Деловодна информация
00267Община Пловдив
 
да
да
31/12/2019 (дд/мм/гггг)
00267-2019-0100 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Пловдив 000471504
пл. Стефан Стамболов № 1
Пловдив BG421 4000 България
Тодор Тодоров - директор дирекция ОП +359 32656760
todor_todorov@plovdiv.bg +359 32660571

Интернет адрес/и

https://www.plovdiv.bg

http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://op.plovdiv.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20191228wqsu9125139
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг (проект., авт.надзор и СМР) за изпълнение на обекти по 3(три) обособ. позиции, във вр. с реализ-та на проект: "Подобр-не на гр. среда в Зона с потенциал за иконом. развитие "Гладно поле"...
45233252      
Строителство

„Инженеринг (проектиране, авторски надзор и СМР) за изпълнение на обекти по 3 (три) обособени позиции, във връзка с реализацията на проект:"Подобряване на градската среда в Зона с потенциал за икономическо развитие "Гладно поле" по процедура: „Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Пловдив“-ос 1 на ОПРР 2014-2020"
ОП №1: Обхват на реконструкцията: -бул. „Санкт Петербург“ /северно платно/ – от ул.“Богомил“ до бул.“Освобождение“, с дължина – 870м и площ – 10 000 кв. м..;-ул. „Тодор Гатев“ – от ул. „Богомил“ до о.т.85, с дължина – 425м и площ – 5 000 кв. м.
ОП №2 Обхват на реконструкцията: -ул. „Лев Толстой“ - от ул.“Ген. Радко Димитриев“ до ул. „Богомил“, с дължина – 675м и площ – 10 000 кв. м.
ОП №3 Обхват на реконструкцията: ул. „Богомил“ - от ул.“Лев Толстой“ до бул. „Санкт Петербург“ с дължина – 700 м и площ – 13 000 кв. м.; ул. „Ген. Радко Димитриев“ - от ул.“Лев Толстой“ до ул. „Георги Странски“, с дължина – 800 м и площ – 9 000 кв. м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
11422336.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

И1.Изграждане на улична мрежа (главна и второстепенна) на бул. „Санкт Петербург“ /северно платно/ - от ул. ‚Богомил“ до бул. „Освобождение“, ул. „Тодор Гатев“ – в участъка от ул. „Богомил“ до о.т.85. 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Предметът на обществената поръчка ще се изпълни на територията на кв. Гладно поле, град Пловдив.

Изработване на идеен и работен проект за обекта и дейности представляващи условие, следствие или допълнение към тях; Дейности по изпълнението на Авторски надзор по време на СМР; Дейности, които са свързани с изпълнението на СМР на строежа. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №1 включва следните подобекти: -бул. „Санкт Петербург“ /северно платно/ – от ул.“Богомил“ до бул.“Освобождение“, с дължина – 870м и площ – 10 000 кв. м..;-ул. „Тодор Гатев“ – от ул. „Богомил“ до о.т.85, с дължина – 425м и площ – 5 000 кв. м.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Предложение за проектиране и строителство    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
3251308.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
230

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP001-1.003 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Пловдив на приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на ОПРР 2014-2020

В случай, че ценовото предложение на участник в поцедурата е на стойност по-висока от обявената прогнозна стойност на поръчката, офертата на участника ще бъде отстранена от участие на основание чл. 107, т. 2, буква „а“ от ЗОП.

II.2) Описание 1

И2.Реконструкция, включително разширяване на ул. „Лев Толстой“ /от ул. „Генерал Радко Димитриев“ до ул. „Богомил“/ и изпълнение на улично озеленяване 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Предметът на обществената поръчка ще се изпълни на територията на кв. Гладно поле, град Пловдив.

Изработване на идеен и работен проект за обекта и дейности, представляващи условие, следствие или допълнение към тях;Дейности по изпълнението на Авторски надзор по време на СМР; Дейности, които са свързани с изпълнението на СМР на строежа. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №2 включва следните подобекти: : -ул. „Лев Толстой“ - от ул.“Генерал Радко Димитриев“ до ул. „Богомил“, с дължина – 675м и площ – 10 000 кв. м.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Предложение за проектиране и строителство    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1795908.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
170

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP001-1.003 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Пловдив на приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на ОПРР 2014-2020

В случай, че ценовото предложение на участник в поцедурата е на стойност по-висока от обявената прогнозна стойност на поръчката, офертата на участника ще бъде отстранена от участие на основание чл. 107, т. 2, буква „а“ от ЗОП.

II.2) Описание 1

И3.Рехабилит-я на съществув. улици „Богомил“ /от ул.„Лев Толстой“ до бул.„Санкт Петербург“/ и ул.„Ген.Р.Димитриев“ /от ул."Лев Толстой" до ул.„Г. Странски“/ ул. озелен-не и прилеж.обществ.зелени площи 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Предметът на обществената поръчка ще се изпълни на територията на кв. Гладно поле, град Пловдив.

Изработване на идеен и работен проект за обекта и дейности представляващи условие, следствие или допълнение към тях;Дейности по изпълнението на Авторски надзор по време на СМР;Дейности, които са свързани с изпълнението на СМР на строежа. ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ №3 включва следните подобекти ул. „Богомил“ - от ул.“Лев Толстой“ до бул. „Санкт Петербург“ с дължина – 700 м и площ – 13 000 кв. м.; ул. „Генерал Радко Димитриев“ - от ул.“Лев Толстой“ до ул. „Георги Странски“, с дължина – 800 м и площ – 9 000 кв. м.
Критериите по-долу
 
ДА П1 - Предложение за проектиране и строителство    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
6375120.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
230

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
BG16RFOP001-1.003 - Изпълнение на интегрирани планове за градско възстановяване и развитие 2014-2020-Пловдив на приоритетна ос 1 „Устойчиво и интегрирано градско развитие” на ОПРР 2014-2020

В случай, че ценовото предложение на участник в поцедурата е на стойност по-висока от обявената прогнозна стойност на поръчката, офертата на участника ще бъде отстранена от участие на основание чл. 107, т. 2, буква „а“ от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти Втора група, трета категория, за всички обособени позиции, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
2. Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А.Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
3. Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител, следва да представи документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
Ако определеният изпълнител е чуждестранен участник, той трябва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с разпоредбата на чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в обединението, които ще изпълняват строителни дейности, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединение.
При участие на подизпълнител, същият трябва да отговаря на поставеното изискване за годност, съобразно дела и вида на поръчката, който ще изпълнява.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 3, за всички обособени позиции от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
2.Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б.Икономическо и финансово състояние, т.5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3, за всички обособени позиции, от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи заверено копие на актуализирана/валидна застрахователна полица или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/ съобразно декларираното в ЕЕДОП, а в случай, че срокът на валидност на полицата изтича до датата на подписване на договора – и заверено копие на новата застрахователна полица.
3.Удостоверяване:
При подаване на офертата участникът попълва в еЕЕДОП, Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“ данни за неговия „годишен общ оборот“ за последните три финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, съгласно годишните му финансови отчети.
Доказване:
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител следва да представи заверени копия на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която е създаден или е започнал дейността си, или техните съставни части, когато публикуването им се изисква, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, и/или справка за общия оборот.


1. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в проектирането“ за лицата, които ще осъществяват проектирането, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, във вр. с чл. 5, ал. 1, т. 3 - 100 000 лв., за всички обособени позиции, от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката. За дейностите по изготвяне на инвестиционния проект застраховката „Професионална отговорност“, съгласно чл. 171 от ЗУТ следва да се притежава от проектанта – юридическо лице/проектантите – физически лица по отделните части на инвестиционния проект.
2. Участниците трябва да имат сключена валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, покриваща минималната застрахователна сума на категорията строеж, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ във вр. с чл. 5, ал. 2, т. 3 - 200 000 лв., за всички обособени позиции, от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или еквивалентна застраховка – за чуждестранни участници с минимален праг на застрахователната сума, съответстващ на групата и категорията строеж, предмет на поръчката.
3. Изискване за реализиран минимален общ оборот:
Участниците за последните три приключили финансови следва да са реализирали минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти;
Забележка: Съгласно § 2, т. 66 от ДР на ЗОП “годишен общ оборот“ е сумата от нетните приходи от продажби по смисъла на Закона за счетоводството.
Минимално ниво:
Участниците в обществената поръчка трябва за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която са създадени или са започнали дейността да са реализирали минимален общ оборот, както следва:
За обособена позиция № 1: общ оборот в размер на 3 200 000,00 лв., изчислен на база годишните обороти;
За обособена позиция № 2: общ оборот в размер на 1 700 000,00 лв., изчислен на база годишните обороти;
За обособена позиция № 3: общ оборот в размер на 6 300 000,00 лв., изчислен на база годишните обороти.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването се прилага за обединението като цяло.
При посочване на участие с използване на подизпълнител, изискването се отнася и за всеки един от подизпълнителите, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. За удостоверяване на поставеното изискване участниците представят Списък на услугите, за последните три години, считано от датата на подаване на оферта, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга (попълва се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1б);
Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител, следва да представи документи, удостоверяващи добро изпълнение на изпълненото проектиране съобразно декларираното в ЕЕДОП, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, и които документи съдържат информация за стойността, датата, и получателите.
2. За удостоверяване на поставеното изискване участниците представят Списък на строителството за последните пет години,считано от датата на подаване на оферта, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, (попълва се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности, т.1а);
Доказване: При сключване на договора, участникът, избран за изпълнител, следва да представи документи, удостоверяващи добро изпълнение на изпълненото строителство съобразно декларираното в ЕЕДОП, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка и които документи съдържат информация за стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
3.Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне в ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, т. 2 и 6) от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Професионален опит/опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).
При сключване на договора участникът, избран за изпълнител, следва да представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата, удостоверяващ декларираната информация за персонала в ЕЕДОП.
4.Удостоверяване: При подаване на офертата, съответствие с изискването се декларира в част ІV, раздел Г „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“ от ЕЕДОП. С ЕЕДОП участникът предоставя информация дали съответните документи са на разположение в електронен формат – посочва се уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа, обхвата на регистрацията и периода на валидност.
При сключване на договора възложителят изисква заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.


1. Участникът, през последните 3 г., считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил успешно проектиране с предмет, идент. или сходен с този на поръчката. За проектиране с предмет, „сходен с този на настоящата поръчка“, се приема проектиране на рехабилитация/основен ремонт и/или изграждане, и/или реконструкция на улици в урбанизирани територии. Възложителят не поставя изискване за обем.Изискването се отнася за всяка от обособените позиции;
2. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил успешно строителни дейности с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. За строителни дейности с предмет, „сходен с тези на настоящата поръчка“, се приема извършване на рехабилитация/основен ремонт и/или изграждане, и/или реконструкция на улици в урбанизирани територии. Възложителят не поставя изискване за обем. Изискването се отнася за всяка от обособените позиции;
3.Участниците в процедурата следва да разполагат с ръководен състав с определена проф. компет. за изпълн. на предмета на поръчката, включващ най-малко: Екип за изпълн. на проект. и осъществ. на авт. надзор, за всяка от обос. поз., всеки от които притежава ППП по съотв. част, изд. от КИИП, или еквивалентен документ (за лица, придобили квалиф. извън страната) за съотв. експерт, участник в проектир., за който се представя подробен списък, в който е посочена проф. комп. на лицата, със следните мин. изисквания: 1. Ръководител на екипа – спец. „Трансп. стр-во“ или екв.; 2. Експерт „Пътно стр-во“ – висше образ-е, спец. „Трансп. стр-во“ или екв.; 3. Експерт „Електро“ – висше образ-е, спец. „Електроснабдяване“ или екв.; 4. Експерт „ВиК“ – висше образ-е, спец. „ВиК” или екв.; 5. Експерт „Геодезия“ – висше образ-е, спец. „Геодезия“ или екв.; 6. Експерт „Ландш. архитект“ – висше образ-е, спец. „Ландш. арх-ра“ или екв.; 7. Експерт „ПБЗ“ – висше образ-е, инженер или екв., който притежава валидно удост-е за безопасност и здраве или екв. сертиф., издаден от орган, установен в друга държава членка; 8. Експерт „ПУСО“. Допустимо е при наличие на изиск. проф. комп. и при притежание на съотв. сертиф. и удостов. за ППП, един проектант да изработи и да осъществи авт. надзор на повече от една проектна част и да покрие въведено изискване за повече от един експерт и за повече от една обос. позиция. Участникът трябва да разполага с екип от експерти, за всяка от обос. поз., които отговарят за извършването на стр-вото, със следната проф. комп.: 1. Техн. рък-л – лице с квалиф-я "стр. инженер", "инж." или "арх.", както и лице със средно образование с 4-год. курс на обучение и придобита проф. квал. в областите "Арх-ра и стр-во" и "Техника" или екв. за участниците от други държави членки, притежаващо проф. опит по спец-та мин. 2 год.; 2. Специалист „Контрол на качеството“ - лице, притежаващо удост./сертиф. за преминато обучение за контрол върху кач-то на изпълн. в стр-вото и за контрол на съотв. на строителните продукти със съществените изискв. за безопасност, или екв. сертиф. за участн. от други държави членки, с доказан опит като специалист контрол на кач-то на мин. 1 изпълнен стр. обект; 3. Длъжн. л. по безопасност и здраве - да притежава валидно удост. за Длъжн. лице по безоп. и здраве в стр-вото, съгласно Наредба № РД-07-2 от 16.12.2009 г. или екв. сертиф. за участниците от други държави членки и специфичен професионален опит, като длъжностно лице по здраве и безопасност на мин. 1 (един) изпълнен строителен обект. Посочените експерти могат да изпълняват и повече от една длъжност.
4. Участникът следва да прилага следните системи:
- система за управление на кач-то, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001: 2015 или еквивалент, с обхват на сертификация – проектиране и строителство;
- система за опазване на околната среда, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 14001: 2015 или еквивалент, с обхват на сертификация – проектиране и строителство.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гар-я за изпълнение (ГИ) съгласно чл. 111, ал. 2 от ЗОП се определя в размер на 3 % /три на сто/ от ст-тта на договора за общ.поръчка без ДДС. По отношение ГИ се прилага чл. 111 от ЗОП и усл-ята в документацията за участ-е.ГИ се представя в една от следните форми, по избор на Изпълнителя: 1. пар.сума;2.банкова гаранция;3. застрах.,к. обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Гар-я във форма по т.1 се внася по следната банкова сметка на Възложителя:IBAN: BG57IORT73753302000003; BIC: IORTBGSF, Банка: „ТБ Инвестбанк“ АД - клон Пловдив; банковата гаранция на ГИ – да е оригинал, издадена от българска или чуждестр. банка със срок на вал.–най-малко 30 дни след подписване на Протокол–Приложение № 16 от Наредба№3/2003, а застраховката на ГИ-в оригинал, сключена със застраховател отговарящ на чл.12, ал.1 от Код. за застрах., с гореизброения срок на валидност.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/02/2020 (дд/мм/гггг)   17:15 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/02/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Пловдив, пл. Стефан Стамболов, зала в сградата на Община Пловдив

Съгласно чл.54, ал.2 и чл.57, ал.3 от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публични заседания, на които могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Отстранява се участник, за когото е налице някое от обстоятелствата по чл.54, ал.1, при усл.-ята на ал.3 от ЗОП, и чл.55, ал.1 т.1 и т.4 от ЗОП. Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1 от ЗОП и чл.55, ал.1 т.1 и т.4 от ЗОП за отстраняване, може да представи доказателства съгл. чл.56 от ЗОП и чл. 45 от ППЗОП, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност,въпреки наличието на съответното основание за отстраняване.
2.Отстраняват се участници в процедурата и:
- при наличие на основания по чл.107 ЗОП;
- в нарушение на чл.101, ал.8-ал.11 от ЗОП. Отсъствието на обстоятелства по чл.101, ал.9-11 ЗОП се декларира в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;
- за които съгласно §14,ал.2 от ПЗР на ЗИД на ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, за него или негов подизпълнител(съдружник в обединение) са налице обст-ва по см. на чл.3, т.8 във вр. с чл.5, ал.1, т.3 от този закон - декларира се в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;
- за които са налице обст-ва по чл. 69 от ЗПКОНПИ - декларира се в част III, раздeл "Г" от ЕЕДОП;
3. Съгл. ЗОП, ДВ. бр.17 от 26 Февруари 2019г. нац. осн-я за отстраняване са и:
-осъждания за престъпления по чл. 194 – 208, чл. 213а – 217, чл. 219 – 252 и чл. 254а – 255а и чл. 256 - 260 НК (чл. 54, ал. 1, т. 1 от ЗОП);
-нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ и нарушения по чл. 13, ал. 1 от ЗТМТМ (чл. 54, ал. 1, т. 6 от ЗОП);
Липсата на обст-ва по нац. основания за отстраняване се декларират в eЕЕДОП в полето „Прилагат ли се спец. нац. осн-я за изключване“. Отговор „НЕ“ се отнася за всички обстоятелства. При отговор „ДА“ лицето трябва да посочи конкретното обстоятелство, както и евентуално предприетите мерки за надеждност;
Съгласно чл.67, ал.1 и следв. от ЗОП при подаване на оферта участникът(подизпълнител и член на обед-е) декларира липса на основания за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез попълване и представянe на ЕЕДОП само в електронен вид(с/но §29, т. 5, б. „а“ от ПЗР на ЗОП).
Документите,чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП могат да бъдат изисквани в хода на процедурата допълнително при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП. Преди сключването на договор за общ. поръчка участникът, определен за изпълнител представя актуални документи съгл. чл.67, ал.6 от ЗОП, при условията на чл.58, ал.6 от ЗОП. Документите се представят за подизпълнителите и третите лица,ако има такива, като и за тях не следва да са налице основанията за отстраняване от процедурата.Представено доказателство за технически и професионални способности, може да не бъде прието в случай по чл.64, ал.2 от ЗОП.
От участниците се изисква да декларират, че офертите им са изготвени при спазване на задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд в Р. България. Инф-я за тези задължения, които са в сила в Р.България и приложими към услугата, предмет на настоящата поръчка, може да се набави от:I. Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: 1.Национална агенция по приходите: www.nap.bg/ и 2.НОИ: http://www.noi.bg/;II. Относно задълженията по опазване на околната среда:Министерство на околната среда и водите: гр. София, бул. "Княгиня Мария Луиза" № 22,Телефон: 02/ 940 63 31; сайт: www.moew.government.bg/;III.Относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: гр.София, ул. Триадица №2, Телефон:02 8119 443,сайт: www.mlsp.government.bg;ИА „Главна инспекция по труда“ – www.gli.government.bg/, Агенция по заетостта - www.az.government.bg. За неуредените в настоящото обявление въпроси се прилагат разпоредбите на ЗOП, ППЗОП, документацията за обществената поръчка, и действащото законодателство.
Към момента на откриване на процедурата за възлагане на обществената поръчка не е осигурено финансирането за нейното изпълнение. В тази връзка на основание чл. 114 от ЗОП, договорът с избрания изпълнител ще бъде сключен под условие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29356113
http://www.cpc.bg +359 29807315

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 31/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва