Деловодна информация
02711ТП при СИДП ДП Шумен
57 27/01/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
27/01/2020 (дд/мм/гггг)
02711-2020-0022 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ТП Държавно горско стопанство Провадия при СИДП ДП Шумен 2016174120111
кв.Север
Провадия BG331 9200 България
Марин Маринов +359 518-42176
dgs.provadia@dpshumen.bg +359 518-42170

Интернет адрес/и

http://dgsprovadia.sidp.bg/

https://wp.me/p82ovF-cRU


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://wp.me/p82ovF-cRU
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

горско стопанство

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на ремонти , текущо техническо обслужване , техническа профилактика, подмяна на консумативи и подготовка за годишни технически прегледи с резервни части, смазочни материали , антифриз
50000000      
Услуги

Извършване на ремонти , текущо техническо обслужване , техническа профилактика, подмяна на консумативи и подготовка за годишни технически прегледи с резервни части, смазочни материали , антифриз и други консумативи, доставени от изпълнителя за служебни леки и товарни автомобили на ТП Държавно горско стопанство „Провадия“ при „СИДП“ ДП Шумен, местодомуващи на територията на ТП ДГС Провадия, съгласно техническа спецификация
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
16900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
34913000      
24951100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG33

В сервизната база на изпълнителя.

Изпълнението на поръчката включва следните примерно посочени дейности: Диагностика (дефектация, определяне на повредата, определяне на частите и консумативите за смяна); Ремонт на двигател, ходова част, спирачна система, горивна система, запалителна уредба, кормилна уредба, съединител, скоростна кутия, диференциал, и текущо техническо обслужване включващо и смяна на консумативи /масла, филтри, антифриз, спирачна течност и др.); При необходимост: автотенекеджийски и бояджийски услуги, диагностика, ремонт на охладително-отоплителна инсталация.
1.”Ремонт” - отстраняване на инцидентно възникнали повреди по системите на автомобилите и техните елементи или части, както и по купето/кабината, чието предвиждане не е възможно. Ремонта се извършва с труд и части предоставени от изпълнителя, след конкретизирането им от изпълнителя.
2.”Текущо техническо обслужване” - подмяна при възникнала нужда на експлоатационни течности, масла, антифриз, хидравлични и спирачни течности, фреон и др. подобни, които са с определен експлоатационен ресурс и подлежат на подмяна, предоставени от изпълнителя.
Срок на договора – 12 месеца, считано от дата на сключването му или до изчерпване на финансовия ресурс от 16900.00лв.без вкл. ДДС и се прекратява при настъпване на всяко едно от посочените две основания от които:
1.За ремонт и текущо техническо обслужване в размер на 5000,00 лева без ДДС за прогнозно количество от около 330 часа по 60 минути технологично сервизно време;
2.За различни видове резервни части – прогнозна стойност в размер на 9300,00 лева без ДДС;
3.За смазочни материали, антифриз и други консумативи- за прогнозно количество от около 120 л прогнозна стойност в размер на 2600,00 лева без ДДС.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
16900      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
12

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изисвания по отношение годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност и вписването в професионални и търговски регистри
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят няма поставени критерии за подбор по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Минималното изисване към участниците е да имат изпълнени най-малко една дейност с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните три години (2017, 2018, 2019) .
Под дейност с предмет „идентичен или сходен“ с предмета на поръчката следва да се разбира извършване на услуги по ремонт и техническо обслужване на МПС. Изпълнена е тази услуга, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период , независимо от датата на възлагането й.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на описание на услугите, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите,чрез които се доказва информацията ,посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, чрез които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор за технически и професионални способности. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.


Минималното изисване към участниците е да имат изпълнени най-малко една дейност с предмет идентичен или сходен с предмета на поръчката през последните три години (2017, 2018, 2019) .
Под дейност с предмет „идентичен или сходен“ с предмета на поръчката следва да се разбира извършване на услуги по ремонт и техническо обслужване на МПС. Изпълнена е тази услуга, която е извършена в рамките на заложения от възложителя период , независимо от датата на възлагането й.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на описание на услугите, стойностите, датите и получателите. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел „В“ – „Технически и професионални способности“ от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
На основание чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите,чрез които се доказва информацията ,посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното възлагане на поръчката.
Преди сключването на договор за обществена поръчка, възложителят ще изиска от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, чрез които се доказва съответствието с поставените критерии за подбор за технически и професионални способности. Поставеното изискване се доказва с документи по чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изисквания, на които следва да отговарят участниците са посочени в документацията, неразделна част от поръчката.
За настоящата обществена поръчка възложителят изисква от участника определен за изпълнител, преди сключване на договор за обществена поръчка да бъде представена гаранция за изпълнение на договора. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора за обществена поръчка без включен ДДС. Предоставя се към момента на сключване на договора за обществена поръчка. Гаранцията следва да бъде представена в една от формите по чл.111, ал.5 от ЗОП, както следва: като парична сума;като банкова гаранция;като застраховка, която обезпечава изпълнението, чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят сам избира, в коя от формите да представи гаранцията. Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/03/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/03/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

ТП ДГС Провадия, гр.Провадия, обл.Варна,кв.Север

Отварянето на офертите е публично. Участниците могат да присъстват при отваряне на офертите лично или чрез упълномощен представител, включително трети лица и средства за масово осведомяване. Присъствието на участниците и техните представители не е задължително.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата за възлагане на обществена поръчка могат да участват български или чуждестранни физически или юридически лица или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява услуги съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.Лице, което участва в обединение или е дало съгласие и фигурира като подизпълнител в офертата на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. В процедура за възлагане на обществена поръчка едно физическо или юридическо лице може да участва само в едно обединение.Свързани лица по смисъла на пар..2,т.45 от Допълнителните разпоредби на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в една и съща процедура.За участниците в процедурата не следва да са налице основанията за отстраняване съгласно чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП.Възложителят отстранява от процедурата участникв , за когото са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици, наличие на обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество. Подробно описание на специфични национални основания за изключване са посочени в документацията за участие , достъпна на адрес :https://wp.me/p82ovF-cRU
Възложителят отстранява от процедурата всеки участник, за когото е налице някое от основанията по чл. 107 от ЗОП.
За удостоверяване на липсата на основания за отстраняване участниците следва да попълнят Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).ЕЕДОП се подава задължително в електронен вид. Указания за попълване на еЕЕДОП са посочени в документацията за участие в процедурата , достъпна на адрес :https://wp.me/p82ovF-cRU
ЕЕДОП се предоставя на подходящ оптичен носител за участника, подписан от лица по чл. 54, ал. 2 от ЗОП, в съответствие с изискванията на закона и условията на възложителя, а когато е приложимо ЕЕДОП за всеки от членовете в обединението, което не е юридическо лице, за всеки подизпълнител и за всяко лице, чиито ресурси ще бъдат ангажирани в изпълнението на поръчката.
Информация по чл. 104, ал.2 от ЗОП Възложителят уведомява всички заинтересовани лица, че действията на комисията ще се извършват в последователността, посочена в чл. 61 от ППЗОП ( отваря по реда на тяхното постъпване запечатаните непрозрачни опаковки и оповестява тяхното съдържание, включително предложенията на участниците по съответните показатели за оценка на офертите).

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т.1 от ЗОП жалби могат да се подават пред Комисия за защита на конкуренцията в 10-дневен срок от: изтичането на срока по чл.100, ал.3 от ЗОП- срещу решението за откриване на процедурата и /или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 27/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва