Деловодна информация
00106
 
да
да
23/12/2019 (дд/мм/гггг)
00106-2019-0026 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на правосъдието 000695349
ул. Славянска № 1
София BG411 1040 България
Пламена Николова +359 29237325
Plamena_Nikolova@justice.government.bg +359 29813445

Интернет адрес/и

www.mjs.bg

http://profile.mjs.bg/86c315b144080c926e01b49207c371c8


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://profile.mjs.bg/86c315b144080c926e01b49207c371c8
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

правосъдие

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на верификация на разходите и мониторинг на изпълнението на програма "Правосъдие" на Норвежкия финансов механизъм 2014-2021 и включените в нея предварително дефинирани проекти, финансирани
71244000      
Услуги

Верификация на разходите, включително верификационни проверки на място, по деветте предефинирани проекта, проектите по Малка грантова схема и разходите за управление на програмата въз основа на изискванията на Системите за управление и контрол на Програмния оператор по Норвежкия финансов механизъм (НФМ) 2014-2021;
Проверка на резултатите от проектите и напредъка към постигане на очакваните програмни резултати, неред с други, чрез мониторинг, включително и когато е уместно, проверка на място, въз основа на изискванията на Системите за управление и контрол на Програмния оператор на НФМ 2014-2021.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
774170.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71244000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

на територията на цялата страна (гр. София, ул. Славянска № 1, административните адреси на бенефициентите по Програма "Правосъдие", местата, на които ще се изпълняват проектите) и посредством ИСУН2020

Верификация на разходите, включително верификационни проверки на място по деветте предефинирани проекта, проектите по Малка грантова схема и разходите за управление на програмата въз основа на изискванията на Системите за управление и контрол на Програмния оператор по НФМ 2014-2021;
Проверка на резултатите от проектите и напредъка към постигане на очакваните програмни резултати, наред с други, чрез мониторинг, включително и когато е уместно, проверка на място, въз основа на изискванията на Системите за управление и контрол на ПО по НФМ 2014-2021.
Подробни описания на дейностите са посочени в техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Професионална компетентност на персонала    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
774170.83      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Програма "Правосъдие" на Норвежкия финансов механизъм 2014-2021

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Възложителят не поставя изискване.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, в размер на не по-малък от 300 000.00 лв. (триста хиляди лева) за последните три приключили финансови години в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им.
За сфера, попадаща в обхвата на обществената поръчка ще се приеме: изпълнение на одитни услуги/одитни ангажименти, вкл. свързани с верификация и мониторинг.
Участникът и третото лице, чийто капацитет се използва за доказване на съответствие с критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние носят солидарна отговорност за изпълнението на поръчката.


Участниците следва да са реализирали минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база на годишните обороти, в размер на не по-малък от 300 000.00 лв. (триста хиляди лева) за последните три приключили финансови години в зависимост от датата на създаване или започване на дейността им.
За сфера, попадаща в обхвата на обществената поръчка ще се приеме: изпълнение на одитни услуги/одитни ангажименти, вкл. свързани с верификация и мониторинг.
Участникът и третото лице, чийто капацитет се използва за доказване на съответствие с критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние носят солидарна отговорност за изпълнението на поръчката.При подаване на оферта участниците декларират съответствието с минималното изискване чрез посочване на оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти за последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
За съответствие с изискванията за финансовото и икономическото състояние на участниците декларират в съответния раздел на еЕЕДОП.
Документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор, съгласно чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП:
Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Удостоверение от банка.
Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
Данните за оборота могат да обхващат най-много последните три приключили финансови години в зависимост от датата на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата, както следва: през последните три години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили минимум 1 (една) дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези по настоящата поръчка. В случай че участник е обединение, което не е самостоятелно юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло. Дейности, идентични или сходни по предмет и обем с тези на настоящата поръчка, е услуга за финансови верификации и/или технически верификации и/или мониторинг и/или контролни или одитни ангажименти на поне 30 бр. отчети. Обемът на дейностите може да бъде реализиран в рамките на повече от една услуга. „Изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й. Съответствието си с поставения критерий за подбор участниците декларират, както следва: При подаване на офертата участниците декларират в съответния раздел от Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). При условията на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП преди сключване на договора за обществена поръчка участникът, определен за изпълнител, следва да представи списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета и обема на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената услуга, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП). Забележка:
По отношение на критериите, свързани с професионална компетентност и опит за изпълнение на поръчката, участниците могат да се позоват на капацитета на трети лица само ако тези лица ще участват в изпълнението на частта от поръчката, за която е необходим този капацитет. Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Възложителят сключва с определения изпълнител писмен договор за обществена поръчка, при условие че при подписване на договора определеният изпълнител представи документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, включително за третите лица и подизпълнителите, ако има такива съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
Важно указание:
При подаване оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията по чл. 67, ал. 1 от ЗОП.
ЕЕДОП за обществената поръчка се предоставя в електронен вид по образец, утвърден с акт на Европейската комисия.
При представяне на ЕЕДОП в електронен формат следва да се има предвид методическо указание на Агенцията по обществени поръчки, относно предоставяне на еЕЕДОП, публикувано на профила на купувача към електронна преписка на настоящата обществена поръчка, както и на интернет страницата на АОП в раздел „Методически указания“ - http://www.aop.bg/fckedit2/user/File/bg/practika/MU4_2018.pdf. Участник, който не отговаря на някое от горните изисквания, ще бъде отстранен от участие в процедурата за възлагане на настоящата обществена поръчка. Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава от всеки от участниците в обединението


Участниците следва да са изпълнили дейности с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата, както следва: през последните три години, считано от датата на подаване на офертата участниците трябва да са изпълнили минимум 1 (една) дейност с предмет и обем, идентични или сходни с тези по настоящата поръчка. В случай че участник е обединение, което не е самостоятелно юридическо лице, изискването се отнася за обединението като цяло.
Дейности, идентични или сходни по предмет и обем с тези на настоящата поръчка, е услуга за финансови верификации и/или технически верификации и/или мониторинг и/или контролни или одитни ангажименти на поне 30 бр. отчети. Обемът на дейностите може да бъде реализиран в рамките на повече от една услуга.
„Изпълнена“ е тази услуга, чието изпълнение е приключило в рамките на заложения от възложителя период, независимо от датата на възлагането й.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от процедурата участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, възникнали преди или по време на процедурата. Не може да участва в процедурата пряко или косвено физическо или юридическо лице, за което е налице забраната по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен ако не е налице изключение по чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС. Свързани лица по смисъла на §1, т. 45 от ДР на ЗОП не могат да бъдат самостоятелни участници в тази процедура. За участниците се прилагат забраните, посочени в чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ). Възложителят отстранява участник, за когото са налице основания по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

27/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

28/01/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София, ул. Славянска № 1.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят определя гаранция за обезпечаване изпълнението на договора за обществена поръчка в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията за изпълнение на договора се представя от участника, определен за Изпълнител на поръчката при подписване на договора.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 23/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва