Деловодна информация
72
 
не
72-2020-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Карлово 000471365
ул. Петко Събев 1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

http://karlovo.bg

http://www.karlovo.bg/currentNews-5977-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.karlovo.bg/currentNews-5977-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕКОНСТРУКЦИЯ И БЛАГОУСТРОЯВАНЕ НА ЧАСТ ОТ ЦЕНТРАЛНА ЗОНА – ПЛОЩАД „20-ТИ ЮЛИ” В ГР. КАРЛОВО“
45211360      
Строителство

В обхвата на настоящата обществена поръчката е предвидено изготвяне на работен инвестиционен проект, осъщестяване на авторски надзор и изпълнението на СМР за благоустрояване и обновяване на площад „20-ти юли“ в гр. Карлово, с цел постигане на следните основни мерки: -осигуряването на съвременно оформено, благоустроено и обществено значимо площадно пространство; - идентичен облик и усещане за принадлежност, чрез прилагане на интегриран подход, чрез пространствено и тематично обвързване, новативни архитектурно-пространствени, композиционни и дизайнерски решения за разчупване на съществуващата унификация в градската среда и създаване на разпознаваем индивидуален облик на отделните й елементи; - обновяване на градската среда чрез обновяване на пешеходни и зелени пространства, част от зелената система на града; -създаване на условия за интегриране на групи в неравностойно положение, чрез прилагане на мерки за подобряване достъпността в градската среда.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1247200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45211360      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Карлово

В обхвата на настоящата обществена поръчката е предвидено изпълнението на Инженерингова задача, включваща изготвяне на работен инвестиционен проект, осъщестяване на авторски надзор и изпълнението на строително-монтажни работи за благоустрояване и обновяване на централния градски площад „20-ти юли“ в гр. Карлово, с цел постигане на следните основни мерки:
- осигуряването на съвременно оформено, благоустроено и обществено значимо площадно пространство;
- идентичен облик и усещане за принадлежност, чрез прилагане на интегриран подход, чрез пространствено и тематично обвързване, иновативни архитектурно-пространствени, композиционни и дизайнерски решения за разчупване на съществуващата унификация в градската среда и създаване на разпознаваем индивидуален облик на отделните й елементи;
- обновяване на градската среда чрез обновяване на пешеходни и зелени пространства, част от зелената система на града;
- създаване на условия за интегриране на групи в неравностойно положение, чрез прилагане на мерки за подобряване достъпността в градската среда.
Подробна информация за дейностите, предмет на настоящата обществена поръчка, се съдържат в Техническата спецификация, част от документацията за участие в процедурата.
Критериите по-долу
 
ДА ТП1-Организация на персонала по време на изпълнение на дейностите по проектиране, строителство и упражняване на авторски надзор    60т.
ТП2-Начин на изпълнение на проектирането и строителството    40т.
ТП1 + ТП2=ТП    60%
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1247200      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
450

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Изпълнението на обществената поръчка ще се финансира от Оперативна програма „Региони в растеж“ 2014-2020 г.

Комплексната оценка се определя на база следните показатели: А) ТЕХНИЧЕСКИ ПОКАЗАТЕЛ (ТП) – с относителна тежест 60%;
Б) ФИНАНСОВ ПОКАЗАТЕЛ (ФП) – с относителна тежест 40%.
Комплексната оценка (КО) на офертата на участник се изчислява по следната формула:
КО = ТП х 60 % + ФП х 40 %
Максималната възможна стойност на КО е 100 точки!
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти четврърта група, четвърта категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл. 137 от ЗУТ.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Важно: Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора. В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска „Професионална отговорност в проектирането“ и „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е четврърта група, четвърта категория строежи) или еквивалентна. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, срок на застраховката) в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл. 171 ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектът, предмет на поръчката е четврърта група, четвърта категория строежи.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в еЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.


Валидни застрахователни полици за рисковете „Професионална отговорност в проектирането“ и „Професионална отговорност на строителя“ съгласно чл.171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт (обектът, предмет на поръчката е четврърта група, четвърта категория строежи) или еквивалентна. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. 2.Участникът следва да разполага минимум със следния проектантски екип и технически персонал за изпълнение на поръчката:
2.1. Проектантски екип: а) Проектант по част „Архитектурна“; б) Проектант по част „Геодезия и вертикална планировка“.
2.2. Технически персонал за изпълнение на строителството: а) Технически ръководител; б) Инженер по част „Геодезия“. ВАЖНО:
ЗА ПРОЕКТАНТСКИЯ ЕКИП И ЗА ТЕХНИЧЕСКИЯ ПЕРСОНАЛ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА СЕ ДОПУСКА ЕДНО И СЪЩО ЛИЦЕ ДА СЪВМЕСТЯВА ДЛЪЖНОСТИ. 3. Участникът следва да разполага с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката.


1. Минимум 1 сходно строителство. За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на площи за широко обществено ползване и/или площади и площадни пространства с площ не по-малко от общо 5000 м2. Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците при подаване на офертата, попълват данни в еЕЕДОП раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“. Подава се от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.1. Проектантски екип: а) Проектант по част „Архитектурна“ – висше образование с образователно- квалификационна степен „Магистър“ или еквивалентно в област на висшето образование „Технически науки“, или еквивалентно, професионално направление шифър 5.7 „Архитектура, строителство и геодезия“, съгласно „Класификатор на областите на висше образование и професионалните направления“ приет с ПМС № 125/2002 г. или еквивалентно (когато образованието е придобито в друга държава). Да притежава пълна проектантска правоспособност или еквивалентна (когато е придобита в друга държава); б) Проектант по част „Геодезия и вертикална планировка“ – висше образование или еквивалентно по специалност „Геодезия“ или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина). Да притежава пълна проектантска правоспособност или еквивалент (когато е придобита в друга държава). 2. Технически персонал за изпълнение на строителството: а) Технически ръководител – квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалентно, с професионален опит по специалността минимум 3 г.; б) Инженер по част „Геодезия“ – висше образование или еквивалентно по специалност „Геодезия” или „Маркшайдерство и геодезия” или еквивалентна. Професионален опит по специалността минимум 3 г. Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на еЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: Технически и професионални способности (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: имена и позиция; Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Специфичен опит/Общ професионален опит (месторабота, период, длъжност, основни функции). Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изп., както и док., които доказват проф. компетентност на лицата, при условие, че същите не са достъпни чрез публ. безплатен регистър или инф. или достъпът до тях се предоставя от компетентния орган на възложителя по служ. път. 3. Участникът следва да разполага мин. със следните инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на поръчката:-Багер над 8 тона – мин. 2 бр.;-Самосвали – мин. 2 бр.;-Багер с хидравличен чук – мин. 1 бр.;-Челен товарач – мин. 1 бр.;-Ръчни трамбовки – мин. 2 бр. Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците при подаване на офертата, попълват данни в еЕЕДОП раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“. Подава се от всеки от участ., чл. на обединения, подизп. или третите лица. Доказване: Преди скл. на договор за общ. поръчка, възл. изисква от участ., определен за изпълнител, да представи декл. за инстр., които ще бъдат използвани.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Към датата на откриване на настоящата процедурата не е осигурено финансиране, предвид което и съгласно чл. 114 от ЗОП в проекта на договор ще бъде включена клауза за отложено изпълнение. В този случай всяка от страните може да поиска прекратяване на договора без предизвестие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

19/10/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателна зала на община Карлово, ул. "Петко Събев" № 1

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, техни обединения, както и всяко друго образувание, което има правото да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
2. За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, както и да не са налице и основанията за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 1,2, 3, 4 и 5 от ЗОП.
3. За участниците следва да не са налице и следните обстоятелства: 1. Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП); 2. Наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици; 3. Обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
4. Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 5 % (пет процента) от стойността на договора без ДДС.
5. Плащането ще се извършва, както следва: (1) Плащане за изготвените проекти, ще се извърши в срок от 30 календарни дни считано от изпълнение на следните кумулативни условия:а) подписване на приемо-предвателен протокол за приемането на изготвените проекти и издаване Разрешение за строеж на обекта, предмет на договора;б) Получаване от Възложителя на авансово плащане по Договора за безвъзмездна финансова помощ и в)Представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. (2) Плащането изпълнение на строително-монтажни работи, по следния начин:1. Авансово плащане в размер на 30% от стойността за СМР – в срок до 30 (тридесет) календарни дни, считано от изпълнение на следните кумулативни условия: а) от издаване Разрешение за строеж на обекта, предмет на договора; б) Получаване от Възложителя на авансово плащане по Договора за безвъзмездна финансова помощ и в) Представяне на оригинална фактура от Изпълнителя. 2. Междинни плащания се извършват в размер до 80% от стойността за СМР в срок до 30 (тридесет) календарни дни от датата на приемане от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на реално извършена дейност/работа, при условията на чл. 9 от Договора и срещу издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. Размерът на изплатения аванс се приспада пропорционално от междинното/те плащане/ия. 3. Окончателно плащане – след приспадане на всички извършени плащания, в срок до 30 (тридесет) календарни дни от приемане изпълнението на предмета на договора, при условията на чл. 9 от Договора и след датата на подписване на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение № 15, съгласно Наредба № 3/31.07.2001 г. за съставяне на актове и протоколи) и срещу издадена фактура от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ. (3) Плащането на стойността за упражняване на авторски надзор, ще се извърши в срок от 30 календарни дни от датата на подписване на Протокол за установяване годността за ползване на строежа (Приложение № 16, съгласно Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) и издаване на фактура.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва