Деловодна информация
00339
2801-04682 28/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00339-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ямбол 000970496
ул. Г. С. Раковски №7
Ямбол BG343 8600 България
Даниела Желева +359 46681429
d.jeleva@yambol.bg +359 46662247

Интернет адрес/и

www.yambol.bg

https://yambol.bg/profile/item/254


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://yambol.bg/profile/item/254
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Определяне на оператор за отпечатване и доставка на ваучери за храна за нуждите на Община Ямбол и второстепенните разпоредители с бюджет към Община Ямбол”
79800000      TA30
Услуги

При изпълнение на поръчката следва да се изработят, отпечатат и доставят ваучери за храна, използвани като средство за замяна от работещите служители, в търговски обекти осъществяващи дейност в съответствие с изискванията на Закона за храните, с които операторът (изпълнителят) има сключени договори за обслужване, за нуждите на Община Ямбол и за следните второстепенни разпоредители с бюджет към Община Ямбол: СУ Дом стари хора и Домашен социален патронаж; Център за настаняване от семеен тип за деца с увреждания, Центрове за настаняване от семеен тип за младежи с увреждания и Защитено жилище за лица с умствена изостаналост; Комплекс за социални услуги за деца и възрастни (КСУДВ); Детски ясли и детска кухня; Общинско предприятие „Платени зони за паркиране и общински пазари”; ОП „Комунални и обредни дейности”; ОП „Паркове и зони за отдих и спорт”; ОП „Туризъм и култура”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
168519.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
79800000      TA30
II.2.3) Място на изпълнение
BG343

Мястото на изпълнение на поръчката е гр. Ямбол, франко сградата на Община Ямбол – гр. Ямбол, ул. „Г. С Раковски” № 7, ст. 418 за Община Ямбол, съотв. ст. 440 за второстепенните разпоредители.

Предвижда се двумесечна периодичност на отпечатване на ваучери за нуждите на Община Ямбол и съответните второстепенни разпоредители към Община Ямбол, изрично посочени в Раздел II.1.4.) Кратко описание, при следния брой на служителите, на които ще се предоставят ваучери за храна и съответната прогнозна номинална стойност на ваучерите:
1. За Общинска администрация и дейности към Община Ямбол - прогнозен брой служители – 184 и прогнозна номинална стойност на ваучерите – 66 240 /шестдесет и шест хиляди двеста и четиридесет/ лв.; 2. За СУ Дом стари хора и Домашен социален патронаж - прогнозен брой служители – 99 и прогнозна номинална стойност на ваучерите – 24 840 /двадесет и четири хиляди осемстотин и четиридесет/ лв. ; 3. За Център за настаняване от семеен тип за деца с увреждания, Центрове за настаняване от семеен тип за младежи с увреждания и Защитено жилище за лица с умствена изостаналост – прогнозен брой служители – 46 и прогнозна номинална стойност на ваучерите - 12 603 /дванадесет хиляди шестстотин и три/ лв.; 4. За Комплекс за социални услуги за деца и възрастни - прогнозен брой служители - 47 и прогнозна номинална стойност на ваучерите – 12 873 /дванадесет хиляди осемстотин седемдесет и три/ лв.; 5. За Детски ясли и детска кухня - прогнозен брой служители - 59 и прогнозна номинална стойност на ваучерите – 14 283 /четиринадесет хиляди двеста осемдесет и три/ лв.;6 .За Общинско предприятие „Паркове и зони за отдих и спорт” - прогнозен брой служители – 38 и прогнозна номинална стойност на ваучерите – 10 300 /десет хиляди и триста/ лв.;7. За ОП „Комунални и обредни дейности” - прогнозен брой служители – 54 и прогнозна номинална стойност на ваучерите – 12 339 /дванадесет хиляди триста тридесет и девет/ лв.; 8. За ОП „Платени зони за паркиране и общински пазари” - прогнозен брой служители – 19 и прогнозна номинална стойност на ваучерите – 4 562 /четири хиляди петстотин шестдесет и два/ лв.; 9. За ОП „Туризъм и култура” - прогнозен брой служители – 37 и прогнозна номинална стойност на ваучерите – 10 327 /десет хиляди триста двадесет и седем/ лв.
* Броят на служители, второпстепенни разпоредители/структури или дейности към Община Ямбол може да бъде изменян или допълван, в резултат на нормативни или структурни промени в община Ямбол.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
168519.45      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

да


През 2021 г.
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Общата прогнозна стойност на поръчката е в размер на 168 519,45 /сто шестдесет и осем хиляди петстотин и деветнадесет лева и 45 стотинки/ лв. без ДДС e формирана от прогнозната номинална стойност на ваучерите в размер на 168 367 /сто шестдесет и осем хиляди триста шестдесет и седем/ лв. и общата прогнозна цена за отпечатването им в размер на 152,45 /сто петдесет и два лева и 45 ст./ лв. без ДДС.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците да са действащ оператор на ваучери за храна. Всеки участник в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка следва да притежава валидно разрешение за осъществяване на дейност като оператор на ваучери за храна, издадено от Министъра на финансите по реда на чл. 9, ал. 4 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор и да не е в процедура за отнемане на същото.
Участниците посочват информацията относно разрешението за осъществяване на дейност като оператор на ваучери за храна в Част IV „Критерии за подбор”, раздел А: Годност, т.2 от ЕЕДОП - Образец № 1, като следва да бъде посочено номер и дата на издаденото разрешение, от кого е издадено, в полза на кого е издадено. Може да се посочат и допълнителни данни и информация по преценка на участника.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи: копие на валидно разрешение за осъществяване на дейност като оператор на ваучери за храна, изданено от Министъра на финанситепо реда на чл. 9, ал. 4 от Наредба № 7 от 09.07.2003 г. за условията и реда за издаване и отнемане на разрешение за извършване на дейност като оператор на ваучери за храна и осъществяване дейност като оператор.
Забележка: В случай, че участникът участва в процедурата като обединение/консорциум, минималното изискване за притежание на валидно разрешение, се отнася за този член на обединението/консорциума, който ще извършва дейностите като оператор на ваучери за храна.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не определя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.

Възложителят не определя минимални изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да притежават опит в изпълнението на дейности с предмет идентичен или сходен с този на настоящата обществена поръчка.

Участникът трябва да докаже наличието на една изпълнена дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката за последните 3 години, считано от датата на подаване на офертата. Под дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката, се счита услуги по отпечатване, издаване на ваучери за храна, доставка, предоставяне на същите, изпълнение на дейности като оператор на ваучери за храна.
За обем идентичен или сходен с обема на поръчката се счита отпечатването и доставянето на минимум 10000 бр. ваучери, независимо от номиналната им стойност.
Участниците посочват информацията относно притежавания опит в Част IV „Критерии за подбор”, раздел В: Технически и професионални способности, т.1б от ЕЕДОП – Образец № 1.
За доказване на поставеното изискване участникът, избран за изпълнител следва да представи:
- Списък на изпълнените дейности, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи за извършените дейности по смисъла на чл. 64, ал. 1, т. 2 ЗОП.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При изпълнение на поръчката, определеният за изпълнител следва:
1. в срок до три работни дни от получаване на заявка за отпечатване на ваучери да изпрати на Възложителя/съответните второстепенни разпоредители по факс, електронна или обикновена поща проформа фактура, съдържаща броя на заявените ваучери, номиналната им стойност и таксата за отпечатване и доставка.
2. в срок до пет работни дни след заплащане на номиналната стойност и възнаграждението по отпечатване на ваучерите за храна от страна на Възложителя да отпечатва и доставя поръчаните ваучери.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

19/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/03/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. Ямбол, сградата на община Ямбол, ул. "Г. С. Раковски" № 7, зала 100, ет. 1

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

да


Първото тримесечие на 2021 г.

VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При сключване на договора за обществена поръчка се представя гаранция за изпълнение на договора за обществена поръчка в размер на 3 /три/ % от прогнозната стойност на поръчка без ДДС, със срок на валидност до пълното изпълнение на всички дейности, предмет на обществената поръчка, но не по - рано от 30 календарни дни след прекратяване на договора. Гаранцията се предоставя в една от следните форми - парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Условията, при които гаранцията за изпълнение се задържа или освобождава, се уреждат с договора за възлагане на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.Отстраняване на участниците:1.Наличие на обстоятелства по чл.54 и чл. 55 ал.1 т.1, 3, 4 и 5 от ЗОП.В случай, че са налице обстоятелствата по т. чл.55, ал.1, т.1 от ЗОП, Възложителят има право да не отстрани от процедурата участник на посоченото основание, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни поръчката съгласно приложимите национални правила за продължаване на стопанската дейност в държавата, в която е установен. Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:1. Участници, които са свързани лица по чл. 101, ал. 11 от ЗОП, във връзка с § 2, т. 45 от ДР на ЗОП; . Участник, който няма право да участва в обществени поръчки на основание чл. 3, т. 8 във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРК), освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона;3. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в тази документация;4. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани със социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП; 5. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал.1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 от ЗОП; 6.Участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество; 7. Участник, подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин, срок и валидност;8. лице, което е нарушило забрана по чл. 101, ал. 9 или 10 от ЗОП. Съгл.чл.67,ал.4 от ЗОП, във вр. с §29,т.5,б.1 от ПЗР,в сила от 01.04.2018г., ЕЕДОП задължително се предоставя в електронен вид. Подробни указания относно попълването и възможностите за предоставяне на ЕЕДОП са дадени в документацията за обществената поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби могат да се подават на основание чл.197,ал.1, т. 4 от ЗОП в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва