III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри
При подаване на офертата участниците декларират наличието на посочените по-долу обстоятелства, като попълват необходимата информация в съответните полета в ЕЕДОП част IV „Критерии за подбор". Документите за доказване на съответствие с посочените изисквания се представят при условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП. Критерий за годност: 1.Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежи Първа група, Втора категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя, а ако е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото да има право (съгласно националното му законодателство и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентна информация, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката. Доказателства: Нотариално заверено копие от Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката - ПЪРВА група, ВТОРА категория, ведно със заверка от оферента „Вярно с оригинала“ и подпис. |
III.1.2) Икономическо и финансово състояние
НЕ
При подаване на офертата участниците декларират наличието на посочените по-долу обстоятелства, като попълват необходимата информация в съответните полета в ЕЕДОП част IV „Критерии за подбор". Документите за доказване на съответствие с посочените изисквания се представят при условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП. 1. Участникът следва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката* в размер не по-малък от прогнозната стойност на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на съответната обособена позиция, изчислен на база годишните му обороти, в размер на: За Обособена позиция №1 - 208 333, 33 лв. без ДДС За Обособена позиция №2 - 58 333, 33 лв. без ДДС За Обособена позиция №3 – 2 500 016,67 лв. без ДДС ? При участие по всички обособени позиции оборота се комулира * Под оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, съгласно § 2, т. 67 от ЗОП следва да се разбира сума, равна на частта от нетните приходи от строително-монтажни работи. Участниците следва да предоставят съответната информация в част IV, Раздел Б, т.1а, от ЕЕДОП. В случай че липсва информация относно общия оборот за целия изискуем 3-годишен период, участниците попълват част IV, Раздел Б, т.3, като посочват датата на която са създадени или са започнали дейността си. 2. Участникът трябва да притежава валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна, сума, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Минималната застрахователна сума за строител за строежи втора категория по чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д“ от ЗУТ е 400 000 (четиристотин хиляди) лева. Участниците следва да предоставят съответната информация в Част IV, Раздел „Б“ от ЕЕДОП, предоставяйки данни и информация относно: (1) застрахователната полица/еквивалентен документ - вид, номер и дата на издаване; (2) застрахованото лице; (3) професионалната дейност, която е предмет на застраховката; (4) срок/валидност на застраховката; (5) общ лимит на отговорност и валута. Документите за съответствие с минималните изисквания посочени по-горе са посочени в чл.62, ал.1 ЗОП. Когато документите са достъпни чрез публичен безплатен регистър или информацията до нея се предоставя от компетентен държавен орган на възложителя по служебен път, участникът посочва необходимата информация за интернет адреса или органа, издаващ документа в част IV, Раздел Б, т.1а от ЕЕДОП.
Участникът следва да е реализирал оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката* в размер не по-малък от прогнозната стойност на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на съответната обособена позиция, изчислен на база годишните му обороти, в размер на: За Обособена позиция №1 - 208 333, 33 лв. без ДДС За Обособена позиция №2 - 58 333, 33 лв. без ДДС. За Обособена позиция №3 – 2 500 016,67 лв. без ДДС. При участие по всички обособени позиции оборота се комулира .
|
III.1.3) Технически и професионални възможности
НЕ
При подаване на офертата участниците декларират наличието на посочените по-долу обстоятелства, като попълват необходимата информация в съответните полета в ЕЕДОП част IV „Критерии за подбор". Документите за доказване на съответствие с посочените изисквания се представят при условията на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП. За обос. поз. №1 и №2: Изпълнена мин.1 /една/ дейност, с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. * Дейността се счита за изпълнена, когато има съставен и подписан някой от следните документи: Констативен акт обр. 15; Протокол обр. 16; удостоверение за въвеждане в експлоатация или разрешение за ползване. Доказателства: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. За обос. поз. №3: Изпълнена мин.1 /една/ дейност, с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Следва да се разбира изпълнение на поне на едно конструктивно укрепване, сходно с предмета на поръчката, като за сходни се смятат укрепвания на зидани конструкции. *Дейността се счита за изпълнена, когато има съставен и подписан някой от следните документи: Констативен акт обр. 15; Протокол обр. 16; удостоверение за въвеждане в експлоатация или разрешение за ползване!Доказателства: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. И за 3-те обос. поз.: Ръководен екип от следните лица за изпълнение на поръчката: 1) Ръководител на строеж (1 бр.) – притежаващ образователно- квалификационна степен „магистър” или еквивалентна, със специалност „Промишлено и гражданско строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина) 2) Технически ръководител (2 бр.) – притежаващ квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно изискването по чл. 163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентна (когато квалификацията е придобита в чужбина) 3) Координатор по безопасност и здраве (1бр.) – има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл.163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна (важимо и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност); 4) Контрол по качеството (1бр.) - Образование: Експертът, притежаващ образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър” или еквивалентна, придобита в професионално направление „Строителен инженер” или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина). Доказателства: Списък на техническите лица, които ще изпълняват поръчката, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. Система за управление на качеството (ISO 9001:2015, БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент) на участника с обхват в предмета на поръчката. Доказателства: Сертификати, издадени от акредитирани институции или агенции за управление на качеството - (ISO 9001:2015, БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент) на участника за въведена Система за управление на качеството – копие, придружено с превод на български език, ако е на чужд език.
За обос. поз. №1 и №2: Изпълнена мин.1 /една/ дейност, с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. За обос. поз. №3: Изпълнена мин.1 /една/ дейност, с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Следва да се разбира изпълнение на поне на едно конструктивно укрепване, сходно с предмета на поръчката, като за сходни се смятат укрепвания на зидани конструкции. И за 3-те обособени позиции: Участникът трябва разполага с ръководен екип от следните лица за изпълнение на поръчката: 1) Ръководител на строеж (1 бр.) – притежаващ образователно- квалификационна степен „магистър” или еквивалентна, със специалност „Промишлено и гражданско строителство” или „Строителство на сгради и съоръжения” или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина) - придобил е минимум 5 г. професионален опит ; има опит като ръководител на екип, или ръководител на обект на минимум 2 (два) изпълнени строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или ремонт и/или преустройство и/или реконструкция и/или основно обновяване на строежи в областта на сградното строителство. 2) Технически ръководител (2 бр.) – притежаващ квалификация „строителен инженер” или „строителен техник”, съгласно изискването по чл. 163а, ал.2 от ЗУТ или еквивалентна (когато квалификацията е придобита в чужбина) - да притежава професионален опит от минимум 5 години и участие като „Технически ръководител“ . Има опит като технически ръководител на минимум 2 (два) изпълнени строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или ремонт и/или преустройство и/или реконструкция и/или основно обновяване на строежи в областта на сградното строителство. 3) Координатор по безопасност и здраве (1бр.)– има придобита професионална квалификация, отговаряща на изискванията на чл.163а, ал. 2 от ЗУТ, или еквивалентна (важимо и за чуждестранни експерти и/или експерти, с придобита в чужбина специалност); да има опит като Координатор/длъжностно лице по безопасност и здраве при изпълнение на строително-монтажни работи на минимум 2 (два) изпълнени строителни обекта за изграждане/ново строителство и/или рехабилитация и/или реконструкция и/или ремонтно-възстановителни дейности на обекти на техническата и/или пътната инфраструктура в населени места и съоръженията към тях; да притежава валиден към датата на подаване на офертата документ (Удостоверение/Сертификат) за преминат курс на обучение за Координатор по безопасност и здраве в строителството (по реда на Наредба №2/22.03.2004 г.) и/или за длъжностно лице по безопасност и здраве при работа (по реда на Наредба № РД-07-2/16.12.2009 г.) 4) Контрол по качеството(1бр.) - Образование: Експертът, притежаващ образователно-квалификационна степен „бакалавър“ или „магистър” или еквивалентна, придобита в професионално направление „Строителен инженер” или еквивалентно (когато образованието е придобито в чужбина) – да има опит в осъществяването на контрол на качеството при изпълнение на строително-монтажни работи на минимум 2 (два) изпълнени строителни обекта изграждане/ново строителство и/или ремонт и/или преустройство и/или реконструкция и/или основно обновяване на строежи в областта на сградното строителство. Въведена Система за управление на качеството (ISO 9001:2015, БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалент) на участника с обхват в предмета на поръчката.
|
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ
|