандарт БДС EN: ISO 9001:2008, респ. по - нов или еквивалентен стандарт с обхват сходен на предмета на поръчката или еквивалентни сертификати, издаден от органи, установени в други държави-членки. Посочените документи не се представят в случай, че са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
В случай на обединение, изискването за съответствие по критерия за подбор се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване по Критерия за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При участие на чуждестранни лица,те могат да удостоверят съответствието си със съответния критерий за подбор посредством аналогични документи,съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Критерият за подбор се прилага за всеки участник , независимо от това за коя и за колко от обособените позиции в поръчката той подава оферта/и.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция ЗА ИЗП-ИЕ НА ДОГОВОРА 1% от ст-та на дог.за всяка ОП (прогн.стойност),без вкл.ДДС.Възлож.отстранява от пр-рата уч-к, за к. са налице осн.по чл.54 ал.1 , чл. 55 ал.1,т.1, 3 и 5 от ЗОП,и нац. осн-я за отстраняване по ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС и при конфликт на интереси с възложителя,негови служители или наети от него лица,участващи в някои от дейностите по подготовка или възлагането на Общ.поръчка.Възлож.отстранява от участие:уч-к,к.не отговаря на критериите за подбор или не изпълни др.усл-ие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;участник,к. е представил оферта,която не отговаря на:-предв. обявените условия за изпълнение на поръчката и на у-ята за валидност;-правила и изисквания в приложение № 10 към чл. 115 ЗОП,уч-к, к. не е представил в срок обосн. по чл.72,ал.1 ЗОП или чиято оферта не е приета съгл. чл. 72, ал.3–5 ЗОП,уч-ци,к. са свързани лица или са нарушили забраната на чл.101,ал.9 или 10 от ЗОП,уч-к, подал оферта,к.не отговаря на усл-та за представяне.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Тервел, сграда на Общинска администрация, стая 201

Съгласно чл. 54, ал. 1 от ППЗОП
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/03/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва