Деловодна информация
05401
5290оп-21 11/02/2020 (дд/мм/гггг)
не
05401-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Дирекция Комуникационни и информационни системи - МВР 129010698
ул. Шести септември № 29
София BG411 1000 България
Мирослав Христов +359 98224090
mhistov.cis@mvr.bg +359 29885050

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dcis

http://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача/процедури-по-зоп/публично-състезание/преглед/публично-състезание/оп228-20
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Комуникационни и информационни системи - МВР 129010698
ул. Ген. Йосиф В. Гурко № 23
София BG411 1000 България
Татяна Латинова; Мариана Иванова; Мария Гогич +359 888936603 / +359 888929402 / +359 889781401
dkis@mvr.bg +359 29885050

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/dcis

http://www.mvr.bg/dcis/дирекцията/профил-на-купувача

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Обособена структура на МВР, ЮЛ, Разпоредител с бюджет

I.5) Основна дейност 

Функциониране и развитие на комуникационните и информационните ситеми на МВР и други държавни органи

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор и изпълнение на обект: основен ремонт на покривите на блокове 3 и 4, етажи 5 и 6 на блок 3 и компютърна зала в блок 2, етаж 2 от Цент
45200000      
Строителство

Предметът на обществената поръчка - „Изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор и изпълнение на обект: основен ремонт на покривите на блокове 3 и 4, етажи 5 и 6 на блок 3 и компютърна зала в блок 2, етаж 2 от Централна сграда на МВР“ включва изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор, изпълнение на СМР. Техническите спецификации са определени в документ Техническа спецификация – Приложение №1 и Задание за проектиране – Приложение №2, съгласно чл. 31, ал. 1, т. 1 от ЗОП. В Техническа спецификация – Приложение №1 и Задание за проектиране - Приложение №2 към документацията са конкретизирани изискванията към изпълнение на дейностите.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
332580.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. „6-ти септември“ №29, в блокове 2,3 и 4 от комплекса на МВР

Предметът на обществената поръчка - „Изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор и изпълнение на обект: основен ремонт на покривите на блокове 3 и 4, етажи 5 и 6 на блок 3 и компютърна зала в блок 2, етаж 2 от Централна сграда на МВР“ включва изготвяне на инвестиционен проект, упражняване на авторски надзор, изпълнение на СМР. Техническите спецификации са определени в документ Техническа спецификация – Приложение №1 и Задание за проектиране – Приложение №2, съгласно чл. 31, ал. 1, т. 1 от ЗОП. В Техническа спецификация – Приложение №1 и Задание за проектиране - Приложение №2 към документацията са конкретизирани изискванията към изпълнение на дейностите.
Критериите по-долу
 
ДА Методология за изпълнение на поръчката - М    45 т.
Срок за изпълнение - Со    10 т.
Цена
45 т.
II.2.6) Прогнозна стойност
332580.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
110

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Финансовите средства е предвидено да бъдат осигурени от Фонд „Вътрешна сигурност“

Офертите трябва да бъдат валидни за срок от 123 (сто двадесет и три) календарни дни, считано от крайния срок за получаване на офертите, определен в раздел IV.2.2 от обявлението за общ. поръчка. В раздел IV.2.6 от обявлението за обществената поръчка, срокът на валидност на офертите е изписан в месеци, поради липса на техническа възможност в утвърдения образец за изписването му в календарни дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, за изпълнение на строежи от I-ва група, Пета или по-висока категория, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че чуждестранен участник бъде избран за изпълнител същия преди сключване на договор за обществена поръчка следва да представи валиден документ за регистрация в ЦПРС при камарата на строителите в Р. България за съответната група и категория строежи.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Участникът да има застраховка „Професионална отговорност“, когато такова изискване произтича от нормативен акт.

1.Участникът да има застраховка „Професионална отговорност“ по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималните застрахователни суми по чл. 5, ал. 1, т. 5 и чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. За доказване се представят доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
2. Участникът да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.


1. Участникът да е изпълнил минимум една дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
Под „дейност с предмет и обем, сходен с този на поръчката“ да се разбира изпълнено минимум едно проектиране и изпълнение на СМР или минимум един изпълнен инженеринг (проектиране и изпълнение на СМР) за пета или по–висока категория строежи.
За доказване се представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2. Участникът да разполага с персонал със следната професионална компетентност: минимум по един проектант с пълна проектантска правоспособност по всички части на проекта.
За доказване се представя списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, както и документи, които доказват професионалната компетентност на лицата;
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Общата прогнозна стойност на общ. поръчка е 332580,96 без ДДС,от които: за изготвяне на инвестиционен проект –3000,00 лв. без ДДС; за извършване на авторски надзор за целия срок на изпълнение-800,00 лв.без ДДС; за изпълнение на СМР–328780,96 лв. без ДДС. При формиране размерът на часовата ставка за изв.на авторски надзор, следва да бъдат вкл. всички разходи, за упражняване на авторски надзор, която да не е по-малка от допустимата, съгласно минималните осигурителни прагове в отрасъл строителство, при равностойно участие на двете квалификационни степени и да не е по-голяма от 20 лв.без ДДС.За изпълнение на непредвидени СМР,участникът следва да предложи размер на ед. показатели за ценообразуване на строителната продукция при възникване на такива, които да не са по-големи от:часова ставка 4,00 лв./ч.ч.;допълнителни разходи върху труда-80%;доставно-складови и транспортни разх. -7 % върху стойността на материалите;печалба-не по-голяма 7 % върху стойността на изпълнените СМР.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/03/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Шести септември № 29, дирекция "Комуникационни и информационни системи" - МВР

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случай, че присъстват упълномощени представители, същите следва да представят на заседанието на комисията пълномощно /оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала" от представляващия участника/.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от основанията и/или обстоятелство по чл. 54, ал. 1, чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4, 5, по чл. 107 от ЗОП, при наличие на свързаност по смисъла на § 2, т. 45 от ДР на ЗОП между участници в процедурата, при наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, при обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата и на основание чл. 35а, ал. 3 от ППЗОП, както и когато в ценовото си предложение е посочил обща стойност без ДДС за изпълнение на поръчката, която надвишава общата прогнозна стойност, или е допуснал аритметична грешка в ценовото предложение.
2. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа за създаване на обединението, както и следната информация във връзка с настоящата обществена поръчка: правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението; определеният партньор, който да представлява обединението.
3.Офертите могат да се съставят само след посещение на обекта. До два работни дни, преди планираната от участниците дата за оглед на обекта, същите се записват на email адрес: RNestorova.cis@mvr.bg, като посочват имената на представляващия потенциалния участник, както и упълномощеното лице /в случай, че огледа ще бъде извършено от лице, различно от представляващия участника/ наименование на потенциалния участник, телефон за връзка и email адрес. За осигурената от възложителя дата и час на извършване на оглед, участниците се уведомяват на посочения за контакт email адрес.
4. Гаранцията за изпълнение на договора за обществената поръчка е 5 % (пет на сто) от стойността му без ДДС.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 11/02/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва