Извършване на строително-монтажни работи на обекти, собственост на Община Девня |
|
71520000 |
|
С провеждане на настоящата процедура Възложителят цели сключване на рамково споразумение с до трима изпълнители за възлагане на дейностите по оценка на съответствието на инвестиционни проекти и осъществяване на строителен надзор при строително-монтажни работи, възлагани от Община Девня. Предвижда се сключване на рамково споразумение по всяка от обособените позиции. Услугите предмет на Обособена позиция №1 включват:Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти, възлагани от Община Девня – изготвяне на комплексни доклади за оценка на съответствието по чл. 169, ал. 1, т. 1-6 от ЗУТ. Услугите предмет на Обособена позиция № 2 включват: Извършване на строителен надзор при строително-монтажни работи, възлагани от Община Девня, по време на строителството, съгласно чл. 168 от ЗУТ. |
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2 160000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки) |
II.1.6) Информация относно обособените позиции
|
|
|
|
|
II.2) Описание 1
Извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти, възлагани от Община Девня |
1 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71520000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG33
Територията на община Девня | За дейностите по оценка на съответствието на инвестиционните проекти, възлагани от Община Девня изпълнителят следва да съобразява следните изисквания: 1.Оценката за съответствие на инвестиционните проекти се извършва като комплексен доклад за съществените изисквания по чл. 169, ал. 1, т. 1-6 от ЗУТ, при спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5, ал. 10 и ал. 11 от ЗУТ. 2. При извършване на оценка на съответствието на инвестиционните проекти със съществените изисквания на строежите, изпълнителят отговаря за спазване на изискванията на чл. 142, ал. 5 от ЗУТ. В тази връзка всички части на инвестиционните проекти, които са основание за издаване на разрешение за строеж, се оценяват за съответствието им с основните изисквания за строежите. 3.Оценката обхваща проверка за съответствие със: 1/ Предвижданията на подробния устройствен план; 2/ правилата и нормативите за устройство на територията; 3/ изискванията по чл. 169, ал. 1 и 3 от ЗУТ; 4/ взаимната съгласуваност между частите на проекта; 5/ пълнотата и структурното съответствие на инженерните изчисления; 6/ изискванията за устройство, безопасна експлоатация и технически надзор на съоръжения с повишена опасност, ако в обекта има такива; 7/ други специфични изисквания към определени видове строежи съгласно нормативен акт, ако за обекта има такива; 8/ изискванията на влезли в сила административни актове, които в зависимост от вида и големината на строежа са необходимо условие за разрешаване на строителството по Закона за опазване на околната среда, Закона за биологичното разнообразие, Закона за културното наследство или друг специален закон, както и отразяване на мерките и условията от тези актове в проекта; 9/ изискванията за предотвратяване на големи аварии с опасни вещества и ограничаване на последствията от тях за човешкото здраве и околната среда по глава седма, раздел I от Закона за опазване на околната среда. 4. Оценката за съответствие на част "Конструктивна" на инвестиционните проекти във фази технически и работен проект се извършва от физически лица, упражняващи технически контрол по част "Конструктивна", включени в списък, изготвен и ежегодно актуализиран от КИИП, който се обнародва в "Държавен вестник" или в еквивалентен списък или регистър, поддържан от компетентен орган в държава-членка на ЕС или друга държава - страна по Споразумението за ЕИО. 5. Оценката за съотвествие по чл. 169, ал. 1, т. 6 от ЗУТ на инвестиционните проекти се извършва като част от комплексния доклад по чл. 142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ от юридически лица, които отговарят на изискванията на ЗЕЕ и са вписани в публичния регистър по чл. 44, ал. 1 от същия закон за извършване на дейностите по чл. 43, ал. 1 от ЗЕЕ. 6. Всички документи - графични и текстови - на инвестиционния проект се подписват и подпечатват от съответния квалифициран специалист и от управителя на фирмата изпълнител, извършила оценката за съответствие. 7. Лицето, упражняващо технически контрол, подписва всички документи - графични и текстови - по част "Конструктивна" на инвестиционния проект. 8. Докладът за оценка на съответствието се подписва от управителя на фирмата изпълнител и от всички квалифицирани специалисти, извършили оценката. 9. Докладът за оценка на съответствието се предава на Възложителя в 4 (четири) оригинални екземпляра на хартиен носител, всеки от които е придружен с електронен носител във формат .pdf, съответстващ на хартиения. Електронното копие се представя на CD/DVD носител. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 80000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Финансирането на обществената поръчка е със средства от бюджета на Община Девня.
|
|
II.2) Описание 1
Извършване на строителен надзор при строително-монтажни работи, възлагани от Община Девня |
2 |
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2 71520000
|
II.2.3) Място на изпълнение BG33
Територията на община Девня | За дейностите на надзор по време на строителството, изпълнителят следва изискванията на чл. 168 и сл. от ЗУТ, чийто обхват е както следва: 1. Упражняване на строителен надзор по време на строителството, съгласно чл. 166, ал. 1, т. 1 от ЗУТ (до издаване на Разрешение за ползване),в задължителния обхват, регламентиран в чл. 168, ал. 1 от ЗУТ. 2. Изготвяне и подписване на всички актове и протоколи по време на строителството, необходими за оценка на строежите, съгласно изискванията за безопасност и законосъобразното им изпълнение, съгласно ЗУТ и Наредба №3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството. 3. Откриване на строителната площадка и определяне на строителната линия и ниво за строежа, в присъствието на лицата по чл. 223, ал. 2 от ЗУТ, при съставяне на необходимия за това протокол по Наредба № 3 от 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството; 4. Заверка на Заповедната книга на строежа и писмено уведомяване в 7-дневен срок от заверката на Общината, специализираните контролни органи, Регионалната дирекция за национален строителен контрол, РСПБС и Инспекция по труда. 5.Изпълняване функциите на координатор по безопасност и здраве за етапа на строителството съгласно чл. 5, ал.3 от Наредба № 2/2004г. за минимални изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, вкл. изпълнение на всички задължения на възложителя, предвидени в посочената Наредба. 6. Предоставяне на Възложителя на ежемесечни отчетии окончателен отчет за извършения строителен надзор по време на изпълнение на строително – монтажните работи, съдържащ: списък на основните дейности (видове работи) от строежа, за които е упражнен текущ строителен надзор, съставените документи (актове), както и информация за възникнали проблеми (ако има такива) и съответно приложените и/или необходими мерки за решаването им. 7.Изготвяне на Окончателен доклад за строежа, съгласно чл. 168, ал. 6 от ЗУТ, за издаване на Разрешение за ползването му, включително технически паспорт за строежа, съгласно Наредба №5 от 2006 г. за техническите паспорти на строежите. Окончателните Доклади и техническите паспорти за всички строежи се представят в 3 (три) оригинала на хартиен и в 2 (два) екземпляра на електронен носител. 8. Внасяне на окончателнитe доклади в Общинската администрация. 9. Контрол на строителните продукти по чл. 169а, ал. 1 ЗУТ при извършване на оценката на съответствието на инвестиционните проекти и при упражняване на строителен надзор. | |
НЕ |
|
|
|
|
|
II.2.6) Прогнозна стойност 80000 BGN (за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
|
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки 24
|
II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)
или  / 
|
II.2.10) Информация относно вариантите
|
II.2.11) Информация относно опциите
|
II.2.12) Информация относно електронни каталози НЕ
|
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
|
Финансирането на обществената поръчка е със средства от бюджета на Община Девня.
|
|