Деловодна информация
00752МВР
12491оп-202 12/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
12/12/2019 (дд/мм/гггг)
00752-2019-0042 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
улица 6-ти Сeптември №29
София BG411 1000 България
Илиян Иванов; Станка Бакалова +359 29824234/ +359 29824059
dop@mvr.bg +359 298224321/ +359 29827901

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/dop/

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider58/45397d17-ea3f-4579-8e87-f88a76e75277/2019-Remont-pomeshteniq-DKAO
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
Дирекция Обществени поръчки / Дирекция „Управление на собствеността и социални дейности” - Министерство на вътрешните работи 000695235
улица Г. С. Раковски №112 / ул.Княз Борис I № 124
София BG411 1000 България
Илиян Иванов; Станка Бакалова +359 29824234/ +359 29824059
dop@mvr.bg +359 298224321/ +359 29827901

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/dop/

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция „Управление на собствеността и социални дейности” 129010157
ул.Княз Борис I № 124
София BG411 1000 България
Наталия Рашкова +359 29822274
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

https://mvr.bg/dop/

https://mvr.bg/dop/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на работни помещения“
45000000      
Строителство

Ремонт на работни помещения на ДКАО-МВР
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
20365.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Дирекция „Кординация и административно обслужване“ – МВР, гр. София ул. „6-ти септември“ №29

1. Демонтажни дейности:
-Демонтаж на дървена дограма;
-Демонтаж на дървени врати и каси /210 х100 см/;
-Натоварване и извозване на строителни отпадъци.
2. Част архитектура:
-Доставка и монтаж на PVC дограма, цвят Златен дъб, ширина на профила мин. 70мм, петкамерна със стъклопакет 24мм. с вътрешно ниско емисионно стъкло, вкл. обков и уплътняване с пяна, двуосно отваряемо крило /6бр. прозорци/;
-Доставка и монтаж на интериорни врати, плътни, платна MDF фолирани, вкл. обков, секр.брава с дръжки и уплътняване с пяна, р-ри./210 х100 см/;
-Боядисване на дървена врати и каси /210 х100 см/ с блажна боя;
-Доставка и монтаж на PVC первази отвътре с широчина до 40 см.;
-Обръщане около врати и прозорци, включително ръбоохранители;
-Изкърпване на мазилка;
-Грундиране и двукратно боядисване с латексова боя по стените;
-Грундиране и двукратно боядисване с латексова боя по таваните;
-Циклене, лакиране на паркет и запълване на фуги;
-Доставка и монтаж на балатум – 1слой с минимална дебелина 2мм.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20365.40      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
В рамките на Механизма за спешно подпомагане по фонд „Вътрешна сигурност“ и фонд „Убежище, миграция и интеграция“

непреки разходи по проекти, финансирани от Механизма за спешно подпомагане по фонд „Вътрешна сигурност“ и фонд „Убежище, миграция и интеграция“
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участниците трябва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи пета или по-висока категория, първа група, съгласно чл.137, ал.1, т.5 от Законa за устройство на територията (ЗУТ)
Документи за доказване на изискванията по т.III.1.1.:
На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част IV, б. „В“ в електронен вариант на ЕЕДОП. При сключване на договор участникът, определен за изпълнител следва да представи Удостоверение за вписване в централния професионален регистър на строителя и валиден контролен талон към него, съгласно Законa за камарата на строителите.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава както от самия участник, така и от всеки от участниците в обединението.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците трябва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл.171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума на застраховката съгласно чл.5, ал.2, т.3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.

- Съответствието с изискването се доказва с валидна застрахователна полица, с минимална застрахователна сума на застраховката съгласно чл.5, ал.2, т.3 от Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил дейност/дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
* За сходна дейност с предмета и обема на обществената поръчка се приемат дейност/дейности по извършване на ремонт на помещения.
Документи за доказване на изискванията по т.1:
На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част IV, б. „В“ в електронен вариант на ЕЕДОП.
Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава както от самия участник, така и от всеки от участниците в обединението.
Преди сключване на договор участникът, определен за изпълнител следва да представи списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да представи списък, в който да са посочени образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника и на лицата, които ще изпълняват строителството, който трябва да съдържа трите имена, длъжността, образованието, придобитата специалност и професионалната квалификация. Участниците да разполагат с минимум един технически ръководител, съгласно чл.163а от ЗУТ.
Документи за доказване на изискванията по т..2:
На етап подаване на оферта изискваната информация се попълва в Част IV, Раздел В от приложения електронен ЕЕДОП.
Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, ЕЕДОП се подава както от самия участник, така и от всеки от участниците в обединението.
На основание чл. 67, ал. 5 от ЗОП, възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.
В тези случай, както и при сключване на договор, участникът определен за изпълнител следва да представят списък, в който да са посочени образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника и на лицата, които ще изпълняват строителството, който трябва да съдържа трите имена, длъжността, образованието, придобитата специалност и професионалната квалификация. Участниците да разполагат с минимум един технически ръководител, съгласно чл.163а от ЗУТ.


1. Участникът следва да e изпълнил 1 (една) дейност с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, за последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата.
2. Участникът следва да разполагат с минимум един технически ръководител, съгласно чл.163а от ЗУТ.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Изпълнителят носи отговорността за вложените материали и изделия при изпълнение на строително монтажните работи, които следва да отговарят на техническите изисквания към строителните продукти, съгласно Наредба № РД-02-20-1 от 5 февруари 2015 г. за условията и реда за влагане на строителни продукти в строежите на Република България, издадена от Министерството на регионалното развитие и благоустройството (Обн. ДВ. бр.14 от 20 Февруари 2015 г.). Съответствието се удостоверява по реда на същата наредба.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 4

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

21/01/2020 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

град София,улица Княз Борис I № 124

Съгласно изискванията на чл. 54, ал. 1 и чл. 57, ал.3 от ППЗОП получените оферти и ценовите предложения към тях се отварят на публични заседания, на които могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е 5 % от стойността му без ДДС и се представя в една от следните форми: парична сума или банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
2. Участниците да представят списък, в който да са посочени образованието и професионалната квалификация на ръководните служители на участника и на лицата, които ще изпълняват строителството, който трябва да съдържа трите имена, длъжността, образованието, придобитата специалност и професионалната квалификация. Участниците да разполагат с минимум един технически ръководител, съгласно чл.163а от ЗУТ.
3. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, за който е налице някое от обстоятелствата по чл. 54 от ЗОП, както и чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3 и т.5, чл. 101, ал. 11 и чл. 107 от ЗОП, чл. 69 от ЗПКОНПИ, по чл. 3, т. 8 и чл. 4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпиране на пари, както и участник, който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плик „Предлагани ценови параметри“ елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея.
4.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник чието предложение за изпълнение на поръчката не е в съответствие с техническите спецификации и изискванията на Възложителя, както и участник, който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си след покана от Възложителя.
5. Когато участник в процедурата е обединение, което не е юридическо лице, се изисква копие от документа, от който да е видно правното основание за създаване на обединението, както и правата и задълженията на участниците в обединението; разпределението на отговорността между членовете на обединението; дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва