Деловодна информация
00307
16.00 - 28 14/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00307-2020-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Козлодуй 000193250
ул. Христо Ботев № 13
Козлодуй BG313 3320 България
Ирена Кирилова - Попова, директор на Дирекция Обществени поръчки и проекти +973 85865
op.ob.kozloduy@gmail.com +973 80183

Интернет адрес/и

https://www.kozloduy.bg/

https://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/Obshtina_Kozloduy,13587
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Ремонт на улична мрежа на територията на община Козлодуй"
45233252      
Строителство

Предмета на поръчката включва цялостен ремонт на ул. „Хан Аспарух“ от ОТ961 до ОТ817, ул. „Митко Палаузов“ от ОТ309 до ОТ916 и улица от ОТ941 до ОТ937. Предвидена е направа на нова конструкция на настилката, фрезоване на асфалтовите пластове и подмяна с нови, нови настилки от асфалтобетон, монтаж на нови бетонови пътни бордюри, реконструкция на съществуващите тротоарни настилки и изграждане на нови такива, където това е възможно, запазване на параметрите на хоризонталните и вертикални криви и нивелетата, подмяна на хоризонталната маркировка и вертикалната сигнализация.
Предвидените за ремонт участъци са с обща дължина 2017,00 м. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложените към документацията техническа спецификация и количествена сметка.
Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на участника, но не повече от 180 (сто и осемдесет) календарни дни.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2140752.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Козлодуй, Община Козлодуй, Република България

Предмета на поръчката включва цялостен ремонт на ул. „Хан Аспарух“ от ОТ961 до ОТ817, ул. „Митко Палаузов“ от ОТ309 до ОТ916 и улица от ОТ941 до ОТ937. Предвидена е направа на нова конструкция на настилката, фрезоване на асфалтовите пластове и подмяна с нови, нови настилки от асфалтобетон, монтаж на нови бетонови пътни бордюри, реконструкция на съществуващите тротоарни настилки и изграждане на нови такива, където това е възможно, запазване на параметрите на хоризонталните и вертикални криви и нивелетата, подмяна на хоризонталната маркировка и вертикалната сигнализация.
Предвидените за ремонт участъци са с обща дължина 2017,00 м. Подробно описание на всички предвидени дейности се съдържа в приложените към документацията техническа спецификация и количествена сметка.
Срокът за изпълнение на поръчката е по предложение на участника, но не повече от 180 (сто и осемдесет) календарни дни.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2140752.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Настоящата обществена поръчка се финансира въз основа на Постановление на Министерски съвет № 348 от 18 декември 2019 година за одобряване на допълнителни разходи/трансфери за 2019 г. и средства от бюджета на община Козлодуй.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват втора група, четвърта категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС), издаден от Камарата на строителите в България, обн. ДВ бр. 100 от 15.12.2017г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи, съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език. В случай на участник-обединение, което не е юридическо лице, изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Удостоверяване: Обстоятелството се удостоверява с посочване в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“, поле 1) от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Участникът следва да посочи информация за номер на Удостоверението за вписване в Централния професионален регистър на строителя, както и срок на валидност на контролния талон, неразделна част от удостоверението, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се представя заверено копие на валидно Удостоверение от Камара на строителите в България или декларация от участника, че същият е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват втора група, четвърта категория, съобразно Правилника за реда и вписване и водене на ЦПРС или е извършил съответна регистрация или еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейност по извършване на строителните работи предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Забележка: Във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (оборот от строително-монтажни работи) през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обществената поръчка.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва данни за съответните финансови години в част Част IV: „Критерии за подбор”, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние”, поле 2а) от ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква представяне на Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, произтичаща от нормативен акт (чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството) или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта категория.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване, като попълва Част IV: „Критерии за подбор”, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние”, т. 5 от ЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, както и номер и валидност на същата.
ДОКАЗВАНЕ: При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква представяне на заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът трябва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (оборот от строително-монтажни работи) през последните 3 (три) приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обществената поръчка.
Забележка: За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
Уточнение: Изискуемият оборот се изчислява на база годишните обороти по смисъла на § 2, т. 67 от ДР на ЗОП.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството с минимална застрахователна сума на застрахователната полица, произтичаща от нормативен акт (чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството) или еквивалентна за участник – чуждестранно лице съгласно законодателство на държавата в която е установен, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта категория.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.При подаване на офертата участн-ът декларира съответствие с поставен. изискване по т. 1, чрез попълване на Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професионални способности, т. 1а) от ЕЕДОП, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида (вкл. категорията на обекта) и обема (дължин. на изпълнените участъци) на строителството, както и информация за съставен/и и подписан/и акт/ове или протокол/и за предаване на строежа.
ДОКАЗВАНЕ:При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, възложителят изисква-Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с норматив. изисквания.
2.За удостоверяв. на поставеното изискване по т. 2 участниците попълват данни в Част IV: Критерии за подбор, раздел В: Технически и професион. способности, поле 6 от ЕЕДОП, като посочи лицата от ръковод. екип, които ще изпълняват поръчката в това число:
• Специалист/експерт (имена и позиция), к/то ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
• Образование (степен, област на образование или специалност, учеб. заведение);
• Професион. опит– общ и специфичен (период, длъжност, месторабота, участие в дейности сходни с предмета на поръчката, за когото се изисква).
ДОКАЗВАНЕ:При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, Възложителят изисква-Списък на персонала, к/то ще изпълнява поръчката и/или членов. на ръковод. състав, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който са посочени имена, образован., професионалн. квалификац. и професионал. опит на лицата, упоменати в мин. изисквания, както и документи, които доказват професионал. компетентност на лицата.
3.При подаване на офертата за удостовер. на поставеното изискване по т.3 участ-те попълват данни в Част IV, раздел В: Технически и професионални способности, поле 9 от ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ:При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП участникът представя Декларация за инструментите, съоръженията и оборудването,което ще използва за изпълнение на поръчката,в съответствие с изискван. на Възложителя.
4.При подаване на офертата за удостоверяв. на поставен. изискване по т. 4 участникът декларира съответствие с изискван., ч/з попълване на данни в Част IV:Критерии за подбор, раздел Г:Стандарти за осигуряв. на качеството и станд-ти за еколог. управление от ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ:При усл. на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП участникът представя заверено копие на Сертификат БДС EN ISO 9001:2015 или екв. за внедрена система за управление на качество или екв, с обхват на сертификация смр, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия ЕС от ИА БСА или от др НО за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на ЕО за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС.
5.При подаване на офертата за удостоверяв. на поставеното изискване участникът декларира съответств. с изискването, чрез попълване на данни в Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г: Стандарти за осигуряв. на качеството и станд-ти за еколог. управление от ЕЕДОП.
ДОКАЗВАНЕ: При усл. на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП участникът представя заверено копие на Сертификат БДС EN ISO 14001:2015 или екв за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентна, с обхват на сертификация смр, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия ЕС от ИА БСА или от др НО за акредитация, който е страна по Многостр. споразумение за взаимно признаване на ЕО за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от ЗНАООС.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в др. държави членки.


1.През последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката.
Под дейност (строителство) „сходна с предмета и обема на поръчката”, следва да се разбира: ново строителство и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа, с обща дължина не по-малко от 2017 л.м. Строител-вото се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол за предаване на строежа на Възложителя. Забележка: Минимал. изискване може да бъде доказано с изпълнението на едно или няколко възлагания.
2. Участникът трябва да разполага с квалифиц. и опитен инженерно-технически екип. Инженерно-техническият екип, к/то ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да отговаря на следните изисквания:
2.1).Ръководител обект– мин. 1 бр.:
– да има образователно-квалификационна степен мин. "бакалавър" или еквивалентна, с професион. квалификация „строителен инженер“ и/или „инженер“, специалност "Пътно строителство" или "Транспортно строителство" или еквивалентно (когато образован. е придобито в чужбина).
- Да има общо 5 години професион. опит като строителен инженер, мин. 3 (три) години специфичен опит на позиция ръководител на подобни обекти (ново строителство и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа).
2.2).Технически ръководител – мин. 1 бр.:
- технически правоспособ. лице по смисъла на чл. 163а, ал. 2 или чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ или еквивалентно за чуждестранни лица, съгласно законодател. на държавата, в к/то са установени;
- мин. средно специално образование в областта на строителството;
- мин. 5 години общ професион. опит, от които мин. 3 години като технически ръководител в строителството.
2.3). Специалист - контрол на качеството – мин. 1 бр.:
– да притежава удостоверение за преминато обучение за контрол в/у качеството на изпълнение на строителств. и за контрол на съответствието на строителн. продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивал. документ;
- със стаж не по-малко от 1 г. по контрол на качеството;
2.4). „Специалист - координатор по безопасност и здраве” (КБЗ) – мин. 1 бр.:
– да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. за условията и реда за провеждан. на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на ЗБУТ или еквивалент.
- Да има общ професионален опит от мин. 3 г.
2.5). Инженер по част "Пътна" – мин. 1 бр.:
- Да има образователно-квалификационна степен мин "бакалавър" или еквивалентна, с професион. квалификация „строителен инженер“ и/или „инженер“, специалност "Пътно строителство" или "Транспортно строителство" или еквивал. (когато образованието е придобито в чужбина).
- Да има общ професион. опит от мин 5 г., от които мин. 3 г. специфич. опит на сходни обекти (ново строителство и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътна и/или улична мрежа).
Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на СМР.
3. Участникът следва да разполага с техническо оборудване, необходимо за изпълнен. на поръчката както следва:
• Багер - 1 бр.
• Машина за рязане на асфалт и бетон - 1 бр.
• Булдозер- 1 бр.
• Компресор за въздух- 1 бр.
• Транспорт. техника-самосвал- 2 бр.
• Виброваляк - 1 бр.
• Фреза за асфалтобетон - 1 бр.
• Автогрейдер - 1 бр.
• Асфалтополагаща машина с ширина на полагане мин. 3м - 2 бр.
• Автогудронатор - 1 бр.
• Водоноска- 1 бр.
• Гумен /пневматичен/ валяк - 1 бр.
• Бандажен валяк-асфалтови работи- 1 бр.
4. Участникът следва да има внедрена система-по стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивал. за внедрена сис-ма за управление на качество или еквив., с обхват на сертификация, идентич. или сходен с предмета на поръчката (строит.-монтаж. работи).
...продължава в поле VI.3) Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Преди сключване на договор участникът, определен за изпълнител следва да представи:
- документи по чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, включит. и за подизпълнител. и третите лица, ако има такива;
- документ за внесена гаранция за изпълнение в размер на 5% от стойността на договора без ДДС;
- в случай, че определен. изпълнител е неперсонифиц. обединение на физич. и/или юридически лица след. да представи завер. копие от удостоверен. за данъчна регистрац. и регистрация по БУЛСТАТ на създаден. обединение или екв. докум-ти съгласно законодат. на държавата, в к-то обединението е установено;
- Д-ция по чл.59, ал. 1, т. 3 от ЗМИП, съглас. Приложение № 2 към чл.37, ал.1 от ППЗМИП;
- Д-ция по чл.42, ал. 2, т. 2 от ЗМИП, съглас. Приложение № 1 към чл.26, ал.1 от ППЗМИП;
- *Д-ция по чл.66, ал.2 от ЗМИП, съглас. Приложение № 4 към чл. 47, ал. 1 от ППЗОП (ако е приложимо).
В случаите на чл. 112, ал.1, т. 2-4 от ЗОП Възложителят спазва разпоредбата на чл. 112, ал. 9 - 10 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

01/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Козлодуй, ул. Христо Ботев № 13, Заседателна зала на Община Козлодуй

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

... продължава от поле III.1.3)
5. Участникът следва да има внедрена система - по стандарт БДС EN 14001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на околната среда или еквивалентна, с обхват на сертификация, идентичен или сходен с предмета на поръчката (строително-монтажни работи).
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ УЧАСТНИЦИТЕ:
Възложителят не изисква създаване на юридическо лице, когато участникът, определен за изпълнител е обединение на физически и/или юридически лица.
1. В процедурата може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обедин-я, които отговаря на условията на чл. 10, ал. 1 от ЗОП и изискванията на Възложителя.
2. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелст. по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, освен ако не са приложими изключ. на чл. 4 от същия закон, както и обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
3. Участик, който след искане или покана от Възложителя не удължи или потвърди срока на валидност на офертата си.
4. Ако за уч-тник са налице някои от посочените основания за отстраняване по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1 от ЗОП, същият има право да представи доказат-ва, че е предприел мерки, които доказват надеждността му, въпреки наличието на съответн. основание за отстраняване.
5. Когато участ-кът предвижда участие на подизпълнители при изпълнение на поръчката или ще ползва ресурсите на трети лица, съответн. изисквания се прилагат и по отношение на подизпълнителите и третите лица.
6. Документите, доказващи липсата на основания за отстраняване са посочените в чл. 58 от ЗОП и се представят от участника избран за изпълнител преди сключв. на договор за обществена поръчка.
7. Възложителят може да изисква от участниците, по всяко време след отваряне на офертите, да представи всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
8. При подаване на офертата, участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан с КЕП и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва