Деловодна информация
00039
ПОЧПОП-01-12-256 14/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
00039-2020-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Павликени 000133901
бул. Руски № 4
Павликени BG321 5200 България
Таня Тодорова +359 61051369
obshtina@pavlikeni.bg +359 61052642

Интернет адрес/и

http://www.pavlikeni.bg

http://pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=263&lang=bg


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.pavlikeni.bg/index.php?option=com_jdownloads&Itemid=79&task=viewcategory&catid=428&lang=bg
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Почистване на речните корита на река Ломя и река Михалска, в границите на Община Павликени” по проект: „Ефективно управление при извънредни ситуации в трансграничния регион Калараш-Велико Търново“
45000000      
Строителство

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е „строителство“ на следните обекти:
- „Почистване на речното корито на река Ломя в границите на регулацията на село Бутово, Община Павликени“;
- „Почистване на речното корито на река Михалска в границите на регулацията на село Михалци, Община Павликени“
В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническите спецификации на изискванията на Възложителя („Техническите спецификации“), съдържащи се в настоящата документация за обществена поръчка.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
412974.69      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Почистване на речното корито на река Ломя в границите на регулацията на село Бутово, Община Павликени 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

село Бутово, Община Павликени

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е „строителсво" на обект: - „Почистване на речното корито на река Ломя в границите на регулацията на село Бутово, Община Павликени“;
Предмет на настоящата обществена поръчка е почистване на речното легло на река Ломя в границите на регулацията на село Бутово с цел подобряване на неговата проводимост.
За почистването на речното корито на река Ломя в границите на регулацията на село Бутово, Община Павликени е изготвен и одобрен Инвестиционен проект.
Описание на предмета на поръчката съгласно Общия терминологичен речник (CPV):
45000000 - Строителни и монтажни работи
В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническите спецификации на изискванията на Възложителя („Техническите спецификации“), съдържащи се в настоящата документация за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
183648.48      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект: „Ефективно управление при извънредни ситуации в трансграничния регион Калараш-Велико Търново“, ROBG 481, по програма за трансгранично сътрудничество ИНТЕРРЕГ V -A Румъния-България 2014-2020

II.2) Описание 1

„Почистване на речното корито на река Михалска в границите на регулацията на село Михалци, Община Павликени“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG321

село Михалци, Община Павликени

Обект на настоящата обществена поръчка по смисъла на чл. 3, ал. 1, т. 1, б. „б” от Закона за обществените поръчки (ЗОП) е „строителсво" на обект: - „Почистване на речното корито на река Михалска в границите на регулацията на село Михалци, Община Павликени“;
Предмет на настоящата обществена поръчка е почистване на речното легло на река Михалска в границите на регулацията на село Михалци с цел подобряване на неговата проводимост.
За почистването на речното корито на река Михалска в границите на регулацията на село Михалци, Община Павликени е изготвен и одобрен Инвестиционен проект.
Описание на предмета на поръчката съгласно Общия терминологичен речник (CPV):
45000000 - Строителни и монтажни работи
В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно индивидуализирани в Техническите спецификации на изискванията на Възложителя („Техническите спецификации“), съдържащи се в настоящата документация за обществена поръчка.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
229326.21      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
проект: „Ефективно управление при извънредни ситуации в трансграничния регион Калараш-Велико Търново“ OBG-481, по програма за трансгранично сътрудничество ИНТЕРРЕГ V-A Румъния-България 2014-2020

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

За двете обсобени позиции:
Не се поставят изисквания относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност на участниците като условие за участие в процедурата и като критерий за подбор.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

За двете обособени позиции:
Да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години (2017, 2018, 2019)
Доказване:
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние);
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62, ал.1, т. 3 от ЗОП – Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за общ оборот се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
При участие на подизпълнители съответствието с минималните изисквания за общ оборот се доказва съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


По Обособена позиция № 1: „Почистване на речното корито на река Ломя в границите на регулацията на село Бутово, Община Павликени“:
а)Да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години (2017, 2018, 2019) в размер равен или по-голям от 367 000 лв. (триста шестдесет и седем хиляди лева);
По Обособена позиция № 2: „Почистване на речното корито на река Михалска в границите на регулацията на село Михалци, Община Павликени“:
а)Да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години (2017, 2018, 2019) в размер равен или по-голям от 458 000 лв. (четиристотин петдесет и осем хиляди лева);
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

За двете обособени позиции:
а) Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнени най-малко 1 /една/ дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката.
Доказване: При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП, попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел В – Технически и професионални способности);
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: на дейностите (Образец 8), идентични или сходни с предмета на поръчката, най-много за последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.При участие на подизпълнители съответствието с минималните изисквания се доказва съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
б) Участникът следва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството и за управление на околната среда с предметен обхват в областта на строителството
Доказване: Участникът попълва от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП .На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните. Ако участникът е обединение, изискването се прилага за всеки член на обединението, който ще изпълнява строително-монтажни работи, съобразно вида и обема на изпълняваната от него работа. При участие на подизпълнители изискването се прилага за всеки подизпълнител, който ще изпълнява строително-монтажни работи, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
в) Участникът трябва да разполага с минимално техническо оборудване и механизация
Доказване: Участникът попълва поле т.9 от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП .На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП възложителят може да изисква от участниците документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, а именно: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката;– Образец № 9. При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.При участие на подизпълнители съответствието с минималните изисквания се доказва съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.


По Обособена позиция № 1: „Почистване на речното корито на река Ломя в границите на регулацията на село Бутово, Община Павликени“:
а) Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнени най-малко 1 /една/ дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката.
Под дейности идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира почистване и/или изграждане, и/или ремонт на речни корита и/или възстановяване на диги с обща дължина минимум 1800 (хиляда и осемстотин) метра.
б) Участникът следва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството и за управление на околната среда с предметен обхват в областта на строителството:
- ISO 9001:2015 и/или еквивалентно – за управление на качеството;
- ISO 14001: 2015 и/или еквивалентно - за управление на околната среда;
в) Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване и механизация:
Багер 1 брой
Самосвал 1 брой
Булдозер 1 брой
Товарачни машини 1 брой
По Обособена позиция № 2: „Почистване на речното корито на река Михалска в границите на регулацията на село Михалци, Община Павликени“:
а) Участникът следва през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да има изпълнени най-малко 1 /една/ дейност, идентична или сходна с предмета на поръчката.
Под дейности идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира почистване и/или изграждане, и/или ремонт на речни корита и/или възстановяване на диги с обща дължина минимум 2500 (две хиляди и петстотин) метра.
б) Участникът следва да притежава сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството и за управление на околната среда с предметен обхват в областта на на строителството:
- ISO 9001:2015 и/или еквивалентно – за управление на качеството;
- ISO 14001: 2015 и/или еквивалентно - за управление на околната среда;
в) Участникът трябва да разполага със следното минимално техническо оборудване и механизация:
Багер 1 брой
Самосвал 1 брой
Булдозер 1 брой
Товарачни машини 1 брой
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

10/08/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/02/2020 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

гр. Павликени, бул. "Руски" № 4, заседателна зала на ет. III в сградата на общинската администрация

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Пълномощниците на участниците следва да се легитимират с пълномощно.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участниците следва да не са налице обстоятелствата по чл. 54, ал. 1 и чл. 55, ал. 1, т. 1, 4 и 5 от ЗОП.
2.ГАРАНЦИЯ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ.
1.Гаранция за авансово предоставените средства
За обезпечаване на авансовото плащане ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ след подписване на договора, представя гаранция/обезпечение за авансово предоставените средства в размер на 20 % (двадесет процента) от стойността на договора, в една от следните форми:
1.1.Депозит на парична сума по банкова сметка на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ:
IBAN: BG35UNCR75273342926133
BIC: UNCRBGSF
БАНКА: УниКредит Булбанк, клон Павликени
1.2.Банкова гаранция със срок на валидност - най-малко 60 календарни дни след изтичане срока на изпълнение на СРР/СМР. Гаранцията трябва да бъде безусловна, неотменима, с възможност да се усвои изцяло или частично в зависимост от претендираното обезщетение при писмено искане на Възложителя.
1.3. Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията, която обезпечава авансово предоставените средства се освобождава до три дни след усвояване на аванса.
2.Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП е определена в размер на 3%- от стойността на договора без ДДС.
Гаранцията се предоставя в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията за изпълнение може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
Гаранциите във формата на парична сума могат да се внасят по банков път по сметка на Община Павликени.
IBAN: BG35UNCR75273342926133
BIC: UNCRBGSF
БАНКА: УниКредит Булбанк, клон Павликени
Банковата гаранция – оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка със срок на валидност – 60 шестдесет дни след изтичане на последния гаранционен срок по договора.
При представяне на гаранцията за изпълнение, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на обществената поръчка, за който се представя гаранцията.
В случай, че участникът избере да представи „банкова гаранция“, то същата трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.
Възложителят освобождава гаранциите за изпълнение без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
?Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Забележка: Когато участникът, определен за изпълнител избере да представи гаранция за изпълнение под формата на Застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, то застраховката следва да отговаря на следните изисквания:
-застрахователната сума по застраховката следва да бъде равна на 3 % ( три процента) от стойността на договора без ДДС;
-застраховката трябва да бъде сключена за конкретния договор и в полза на Община Павликени;
-застрахователната премия трябва да е платима еднократно;
?със срок на валидност най-малко 60 шестдесет дни след изтичане на последния гаранционен срок по договора.
Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката.
Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от:
1. изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация;
2. в случаите по чл. 196, ал. 5 от ЗОП - уведомяване за съответното действие, а ако лицето не е уведомено, както и при бездействие - от датата, на която е изтекъл срокът за извършване на съответното действие.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 14/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва