Деловодна информация
2626
399 15/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
2626-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

18-то СУ -Уилям Гладстон 000669190
ул. Пиротска № 68
София BG411 1303 България
Елисавета Владимирова +359 29879682
sou18@mail.bg +359 29879682

Интернет адрес/и

www.18sou.net

https://18sou.net/2019/11/15/%d0%b8%d0%bd%d0%b6%d0%b5%d0%bd%d0%b5%d1%80%d0%b8%d0%bd%d0%b3-%d0%b8%d0%b7%d0%b3%d0%be%d1%82%d0%b2%d1%8f%d0%bd%d0%b5-%d0%bd%d0%b0-%d1%82%d0%b5%d1%85%d0%bd%d0%b8%d1%87%d0%b5


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
www.18sou.net
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг – изготвяне на технически проект, извършване на СМР, доставка и монтаж на оборудване и авторски надзор на СМР на 2 физ. салона
45200000      
Строителство

Необходимо е да се изготви технически проект за извършване на строително-монтажни и ремонтни дейности в двата физкултурни салона в 18-то СУ "Уилям Гладстон", гр. София, разположени на 1-ви и 2-ри етаж. В хода на строителството следва да се осъществи авторски надзор на проектанта. Предвижда се въвеждане на енергийно ефективни мерки и привеждане на физкултурните салони в училището в съответствие със съвременните тенденции за екологoсъобразни и устойчиви решения при проектиране и строителство.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
666670      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71200000      
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. Пиротска № 68, 18-то СУ "Уилям Гладстон"

Възлага се проектиране и извършване на СМР за обновяване и въвеждане на енергийно ефективни мерки във физкултурните салони на 18-то СУ "Уилям Гладстон".
Критериите по-долу
 
ДА Срок за проектиране    5
Професионален опит и умения на проектантите    15
Срок за строителство    10
Технология на строителството    30
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
666670      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При условие на избран изпълнител и сключен договор за възлагане на обществената поръчка, индикативната дата за начало на строително-ремонтните и монтажни дейности е 01.06.2020 г., когато приключва учебната 2019/2020 г. за начален етап на обучение.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи по чл. 137, ал.1, т. 4 б. "е" съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.4.4. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС (ПРВВЦПРС). В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, ще изпълняват строителство.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители , които съобразно вида и дела от поръчката, ще изпълняват строителство.
При подаване на офертата, участникът (всеки член на обединението, в случай на участник обединение, което не е юридическо лице, който ще изпълнява строителство) декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от еЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност.
При условията начл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката. Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Застраховка "Професионална отговорност" в проектирането и строителството.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствие с поставеното изискване в еЕЕДОП - част IV) Критерии за подбор.
Документите за доказване на съответствието са копие на валидна застраховка "Професионална отговорност" в проектирането и строителството съгласно чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
Документите могат да бъдат изискани от възложителя в хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Същите се представят и от участника, определен за изпълнител, при сключване на договора съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
Посочените документи не се представят в случай, че вече са били предоставени на Възложителя или са му били служебно известни или са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


Участниците трябва да имат валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането" за проектант по чл.171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл.5, ал.1, т.2 Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ, издаден от компетентен орган на държавата в която участникът е установен.
Участниците трябва да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за строител по чл.171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума в съответствие с чл.5, ал.2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ издаден от компетентен орган на държавата в която участника е установен.
В случай на участник-обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка "Професионална отговорност" се представя от всеки от членовете на обединението, който ще изпълнява дейности по проектиране и/или строителство.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Сертификат, издаден от акредитирани лица, за контрол на качеството, при изпълнение на строителството.
2. Сертификат, издаден от акредитирани лица, за внедрена система за опазване на околната средам при изпълнение на строителството.
3. Списък на техническите лица, отговорни за строителството.
При подаване на офертата, участникът декларира съответствие с поставените изисквания в еЕЕДОП - част IV) Критерии за подбор.
Документите за доказване на съответствието с всяко от поставените изисквания са посочени в чл. 64, ал. 1 от ЗОП.
Документите могат да бъдат изискани от възложителя в хипотезата на чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Същите се представят и от участника, определен за изпълнител, при сключване на договора съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП. Посочените документи не се представят в случай, че вече са били предоставени на Възложителя или са му били служебно известни или са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни.


1. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват "строителство", издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган.
2. Участниците трябва да прилагат система за опазване на околната среда при строителство съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от орган/и, установен/и в други държави-членки на ЕС) с обхват "строителство", издаден/и от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган. Забележка: В случа на участник-обединение, което не е юридическо лице, изискването по т. 1 и т. 2 следва да се докаже от всяко лице, което ще изпълнява дейности по строителство.
3. Участниците следва да разполагат със следните технически лица за изпълнение на строителството:
3.1. Технически ръководител -с придобита образователно-квалификационна степен „бакалавър” или „магистър” в областта на строителството, или строителен техник със средно техническо образование, отговарящ на изискванията на чл.163а от ЗУТ; със стаж по специалността минимум 5 години, от който участие като „технически ръководител” на поне 3 (три) обекта.
3.2. Координатор по безопасни и здравословни условия на труд, отговарящ на изискванията на ЗБУТ и чл. 5 ал. 2 от Наредба № 2 от 22.03.2004 г. от за минималните изисквания за здравословни и безопасни условия на труд при извършване на строителни и монтажни работи, и опит на подобна позиция минимум 2 години. За чуждестранен участник изискването се прилага съгласно националното законодателство на държавата по установяване на участника.
Забележка: В случай, че техническият ръководител притежава удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството не е необходим допълнителен експерт за тази дейност.
3.3.Контрольор по качеството на строително-ремонтните работи - да има валидно удостоверение и опит на подобна позиция минимум 2 години.
Забележка: За техническите лица на чуждестранен участник изискванията се прилагат съгласно националното законодателство на държавата по установяване на участника.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/02/2020 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

10/02/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Пиротска №68, ет. 1, каб. 13

На отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

За участниците в процедурата не следва да са налице основанията по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т.1 и 2 от ЗОП.
Забележка 3: В случай че за участника са налице обстоятелства по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал.1, т.1 и 2 от ЗОП, той има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
Не се допуска пряко или косвено участие на лица по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружества, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици.
Не се допуска участие на лице по смисъла на чл. 36, ал. 2 от Закона за мерките срещу изпиране на пари – юридическо лице или друго правно образование, които са видни политически личности в Република България, в друга държава-членка, в трета държава, в международни организации, както и юридическо лице или друго правно образование, които са свързани с такива видни политически личности – не могат да бъдат участници в обществени поръчки
Не се допуска участие на „свързани лица“ по смисъла на парагр. 1, т. 13 и 14 от ДР на Закона за публичното предлагане на ценни книжа.
2. Заинтересованите лица са задължени да извършат оглед на обекта, до изтичане на крайния срок за получаване на оферти. Времето за оглед е всяка сряда от 11:00 до 14:00 часа. Извършеният оглед се удостоверява с двустранно подписан протокол.
Лица, които не са извършили оглед, но са представили оферти за участие в процедурата, ще бъдат предложени за отстраняване от участие на основание чл. 107, т. 1 от ЗОП.
3. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3% от стойността на договора.
4. Възложителят предвижда следната схема на плащане:
10% - авансово плащане от стойността на договора, в срок до 15 дни след датата на сключване на договора и срещу представена гаранция за авансово предоставените средства до техния размер и оригинал на фактура;
70% - междинно плащане за извършени дейности, одобрени и приети от възложителя, в срок до 15 дни след представяне на оригинал на фактура;
20% - окончателно плащане, след приспадане на извършените авансово и междинни плащания; в срок до 30 дни, след приемане на цялостното изпълнение на договора и представен оригинл на фактура.
Подробно описание на схемата и условията на плащане се съдържа в проект на договор.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба срещу решението за откриване на процедурата се подава съгласно чл. 197, ал.1, т. 4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва