Деловодна информация
00301
20147 20/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
20/12/2019 (дд/мм/гггг)
00301-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Университетска многопрофилна болница за активно лечение - Бургас АД 102274111
бул. Стефан Стамболов № 73
Бургас BG341 8000 България
Ирена Петкова +359 879358008
mbalburgas8000@gmail.com +359 56810592

Интернет адрес/и

http://www.mbalburgas.com/

http://www.mbalburgas.com/bg/news/index/58/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.mbalburgas.com/bg/news/view/58/1594
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Здравеопазване

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

"Инженеринг (проектиране, СМР и авторски надзор) за въвеждане на мерки за енергийна ефективност в сградния фонд на „УМБАЛ – БУРГАС“ АД“
45000000      
Строителство

Целта на проекта е да се въведат мерки за енергийна ефективност на сградния фонд на „УМБАЛ – БУРГАС“ АД,находящи се в ПИ с идентификатор 07079.601.237 по КК на гр. Бургас 8000,бул. „Стефан Стамболов“ № 73.
На територията на имота са изградени няколко сгради блок 1-Диагностично-консултативен център;блок 2-Поликлиника;блок 3-Терапевтичен корпус;блок 4-Администрация;блок 5-Детско отделение;блок 6-Детски отделение и блок 7-Хирургически корпус.Сградният фонд на „УМБАЛ – БУРГАС“ АД е изграден от четири основни корпуса и прилежащи помощни пристройки от сградата на бившата районна болница в гр. Бургас.Понастоящем в „УМБАЛ–Бургас“ се помещават основно корпуси 2,3,4 и 7. Корпусите 2, 3 и 4 са в експлоатация от 1986 г., а хирургическия корпус /блок 7/ от 1996 г.
В обхвата на обществената поръчка са включени следните дейности: изготвяне на технически инвестиционен проект съгласно задание за проектиране,изпълнение на предвидените в инвестиционния проект СМР,упражняване на авторски надзор по ЗУТ.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
71221000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Бургас

Целта на проекта е да се въведат мерки за енергийна ефективност на сградния фонд на „УМБАЛ – БУРГАС“ АД, находящи се в ПИ с идентификатор 07079.601.237 по КК на гр. Бургас 8000, бул. „Стефан Стамболов“ № 73.
На територията на имота са изградени няколко сгради блок 1 - Диагностично-консултативен център; блок 2 - Поликлиника; блок 3 - Терапевтичен корпус; блок 4 - Администрация; блок 5 - Детско отделение; блок 6 - Детски отделение и блок 7 - Хирургически корпус.Сградният фонд на „УМБАЛ – БУРГАС“ АД е изграден от четири основни корпуса и прилежащи помощни пристройки от сградата на бившата районна болница в гр. Бургас. Понастоящем в „УМБАЛ – Бургас“ се помещават основно корпуси 2, 3, 4 и 7. Корпусите 2, 3 и 4 са в експлоатация от 1986 г., а хирургическия корпус /блок 7/ от 1996 г.
В обхвата на обществената поръчка са включени следните дейности: ПРОЕКТИРАНЕ- изготвяне на технически инвестиционен проект съгласно задание за проектиране, СТРОИТЕЛСТВО – изпълнение на предвидените в инвестиционния проект СМР, АВТОРСКИ НАДЗОР – упражняване на авторски надзор по ЗУТ по време на строителството.
С техническия инвестиционен проект следва да се изяснят конкретните проектни решения в степен, осигуряваща възможност за цялостно изпълнение на всички видове СМР на обекта, както и да се дадат проектни решения, които осигуряват съответствието с изискванията към строежите по чл. 169 от ЗУТ.
Проектирането е еднофазно и включва изготвяне на технически инвестиционен проект, на база задание за проектиране и докладите за енергийно и техническо обследване на сградата, като инвестиционният проект следва да обхваща следните задължителни мерки предписани в двата доклада:Топлинно изолиране на външните стени;Топлоизолиране на покрив;Топлоизолиране на под;Всички задължителни конструктивни мерки от първостепенно значение;Премахване на фасадната облицовка от камък преди изпълнение на фасадна топлоизолационна система на Блок 3 – архитектурна мярка със задължителен характер. Проектът да се изготви при спазване на изискванията на Наредба № 4/2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти за фаза технически проект.Изпълнението на строително-монтажни работи се извършва по одобрен, технически инвестиционен проект, изготвен в рамките на обхвата на обществената поръчка при спазване на действащото законодателство. Изпълнението на СМР се извършва в съответствие с част трета „Строителство” от ЗУТ и започва след издаване на разрешение за строеж от компетентния орган.Изпълнителят ще осъществява авторски надзор съобразно изискванията на чл. 162 от ЗУТ и договора за изпълнение. С осъществяването на надзор от проектантите - автори на отделни части на техническия инвестиционен проект, се гарантира точното изпълнение на проекта, спазването на архитектурните, технологичните и строителните правила и норми, както и подготовката на проектната документация за въвеждане на обекта в експлоатация.
Строежът е I-ва група, IV-та категория (строежът е IV-та категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д“ от ЗУТ и чл. 9, ал. 2 от НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи.
За обектите са съставени технически паспорти.
Площи на сградите:
- Хирургически корпус (блок 7) – осеметажна сграда със сутерен и 7 етажа, със застроена площ (ЗП) 3860.7 м2, РЗП – 36639.9 м2;
- Терапевтичен корпус (блок 2) – пететажна сграда със сутерен и 4 етажа, със застроена площ (ЗП) 632.6 м2, РЗП – 3271.4 м2;
- Терапевтичен корпус (блок 3) – дванадесететажна сграда със сутерен и 11 етажа, със застроена площ (ЗП) 772.5 м2, РЗП – 9410.8 м2;
- Терапевтичен корпус (блок 4) – триетажна административна сграда със сутерен и 2 етажа, със застроена площ (ЗП) 707.8 м2, РЗП – 2102.3 м2.
Критериите по-долу
 
ДА Показател „Срок за изпълнение на строителството“ (СИС)    5
Показател „Професионален капацитет на участника” (ПК)    15
Показател „Мерки за намаляване на затрудненията при изпълнение на СМР за работещите в сградата“ (МНЗ)    30
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
3166666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Подробно описание на методиката за определяне на комплексната оценка,показателите и подпоказателите се съдържа в документацията за обществената поръчка. Посочената стойност в т. II.2.6 е максимална.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, в която попадат обектите, а именно: I-ва група, минимум IV-та категория (строежът е IV-та категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д“ от ЗУТ и чл. 9, ал. 2 от НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи).
- Документ, с който се доказва: При подаване на офертата, участникът попълва раздел А „Годност”, Част IV „Критерии за подбор” в Единният европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
*Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, доказване на обстоятелството, че същият е вписан в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от категорията строеж, в която попада обекта на поръчката, освен ако няма електронен достъп до базите данни – за повече информация: http://register.ksb.bg. Възложителят ще изиска, в случай, че участникът, определен за изпълнител е чуждестранно лице, същото да представи валиден еквивалентен документ или декларация или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава-членка на ЕС, или на друга държава – страна по Споразумението за ЕИП, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава.
При подаване на оферта, участниците попълват само съответния раздел в еЕЕДОП.
В случай на обединение изискването се отнася до участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство. Когато участникът предвижда участие на подизпълнители, съответствието с критерия за подбор се доказва и от тях, съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ.
- Документ, с който се доказва: При подаване на оферта участниците попълват раздел Б в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл. 62, ал. 1, т. 2 от ЗОП – доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“, в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за тази категория строеж: I-ва група, минимум IV-та категория (строежът е IV-та категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 4, буква „д“ от ЗУТ и чл. 9, ал. 2 от НАРЕДБА № 1 от 30 юли 2003 г. за номенклатурата на видовете строежи), а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка в която са установени, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участниците трябва да имат опит в:
1.1. Проектиране, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
- Документ, с който се доказва: При подаване на офертата, участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
1.2. Изпълнението на СМР (строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж), идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
- Документ, с който се доказва: При подаване на офертата, участникът попълва съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
- Списък на услугите, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с доказателство за извършената услуга.
- Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали то е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
*При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.
2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана, съгласно стандарт EN ISO 9001:20хх в областта на строителството или еквивалент.
- Документ, с който се доказва: При подаване на офертата, участникът попълва поле раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление в Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
3.Участниците трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:20хх или еквивалент.
- Документ, с който се доказва: При подаване на офертата, участникът попълва раздел Г в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
*Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи копие на валидни сертификати по т. 2 и т. 3, издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
При подаване на оферта участниците, попълват само съответния раздел в ЕЕДОП.


1. Участниците трябва да имат опит в:
1.1. Проектиране, идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на услуги по изработване на технически и/или работни инвестиционни проекти, свързани със строителство и/или реконструкция на административни и/или обществено-обслужващи сгради I-ва група, минимум IV-та категория, с РЗП не по-малко от 2 000 м2 или и/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната.
*Ако дейностите по проектиране са изпълнение в рамките на инженеринг (проектиране и строителство), същите представляват строителство по смисъла на приложимото законодателство. Предвид изложеното относимият период на опита за проектиране по договор за инженеринг е 5 години!
1.2.Изпълнението на СМР (строителство и/ или проектиране и изпълнение на строеж), идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.
Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира: изпълнение на СМР по строителство и/или реконструкция на административни и/или обществено-обслужващи сгради I-ва група, минимум IV-та категория, с РЗП не по-малко от 2 000 м2 и/или сграда с еквивалентни характеристики извън страната.
* Забележка: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя! В Част IV: Критерии за подбор, Раздел В: Технически и професионални способности, поле 1 от ЕЕДОП, участникът следва да посочи информация относно № и дата на документа!
2. Участниците трябва да прилагат система за управление на качеството, сертифицирана, съгласно стандарт EN ISO 9001:20хх в областта на строителството (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката.
3. Участниците трябва да прилагат система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 14001:20хх (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, аналогичен с обхвата на поръчката.
Сертификатите по т. 2 и т. 3 трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация (European Cooperation for Accreditation) за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Участникът, определен за изпълнител, трябва да разполага с валидни сертификати по т. 2 и т. 3 през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки.
Когато участникът участва като обединение, което не е регистрирано юридическо лице, поне един от членовете на обединението трябва да притежава стандарт EN ISO 9001:20хх – Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен по т. 2. и EN ISO 14001:20хх – система за опазване на околната среда или еквивалентен по т. 3., съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидени в договора за създаване на обединението. Изискването се отнася за участника/участниците, които ще извършват дейностите по строителство.
Подизпълнителите, които ще изпълняват строително-монтажни работи (ако има такива), трябва да притежават стандарт EN ISO 9001:20хх – Система за управление на качеството за дейностите или еквивалентен по т. 2. и EN ISO 14001:20хх – система за опазване на околната среда или еквивалентен по т. 3.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.За участника не следва да са налице обстоятелствата по чл.54,чл.55,ал.1,т.1,3,4 и 5 от ЗОП;чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРСЛТДС,освен ако не са приложими изключенията по чл.4 от същия закон;чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
2.Възложителят сключва писмен договор с определения изпълнител по реда на чл.112 от ЗОП.
3.Гаранцията за изпълнение е в размер 3% от стойността на договора без ДДС,със срок на валидност мин.срока за изпълнение на договора,увеличен с 30 дни.Гаранцията се представя във форма по избор,съгл. чл.111,ал.5 от ЗОП.Когато участникът избере да внесе гаранцията като парична сума,тя се внася по сметка:Титуляр:„УМБАЛ–БУРГАС“АД,Банка:„Търговска банка Д”АД,клон Бургас IBAN:BG35DEMI92401000189044,BIC:DEMIBGSF.
4.Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение,са уредени в проекта на договор,неразделна част от одобрената документация за общест.поръчка,както и начинът на плащане по договора.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/02/2020 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

05/02/2020 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

Аулата на "УМБАЛ Бургас АД, на адреса посочен в раздел I от обявлението

Офертите се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Не се изисква нотариална заверка на пълномощното.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Максималният предвиден общ срок за изпълнение на настоящата обществена поръчка е 240 календарни дни, който включва срок за проектиране - до 30 дни и срок за СМР - до 210 дни.Срокът за изготвяне на техническите инвестиционни проекти общо за всички сгради, включени в обхвата на сградния фонд на „УМБАЛ – БУРГАС“ АД“ започва да тече от сключване на договора и приключва с предаване на инвестиционните проекти за съгласуване и оценка за съответствие на инвестиционния проект със съществените изисквания към строежите по реда на чл. 142, ал. 6 от ЗУТ и приемането им без забележки от Възложителя. Процедурите по съгласуване и одобряване на ТИП са задължение на Възложителя.Предвиденото времетраене за изпълнение на строежа да е определено така, че да се осигурят достатъчно на брой дни с подходящи климатични условия за качественото изпълнение на работите. Поръчката обхваща изпълнение на СМР в специфични обекти с широк обществен достъп, поради което се налагат специални изисквания към графика за изпълнение на работите. Срокът за изпълнение на СМР започва да тече от датата на подписване на Протокол за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво за строежа (Приложение № 2а към чл. 7, ал. 3, т. 2 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството) за съответната сграда включена в обхвата на сградния фонд на „УМБАЛ – БУРГАС“ АД“ и приключва със съставянето на Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (Приложение № 15 към чл. 7, ал. 3, т. 15 от Наредба № 3 от 31 юли 2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).Срокът на договора спира да тече за периода от предаване на ТИП и приемането му без забележки от Възложителя до откриването на строителната площадка.Гаранционните срокове са съгл.Наредба № 2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени СМР, съоръжения и строителни обекти.
2.С оглед изискването, участниците да извършат оглед на място и да се запознаят със специфичните условия за изпълнение на поръчката, и във вр.с чл. 45, ал. 2 от ЗОП,Възложителят определя срок за получаване на офертите по-дълъг от минимално определения в чл. 74, ал. 1 от ЗОП.
3. Органите, от които участниците могат да получат необходимата информация,свързана с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в страната са НАП,Министерство на околната среда и водите, Агенция по заетостта и Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда“ (http://nap.bg,http://www3.moew.government.bg,www.mlsp.government.bg,http://www.gli.government.bg,http://www.az.government.bg/).
4. При изготвяне на офертата си, участниците попълват приложените към документацията образци!

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават до Комисията за защита на конкуренцията с копие и до Възложителя, чието решение се обжалва, съгласно сроковете в чл.197, ал. 1 от ЗОП, а именно: в 10-дневен срок от: изтичането на срока по чл. 100, ал. 3 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 20/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва