Деловодна информация
00831
ОП-246 20/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
00831-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Многопрофилна транспортна болница - Пловдив 115214445
ул. Колхида - продължение
Пловдив BG421 4004 България
инж. Н. Василева +359 32277607
zop@mtb-plovdiv.com +359 32674659

Интернет адрес/и

www.mtb-plovdiv.com

https://sop.bg/mtb-plovdiv-635/proceduri-20-2-zop/a2-0005837.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/mtb-plovdiv-635/proceduri-20-2-zop/a2-0005837.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Инженеринг - проектиране и изграждане на соларна инсталация, вътрешен двор, паркинг, ограда и довършителни СМР на МТБ - Пловдив”
45000000      
Строителство

Предметът на поръчката включва най-общо описаните по-долу дейности:
? Изготвяне на Работен проект по всички необходими части, съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;
? Доставка и монтаж на материали и оборудване, съгласно изготвения проект;
? Извършване на СМР, съгласно изготвения проект и въвеждане в експлоатация на новото оборудване.
Довършителни СМР : Предвижда се демонтаж на врати и замяната им с нови АL в бл. „Г“. След монтажа на новата дограма е предвидено обръщане на страниците на отворите чрез гипсова мазилка, грундиране и боядисване. Подмяна на подовите настилки в кабинетите.
Почистване на деструктирала мазилка до здраво и пломбиране на поразените участъци при стени и тавани в помещенията, шпакловка, грунд и боядисване трикратно с латекс.
Предвидена е подмяна на настилки по подове в помещения, коридори и фоайета, описани в спесификацията, както и нови облицовки и настилки от гранитогрес в санитарните помещения.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
994000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

МТБ - Пловдив, ул. Колхида - продължение

Предметът на поръчката включва най-общо описаните по-долу дейности:
? Изготвяне на Работен проект по всички необходими части, съгласно Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти;
? Доставка и монтаж на материали и оборудване, съгласно изготвения проект;
? Извършване на СМР, съгласно изготвения проект и въвеждане в експлоатация на новото оборудване.
Довършителни СМР : Предвижда се демонтаж на врати и замяната им с нови АL в бл. „Г“. След монтажа на новата дограма е предвидено обръщане на страниците на отворите чрез гипсова мазилка, грундиране и боядисване. Подмяна на подовите настилки в кабинетите.
Почистване на деструктирала мазилка до здраво и пломбиране на поразените участъци при стени и тавани в помещенията, шпакловка, грунд и боядисване трикратно с латекс.
Предвидена е подмяна на настилки по подове в помещения, коридори и фоайета, описани в спесификацията, както и нови облицовки и настилки от гранитогрес в санитарните помещения.
Критериите по-долу
 
ДА Мерки за намаляване на затрудненията за персонал, болни, посетители и трети лица в целевата зона, обект на интервенция, при изпълнение на СМР    40
Управление на риска    25
Критерий, свързан с разходи 1 20
Цена за изготвяне на технически проект    10
Цена за изпълнение на СМР    25
II.2.6) Прогнозна стойност
994000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 15/12/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поръчката ще се финансира със средства от държавния бюджет, като към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране. Предвид посоченото, договорът за обществена поръчка ще бъде сключен при условията на отложено изпълнение по чл. 114 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Кандидатите или участниците трябва да са вписани в търговския регистър и/или в съответен професионален регистър, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Съгласно чл. 137, ал.1, т.3, б“в“ от Закона за устройство на територията и чл. 6, ал.3, т.4 и т.5 от Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи, издадена от министъра на регионалното развитие и благоустройството, сградата на Мнгопрофилна транспортна болница – Пловдив е строеж от трета категория.
В съответствие с чл.5, ал.6, т.4.1.2. от Правилника за реда за вписване и водене на централния професионален регистър на строителя участникът следва да притежава валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя за четвърта група, трета категория строежи.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той трябва да има регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата членка, в която е установен.
Забележка: При участници обединения изискването се доказва от всеки участник в обединението, който ще изпълнява СМР. Изискването се прилага и за подизпълнителите, които ще извършват СМР. Това изискване се доказва, при подписване на договора, с прилагане на удостоверение за регистрация в ЦПРС или чрез посочване на публичният регистър, в който се съдържа информацията.
* За удостоверяване на тези обстоятелства участниците следва да попълнят част ІV б.“а“ на ЕЕДОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците за последните три приключили финансови години да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните оборот в размер на 1 000 000 лева. Съответствието се доказва със справка за общия оборот и за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Участниците трябва да имат валидна застраховка "Професионална отговорност" с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт;
Съответствието се доказва с валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“, която да обхваща категорията строеж съобразно предмета на поръчката. За участник, установен в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгл. чл. 171, ал.1 от Закона за устройство на територията. В случай, че участникът е чуждестранно лице застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тези по чл. 171, ал.1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където са установени.
Участникът следва да приложи декларация в свободен текст, че ако бъде определен за изпълнител, за целия срок на изпълнение на договора, ще осигури валидна застраховка, отговаряща на предмета на настоящата поръчка.
За удостоверяване на това обстоятелство участниците следва да попълнят част IV б."б"т.5 от ЕЕДОП.
Участникът следва да приложи декларация в свободен текст, че ако бъде определен за изпълнител, за целия срок на изпълнение на договора, ще осигури валидна застраховка, отговаряща на предмета на настоящата поръчка.
За удостоверяване на това обстоятелство участниците следва да попълнят част IV б."б"т.5 от ЕЕДОП.


Застрахователното покритие по застраховката следва да е не по-малко от съответния минимум, приложим за строежи от категорията съобразно предмета на поръчката, предвиден в чл. 5, ал.1, т.1 и ал.2, т.1 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Застраховките на чуждестранните лица следва да осигуряват най-малко посочените покрития.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участниците следва да са изпълнили минимум три дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, през последните 5 /пет/ години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката“ следва да се разбира инженеринг – проектиране и строителство на паркинги и/или настилки и/или основен ремонт на обществена сграда и обща стойност: минимум 250 000 лв без ДДС за всяка от дейностите.
Съответствието се доказва със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица и/или организации, включени или не в структурата на кандидата или участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството;
Участникът следва да прилага система за управление на качеството БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, за осигуряване на качеството с обхват, съответстващ на предмета на поръчката или за дейността от предмета на поръчката, която участникът/съдружникът в обединението/подизпълнителя/третото лице ще изпълнява.
Участникът следва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда, съгласно стандарт EN ISO 14001:2004 или еквивалент с предмет на обхват строителство.


Съответствието се доказва с представяне на списък на техническите лица, включително тези, които отговарят за контрола на качеството и лицата, които ще изпълняват строителството при следните минимални изисквания:
За изпълнение на проектните дейности участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, а именно:
Ръководител на екипа – Архитект или еквивалент;
Инженер – Конструктор или еквивалент;
Проектант по ОВК и ЕЕ – инженер или еквивалент;
Проектант по част „Пожарна безопасност” – инженер или еквивалент;
Проектант с квалификация по част „ПБЗ” – инженер или еквивалент;
Проектант по част управление на строителните отпадъците – инженер или еквивалент.
Всички проектанти следва да притежават пълна проектантска правоспособност придобита съответно от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране и Камарата на архитектите. Проектантите по част „Пожарна безопасност”, „ПБЗ” и част „Управление на отпадъците“, следва да притежават съответните удостоверения изискващите се за този вид части от ТИП, а за участници чуждестранни лица – еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която са установени, както и документи, удостоверяващи квалификацията им.
Уточнение: Допустимо е при наличие на съответната проектантска правоспособност, един проектант да изработи повече от една проектна част.
Участникът може да покрие изискването за разполагане с проектант по ОВК и ЕЕ – инженер или еквивалент, разполагайки с повече от едно техническо лице, притежаващо необходимата специалност.
Участникът трябва да разполага със следния екип за изпълнение на поръчката:
Ръководни технически лица:
Ръководител – най-малко 1 бр. - Висше, „Строителен инженер“, специалност ССС/ПГС/ПС или еквивалентна, с общ професионален стаж - 5 г.
Технически ръководители - най-малко 1 бр. - да има квалификация „Строителен инженер” или „Строителен техник”, с общ професионален стаж - 2 (две) години като технически ръководител;
Експерт Контрол по качеството – най-малко 1 бр. - Висше образование с професионална квалификация „Строителен инженер" или „Строителен техник” или еквивалентна. Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент. С общ професионален стаж - 1 (една) година на длъжност, свързана с контрол по качеството при изпълнение на СМР;
Специалист по здравословни и безопасни условия на труд – най – малко 1 бр., притежаващ съответната правоспособност за това.
Изискването се удостоверява и доказва, при подписване на договора, със Списък на инженерно-техническия персонал, който ще отговаря за изпълнението, като трябва да се посочат изчерпателни данни и информация за лицата с точно позоваване на документите, свързани с придобиване от екипа на изискуемата професионална компетентност (свободен формат на текстово оформяне);
Сертификатите трябва да бъдат издадени от независимо лице, което е акредитирано по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 1 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят ще приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изисканите.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят сключва с определения изпълнител писмен договор за обществена поръчка, при условие че при подписване на договора определеният изпълнител:
а) представи документ за регистрация в съответствие с изискването по чл. 10, ал. 2 от ЗОП;
б) изпълни задължението по чл. 67, ал. 6 от ЗОП;
в) представи определената гаранция за обезпечаване изпълнението на договора;
г) извърши съответна регистрация, представи документ или изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от възложителя в условията на обявената поръчка.
Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора е 5 % от стойността на договора без ДДС. Същата се представя под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя за срока на договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/01/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

13/01/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

МТБ - Пловдив, ул. Колхида - продължение, рапортна зала 1 етаж бл. Б

Получените заявления или оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Освен основанията по чл. 54, ал.1 от ЗОП, Възложителят ще отстранява от участие участник, за когото са налице условията по чл. 55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, както и обстоятелствата по чл.3, т.8 от Закона за икономическите и финансови отношения с дружествата, регистрирани с юрисдикции с преференциален режим, свързаните с тях лица и техните действителни собственици и когато се установи, че в офертата липсва техническо или ценово предложение.
Възложителят ще отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който:
Възложителят ще отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, който:
? е обявен в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен;
Други национални основания за отстраняване
Възложителят ще отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за който:
• е налице наличие на свързаност по смисъл на §2, т.45 от ДР на ЗОП между кандидати/участници в процедурата;
• е налице наличие на обстоятелство по чл. 3, т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС;
• са налице обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество.
При определени условия възложителят може да поиска от участниците да удължат срока на валидност на представената оферта. Ако участник не стори това, ще се счита, че не е обвързан с подаденото от него предложение и ще бъде отстранен от процедурата.
Участник, който предложи цена за изпълнение на поръчката, която надвишава прогнозната стойност (994 000 лв. без ДДС), посочена от възложителя, ще бъде отстранен от участие в процедурата.
Към момента на откриване на процедурата не е осигурено финансиране, поради което Възложителят ще сключи договор за обществена поръчка при условията на отложено изпълнение по чл. 114 от ЗОП и същият ще влезе в сила, в случай че първостепенният разпоредител с бюджетни средства предостави в пълен размер необходимия финансов ресурс за изпълнение на поръчката.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

съгл. чл. 197, ал.1,т.4 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва