Деловодна информация
00279Община Брегово
413 13/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
00279-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА БРЕГОВО 000159489
пл. Централен №1
Брегово BG311 3790 България
Росица Костадинова +359 886617489
ob_bregovo@b-trust.org +359 882923300

Интернет адрес/и

https://www.bregovo.net/

https://bregovo.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://bregovo.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/izgrazhdane-i-rekonstrukcziya-na-energospestyavashho-osvetlenie-v-obshhina-bregovo/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Община Брегово 000159489
пл. Централен №1, деловодство, ет.2
Брегово BG311 3790 България
Илияна Димчова +359 93129296
ob_bregovo@b-trust.org +359 882923300

Интернет адрес/и

https://www.bregovo.net/

https://bregovo.nit.bg/proczeduri-po-zop-sled-15.04.2016-g/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изграждане и реконструкция на енергоспестяващо осветление в община Брегово”
45000000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка включва изпълнение на инженеринг (проектиране, строителство и осъществяване на авторски надзор) за обект: „Изграждане и реконструкция на енергоспестяващо осветление в община Брегово”.
В предметния обхват на обществената поръчка се включва: Изготвяне на инвестиционен проект във фаза работен проект за изграждане и реконструкция на енергоспестяващо осветление в 10 /десет/ населени места в Община Брегово, извършване на строителни работи съгласно изготвените от Изпълнителя и съгласувани и одобрени по съответния ред строителни книжа и упражняване на авторски надзор по време на строителството в обхвата на изготвения проект.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
833333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71000000      
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Област Видин, Община Брегово, в населените места: гр.Брегово, с.Балей, с.Връв, с.Гъмзово, с.Делейна, с.Калина, с.Косово, с.Куделин, с. Ракитница, с. Тияновци

Основни дейности в предмета на обществената поръчка:
Дейност 1 – Проектиране.
Включва разработване на инвестиционен проект във фаза „работен проект“ за обект „Изграждане и реконструкция на енергоспестяващо осветление в община Брегово”. Проектната разработка трябва да включва изготвяне на проектни части, както следва:
• Част „Електро”;
• Част „Временна организация и безопасност на движението“;
• Част „Пожарна безопасност”;
• Част „План за управление на строителните отпадъци”;
• Част „План за безопасност и здраве”;
Дейност 2 – Строителство.
Включва строителство и монтаж на всички предвидени в работния проект съоръжения и извършване на гаранционна подрръжка на всички изпълнени строително-монтажни работи
Дейност 3 – Упражняване на авторски надзор.
Включва упражняване на авторски надзор по време на строителството в обхвата на изготвения работен проект.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на организацията на персонала, на който е възложено изпълнението на поръчката    60%
Цена
40%
II.2.6) Прогнозна стойност
833333      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците следва да са вписани в ЦПРС за изпълнение на строежи от Втора група, минимум III-та (трета) категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от Закона за устройство на територията, във връзка с чл. 6, ал. 1 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи (издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, обн., ДВ, бр. 72 от 15.08.2003 г., изм. и доп., бр. 23 от 22.03.2011 г., в сила от 23.04.2011 г., бр. 98 от 11.12.2012 г., в сила от 11.12.2012 г., бр. 56 от 11.07.2017 г., в сила от 11.07.2017 г.).
За доказване на съответствието с посоченото изискване участниците следва да посочат необходимата информация в т.1) на таблица А:Годност, част IV „Критерии за подбор" на еЕЕДОП, като посочва групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност.
При необходимост за законосъобразното възлагане на поръчката на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП това изискване се доказва с копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, в случай, че данните не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1/ Участниците следва да са реализирали оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката*, изчислен на база годишните обороти** за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
* По смисъла на параграф 2, т.67 ДР ЗОП "Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката" е сума, равна на частта от нетните приходи от продажби, реализирана от дейност, попадаща в обхвата на обществената поръчка. Под "сфера, попадаща в обхвата на поръчката" следва да се има предвид: проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи, свързани с ново строителство (изграждане) и/или реконструкция и/или ремонт (подмяна) на съоръжения за осветление на улици и пътища, което включва изпълнение на осветителни уредби на въздушната линейна инфраструктура.
** По смисъла на параграф 2, т. 66 ДР ЗОП „Годишен общ оборот” е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
При използване на подизпълнител, изискванията за оборот се отнасят и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
За доказване на съответствието с посочените изисквания участниците следва да посочат необходимата информация в таблица поле: Конкретен годишен оборот, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, част IV „Критерии за подбор" на еЕЕДОП.
При необходимост за законосъобразното възлагане на поръчката на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва с:
- Копия на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен;
- Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – извлечения от финансовите отчети и/или справки за издадени фактури и/или друг документи по преценка на участниците.
2/ Участниците следва да притежават валидни застраховка „Професионална отговорност в проектирането” и застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриващи минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителство за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство.
В случай че в офертата на участника е посочен екип от лица, които ще изпълняват проектирането, ангажирани по гражданско правоотношение, всяко едно от тези лица трябва да притежава застраховка „Професионална отговорност в проектирането”.
За доказване на съответствието с посочените изисквания участниците следва да посочат необходимата информация относно застрахователната сума на съответната сключена застраховка „Професионална отговорност“, дейността, която е предмет на застраховане, както и номер и валидност на застраховката, в поле: Конкретен годишен оборот, раздел Б: Икономическо и финансово състояние, част IV „Критерии за подбор" на еЕЕДОП.
При необходимост за законосъобразното възлагане на поръчката на основание чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключване на договора на основание чл.112, ал.1 ЗОП горното изискване се доказва със заверено копие на валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането” и/или застраховка „Професионална отговорност в строителството” или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/, съобразно декларираното в ЕЕДОП.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1/Участниците следва да са реализирали оборот от проектиране и изпълнение на строително-монтажни работи, свързани с ново строителство (изграждане) и/или реконструкция и/или ремонт (подмяна) на съоръжения за осветление на улици и пътища, което включва изпълнение на осветителни уредби на въздушната линейна инфраструктура, с кумулативна стойност в размер не по-малък от прогнозната стойност на обществената поръчка; За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2/ Минималната застрахователна сума за проектант е: за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ - 100 000 лв., а минималната застрахователна сума за строител е: за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ - 200 000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1/ Участниците следва да притежават опит в изпълнението на проектантски и строителни дейности с предмет и обем*, идент. или сходни с предмета на обществ. поръчка.
1.1.За доказв. на съответств. с посоченото изискв., участниците следва да посочат необходим. информ. относно: стойността; датата, на която е приключило изпълненението (№ и дата на документ за предаване и приемане на строежа или на разрешен. за ползване/удостоверен. за въвеждане в експлоатация); мястото на изпълн.; вида на изпълненото строителството и обекта на строит. интервенция и получател (публичен или частен субект), в поле: Извършени строителни дейности от конкретния вид, раздел В:Технич. и профес. способности, част IV Критерии за подбор на еЕЕДОП.
1.2.За док. на съотв. с посочените изискв. участниците следва да посочат необход. информ. относно изпълнените дейности (вида на предоставените услуги; обектите, във връзка с които или по време на които са предостав. услугите); стойностите; датите на докум. за предаване и приемане на услугите (издад. от получатели или от компет. органи - издад. разрешения за ползване или на удостовер. за въвежд. в експлоатация или др.); получателите на услугите, идент. или сходни с предмета на поръчката, в поле: Извършени услуги от контретния вид, раздел В: Технич. и профес. способности, част IV „Критерии за подбор" на еЕЕДОП.
2/ Участниците, следва да разполагат с правоспособен персонал от квалифицирани експерти с определена професионална компетентност и опит, свързани с предм. на поръчката
За док. на съотв. с посоч. изискв. участниците следва да посочат необход. информ. относно: трите имена на експерт, позицията за която е предложен; степен на образование, специалност и квалификация, опит на експерта съобр. условията на процедурата, № и дата на завършен курс на обучение, когато е прилож., а за експертите – проектанти и № на удостоверението за проектантска праноспособност съгл. чл.229, чл. 230 ЗУТ и чл. 10 от ЗКАИИП за съответната година, в поле: Образов. и профес. квалиф., раздел В: Технич. и проф. способности, част IV „Критерии за подбор" на еЕЕДОП.
3/ Участниците следва да прилагат следните системи за управление, валидни към датата на подав. на офертата:
- система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен;
- система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалентен.
За доказв. на съответств. с посочените изискв. участниците следва да посочат необходим.информ. относно: № на съответния сертификат; дата на издаване, период на валидност; наименов. на стандарта; обхвата на сертификац., орган или служба, издали документа и публичн. регистър, които съдържа информ. за този сертификат (ако е прилож.), в поле на раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, част IV Критерии за подбор на еЕЕДОП.
При необходимост за законосъобразн. възлагане на поръчката на основ. чл. 67 ал. 5 ЗОП или при сключв. на договора на основ. чл.112, ал.1 ЗОП изискванията се доказват с:
- По т.1.1. - Списък на строителството изп. през посл. 5 г, считано от датата на подаване на оферта, каето е идент. или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостовер. за добро изпълн., които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнен., мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съотв. с нормативн. изисквания
- По т.1.2. - Списък на услугите за последн. 3 г, считано от датата на подаване на оферта, които са идент. или сходни с предм. на обществ. поръчка, с посочв. на стойностите, датите и получател, заедно с док., които доказват извърш. услуга.
- По т.2 - Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и докум., които доказват проф. компет. и опит на лицата;
- По т.3 - копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.


1.1. Участниците да са изпълнили през последните 5 год., считано от датата на подаване на офертата, мин. една строителна дейност с предмет, идент. или сходен с тези на обществ. поръчка. *Под „строителни дейности с предмет и обем, идент. или сходен с предмета на обществ. поръчка” следва да се разбира: СМР, свързани с ново строителство (изграждане) и/или реконструкция и/или ремонт (подмяна) на съоръжения за осветление на улици и пътища, което включва изпълнение на осветит. уредби на въздушната линейна инфрастр., с дълж. не по-малко от 50 км. Мин. изискване може да бъде доказано с изпълнен. на едно или няколко отделни възлагания. Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съст. и подп. Констат.акт обр. 15/Протокол обр. 16 или др.док. за предаване и приемане на строежа или за обекта има издад. разрешение за ползване/удостовер. за въвеждане в експлоатация!
1.2./ Участниците да са изпълнили през последните 3 год, считано от датата на подаване на офертата мин.една проектантска дейност както и дейност по упражн. на авторски надзор с предмет и обем, идент. или сходни с тези на поръчката, както следва: а) Под „проектантска дейност с предмет и обем, идент. или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира: Изработване на инвест.проект фаза „технически“ или „работен“ по смисъла на ЗУТ и Наредба № 4/2001г. за обект ново строителство (изграждане) и/или реконстр. и/или ремонт (подмяна) на съоръж. за осветление на улици и пътища, което вкл. изпълнен. на осветителни уредби на въздушн. линейна инфраструкт. б) Под „дейност по упражн. на авторски надзор с предмет и обем, идент. или сходен с предмета на поръчката“ следва да се разбира: упражн. на авторски надзор по време на изпълнение на СМР свързани с ново строителство (изграждане) и/или реконстр. и/или ремонт (подмяна) на съоръжения за осветление на улици и пътища, което вкл. изпълн. на осветит. уредби на въздушн. линейна инфраструкт. У-вията по букви „а“ и „б“ се прилагат кумулативно и могат да бъдат доказани с изпълн. на едно или няколко отделни възлагания. Услугите се считат за изпълнени, когато има док., удостовер. приетото изпълнение, издаден от получ. или от комп. орган, или чрез посочване на публ.регистър, в който е публикувана инфо за изпълнен. Възложителят не поставя изрично изискване за обем на изпълн. дейности по проектир. и авторски надзор. Възлож. ще приеме и опит в проектир. в последн. 5 г., в случай, че дейностите по проект. са изпълн. в рамките на инженеринг.
2.1. Екип експерти за проектирането: проектанти, които притежават квалиф. и правоспособност съгласно чл.229, чл.230 ЗУТ и чл.10 ЗКАИИП и следния специфичен опит: а) Ръководител на проектантския екип – да притежава опит като проектант в изпълнен. на мин едно проектиране, идент. или сходно с предмета на поръчката; б) Проектант по част „Eлектро” – да притежава опит като проектант по съответната част в изпълнението на мин.едно проектиране, идент. или сходно с предмета на поръчката; в) Проектант по част „Временна организация и безопасност на движението” – да притежава опит като проектант по съотв. част в изпълнен. на мин.едно проектиране, идент. или сходно с предмета на поръчк.; г) Проектант по част „Пожарна безопасност” – да притежава съотв. правоспособн. за изработване на този вид части от раб. проект или еквивалент и да притеж. опит като проектант по съотв. част в изпълнен. на мин. едно проектиране, идент. или сходно с предмета на поръч.; д) Проектант по част „ПУСО” – да притежава съотв.правоспособн. за изработване на този вид част от раб.проект или еквивалент и да притеж. опит като проектант по съотв. част в изпълнен. на мин.едно проектиране, идент.или сходно с предмета на поръчк. е) Проектант по част „План за безопасност и здраве” – да притеж. съотв. правоспособн. за изработв. на този вид част от раб. проект или еквивал. и да притеж. опит като проектант по съотв. част в изпълнен. на мин. едно проектиране, идент. или сходно с предм. на поръчк;
продължава в раздел VI.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.При подписване на договора избраният изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 2 % от стойността на договора без ДДС.Условията и срока за задържане и освобождаването и се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
2. Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер на 50 % от максималната стойност на договора с включен ДДС, платимо в срок до 10 (десет) дни след сключване на Договора и представяне на фактура от Изпълнителя.
В 5-дневен срок от сключване на договора Изпълнителят има право писмено да заяви пред Възложителя, че не желае да бъде извършвано авансово плащане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

04/06/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/03/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр.Брегово, пл. Централен №1, Заседателна зала

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т.4 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и за обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 от ЗОП се отнасят за лицата по чл. 54, ал. 2 и 3 от ЗОП.
продължава от раздел III.1.3):
Под „проектиране, идент. или сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира: изготвяне на инвестиц. проект в работна или технич. фаза за обект ново строителство(изграждане) и/или реконструкция и/или ремонт(подмяна) на съоръжения за осветление на улици и пътища, което включва изпълн. на осветит. уредби на въздушн. линейна инфраструкт. Допустимо е един проектант да изработи и да осъществи авторски надзор на повече от една проектна част. В тези случаи лицето трябва да покрива изискв. за всяка една от експертн. позиции, за които е предлож., съответно да док. наличие на изиск. проф.компетентн. и опит, вкл.притежание на съотв. сертификати и удостов за ПП.
2.2./ Екип експерти за строителството: а) Ръководител обект – да притежава валидно Удостовер. за придобита V-та квалификац. група за безопасност при работа в ел. уредби и мрежи, съобразно чл.10, ал.1 от ПБЗРЕУТЦЕМ или еквивал.; Специф. опит: участие като Ръководител обект или Технич. ръководител в изпълнен. на строителство, идент. или сходно с предм. на поръчката. б) Технически ръководител – технич. правоспособно лице с квалиф. „строит.инженер“ или „архитект“ или „строит. техник“ или еквивал., съгл. чл.163а, ал.2 и 3 ЗУТ; Специф. опит: участие като „Технич. ръководител“ в изпълнен. на строителство на обект 2-ра група, минимум III категория. в) Специалист за контрол на качеството - да притежава валидно удостовер. за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството. Специф.опит: участие като „Специалист/отговорник по качеството “ в изпълнен. на строителство на обект 2-ра група, минимум III-та категория. г) Координатор по безопасност и здраве - да притежава валидно удостовер. за КБЗ в строителството, съгласно Наредба №2/2004 г. или еквивал. за чужд. уч. и Наредба №РД-07-2/2009 г. или еквивал. Специф.опит: участие като „КБЗ“ в изпълнението на строителство, идент. или сходно с предм. на поръчк. Под „строителство, идент. или сходно с предмета на поръчката” следва да се разбира: СМР, свързани с ново строителство(изграждане) и/или реконструкция и/или ремонт(подмяна) на съоръжения за осветл. на улици и пътища, което включва изпълн. на осветит. уредби на въздушн.линейна инфрастр. Възложителят не допуска съвместяване на длъжности за Екипа експерти за строителството.
Участниците следва да прилагат следните системи за управление, валидни към датата на подаване на офертата:
-внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, в съотв. с БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивал. валидна към датата на подаване на офертата, с предметен обхват на сертификацията в областта на проектирането и строителството;
-внедрена и сертифицирана система за опазване на околната среда, в съотв. с БДС EN ISO 14001:2015 или еквивал., валидна към датата на подаване на офертата, с предметен обхват на сертификацията в областта на проектирането и строителството.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва