Деловодна информация
00637
12-00-168 16/12/2019 (дд/мм/гггг)
не
00637-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Сатовча 000024962
ул. Тодор Шопов 37
с. Сатовча BG413 2950 България
Мария Самарджиева, Зоя Айвазова +359 075412116 / +359 0879121763
satovchabl@abv.bg +359 075412095

Интернет адрес/и

www.satovcha.bg

http://www.profilnakupuvacha.com/1496


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.profilnakupuvacha.com/1496
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Помпена станция за питейни води в ПИ 048054, местността„Писе”, землище на с.Вълкосел, електропровод, трафопост и тласкателен водопровод до напорен резервоар 1200 м3 в имот 018059,землище на с.Вълкосел
45332200      
Строителство

Настоящото инвестиционно намерение включва изграждане на Помпена станция за питейни води в поземлен имот 048054, м. “Писе“, землище село Вълкосел, електропровод и трафопост 63 kW за захранването и с ел.енергия и изграждане на тласкателен водопровод за отвеждане на водното количество от Помпена станция до напорен резервоар 1200 м3 в имот 018059, землище на село Вълосел.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
444820.01      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45332200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Землищети на село Вълкосел, община Сатовча

Настоящото инвестиционно намерение включва изграждане на Помпена станция за питейни води в поземлен имот 048054, м. “Писе“, землище село Вълкосел, електропровод и трафопост 63 kW за захранването и с ел.енергия и изграждане на тласкателен водопровод за отвеждане на водното количество от Помпена станция до напорен резервоар 1200 м3 в имот 018059, землище на село Вълосел.
Критериите по-долу
 
ДА КТП - Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
444820.01      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
4

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

При открив.на наст.пр-ра не е осиг. пълното финансиране на обекта–налице е финан.разполагаем ресурс в размер на 291666.67 лв.без ДДС и 350 000.00 лв.с ДДС, получен на основ.ПМС №260 от 24.11.2017 г.на МС.За остан.част от прог.стойност на пор-та Възложителят няма осиг.финанс.позвол.заплащане на в/ки предв.за изв.СМР, предвижда се доп.финан. от капит.разх. на общ. Сатовча за 2020г. или др. източници
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, първа категория по смисъла на чл.5, ал.6, т.4.1.1 от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка или да е вписан в съответния регистър на държавата, в която е установен за посочения обхват на дейности.
В случай на участие на обединение, което не е юридическо лице спазването на изискването се доказва от тези членове на обединението, които съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението, са ангажирани с изпълнението на строителството.
Когато участникът предвижда участие на подизпълнители изискването се доказва за тези подизпълнители, които съобразно вида и дела от поръчката, които са им възложени, ще изпълняват строителство.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът трябва да е реализирал минимален оборот, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, в размер на 400 000.00 лв. изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.Участникът попълва поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Изпълнението на поставения критерий за подбор се доказва с представяне на - Годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.- Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.Информацията обхваща последните 3 прикл.финан.години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.*Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето иконом.и фин.състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.Същите се представят в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта група, първа категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ. За участник или партньор в обединение – участник, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанския субект.Участникът попълва раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“, Част IV: „Критерии за подбор“ т.5 от ЕЕДОП с информация за размера на застрахователната сума по застрах.полица, нейният номер, срок на валидност, застрахована професионална дейност и от кого е издадена. Изпълнението на поставения критерий за подбор се доказва с представяне на Заверено копие на застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта група, първа Категория в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен /еквивалентен документ. Същите се представят в случаите по чл.67, ал.5 и ал.6 от ЗОП.


1.Участникът трябва да е реализирал минимален оборот, в сферата попадаща в обхвата на поръчката, в размер на 400 000.00 лв. без ДДС, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си,
*ВАЖНО – Под „оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката“ следва да се разбира: Оборот, реализиран от строително – монтажни работи при изграждане и/или реконструкция, и/или рехабилитация на водопроводна мрежа.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват четвърта група, първа категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
За участник или партньор в обединение – участник, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанския субект.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 г. считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) с предмет и обем, идентична или сходна с предмет на поръчката на минимум 1 обект.Под дейност (строителство), „сходна с предмета” на поръчката, следва да се разбира: изграждане и/или реконст. и/или рехабил. на водопроводна мрежа, попадащи в обхвата на мин. четвърта група първа категория.Възложителят не поставя изискване към обема на изпълнената дейност (строителство).Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Техн.и проф.способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Изпълнението на поставения критерий за подбор се доказва с представяне на списък на строителството, идент.или сходно с предмета на поръчката, придружен с удо-я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2.Участникът трябва да разпол.с квалиф.и опитен инж.-техн.екип.Екипа, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да отговаря на сл.изисквания:2.1. "Ръководител екип" - притежаващ образ.-квалиф.степен "Бакалавър" или еквив.,със проф.квалиф.„стр. инженер“ и/или „инженер“ със спец.ВиК инженер или еквивалент;.2.2. Технически ръководител - техн.правоспособ. лице по см.на чл.163а, ал.2 и чл.163а, ал.3 от ЗУТ, притежаващ образ-квалиф. степен "Бакалавър" или еквив.със проф.квалиф. „строит.инж.“и/или „инженер“ със спец.ВиК инженер или еквив.или за чуж.лица с еквив. съгласно зак-то на д-та, в която са установени.2.3. Специалист - контрол на качеството - лице, притежаващо У-е за преминато обучение за контрол върху к-то на изпълнение на стр-то и за контрол на съответствието на стр.продукти със съществените изисквания за безопасност или екв.документ;2.4. Специалист- КБЗ -лице с най-малко 1 г.стаж, вкл. в областта на безопасността и здравето в областта на стр-то; да притежава валидно уд-е за КБЗ в стр-то; съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквив.съгласно зак-то на д-та, в която са установени. Едно физ.лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт, стига да отговаря на мин. изисквания на Възложителя.Участникът попълва поле 6 от раздел В: Техн.и проф.с-ти, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Изпълнението на поставения критерий се доказва с предсртавяне на списък с имената на инж.-тех.екип, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочено образованието, посочено образованието, проф.квал-я и проф.опит на лицата, упоменати в мин.изисквания.3.Да разполага с инструменти, съоръж.и техн.оборудване, необходими за изп.на поръчката, както следва:-машина за рязане на асфалт – 1бр.-машина за издухване на асфалтова настилка -1 бр. багер комбиниран- 1 бр.;-багер колесен 15 т -1 бр -багер верижен 23т.-2 бр.,-самосвал четириосен- 1 бр.- самосфал триосен-2 бр.-валяк вибрационен двубандажен 8-10 т-1 бр. -валяк вибрационен до 2,5 т -1 бр.-моторна виброплоча- 2 бр., -булдозер с раб обем до 10 м3 - 1 бр., -иглен вибратор - 2бр., ел.агрегат -2 бр., компресор подвижен -1 бр. Участникът попълва поле 9 от раздел В: Тех. и проф. способ.Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.Изпълн. на поставения критерий се доказва с Д-я за инструментите, съоръж.и техн. оборудване, които ще бъдат използвани за изпъл. на поръчката.4.Участникът да има внедр.с-ма -ISO EN 9001:2015 или еквив.за внедр. с-ма за управ. на качество или еквив., с обхват на сертиф.СМР.5. Да има внедр. с-ма-ISO14001:2004 или еквив.за внед. с-ма за упр.на окол.среда или еквив., с обхват на сертиф.СМР.Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осиг.на к-то и стандарти за еколог. упр-е, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Всички документи за доказване на критериите за подбор се представят и в случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП.

1. Участникът, през последните 5 г. считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) с предмет и обем, идентична или сходна с предмет на поръчката на минимум 1 обект.Под дейност (строителство), „сходна с предмета” на поръчката, следва да се разбира: изграждане и/или реконст. и/или рехабил. на водопроводна мрежа, попадащи в обхвата на мин.четвърта група първа категория.Възложителят не поставя изискване към обема на изпълнената дейност (строителство).Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Техн.и проф.способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Изпълнението на поставения критерий за подбор се доказва с представяне на списък на строителството, идент.или сходно с предмета на поръчката, придружен с удо-я за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. 2.Участникът трябва да разпол.с квалиф.и опитен инж.-техн.екип.Екипа, който ще бъде ангажиран в изпълнението на поръчката, трябва да отговаря на сл.изисквания:2.1. "Ръководител екип" - притежаващ образ.-квалиф.степен "Бакалавър" или еквив.,със проф.квалиф.„стр. инженер“ и/или „инженер“ със спец.ВиК инженер или еквивалент;.2.2. Технически ръководител - техн.правоспособ. лице по см.на чл.163а, ал.2 и чл.163а, ал.3 от ЗУТ, притежаващ образ-квалиф. степен "Бакалавър" или еквив.със проф.квалиф. „строит.инж.“и/или „инженер“ със спец.ВиК инженер или еквив.или за чуж.лица с еквив. съгласно зак-то на д-та, в която са установени.2.3. Специалист - контрол на качеството - лице, притежаващо У-е за преминато обучение за контрол върху к-то на изпълнение на стр-то и за контрол на съответствието на стр.продукти със съществените изисквания за безопасност или екв.документ;2.4. Специалист- КБЗ -лице с най-малко 1 г.стаж, вкл. в областта на безопасността и здравето в областта на стр-то; да притежава валидно уд-е за КБЗ в стр-то; съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или за чуждестранни лица еквив.съгласно зак-то на д-та, в която са установени. Едно физ.лице може да изпълнява функциите на повече от един експерт, стига да отговаря на мин. изисквания на Възложителя.Участникът попълва поле 6 от раздел В: Техн.и проф.с-ти, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Изпълнението на поставения критерий се доказва с предсртавяне на списък с имената на инж.-тех.екип, които ще отговарят за изпълнението на поръчката, в който е посочено образованието, посочено образованието, проф.квал-я и проф.опит на лицата, упоменати в мин.изисквания.3.Да разполага с инструменти, съоръж.и техн.оборудване, необходими за изп.на поръчката, както следва:-машина за рязане на асфалт – 1бр.-машина за издухване на асфалтова настилка -1 бр. багер комбиниран- 1 бр.;-багер колесен 15 т -1 бр -багер верижен 23т.-2 бр.,-самосвал четириосен- 1 бр.- самосфал триосен-2 бр.-валяк вибрационен двубандажен 8-10 т-1 бр. -валяк вибрационен до 2,5 т -1 бр.-моторна виброплоча- 2 бр., -булдозер с раб обем до 10 м3 - 1 бр., -иглен вибратор - 2бр., ел.агрегат -2 бр., компресор подвижен -1 бр. Участникът попълва поле 9 от раздел В: Тех. и проф. способ.Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.Изпълн. на поставения критерий се доказва с Д-я за инструментите, съоръж.и техн. оборудване, които ще бъдат използвани за изпъл. на поръчката.4.Участникът да има внедр.с-ма -ISO EN 9001:2015 или еквив.за внедр. с-ма за управ. на качество или еквив., с обхват на сертиф.СМР.5. Да има внедр. с-ма-ISO14001:2004 или еквив.за внед. с-ма за упр.на окол.среда или еквив., с обхват на сертиф.СМР.Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осиг.на к-то и стандарти за еколог. упр-е, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Всички документи за доказване на критериите за подбор се представят и в случаите на чл.67, ал.5 и 6 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

06/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/01/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

Заседателната зала на Общински съвет - Сатовча, находяща се в административната сграда на община Сатовча, на ул. Тодор Шопов № 37.

На публичното заседание по отварянето на офертите могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отсрани от участие в процедурата всеки участник, за когото са налице обсоятелствата на чл.55, ал.1, т.1, 2, 3, 4 и 5 от ЗОП. Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора е определена в размер на 3% (три процента) от стойността на договора, включително със сумите за непредвидени разходи. тя може да бъде представена при условията на чл.111, ал.5 от ЗОП. Гаранциите във формата на парична сума, могат да се внасят по банков път по сметка на Община Сатовча: Банка: Търговска банка „Д” АД – клон Сатовча IBAN: BG04DEMI92403300043015, BIC код: DEMIBGSF.
Плащанията за дейностите в обхвата на строителството, ще се извършват под формата на авансово, междинно и окончателно плащания, и в съответствие с ценовото предложение на участника, както следва:1. Авансово плащане в размер на 10 % от размера на осигуреното финансиране без вкл.ДДС, платима в едноседмичен срок от подписване на Акт образец № 2 за откриване на строителна площадка и издаване на фактура от изпълнителя с посочена банкова сметка. 2. Междинни плащания в размер до 80 % от размера на осигуреното финансиране без вкл.ДДС (след приспадане на аванса), платими в тридневен срок след подписване на актове образец № 19 за извършени СМР и издадена фактура от изпълнителя. 3. Окончателно плащане в размер до остатъка от осигурените средства без ДДС (20%), платимо в срок от 30 (тридесет) дни, след окончателно приемане на обекта, както и допълнително осигуреното финансиране за довършване на обекта - след представяне на Констативен протокол за установяване на годността за ползване на строежа – Протокол - образец № 16 към Наредба № 3 от 31.07.2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството и издадена фактура от Изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва