Деловодна информация
00184Община Пещера
15-03-4 14/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00184-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пещера 000351750
ул. Дойранска епопея №17
Пещера BG423 4550 България
Николай Атанасов +359 35062203
ng_atanasov@abv.bg +359 35064165

Интернет адрес/и

https://www.peshtera.bg/

http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200214jgOR1626583


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.peshtera.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20200214jgOR1626583
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Услуги по осъществяване на строителен надзор по проект:
71521000      
Услуги

В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на строителен надзор на двата обекта, включващи:
• Дейност 1. Строителен надзор по време на изпълнението на двата обекта, до приемането и въвеждането им в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания;
• Дейност 2. Изпълняване функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи;
• Дейност 3. Изготвяне на технически паспорти съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5/28.12.2006 г. за двата обекта или за съответната част от тях, ако се извърши поетапно предаване на части от строителният договор.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
18166.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71521000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

гр. Пещера, общ. Пещера

В рамките на настоящата обществена поръчка следва да бъдат извършени услуги, свързани с осъществяване на строителен надзор на двата обекта, включващи:
• Дейност 1. Строителен надзор по време на изпълнението на двата обекта, до приемането и въвеждането им в експлоатация, съгласно изискванията на ЗУТ и гарантиране прилагането на българските нормативни изисквания;
• Дейност 2. Изпълняване функцията на Координатор по безопасност и здраве, съгласно Наредба № 2 от 22.03.2004 г. за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при изпълнението на строително - монтажни работи;
Дейност 3. Изготвяне на технически паспорти съгласно чл. 176а от ЗУТ и Наредба № 5/28.12.2006 г. за двата обекта или за съответната част от тях, ако се извърши поетапно предаване на части от строителният договор.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
18166.74      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 21/05/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансира се по проект "Реконтрукция на „Георги Кьосеиванов“ и ул.„Иван Вазов“ от о.т.313 до о.т.338 и на ул.„Изгрев“ от о.т.148 до о.т.312“,съгласно Договор №BG06RDNP001-7.001-0148-C01/21.05.2019 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор.
Забележки:
* Дейностите по упражняване на строителен надзор следва да се извършват от лица, притежаващи валидно Удостоверение за упражняването им, съгласно чл. 166, ал. 2 от ЗУТ, като съгласно чл. 166, ал. 7 от ЗУТ тези дейности могат да се извършват и от лице, представило копие от валиден еквивалентен документ, доказващ регистрацията му в някой от професионалните или търговски регистри на държавата, в която е установен, или да представи декларация или удостоверение за наличието на такава регистрация от компетентните органи, съгласно националното му законодателство.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за удостоверение се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителен надзор съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел А: Годност от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка:
- 2) При поръчки за услуги:...
Участниците, следва да посочат номера и срока на валидност на Удостоверението за извършване на строителен надзор, както и издател.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, заверено копие на валидно Удостоверение за упражняване на строителен надзор, издадено от началника на Дирекцията за национален строителен контрол (ДНСК), съобразно изискванията на Наредба № РД-02-20-25 от 03.12.2012 г. за условията и реда за издаване на удостоверение за вписване в регистъра на консултантите за оценяване на съответствието на инвестиционните проекти и/или упражняване на строителен надзор, в съответствие с чл.60 от ЗОП. В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят определя критерий за подбор по чл. 61, ал.1, т.1 и т.2 от ЗОП, а именно:
1. Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот за последните три приключили финансови години".
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 1 и/или 3 и/или 4 от ЗОП, удостоверение от банка и/или годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и/или справка за общия оборот.
2. Участникът следва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност“.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на валидна застраховка „Професионална отговорност“ или еквивалентен документ, издаден от съответните компетентни органи на държава - членка на Европейския съюз или на страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът следва да има реализиран минимален общ оборот за последните три приключили финансови години (2017, 2018, 2019г.) в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер на не по-малко от 6 000 лева. Без ДДС.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел Б: „Икономиюеско и финасово състояние“ от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка:
- 1а) Неговият („общ“) годишен оборот за броя финансови години, изисквани в съответното обявление или в документацията за поръчката, е както следва:……
2. За участник, установен/регистриран в РБългария, застраховката „Професионална отговорност”, следва да бъде съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ за упражняване на строителен надзор, покриваща минималната застрахователна сума за консултант, извършващ строителен надзор за строежи втора категория, в размер на 200 000 лв, съгласно чл. 5, ал. 4, т. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителен надзор съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел Б: Икономическо и финансово състояние от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка:
- 5) Застрахователната сума по неговата застрахователна полица за риска „професионална отговорност“ възлиза на…...
Участниците посочват застрахователната сума на сключената застраховка „Професионална отговорност“, като се посочва номер на Застрахователна полица, валидност и издател.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Възложителят поставя критеий за подбор по чл. 63, ал.1, т.1, буква "б" от ЗОП, а именно:
Участникът следва да има опит в изпълнението на поне 1 (една) услуга/дейност с предмет, идентичен или сходен с този на настоящата поръчка за последните 3 (три) години от датата на подаване на офертата.
Доказване: При необходимост на основание чл. 67, ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл. 112, ал.1, т.2 ЗОП участникът, съгласно чл.64, ал.1, т.2 от ЗОП, представя списък на услугите/дейностите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга/дейност.


Забележка: Под „дейност, с предмет сходен на настоящата обществена поръчка“ следва да се приема, изпълнена поне една дейност, свързана с извършване на строителен надзор в строителството по изграждане и/или реконструкция и/или рехабилитация на приет обект от уличната и/или пътна мрежа.
Под „приет обект“ се приемат обекти, за които има подписан Констативен акт за установяване на годността за приемане на строежа (АКТ обр.15), или еквивалент за обекти, изпълнени извън страната.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
Деклариране: Част ІV: Критерии за подбор Раздел В: Технически и професионални способности от ЕЕДОП следва да бъде попълнен в следната точка:
- 1б) Само за обществени поръчки за доставки и обществени поръчки за услуги...
В това поле участниците следва да посочат описание на изпълнените от тях услуги/дейности през определения от възложителя период с посочване на описание на услугите/дейностите, сумите, датите и получателите.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранция, обещетяваща изпълнението на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% (три процента) от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

09/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Пещера, община Пещера, ул. Дойранска епопея № 17

На публичното заседание по отваряне на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Стойността за изпълнение на поръчката следва да бъде изплатена на Изпълнителя по следния начин и условия:
1. Авансово плащане в размер на 35 % (тридесет и пет на сто) от цената по договора за изпълнение - се извършва в срок от 30 (тридесет) дни, след датата на последното по време действие:
- съгласуване от ДФЗ – РА на проведената процедура за възлагане на обществената
поръчка и сключения договор;
- получаване от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на авансово плащане от Държавен фонд „Земеделие“ –
РА по ДБФП № BG06RDNP001-7.001-0148-C01 от 21.05.2019 г. с предмет: „Реконструкция на ул. „Георги Кьосеиванов“ и ул. „Иван Вазов“ от о.т. 313 до о.т. 338 и на ул. „Изгрев“ от о.т. 148 до о.т. 312“;
- издаване от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ и представяне на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ на фактура за
дължимата сума/част от цената;
2. Окончателно плащане - в размер на разликата до окончателната разлика по договора от 65 % (шестдесет и пет на сто), но не повече от одобрената от финансиращия орган сума за изпълнение на дейностите по настоящия договор, съгласно ДБФП № BG06RDNP001-7.001-0148-C01 от 21.05.2019 г., е дължимо в срок от 30 (тридесет) календарни дни, след датата на последното по време действие:
- Окончателен доклад по смисъла на чл. 168, ал. 6 ЗУТ- Технически паспорт на строежа
съгласно чл. 176а ЗУТ с обхват и съдържание съгласно Наредба № 5 от 28. 12. 2006 г. за техническите паспорти на строежите (обн. ДВ бр. 7/2007 г.)
- Приемо-предавателен протокол, подписан между ВЪЗЛОЖИТЕЛ И ИЗПЪЛНИТЕЛ;
- оригинална фактура
- осигуряване на финансови средства от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ или получаване на
окончателно плащане от Държавен фонд „Земеделие“ – РА
От участие в обществената поръчка се отстраняват участник, за който е налице, което и да е от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т.1, т.2, т.3, т.4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП. Възложитекят отстранява от участие и участник за когото е налице някое от обстоятелствата по чл. 55, ал.1, т 1 и т.4 от ЗОП. При провеждането на процедурата се прилагат специфични национални основания за отстраняване, подробно описани в документацията.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава 10-дневен срок след изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП- срещу решение за откриване на процедурата и/или решение за одобряване на обявлението за измение или за допълнителна информация, съгласно чл. 197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва