Деловодна информация
00189
ДД-1-Г-01.4 28/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
00189-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Севлиево 000215889
пл. Свобода № 1
Севлиево BG322 5400 България
инж. М. Митев +359 675396141
sevlievo@sevlievo.bg +359 67532773

Интернет адрес/и

www.sevlievo.bg

http://www.sevlievo.bg/bg/article/4031/remont-patishta-i-ulici.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.sevlievo.bg/bg/article/4031/remont-patishta-i-ulici.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на общински пътища и улици на територията на община Севлиево
45230000      
Строителство

Обществената поръчка е с предмет „Ремонт на общински пътища и улици на територията на община Севлиево”
Предвижда се договорът с определения изпълнител да бъде сключен за срок от 24 месеца или до изчерпване на определеният финансов ресурс. Срокът за изпълнение започва да тече от момента на сключване на договора за възлагане на обществената поръчка. Основните дейности включват превантивно поддържане, което основно се състои в изкърпване на уличните асфалтови настилки.При наличие на допълнителни средства се извършва и частично преасфалтиране на участъци от улици или на цели улици машинно, повдигане и укрепване на РШ и ДШ, както и направа на трошенокаменна или с фрезован материал настилка на някои улици без настилка.Елементите на техническата инфраструктура:настилки, тротоари, отводнителни съоръжения са силно амартизирани и не отговарят на съвременните изисквания за сигурност и комфорт.Описанията за видовете работи, предмет на настоящата поръчка са дадени в Техническата спецификация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45230000      
45233120      
45232000      
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG322

на територията на община Севлиево

“Ремонт на общински пътища и улици на територията на Община Севлиево”. Изпълнението на обществената поръчка с предмет на дейност: “Ремонт на общински пътища и улици на територията на Община Севлиево обхваща пътната и уличната мрежа в града и селата на Община Севлиево и се състои в извършване на следните видове СМР, както следва:
1. Оформяне на дупки в пътни асфалтови настилки с фугорез или къртач
2. Ръчно изкъртване и натоварване на пътни асфалтови настилки
3. Фрезоване на пътни асфалтови настилки с фрезовъчна машина
4. Извозване на отпадъчния асфалтов материал до съответните депа
5. Доставка, транспорт и полагане на основа от НТК при средна дебелина на пласта 10 см
6. Подготовка, транспорт, доставка и ръчно запълване на дупки в пътни асфалтови настилки с плътна асфалтова смес със средна дебелина 4 см
7. Подготовка, транспорт, доставка и ръчно изпълнение на изкуствени неравности в пътни асфалтови настилки с плътна асфалтова смес
8. Подготовка, транспорт, доставка и ръчно запълване на дупки в пътни асфалт. настилки с неплътна асфалт. смес (биндер) със средна дебел. 6 см
9. Подготовка, транспорт, доставка и частично преасфалтиране на отделни участъци от пътни асфалтови настилки с плътна асфалтова смес със средна дебелина 4 см - машинно
10. Подготовка, транспорт, доставка и частично преасфалтиране на отделни участъци от пътни асфалтови настилки с неплътна асфалт. смес (биндер) със средна дебелина 6 см - машинно
11. Изкърпване на улични асфалтови настилки по технология “Печматик”
12. Направа на нови облицовани отводнителни окопи (канавки)
13. Направа на нови необлицовани отводнителни окопи (канавки)
14. Почистване на предпазни отводнителни окопи от натрупани наноси
15. Натоварване, превоз и депониране на земните маси до съответните депа
16. Почистване на земни маси от пътното платно
17. Полагане и валиране на отпадъчен фрезован асфалтов материал
18. Направа ремонт съоръжения – подпорни стени, втоци и оттоци на водостоци с бетон клас В20, в т.ч. кофраж и армировка за същите
19. Възстановяване каменна зидария на циментов разтвор
20. Доставка и монтаж стоманобетонова тръба ф500
21. Доставка и монтаж стоманобетонова тръба ф1000
22. Доставка и монтаж стоманени парапети ъглов профил 50/50/5, h=1,10 m
23. Повдигане и укрепване на ревизионни шахти в уличните платна
24. Повдигане и укрепване на дъждоприемни шахти в уличните платна
25. Демонтаж на пътни бордюри 18/35/50 и 18/25/50
26. Демонтаж на градински бордюри
27. Доставка и монтаж на пътни бордюри 18/35/50 и 18/25/50
28. Доставка и монтаж на градински бордюри
29. Демонтаж на тротоарни плочи
30. Доставка и монтаж на тротоарни плочи 30/30 + всички свързани с това разходи
31. Доставка и монтаж на тротоарни плочи 40/40 + всички свързани с това разходи
32.Доставка и монтаж на вибропресовани бетонови павета тип/кокъл/ + всички свързани с това разходи
33. Натоварване и извозване на строителни отпадъци до 5км.
34. Натоварване и извозване на земни почви до 5км.
35. Машинен изкоп
36. Ръчен изкоп
37. Демонтаж на вертикална маркировка
38. Монтаж на вертикална маркировка
39. Доставка и монтаж на бетоново антипаркинг тяло
40. Доставка и монтаж на метално антипаркинг тяло
41. Изкореняване на дърво.
Количествата на посочените по-горе видове работи, предмет на настоящата обществена поръчка, ще бъдат определени съобразно получените от Републиканския бюджет средства за строителство и ремонт на общинските пътища и определените и налични средства в общинския бюджет за ремонт на улици на територията на община Севлиево.
Критериите по-долу
 
ДА Техническа оценка    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
2500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи от втора група, трета категория или по- висока група, която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за участник чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейността си извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, в нотариално заверено копие, придружен с превод на български език.
1.1 За доказване на професионалната годност участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелствата по т. 1 съобразно националните база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

2. Участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) информация за обстоятелството по т.2. Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи копие на полицата за валидна застраховка „Професионална отговорност“, доказва съотетствието си с изискванията на Възложителя съсласно чл. 62, ал. 1 и ал. 2 от ЗОП.

2. Участникът следва да притежава сключена валидна към датата, определена в обявлението за обществена поръчка като краен срок за получаване на офертите, застраховка за професионална отговорност на Участниците в строителството съгласно чл. 171 ал.1 от ЗУТ или еквивалентен документ на стойност, покриваща минималната застрахователна сума за вида строеж, съответстващ на предмета на настоящата поръчка.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

3. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП.
? Изискването по т.3 се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка – Образец № 4, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
? Забележка: Под „строителство, идентично или сходно“ с предмета на поръчката следва да се разбира: изграждане/основен ремонт/реконструкция/рехабилитация/ поддържане на пътища/улици и/или съоръжения към тях.
4. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП, като трябва да се посочат изчерпателни данни и информация с точно позоваване на документите свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност.
? Изискването по т.4 се доказва със Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, в който е посочена професионална компетентност на лицата- Образец № 6;
5. Обстоятелството се удостоверява в ЕЕДОП.
? Изискването по т.5 се доказва с Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката- Образец № 5
6. Изискването се доказва с представяне на:
Сертификат ISO 9001:2008 за внедрена система за управление на качеството, с предметен обхват в областта на строителството или еквивалент.
7. Изискването се доказва с представяне на:
Сертификат за разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004, с предметен обхват в областта на строителството или еквивалент.


4. Участникът следва да има изпълнено строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, най-малко на един обект за изпълнение на строителство, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка
4. Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:
4.1. Инженер със специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, с минимум 3 години професионален опит;
4.2. Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - отговарящ на изискванията по чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, със стаж не по-малко от 2 години като специалист ЗБУТ;
4.3. Специалист контрол на качеството - притежаващ Удостоверение за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентен документ със стаж не по-малко от 1 година като СКК.
5. За изпълнение на предмета на поръчката, участникът трябва да разполага с необходимото собствено, наето или на лизинг минимално строително оборудване, специализирана тежка механизация, машини и автомобили за ремонт и поддържане, които да позволяват изпълнение на дейностите от предмета на поръчката в съответствие с изискванията на техническата спецификация, с приложена декларация (Образец №5) от участника за ползването на конкретно посоченото от него оборудване за срока на изпълнение на поръчката, както следва:- багер с челен товарач - 1 бр.; - самосвал – 3 бр.; - фреза за фрезоване на асфалтови настилки – 1 бр.; - асфалтополагаща машина – 1 бр.; - пневматичен валяк– 1 бр.; - бандажен валяк– 1 бр.; - гудронатор – 1 бр.; - фугорезачка – 1 бр.; автогрейдер – 1 бр.; - водоноска за измиване – 1 бр, - вибрационен валяк – 1 бр; - багер товарач -1 бр.;
7.Участникът трябва да притежава сертификация по ISO 9001:2008 – система за управление на качеството, с предметен обхват в областта на строителството или еквивалент.
7. Участникът трябва да има разработена и внедрена интегрирана система за управление на околна среда ISO 14001:2004, с предметен обхват в областта на строителството или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 2% от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията може да бъде под формата на:
- парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя:
Банка: „Уникредит Булбанк“ АД – клон Севлиево
Банков код (BIC): UNCRBGSF
Банкова сметка (IBAN): BG64UNCR70003323556963
или
- безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора.
или
- застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

17/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/02/2020 (дд/мм/гггг)   09:00 (чч:мм)

В административната сграда на Община Севлиево, с адрес: гр.Севлиево, пл."Свобода" № 1, зала 200

Отварянето на офертите е публично и на него магот да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация - съгласно разпоредбата на чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва