Деловодна информация
02538
ОПИ - 1 02/01/2020 (дд/мм/гггг)
не
02538-2020-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
бул. Витоша № 2, Съдебна палата
София BG411 1000 България
Габриела Павлова +359 28036034
gpavlova@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://prb.bg/bg/

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-porychk-192


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-porychk-192
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Прокуратура на Република България - главен прокурор 121817309
Информационен център на Прокуратура на Република България, бул. Витоша № 2, Съдебна палата, партер, стая № 79, Регистратура на главен прокурор.
София BG411 1000 България
Габриела Павлова +359 28036034
gpavlova@prb.bg +359 29633373

Интернет адрес/и

http://prb.bg/bg

http://www.prb.bg/bg/obshestveni-porchki/elektronni-prepiski/procedura-za-vyzlagane-na-obshtestvena-porychk-192

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Надзор за законност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на строителни работи – пети етап по преустройство на IV-ти етаж на Съдебната палата, бул. „Витоша“ № 2“ ОПИ-1/02.01.2020
45000000      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка-„Извършване на строителни работи–пети етап по преустройство на IV-ти ет. на Съдебната палата, бул. „Витоша“ № 2“ включва:Изпълнение на СМР за довършване на започнало преустройство на IV-тия етаж от сградата на Съдебната палата за нуждите на ПРБ;Доставка и влагане в строителството на необходимите строителни материали;Осигуряване на материално-техн. снабдяване на обекта, разполагане на временна канцелария за техн. ръководство, мед. пункт и склад за дребен строителен инвентар;Извършване на работи по преместване, при изпълнение на строителството,на сградни мрежи и съоръжения;Организиране на дейностите по събиране, транспортиране, обезвреждане и оползотворяване на строителните и другите отпадъци;Съставяне на строителни книжа и изготвяне на екзекутивна документация на строежа;Извършване на 72-часови проби и изпитания на монтираните инсталации и с-ми; Отстраняване на възникнали дефекти на изпълнените СМР по време на договорените гаранционни срокове.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1992438.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. „Витоша“ № 2, ет. 4

Целта на настоящата обществена поръчка е да се извърши вътрешен ремонт и преустройство в работни, спомагателни и санитарни помещения, ползвани от Прокуратура на Република България, разположени в северното крило на четвъртия етаж от сградата на Съдебната палата откъм ул. „Позитано“. Ремонтът се състои в: подмяна на подови настилки, вътрешни стенни облицовки, боядисване, подмяна на прозоречна дограма и вътрешни врати с нови подходящи, отговарящи на статута на сградата и в растера на съществуващите, модернизация на електрическата инсталация и осветителните тела, ремонт на санитарни възли, включващ подмяна на ВиК инсталация и санитарно оборудване, подмяната на отоплителна инсталация и монтаж на конектори за охлаждане.
Също така, с оглед изискванията на Наредба № 4 от 10.01.2008 г. за правилата и нормите за безопасност и охрана при проектиране, строителство, реконструкция, модернизация и експлоатация на обектите на съдебната власт, се предвижда доизграждане, дооборудване, привеждане в работно състояние и пуск на системите за сигурност (пожароизвестяване, система против проникване, система за контрол на достъпа и видеонаблюдение) съгласно работен проект.Алармените събития от всички системи да се изведат в оперативно-дежурния център на Главна дирекция „Охрана“, разположен в помещение № 78 на партера на Съдебната палата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1992438.96      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците, включително подизпълнителите им, ако има такива, съобразно вида и дела на тяхното участие, следва да притежават регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от първа група, първа категория, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 1.1.6. от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и чл. 137, ал. 1, т. 1, б. “м” от ЗУТ, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или еквивалент.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, който/които ще извършва/т дейностите по строителство.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците попълват раздел А: „Годност“ в Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
Необходимо е информацията да се представи по начин, позволяващ да се извърши преценка за съответствието им с поставените от Възложителя минимални изисквания.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
В случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП: Участникът следва да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от посочените по-горе изисквания към групи и категория строежи - за повече информация: http://register.ksb.bg/.
В случай че участникът е чуждестранно лице, на този етап той може да представи валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държавата, в която е установен, доказващ вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
В случаите на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП:
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от по-горе посочените групи и категория - за повече информация: http://register.ksb.bg/.
В случаите когато строителят е лице, което има право да извършва такава дейност по законодателството на държавата, в която е установено, във вр. с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП, преди сключването на договора следва да се впише в ЦПРС по реда на Закона за камара на строителите и да представи заверено копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от по-горе посочените групи и категория или в случаите на чл.25а от Закон за камарата на строителите (ЗКС) - документа по чл. 25а, ал.4 от ЗКС.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението (съгласно чл. 59, ал. 6 от Закона за обществените поръчки).
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да имат застраховка „Професионална отговорност“, когато такова изискване произтича от нормативен акт. (чл. 61, ал. 1, т. 2 от ЗОП).
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва:
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с поставения критерий за подбор в Единен европейски документи за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.
Необходимо е информацията да се представи по начин, позволяващ да се извърши преценка за съответствието им с поставените от Възложителя минимални изисквания.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ (чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП), в случай че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни, а за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България - еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна застраховка за „Професионална отговорност в строителството”, по смисъла на чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за първа категория строеж съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за застраховка „Професионална отговорност” се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединение.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
В случай, че участникът е чуждестранно лице, застраховката за професионална отговорност може да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.У-ът трябва да е изпълнил строителство или инженеринг (в частта на строителството), идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. (чл.63,ал.1,т.1,б.„а“ от ЗОП).Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта в ЕЕДОП, у-те декларират съответствието с мин. изискване, чрез посочване на изпълненото от тях строителство, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка. В полето у-ците следва да посочат предмет на изпълненото от тях строителство, с посочване на конкретните СМР дейности по тях, обем, стойност, крайна дата на изпълнение на строителството и получателите. В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема на изпълнените дейности, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания (чл.64,ал.1,т.1от ЗОП).
2.У-ът следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката (чл. 63, ал.1, т. 5 от ЗОП):Посочените от участника лица в ръководно-експертния екип могат да съчетават не повече от две експертни позиции в предложения екип за техническото ръководство на строителството, при условие че отговарят на поставените минимални изисквания към всяка от тях.У-ът по негова преценка може да посочи и други технически правоспособни лица, които да осъществяват специализирано техническо ръководство на отделни строителни и монтажни работи, съобразно придобитата им специалност и образователно–квалификационна степен.Съответствието си с поставения критерий за подбор, у-те декларират както следва: При подаване на оферта, в ЕЕДОП, участниците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на професионална компетентност /с посочване на придобитото образование/квалификация, посочване на дата, № и издател на документа за придобито образование/квалификация, както и данни за месторабота, период, длъжност, основни функции и др./ на членовете от ръководния състав, които ще отговарят при изпълнение на поръчката. В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112,ал.1,т.2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор: Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата (чл.64,ал.1,т. 6 от ЗОП).
3.У-ът да прилага системи за управление на качеството. (чл.63,ал.1,т.10 от ЗОП). У-ът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, в чиито обхват е включен предмета на поръчката – СМР.Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират както следва: При подаване на оферта у-ците декларират съответствието с минималното изискване, чрез посочване на стандарта, съгласно който прилагат внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, в чиито обхват е включен предмета на поръчката. Данните се представят чрез попълване на информацията в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1,т.2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:Заверено „вярно с оригинала“ копие на валиден сертификат за съответствие на системата за управление на качеството на участника със стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен, в чиито обхват е включен предмета на поръчката.


1. У-ът трябва да е изпълнил строителство или инженеринг (в частта на строителството), идентично или сходно с предмета и обема на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата. За строителство сходно „с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка“ следва да се разбира изпълнението на:
-Полагане на подови настилки - мин. 2000 кв.м.;
-Монтаж на дограма (врати и прозорци) – мин. 200 м2 или 60 бр. врати и/или прозорци;
-Боядисване на стени и тавани – мин. 2000 кв.м;
-Гипсова шпакловка на стени – мин. 2000 кв.м;
-Полагане на кабел за силнотокова и слаботокова електрическа инсталация – мин. 3 000 м;
-Изграждане на вентилационно оборудване и/или климатично оборудване в сграда или част от сграда за обществено ползване със застроена площ мин. 1000 кв.м.
Дейностите следва да са извършвани при изпълнение на едно или няколко ново/и строителство/а, и/или реконструкция/и, и/или основен ремонт/и, и/или текущ ремонт/и на сграда/и за обществено обслужване съгласно Приложение № 2 към Наредба № 1/30.07.2003г. за номенклатурата на видовете строежи.
2. У-ът следва да разполага с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката:Мин. изисквания към ръководно-експертен екип за изпълнение на строителството:
2.1.Технически ръководител по чл. 163а от ЗУТ– 1 бр.:Техническият ръководител следва да притежава диплома от акредитирано висше училище с квалификация „строителен инженер“, „инженер“ или „архитект“ или диплома за завършено средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите „Архитектура и строителство“ и „Техника“.Техническият ръководител следва да е участвал като технически ръководител при изпълнението на строителство, сходно или идентично с предмета и обема на поръчката, посочено в т. 1 .Дейностите следва да са извършвани при изпълнение на едно или няколко ново/и строителство/а, и/или реконструкция/и, и/или основен ремонт/и, и/или текущ ремонт/и на сграда/и.
2.2.Специалист (отговорник) „Контрол по качеството“ – 1бр.Специалистът/Отговорникът по „Контрол на качеството“ да е преминал професионално обучение по „Контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност“ или еквивалент.
2.3.Отговорник (лице) по здравословни и безопасни условия на труд–1бр.Отговорникът (лицето) по здравословни и безопасни условия на труд съгласно изискванията на ЗЗБУТ и Наредба № 2/22.03.2004 г. за минималните изисквания за ЗБУТ следва да притежава необходимия валиден сертификат или друг еквивалентен документ за упражняване на позицията „отговорник (лице) по ЗБУТ“.
2.4. Експерт „Електро“, притежаващ диплома за завършено „висше“ или „средно“ образование и с мин. 3 г. професионален опит в областта на изграждането и/или ремонт и/или поддръжка на електрически мрежи и/или съоръжения и/или инсталации.
2.5. Експерт „ОВК“, притежаващ диплома за завършено „висше“ или „средно“ образование и с минимум 3 години професионален опит в областта на изграждане и/или ремонт и/или поддръжка на отоплителна и/или вентилационна и/или климатична техника. Посочените от у-ка лица в ръководно-експертния екип могат да съчетават не повече от две експертни позиции в предложения екип за техническото ръководство на строителството, при условие че отговарят на поставените минимални изисквания към всяка от тях.У-ът по негова преценка може да посочи и други технически правоспособни лица, които да осъществяват специализирано техническо ръководство на отделни строителни и монтажни работи, съобразно придобитата им специалност и образователно–квалификационна степен.
3.У-кът да прилага с-ми за управление на качеството. У-ът трябва да прилага внедрена и сертифицирана система за управление на качеството, съгласно стандарта БДС EN ISO 9001:2015 или екв., в чиито обхват е включен предмета на поръчката–СМР.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят (В-ят) изисква солидарна отговорност от участниците в обединението – ако е приложимо.В-ят отстранява от участие в процедурата участник (у-к), когато: 1. са налице основанията по чл.54, ал.1 ЗОП, чл.55,ал.1,т.1, 3, 4 и чл.107 от ЗОП. В-ят има право да не отстрани у-к, за който е налице обстоятелството по чл.55,ал.1,т.1 ЗОП, ако се докаже, че същият не е преустановил дейността си и е в състояние да изпълни п-та;2. за когото е приложима забраната по чл.3, т.8 от ИФОДРЮПДРКТЛТДС освен ако не е налице изкл. по чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;3. за които е налице несъответствие с чл.101,ал.9-11 от ЗОП;4. ако е налице забраната по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.У-те могат да се възползват от възможността по чл. 56 от ЗОП, като представят мерки за надеждност.Липсата на основанията за отстраняване се декларира в ЕЕДОП;(Продължава в VI.3))
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

29/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/09/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

30/01/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

гр. София, пл. "Света Неделя" № 1, ет. 5, стая 503, Администрация на главния прокурор

Получените оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл. 61 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

На основание чл. 181, ал. 2 от ЗОП възложителят предвижда оценката на техническите и ценовите предложения на участниците в настоящата процедура за възлагане да се извърши преди разглеждане на документите за съответствие с критериите за подбор.
Действията на комисията ще се извършат в последователност, предвидена в чл. 61 от ППЗОП.
Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 4% (четири процента) от стойността на Договора, без цена за непредвидени работи и без ДДС, от които 75 % от размера на гаранцията са предназначени да обезпечат изпълнението на строителството и останалите 25 % от размера на гаранцията са предназначени за обезпечаване на гаранционните задължения на Изпълнителя. Гаранцията се представя при подписването на Договора за обществена поръчка. Гаранцията за авансово плащане е в размер на авансово предоставяните средства с ДДС или 20 % от цената за изпълнение на СМР (без цената на непредвидените разходи) с включен ДДС. Гаранциите могат да бъде представени в една от формите предвидени в чл. 111, ал. 5 ЗОП.
Срок за изпълнение на поръчката:
Срокът за изпълнение на строителните и монтажни работи е 240 (двеста и четиридесет) календарни дни.
Срокът за изпълнение на строителните и монтажни работи започва да тече от датата на подписване на протокол приложение № 2 (за откриване на строителната площадка) към Наредба № 3/31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа - Приложение № 15, подписан от представителите на Възложителя (определени по заповед), Изпълнителя и Консултанта.
Условия и начин на плащане – по банков път, с платежно нареждане в български лева. Плащането се осъществява по банкова сметка, посочена от Изпълнителя, съгласно приложения проект на договор.
Начин на финансиране – бюджетни средства.
При участие на клон на чуждестранно лице се спазват изискванията на чл.36 ППЗОП.
Продължава от III.2.2) В-ят отстранява от участие в процедурата участник (у-к), когато:5.предложение (п-е), което надвишава прогнозната стойност на;6. Предложената цена за изпълнение на СМР не съответства на сбора от стойностите от предложената цена за извършване на строително – монтажните работи и предложената цена за възникнали непредвидени строително-монтажни работи в размер на 10 % върху предложената цена за извършване на строително – монтажните работи;7. ценово п-е, при което са констатирани аритметични грешки.8. ако у-к не представи предложение за изпълнение на поръчката или представеното от него предложение и/или приложенията към него не съответстват на насоките и изискванията на В-ля;9. представените от участника Линеен график и диаграма на работната ръка не са изготвени в календарни дни или срокът за изпълнение на СМР по графика, несъответства на този, посочен в предложението за изпълнение на поръчката;10. П-е за срока за изпълнение е над 240 (двеста и четиридесет) календарни дни.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП жалба срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация може да бъде подадена от всяко заинтересовано лице в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/01/2020 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва