Деловодна информация
00267Община Пловдив
19РОП-92 31/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
31/12/2019 (дд/мм/гггг)
Технически редакции
Дата Стара стойност Вид на редакцията
31.12.2019 14:31 ч. :  00267-2019-0102 служебно вписване
затвори
 История 00267-2019-0099
 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл.Стефан Стамболов № 1
Пловдив BG421 4000 България
Тодор Тодоров - директор дирекция Обществени поръчки +359 32656760
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32656571

Интернет адрес/и

http://www.plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20191231MxcV9131609
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за изпълнение на обект "Реконструкция, преустройство и изграждане на нов корпус за 5 (пет) градински групи на ДГ "Зорница" ..(продължава в раздел VI.3)
45210000      
Строителство

Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за изпълнение на обект "Реконструкция, преустройство и изграждане на нов корпус за 5 (пет) градински групи на ДГ "Зорница", в изпълнение на проект: "Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в 2 (две) детски градини в град Пловдив" по процедура „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Пловдив“ - ос 1 на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020”.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2963374.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45210000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

гр. Пловдив, район „Южен“, ул. „Георги Кондолов“ № 45, поземлен имот с идентификатор 56784.531.57 по кадастрална карта и кадастрални регистри

При изпълнение на настоящата обществена поръчка следва да се извърши: Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за изпълнение на обект "Реконструкция, преустройство и изграждане на нов корпус за 5 (пет) градински групи на ДГ "Зорница" на адрес: гр. Пловдив, район „Южен“, ул. „Георги Кондолов“ № 45, поземлен имот с идентификатор 56784.531.57 по кадастрална карта и кадастрални регистри, УПИ II-531.57, детска градина в кв.30 по плана на кв. ”Христо Ботев - север”.
Критериите по-долу
 
ДА Предлаган подход за качествено изпълнение на поръчката    30
Организация за изпълнение на дейностите по поръчката    20
Мерки за опазване на околната среда    10
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2963374.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
360

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в 2 детски градини в град Пловдив“

Към момента на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка не е осигурено финансиране за нейното изпълнение. В тази връзка на основание чл.114 от ЗОП, договорът с избрания изпълнител ще бъде сключен под условие, като всяка от страните може да поиска неговото прекратяване без предизветие след изтичане на тримесечен срок от сключването му.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Минимални изисквания за упражняване на професионална дейност:
Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи от Първа група, IV (четвърта) категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. В случай, че участникът участва като обединение/консорциум, такава регистрация трябва да има всеки член на обединението/консорциума, който ще извършва строителни дейности.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени ще изпълняват строителство.
При подаване на оферта участниците декларират съответствието с този критерий за подбор само като попълват съответния раздел в Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) - раздел А „Годност“ на еЕЕДОП.
Документи за доказване изискването е Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обектът на поръчката: строежи от първа група, четвърта категория. Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите, ако има такива.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следа да са реализирали конкретен оборот. При подаване на офертата, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Обстоятелствата се удостоверяват в ЕЕДОП: попълва се част IV раздел Б, т. 1а) от ЕЕДОП.
Съответствието с минималното изискване се доказва от участника, избран за изпълнител, преди подписване на договор за изпълнение с представяне на документи по чл. 62, ал. 1, т. 3 и т. 4 от ЗОП, а именно: заверено копие на годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква и/или справка за общия оборот, или съответен валиден аналогичен документ.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


Участниците в обществената поръчка следва да имат реализиран общ оборот (нетни приходи от продажби) за последните три приключили финансови години в размер равен или надвишаващ 3 000 000 лв. (три милиона лева).
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от обединението като цяло, а не от всеки от членовете в него.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейност - услуга с предмет сходен или идентичен с предмета на поръчката.
Документи за доказване на изискването съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП - списък на услугите, които са идентични или сходни с тези на поръчката с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
2. Участникът следва да е изпълнил дейност - строителство с предмет сходен или идентичен с предмета на поръчката.
Документи за доказване на изискването - съгласно чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП: списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Документите за доказване съответствието с поставеното изискване се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и ч. 112 ЗОП. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.


1. Участникът следва за последните три години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил минимум една дейност - услуга с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Под „сходен предмет с този на поръчката дейности - услуги” се считат проектантски дейности за изработване на технически и/или работни проекти: за строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция на сграда за обществено обслужване. Възложителят не изисква и не се интересува от обема на изпълнените услуги.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по т. 1 се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването по т. 1 се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в част IV, "Критерии за подбор", "В. Технически и професионални способности."
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители, съобразно вида и дела, които ще изпълнява.
2. Участникът следва да е изпълнил за последните пет години, считано от датата на подаване на офертата строителство с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката. Под строителство с предмет и обем идентичен или сходен с този на поръчката се разбира:
- ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или разширение и/или рехабилитация и/или еквивалентна дейност за обект/строеж: сграда за обществено обслужване с РЗП не по-малко от 1000 кв.м.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването по т.2 се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител/и, изискването по т.2. се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
При подаване на офертата Участникът следва да предостави изискуемата информация в ЕЕДОП, отнасяща се за строителство с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката.
При участие на обединение, което не е юридическо лице съответната информация се попълва в ЕЕДОП на членовете на обединението, чрез които участникът доказва поставените изисквания и документите се представят от тези членове.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители ЕЕДОП и документите се представят и за всеки от посочените подизпълнители, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/02/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Пловдив, пл. Стефан Стамболов № 1, ет. 3, зала 36.

Отварянето на офертите ще се извърши на публично заседание, на което могат да присъстват участниците или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

I. Пълно наименование на обществената поръчка: Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за изпълнение на обект "Реконструкция, преустройство и изграждане на нов корпус за 5 (пет) градински групи на ДГ "Зорница", в изпълнение на проект: "Реконструкция, преустройство и изграждане на образователна инфраструктура в 2 (две) детски градини в град Пловдив" по процедура „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Пловдив“ - ос 1 на Оперативна програма „Региони в растеж” 2014-2020”.
II.Основания за отстраняване и друга информация:
1.1. Възложителят прилага основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1 от ЗОП и и чл. 55, ал. 1, т. 1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата, както и съобразно чл. 57 от ЗОП. Основанията за отстраняване, свързани с личното състояние, се прилагат по отношение на всеки икономически оператор – участник, член на обединение и/или подизпълнител.
1.2. Други основания за отстраняване: От процедурата ще бъде отстранен всеки участник, за когото се установи наличие на едно или повече от обстоятелствата по чл. 107 от ЗОП. Съгласно чл. 35а, ал. 3 от ППЗОП от процедурата ще бъде отстранен всеки участник, който при поискване от страна на възложителя, не потвърди и/или не удължи срокът на валидност на офертата си.
1.3. Специфични национални основания за отстраняване: Няма право да участва или да представлява физическо или юридическо лице в процедурата, лице за което са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ; Нямат право да участват в процедурата дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, както и лицата, контролирани от такива дружества по смисъла на чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. Основанието за отстраняване се прилага съобразно чл. 4, чл. 5, ал. 1, т. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС; Специфични национални основания за отстраняване представляват и: Част от обстоятелствата по чл. 54, ал. 1, т. 1 и т. 6 от ЗОП: присъди по чл. 194 – 208, чл. 213 а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а, чл. 256 - 260 от Наказателния кодекс; нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност и по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2 и чл. 228, ал. 3 от Кодекса на труда, или аналогични нарушения, установени с акт на компетентен орган, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; Обстоятелството по чл. 107, т. 4 от ЗОП.
Всички приложими основания за отстраняване от процедурата (вкл. специфични национални основания), както и всички условия, свързани с провеждането и изпълнението на обществената поръчка (вкл. изискванията за подготовка и съдържание на офертите), са подробно разписани в документацията за обществената поръчка, която е достъпна за неограничен и пълен пряк достъп в профила на купувача на Община Пловдив на адреса, посочен в раздел І.3 от настоящото обявление.
2. Гаранцията, която обезпечава изпълнението на договора е в размер на 3 % (три процента) от неговата стойност без ДДС. Гаранцията за обезпечаване на авансово предоставените средства е в размер на 20% (двадесет процента) от общата стойност по договора, по желание на изпълнителя.
Гаранцията, която ще обезпечи изпълнението на договора, както и гаранцията за обезпечаване на авансово предоставените средства се представят в една от следните форми:
а) депозит на парична сума по сметка на възложителя;
б) банкова гаранция в полза на възложителя;
в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията, която да обезпечи изпълнението на договора/авансово предоставените средства. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва