Деловодна информация
00752
5785опм-30-5785р-30153 12/12/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
12/12/2019 (дд/мм/гггг)
00752-2019-0041 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Министерство на вътрешните работи 000695235
ул. 6-ти септември ,№ 29
София BG411 1000 България
Сияна Вълчева +359 29823653
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/f003dc8c-a7e6-4e92-adeb-4a527eae964e/razshirena-mobilna-lokalizatcia-aml


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/f003dc8c-a7e6-4e92-adeb-4a527eae964e/razshirena-mobilna-lokalizatcia-aml
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Дирекция Управление на собствеността и социални дейности - МВР 129010157
ул. Княз Борис I № 124
София BG411 1000 България
Наталия Рашкова +359 29824676
int.82@mvr.bg +359 29813010

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg

https://www.mvr.bg/aop/dynamicProvider52/f003dc8c-a7e6-4e92-adeb-4a527eae964e/razshirena-mobilna-lokalizatcia-aml

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Внедряване на разширена мобилна локализация (Advanced mobile location – AML) в Национална система 112 на територията на Република България
50000000      
Услуги

Обект на обществената поръчка е внедряване на разширена мобилна локализация (Advanced mobile location – AML) в Национална система 112 на територията на Република България. Услугата трябва да внедри в НС 112 технологията AML на територията на Република България за всички обаждания от граждани, използващи смартфони с операционни системи (ОС) Android и iOS към телефон 112.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
190000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
50000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG

гр.София и на територията на страната по районните центррове 112, посочени в раздел II.2.14 "Допълнителна информация"

Обектът на обществената поръчка е услуга, включваща извършване на следното: доставка на хардуерно и комуникационно оборудване; доставка на системен и приложен софтуер и лицензи; инсталиране на хардуерно и комуникационно оборудване; инсталиране на системен и приложен софтуер; приемане и обработка на SMS съобщения; инсталиране и настройване на Услугата върху доставеното хардуерно и софтуерно оборудване; надграждане на функционалностите в PSAP за интегриране на услугата;
интеграция на Услугата в софтуерното приложение на НС 112 – Command MP 4.16; разширяване на системата за справки на НС 112, свързано с Услугата; тестване на услугата; обучение на служителите на ДНС 112-МВР; пускане в експлоатация на услугата; гаранционна поддръжка на услугата.
Внедряването на разширена мобилна локализация (Advanced mobile location – AML) в Национална система 112 на територията на Република България обхваща:
1. Доставка, монтаж и инсталиране на хардуерно и софтуерно оборудване, необходимо за интеграцията и функционирането на услугата в НС 112;
2. Приемане и обработка на SMS съобщения;
3. Интеграция на Услугата в софтуерното приложение на НС 112 – Command MP 4.16;
4. Разширяване на системата за справки на НС 112, свързано с Услугата;
5. Обучение на 373 броя служители спрямо техните функции – оператори, координатори и администратори;
6. Гаранционна поддръжка на Услугата за период от 36 месеца.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
190000.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Районни центрове 112 в страната с административни адреси, както следва:
гр.София, ул. "Никола Габровски" №30; гр.Русе, пл."Свобода" № 6; гр.Бургас, комплекс “Славейков”,ТД – Освобождение; гр. Монтана, пл. “Жеравица” № 1; гр. Варна, ул. “Людвиг Заменхов” № 38; гр. Кърджали, ул. “Беласица” № 3.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

не се изисква
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква

не се изисква
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът представя в офертата си еЕЕДОП, като в част ІV "Критерии за подбор", раздел В "Технически и професионални способности" декларира съответствието си със следните критерии за подбор:
1. Участниците трябва да са изпълнили дейност/и с предмет и обем, сходни или идентични с предмета на поръчката. Под сходни дейности с предмет и обем се разбират кумулативно следните дейности: дейности по разработване и внедряване на информационно-комуникационна система и доставка на компютърно и мрежово оборудване, през последните три години, считано от датата на подаване на офертата;
Участниците следва да представят в Част IV, Раздел В, т. 1б от ЕЕДОП информация за дейностите с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на датите и получателите, изпълнени за последните три години, считано от датата на подаване на офертата. Доказателство за извършената услуга се предоставя от участника, под формата на удостоверение, издадено от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информацията за услугата, референция или подписани протоколи за изпълнение и други. За извършена услуга възложителят ще приеме такава, чието изпълнение е приключило към датата на подаване на офертата. Съответствието с изискването се доказва със списък от един или повече договора и референции от Възложителите по посочения/те договор/и.
2. Участниците трябва да разполагат с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, включващ специалисти, притежаващи познания, опит и квалификация, за които са налице:
2.1.Придобита образователно-квалификационна степен – „Бакалавър“ в следните области: комуникационна и компютърна техника, информатика и компютърни науки или еквивалентна на посочените;
2.2.Професионален опит – 2 години в областта на разработване и внедряване на информационно-комуникационни системи;
2.3.Персоналът и/или ръководният състав да включва:
2.3.1. Специалист/и притежаващ/и по един или повече сертификат/и и/или еквивалентни документи за преминато обучение по разработка на софтуер;
2.3.2. Специалист/и притежаващ/и по един или повече сертификат/и и/или еквивалентни документи за преминато обучение по бази данни;
2.3.3. Специалист/и притежаващ/и по един или повече сертификат/и и/или еквивалентни документи за преминато обучение по компютърни мрежи и сигурност;
Участниците попълват в Част IV:, раздел В:, т.6 на ЕЕДОП, списък с посочени лица (квалифицирани специалисти), които ще отговарят за извършване на дейностите по изпълнението на предмета на обществената поръчка, включително и специалистите, отговарящи за контрола на качеството, както и посочват притежавани от тях сертификати, дипломи и други еквивалентни документи за доказване на тяхната квалификация и професионален опит. Съответствието с изискването се доказва с представяне на копие от сертификат, диплома или други еквивалентни документи, доказващи исканата квалификация и опит.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват дейности по проектиране, разработване, внедряване, инсталиране, конфигуриране и поддръжка на информационни системи.
Участниците посочват в Част IV:, раздел Г: на ЕЕДОП наличието или не на система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват дейности по проектиране, разработване, внедряване, инсталиране, конфигуриране и поддръжка на информационни системи. Съответствието се доказва с валиден сертификат за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват - дейности по проектиране, разработване, внедряване, инсталиране, конфигуриране и поддръжка на информационни системи.
Информацията за съответствие с критериите за подбор се посочва в ЕЕДОП, част от офертата на участника, а доказателствата за съответствие с критериите за подбор се представят в случаите по чл. 67, ал.5 от ЗОП.


1. Участниците трябва да са изпълнили минимум 1 (една) дейност с предмет и обем, сходни или идентични с предмета на поръчката.
2. Участниците трябва да разполагат с персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнение на поръчката, включващ специалисти, притежаващи познания, опит и квалификация, за които са налице:
2.1. Придобита образователно-квалификационна степен – минимум „Бакалавър“ в следните области: комуникационна и компютърна техника, информатика и компютърни науки или еквивалентна на посочените;
2.2. Професионален опит – минимум 2 години в областта на разработване и внедряване на информационно-комуникационни системи;
2.3. Персоналът и/или ръководният състав да включва:
2.3.1. Минимум един специалист, притежаващ един или повече сертификат/и и/или еквивалентни документи за преминато обучение по разработка на софтуер;
2.3.2. Минимум един специалист, притежаващ един или повече сертификат/и и/или еквивалентни документи за преминато обучение по бази данни;
2.3.3. Минимум един специалист, притежаващ един или повече сертификат/и и/или еквивалентни документи за преминато обучение по компютърни мрежи и сигурност.
3.Участниците следва да имат внедрена система за управление на качеството EN ISO 9001:2015 или еквивалент с обхват дейности по проектиране, разработване, внедряване, инсталиране, конфигуриране и поддръжка на информационни системи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/01/2020 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

20/01/2020 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДУССД-МВР, ул. "Княз Борис I" . № 124

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно /оригинал или копие,заверено "вярно с оригинала" от участника/,даващо им възможност да представляват участника.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Изпълнението по Договора е отложено при условията на чл.114 от ЗОП и започва при осигурено финансиране, за което обстоятелство Изпълнителят ще бъде писмено уведомен от Възложителя. Срок за изпълнение на поръчката - 150 календарни дни от датата на уведомяване. Изпълнителят осигурява 36 месеца гаранционна поддръжка. 2.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е 5 % от стойността му без ДДС, под формата на парична сума, банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълнението му чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение. Условията и сроковете за задържане и освобождане на гаранцията за изпълнение са уредени в проекта на договор от документацията на обществената поръчка.
3.Участниците в процедурата представят документите в запечатана,непрозрачна и надписана опаковка съгласно изискванията на чл. 47,ал.2 от ППЗОП.Опаковката, съгласно изискванията на чл. 47,ал. 3 от ППЗОП, съдържа документите по чл.39,ал.2 и ал.3,т.1 от ППЗОП, опис на представените документи и отделен, запечатан, непрозрачен плик с надпис "Предлагани ценови параметри",който съдържа ценовото предложение по чл. 39,ал. 3,т.2 от ППЗОП.4.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник,за който е налице някое от обстоятелствата по чл.54,ал.1,чл. 55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 и чл.107 от ЗОП и по чл.3,т.8, без да са налице изключенията по чл.4 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата,регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици и чл.69 и § 2, ал.1 от ДР от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество, както и участник който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи, свързани с предлаганата цена и/или части от нея или показатели с парично изражение.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник: чието предложение за изпълнение на поръчката не изпълнява всички изисквания на възложителя съгласно техническата спецификация,участник,допуснал аритметична грешка в ценовото си предложение;участник,чието ценово предложение за изпълнение на поръчката надвишава прогнозната стойност,посочена в обявлението; както и в случаите по чл.35а, ал.3,изр.трето от ППЗОП.5.Обстоятелствата по чл.54, ал.1,чл.55,ал.1,т.1,т.4 и т.5 и чл.107,т.4 вр.чл.101,ал.11 от ЗОП,и по чл.3,т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС и чл.69 и § 2, ал.1 от ДР от ЗПКОНПИ се декларират в ЕЕДОП. 6. В случай, че участникът е обединение, което не е юридическо лице, се представя копие от документа за създаване на обединението, както и следната информация:правата и задълженията на участниците в обединението, разпределението на отговорността между членовете на обединението,дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка. Лице, което участва в обединение или е дало съгласие да бъде подизпълнител на друг участник, не може да представя самостоятелна оферта. 7. Условията за плащания към изпълнителя и директните разплащания с подизпълнителите са уредени в проекта на договор. 8. Преди сключването на договор за обществена поръчка, участникът, избран за изпълнител, подава декларация по чл.59, ал.1, т.3 от ЗМИП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
Сектор Правно-нормативно обслужване - ДУССД - МВР
ул. Княз Борис I № 124
София 1000 България
int.82@mvr.bg +359 29822567
http://www.mvr.bg/dussd +359 29813010

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 12/12/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва