Деловодна информация
00594
3/2020 13/01/2020 (дд/мм/гггг)
да
да
13/01/2020 (дд/мм/гггг)
00594-2020-0003 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университетска многопрофилна болница за активно лечение /УМБАЛ/ Свети Иван Рилски ЕАД, чрез изпълнителния директор 000715054
София, бул. Акад. Иван Гешов №15
София BG411 1000 България
За: Весела Динева, България +359 29520879
op@rilski.com +359 28519309

Интернет адрес/и

www.rilski.com

https://rilski.com/%d0%bf%d1%80%d0%be%d1%84%d0%b8%d0%bb-%d0%bd%d0%b0-%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%83%d0%b2%d0%b0%d1%87%d0%b0/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://moderal.org/rilski2/ProfilePageMain#688
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Сключване на рамково споразумение за изпълнение на обществена поръчка с предмет „Строителни работи в болнични звена и обекти на УМБАЛ „Св. Иван Рилски” ЕАД – София”
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката може да включва ремонти, реконструкции, преустройства, изграждане на нови обекти и други. Изпълнението на поръчката включва извършване на строително - монтажни работи и строително-ремонтни работи в болнични звена и обекти на УМБАЛ „Св, Иван Рилски” ЕАД - София, които следва да се извършат при възлагане от страна на Възложителя. Всеки конкретен обект и вида на отделните СMР включени в него ще бъдат определяни от Възложителя в конкретни писмени покани до потенциалните изпълнители по рамковото споразумение. Целта на предстоящото рамково споразумение е чрез провеждане на процедурата, да бъдат избрани потенциални изпълнители.
Прогнозното количество на поръчката се определя като приблизително 30 строителни обекта и максимална стойност общо за всички строителни обекти в размер на 4 000 000 лв. без ДДС.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

София, бул. Акад. Иван Гешов №15

Предметът на поръчката може да включва ремонти, реконструкции, преустройства, изграждане на нови обекти и други. Изпълнението на поръчката включва извършване на строително - монтажни работи и строително-ремонтни работи в болнични звена и обекти на УМБАЛ „Св, Иван Рилски” ЕАД - София, които следва да се извършат при възлагане от страна на Възложителя. Всеки конкретен обект и вида на отделните СMР включени в него ще бъдат определяни от Възложителя в конкретни писмени покани до потенциалните изпълнители по рамковото споразумение. Целта на предстоящото рамково споразумение е чрез провеждане на процедурата, да бъдат избрани потенциални изпълнители.
Прогнозното количество на поръчката се определя като приблизително 30 строителни обекта и максимална стойност общо за всички строителни обекти в размер на 4 000 000 лв. без ДДС.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо прелдожение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
4000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Да притежават регистрация в Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя (или еквивалентна регистрация, приложима за Република България). Регистрацията трябва да е приложима за основните видове строителства от предмета на поръчката, описани съгласно квалификацията им по ЗУТ и Наредба № 1/ 30.07.2003г. за номенклатурата на строежите, както следва:
1. Строежи по чл. 137, т.1, б. „г” от ЗУТ, I-ва категория:
Строежи или части от тях (сгради, помещения, складове, технологични и транспортни инсталации и лаборатории) за производство и съхраняване на радиоактивни вещества и материали (чл. 2, ал.4, б „з” от наредбата), както и строежи или части от тях, криещи опасност от значително вредно въздействие върху здравето на населението и околната среда при разпространение на йонизиращи (електрически, магнитни, електромагнитни, рентгенови и др.) и нейонизиращи (ултравиолетови, инфрачервени, радиовълни и др.) лъчения (чл. 2, ал.4, т. 2 от наредбата)
2. Сгради и съоръжения за обществено обслужване с капацитет над 1000 места за посетители (чл. 137, т.2, б. „д” от ЗУТ), II-ра категория:
Сграда (лечебно заведение за болнична помощ за активно лечение) и съоръжения за обществено обслужване с капацитет над 1000 места за посетители и/или с височина над 28 м съгласно номенклатурата по приложение № 2 – сгради за обслужване в областта на здравеопазването. (чл. 4, ал.5, т.1 и т.2 от наредбата),
Участниците декларира спазването на изискването в своята оферта чрез представяне на ЕЕДОП, съгласно указанията в документацията за участие. Преди подписване на договора участниците удостоверяват спазване на изискването чрез представяне на:
1. Заверено копие на Удостоверение за регистрация в Камарата на строителите за вписване в Централния професионален регистър на строителя, което да е приложимо за всички видове строителства от предмета на поръчката,
или
2. Друг документ, удостоверяващ аналогична регистрация в чужда държава членка,
или
3. Друг документ или информация, чието представяне за доказване на спазването на изискването за годност е допустимо съобразно Закона за обществените поръчки.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

няма

няма
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, най-много за последните 5 години от датата на подаване на офертата.
2. Да разполагат с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката
3. Да прилага системи за управление на качеството.
4. Да прилагат системи или стандарти за опазване на околната среда


1. Да са изпълнили СМР/СРР за обекти, сходни с предмета на поръчката - не по-малко от 5 обекта, изпълнени през последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата, които са еднакви или сходни със съответния вид на строителството от предмета на поръчката. Под сходни с предмета на поръчката следва да се разбират строително-ремонтни или строително монтажни работи на обекти с общественообслужващо предназначение и друго от съответния вид на строителството от предмета на поръчката, подробно описани в документацията на поръчката и Допълнителна информация (раздел VI. 3 от обявлението).
Участниците декларира спазването на изискването в своята оферта чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен, съгласно указанията в документацията за участие. Преди подписване на договора участниците удостоверяват спазване на изискването чрез представяне на:
Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания;
2. Да разполагат минимум с 10 работника, ангажирани с изпълнение на строителни дейности и минимум един ръководен служител с висше образование Строителен инженер или Промишлено и гражданско строителство или еквивалентно. Участниците декларират спазването на изискването в своята оферта чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен съгласно указанията в документацията за участие.
Преди подписване на договора участниците удостоверяват спазване на изискването чрез представяне на:
Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3. Да прилагат Система по стандарт EN ISO 9001 или еквивалента с обхват строителство, както и Система по стандарт EN OHSAS 18001 или еквивалентна, с обхват строителство. Участниците декларират спазването на изискването в своята оферта чрез представяне на ЕЕДОП, съгласно указанията в документацията за участие. Преди подписване на договора участниците удостоверяват спазване на изискването чрез представяне на: Заверени копия на сертификатите, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството.
4. Да прилагат Система по стандарт EN ISO 14001 или еквивалента, с обхват строителни дейности. Участниците декларират спазването на изискването в своята оферта чрез представяне на ЕЕДОП, попълнен съгласно указанията в документацията за участие. Преди подписване на договора участниците удостоверяват спазване на изискването чрез представяне на: Заверени копия на сертификатите, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  3
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/02/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/02/2020 (дд/мм/гггг)   08:30 (чч:мм)

УМБАЛ "Св. Иван Рилски" ЕАД, София, бул. "Акад. Ив. Гешов" № 15, ет. 2, Рапортна зала

Отварянето на офертите ще се проведе публично на указаното място и време от комисия, назначена от възложителя. При отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За сходни с предмета на поръчката ще се приемат СМР/СРР, квалифициращи се сходно строителство на предмет на на поръчката, съгласно ЗУТ и Наредба № 1 за номенклатурата на отделните строежи, а именно: всички строежи от чл. 2, ал.4 от Наредба № 1/ 30.07.2003г. и всички строежи от чл. 4, ал.5 от Наредба № 1/ 30.07.2003г., които са с общественообслужващо предназначение съгласно Приложение № 2 от наредбата
2. Стартирането на изпълнението на конкрените договори за обществената поръчка са под условие за осигурен финансов ресурс от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ. Изпълнението започва след възлагателно писмо.
3. Възложителят изисква гаранция за изпълнение на конкретните договори за изпълнение на обществената поръчка в размер на 1% (един процента) от стойността на конкретния договор без ДДС, която Възложителят има право да задържи, при условие, че изпълнителят не изпълни частично или изцяло задълженията си по договора за обществената поръчка. Формите на гаранцията се избира от участника при спазване на ЗОП и изискванията на възложителя, дадени в документацията на поръчката.
4. Възложителят прилага и задължителните основания за отстраняване, съгласно ЗОП.
5. Допустимите изменения на конкретния договор по чл. 116, ал.1, т.1 от ЗОП са дадени в проекта на конкретен договор.
6. Органите по чл. 47, ал.4 от ЗОП са Национална агенция по приходите, Национален осигурителен институт, РИОСВ, РЗИ, Агенция по заетостта.
7. Когато участник непредстави допълнителни изиксана информация и документи, изискани от комисията назначена да проведе обществената поръчка, в указания от нея срок, участникът се отстранява от участие в процедурата.
8. Всяко уведомление и искане, отправено от възложителя до участника ще бъде считано за редовно връчено, когато е изпратено на посочения от участника е-mail.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва