Деловодна информация
00563Академия на МВР
458100-2134 13/11/2019 (дд/мм/гггг)
не
00563-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Академия на МВР 129001232
бул. Ал. Малинов №1
София BG411 1715 България
Мария Пашова, Малинка Цупарска +359 29829279/+359 29829215
academy@mvr.bg +359 29743785

Интернет адрес/и

https://www.mvr.bg/academy

https://www.mvr.bg/academy/академията/профил-на-купувача


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/academy/академията/профил-на-купувача/обществени-поръчки/преглед/обществени-поръчки-възлагани-чрез-процедури-по-зоп/00563-2019-0009
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Образование

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Частичен ремонт на покриви на сгради, предоставени за управление на Академията на МВР по обособени позиции.
45261100      
Строителство

Предмет на обществената поръчка е частичен ремонт на покриви на сгради, предоставени за управление на Академията на МВР по обособени позиции, както следва:
1. Обособена позиция № 1 „Частичен ремонт (хидроизолация) на част от студен плосък покрив - сграда „Ректорат“ – АМВР“;
2. Обособена позиция № 2 „Частичен ремонт (хидроизолация) на топъл плосък покрив - общежитие „Люлин“, бл. 546, вх. Б“;
3. Обособена позиция № 3 „Частичен ремонт (хидроизолация) на топъл плосък покрив - голяма спортна зала (висока и ниска част) на ЦСПП – гр. Пазарджик“;
4. Обособена позиция № 4 „Частичен ремонт на облицовка - подпокривна конструкция на спортна зала на ЦСПП – гр. Варна“.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
99393.36      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Частичен ремонт (хидроизолация) на част от студен плосък покрив - сграда „Ректорат“ – АМВР“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45261100      
45261000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, бул. ,,Александър Малинов" № 1.

Видовете СМР са:
- Ремонт на компрометирани участъци /изрязване, подсушаване, обратно залепване и др. – 10 м2;
- Полагане на битумен грунд 300 гр./м2, водонеразтворим, бързосъхнещ на стара хидроизолация - покрив, комини и цокли – 1233,20 м2;
- Доставка и полагане на АРР хидроизолационна мембрана с минерална посипка за ПЪРВИ СЛОЙ, рулонен тип, модифицирана с активен полипрoпилен, армирана с полиестерна тъкан, температура на огъваемост ? минус 5°С, тегло мин. 4,50 кг/м2 /по покрив и цокли/, газопламъчно залепване – 1381,18 м2;
- Демонтаж на поцинкована ламаринена обшивка до 30 градуса, вертикално по бордове - 180 м;
- Обратен монтаж и укрепване на поцинкована ламаринена обшивка до 30 градуса, вертикално по бордове – 180 м;
- Доставка на полиуретанов уплътнител 600 мл. – 1 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
20845.08      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
15

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът, посочен в раздел II. 2.7) е в работни дни.

II.2) Описание 1

Частичен ремонт (хидроизолация) на топъл плосък покрив - общежитие „Люлин“, бл. 546, вх. Б 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45261000      
45261100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Общежитие „Люлин“, гр. София, ж.к. ,,Люлин“, бл. 546, вх. ,,Б“.

Вид. СМР са:
1. За ПОКРИВ № 1:
- Доставка и монтаж на покривни отдушници Н40/Ф50 (за плосък покрив) – 6 бр.- Демонтаж на поцинковани въздуховоди - 15 м;
- Частично почистване на основата на покривната площ – 80 м;- Ремонт на компрометирани участъци/ изрязване, подсушаване, обратно залепване и др. – 10 м2; Доставка и направа на полимер-циментова замазка по покрив с дебелина до 2,5 см – 12 м2;
- Шпакловка с варов разтвор по цокли и комини – 3 м2;
- Полагане на битумен грунд 300 гр./м2, водонеразтворим, бързосъхнещ – 172,92 м2;
- Доставка и монтаж на АРР хидроизолационна мембрана с посипка за ПЪРВИ СЛОЙ, рулонен тип, модифицирана с активен полипропилен, армирана с полиестерна тъкан, температура на ? минус 5°С и тегло мин 4,50 кг/м2 /по подове и цокли/, газопламъчно залепване – 172,92 м2; Изработка, доставка и монтаж на обшивка от поцинкована ламарина с дебелина 0,5 мм, по покривни бордове и вентилационни отвори – 8.05 м2;
- Бронзиране със сребърен феролит - метален бордови обшивки – 8.96 м2;
- Доставка и монтаж на вентилационен отдушник Ф110 /над санитарни възли/ PVC – 3 бр.
- Доставка на полиуретанов, уплътнител 600 мл. – 1 бр.
- Тухлена зидария за самостоятелни комини с циментов разтвор – 0.1 м3;
- Ръчно сваляне на строителни отпадъци, качване на материали и др., натоварване на камион - 50 м3;
- Извозване на строителни отпадъци до депо на 15 км 3 м3 - 3 м3
- Ръчно преместване на гръмоотводна мрежа – 1 бр.
2. За Покрив 2:
- Доставка и монтаж на покривни отдушници Н40/Ф50 - 4 бр.;
- Демонтаж на поцинковани въздуховоди – 10 м;
- Частично почистване на основата на покривната площ - 20 м2;
- Доставка и направа на полимер-циментова замазка по подове с дебелина до 2,5 см. - 15 м2
- Шпакловка с варов разтвор по цокли и комини - 6м2;
- Доставка и полагане на битумен грунд по подове, комини и цокли 300 гр./м2, водонеразтворим, бързосъхнещ - 80,57 м2;
- Доставка и монтаж на АРР хидроизолационна мембрана с посипка за ПЪРВИ СЛОЙ, рулонен тип, модифицирана с активен полипропилен, армирана с полиестерна тъкан, температура на ? минус 5°С и тегло мин 4,50 кг/м2 /по подове и цокли/, газопламъчно залепване - 80,57м2;
- Доставка и монтаж на обшивка от поцинкована ламарина с дебелина 0,5 мм, по покривни бордове и вентилационни отвори 7,59 м2;
- Бронзиране със сребърен феролит, по метални бордови обшивки - 12,32 м2;
- Доставка и монтаж на вентилационен отдушник Ф110 /над санитарни възли/ PVC - 2 бр.;
- Доставка на полиуретанов уплътнител 600 мл.- 1 бр.
- Направа на тухлена зидария по комини – изкърпване - 0,1 м3;
- Ръчно сваляне на строителни отпадъци, качване на материали и др., натоварване на камион - 1,5 м3;
- Ръчно преместване на гръмоотводна мрежа - 1 бр.;
3. За Покрив 3:
- Доставка и монтаж на покривни отдушници Н40/Ф50 - 6 бр.;
- Демонтаж на поцинковани въздуховоди - 12,80 м;
- Частично почистване на основата на покривната площ - 60 м2;
- Доставка и направа на полимер-циментова замазка по подове с дебелина до 2,5 см. - 15 м2;
- Доставка и полагане на битумен грунд по подове, комини и цокли 300 гр./м2, водонеразтворим, бързосъхнещ - 184,71 м2;
- Доставка и монтаж на АРР хидроизолационна мембрана с посипка за ПЪРВИ СЛОЙ, рулонен тип, модифицирана с активен полипропилен, армирана с полиестерна тъкан, температура на ? минус 5° С и тегло мин 4,50 кг/м2 /по подове и цокли/, газопламъчно залепване - 184,71 м2;
- Доставка и монтаж на обшивка от поцинкована ламарина по покривни бордове и вентилационни отвори - 3,45 м2;
- Шпакловка с варов разтвор по цокли и комини - 6 м2;
- Бронзиране със сребърен феролит на метални бордови обшивки - 7,68 м2;
- Доставка и монтаж на вентилационен отдушник Ф110 /над санитарни възли/ PVC - 1 бр.;
- Доставка на полиуретанов уплътнител 600 мл. – 2 бр.
- Направа на тухлена зидария по комини – изкърпване - 0.1 м3;
- Ръчно сваляне на строителни отпадъци, качване на материали и др., натоварване на камион – 20 м3;
- Ръчно преместване на гръмоотводна мрежа - 1 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
13384.55      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът, посочен в раздел II. 2.7) е в работни дни.

II.2) Описание 1

„Частичен ремонт (хидроизолация) на топъл плосък покрив - голяма спортна зала (висока и ниска част) на ЦСПП – гр. Пазарджик“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45261000      
45261100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG423

ЦСПП – гр. Пазарджик, ул. "Иван Соколов" № 22;

Видовете СМР по обособена позиция № 3 са:
1. ГОЛЯМА СПОРТНА ЗАЛА - НИСКА ЧАСТ:
- Ремонт на компрометирани участъци, вкл. воронки/ изрязване, подсушаване, обратно залепване и др./ - 15 м2;
- Доставка и полагане на битумен грунд по подове, комини, цокли и воронки 300 гр./м2, водонеразтворим, бързосъхнещ - 321,91 м2;
- Доставка и монтаж на покривни отдушници Н40/Ф50 - 3 бр.;
- Доставка и монтаж на битумна АРР хидроизолационна мембрана с минерална посипка /рулонен тип/, модифицирана с активен полипропилен, армирана с полиестерна тъкан. Температура на огъваемост при ниски температури ? 5°С и тегло мин 4,5кг/м2 /по подове и цокли/, газопламъчно залепване - 321,91 м2;
- Демонтаж на поцинкована ламаринена обшивка до 30°, вертикално по бордове - 114 м;
- Монтаж на демонтирана поцинкована ламаринена обшивка до 30°, вертикално по бордове - 114 м;
- Направа на тухлена зидария по комини – изкърпване – 2 м2;
- Бронзиране със сребърен феролит по метални бордови обшивки - 84 м2;
- Доставка и монтаж на вентилационен отдушник Ф110 – 5 бр.;
- Доставка на полиуретанов уплътнител 600 мл. - 2 бр.;
- Демонтаж на покривен, вентилационен дефлектор Ф400 - 2 бр.;
- Монтаж на OSB плоскост с дебелина не по-малко от 1.5 мм с Ф500 - 2 бр.;
- Доставка и монтаж на вълнообразна ламарина – 2 м2;
- Доставка и монтаж на обшивка от поцинкована ламарина 0,5 мм. по покривни бордове – 3 м2;
- Ръчно преместване на гръмоотводна мрежа - 1 бр.;
2. ГОЛЯМА СПОРТНА ЗАЛА - ВИСОКА ЧАСТ:
- Ремонт на компрометирани участъци, вкл. воронки/ изрязване, подсушаване, обратно залепване и др./ - 15 м2;
- Доставка и полагане на битумен грунд по подове, комини, цокли и воронки 300 гр./м2, водонеразтворим, бързосъхнещ – 671 м2;
- Доставка и монтаж на покривни отдушници Н40 – 6 бр.
- Доставка и монтаж на битумна АРР хидроизолационна мембрана с минерална посипка /рулонен тип/, модифицирана с активен полипропилен, армирана с полиестерна тъкан. Температура на огъваемост при ниски температури ? 5°С и тегло мин 4,5кг/м2 /по подове и цокли/, газопламъчно залепване - 671 м2;
- Демонтаж на поцинкована ламаринена обшивка до 30°, вертикално по бордове - 110 м;
- Монтаж на демонтирана поцинкована ламаринена обшивка до 30°, вертикално по бордове - 110 м;
- Бронзиране със сребърен феролит - метални бордови обшивки - 134 м2;
- Доставка и монтаж на воронки - 4 бр.;
- Доставка и монтаж на PVC тръби Ф110 - 50 м.;
- U – образно коляно Ф110 – 4 бр.;
- Доставка на полиуретанов уплътнител 600 мл. – 5 бр.;
- Доставка и монтаж на чупещо коляно Ф110 – 4 бр.
- Извозване на строителни отпадъци до депо на 15 км- 3 м3; - 1 м3;
- Доставка, изграждане и демонтаж на скеле - 24 м2;
- Ръчно преместване на гръмоотводна мрежа - 1 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
28070.87      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът, посочен в раздел II. 2.7) е в работни дни.

II.2) Описание 1

„Частичен ремонт на облицовка - подпокривна конструкция на спортна зала на ЦСПП – гр. Варна“. 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45261000      
45261100      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

ЦСПП – Варна, бул.“Ян Хуняди“ № 12А.

Видовете СМР по обособена позиция № 4:
- Доставка, изграждане и демонтаж на скеле – 600 м2;
- Демонтаж, съществуващ окачен таван от поликарбон, фазер – 370 м2;
- Демонтаж на покривните скатове от вароциментова мазилка, камъш – 370 м2;
- Доставка и частична подмяна на дървен иглолистен материал-греди 10х10 и ребра 5х5 - 1-во кач.-за дървена конструкция – 2,5 м3.
- Доставка и монтаж на каменно пресована вата ?=0.025W/mK, дебелина не по-малко от 10 см - 370 м2;
- Доставка и монтаж на ОСБ плоскости 244х122 см, дебелина не по-малко от 1,5 см – 370 м2;
- Монтаж на демонтирания окачен таван – 370 м2 ;
- Извозване на строителни отпадъци до 10 км. – 30 м3.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
37092.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
20

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срокът, посочен в раздел II. 2.7) е в работни дни.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът да има право да осъществява строителство, I група, IV – категория строежи.
Минимално изискване:На основание чл. 60 от ЗОП участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти първа група, четвърта категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. На основание специалната разпоредба на чл. 17, ал. 3 от Закона за камарата на строителите чуждестранните участници следва също да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти първа група, четвърта категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва:Участниците попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „А”, „Годност” от ЕЕДОП, като посочват групата и категорията на обектите, обхват, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и датата на валидност, и посочване на националните бази данни, в които се съдържат декларираните обстоятелства или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, са длъжни да предоставят информацията. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, кои?то ще извършва съответните строителни и монтажни работи, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на деи?ностите, предвидено в договора за създаване на обединение. Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение, което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на първа група и четвърта категория строеж. В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:Участникът (изпълнителят) е длъжен да представи заверено копие на валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, което му позволява извършването на строителни работи, предмет на поръчката, а именно: за строежи - първа група, четвърта категория. В случай, че участникът е чуждестранно лице – копие на валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз или на друга държава – страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария, или на регистрация в еквивалентен професионален регистър на държавата, в която е установен, или на такава регистрация от компетентните органи съгласно националния му закон. В случай, че избраният за изпълнител е чуждестранно лице, на основание чл. 112, ал. 1, т. 4 ЗОП, при сключването на договор, той следва да представи документ, с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганото строителство в Република България, вкл. че е извършил съответната регистрация, когато е необходимо. При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, кои?то ще извършва съответните строителни и монтажни работи, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на деи?ностите, предвидено в договора за създаване на обединение. При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, кои?то ще изпълняват.Ако съответните документи са на разположение в електронен формат, моля, посочете: уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа.Заб.:ако участникът участва за повече от една позиция, изискването по т. 1. се прилага общо за всички позиции.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участниците да имат застраховка ,,Професионална отговорност".

Участникът трябва да притежава и да поддържа за целия период на изпълнение на договора валидна /действаща/ застраховка по чл. 171 от Закон за устройство на територията (ЗУТ) за професионална отговорност, предназначена за строителство по смисъла на ЗУТ и в размер съгласно чл. 5, ал. 2, т. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, обхващаща категорията строеж съобразно предмета на поръчката. Застрахователното покритие следва да е не по-малко от минимума, приложим за строежи I група, IV категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Застраховката на чуждестранните лица следва да осигурява минимум посоченото застрахователно покритие.
За участник, установен/регистриран в Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде съгласно чл. 171, ал. 1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ). За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалента на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но направена съгласно законодателството на държавата, където е установен/ регистриран участника.
В случай на участие на обединение/консорциум, който не е регистриран като самостоятелно юридическо лице, както и в случаите, когато се ползва подизпълнител и/или трето лице, застраховката се представя за всеки един от членовете на обединението/консорциума, както и за подизпълнителите и/или третите лица, които ще изпълняват дейности, свързани със строителството.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва:Участниците попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Б”, „Икономическо и финансово състояние” от ЕЕДОП с посочване на застрахователната сума на съответната сключена застраховка ,,Професионална отговорност“, номер и валидност на същата, обхват, застрахователно покритие и дата на издаване и издател.В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да декларира наличието на валиден еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът отново чрез посочване на застрахователя, издал документа, валидността, обхвата, застрахователно покритие, дата на издаване.В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, документ за доказване на съответствието с поставения критерий за подбор:
Участникът (изпълнителят) е длъжен да представи копие на застраховка по чл.171 ЗУТ „Професионална отговорност”. За участник, установен/регистриран извън Република България застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участникът.
* Разяснение: следва да се има предвид, че застраховка по чл. 171 от ЗУТ е специализирана – тя касае само „строителя” /чл. 171, ал. 1 от ЗУТ/. Ако съдружник в обединение-участник, което не е ЮЛ, няма да извършва строителство, то тогава по силата на текста на законовата норма, той не може да застрахова отговорността си на основание на специална клауза, която като императивна, не подлежи на разширително тълкуване и приложение.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да прилага системи за управление на качеството.
2.Участникът следва да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда.


1.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“ (СМР) или да прилага други внедрени еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в строителството.
Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва:
Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от ЕЕДОП, чрез посочване на стандарта, издател, валидност и обхват на дейностите. В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, участникът, съответно избраният изпълнител, представя заверено копие на валиден Сертификат за въведена система на управление на качеството съгласно стандарт EN ISO 9001:2008/2015 или еквивалентен, в чиито обхват е включен предмета на поръчката.Чуждестранните участници представят еквивалентни на посочените документи съобразно законодателството си. Когато в държавата, в която участникът е установен, не се изискват документи за посочените обстоятелства или когато документите не включват всички обстоятелства, участникът представя декларация, ако такава декларация има правно значение според закона на държавата, в която е установен. Когато клетвената декларация няма правно значение според съответния национален закон, участникът представя официално заявление, направено пред съдебен или административен орган, нотариус или компетентен професионален или търговски орган в държавата, в която той е установен.
Забележка: Ако участникът участва за повече от една позиция, изискването по т. 1 се прилага общо за всички позиции.
2.Участникът да прилага системи или стандарти за опазване на околната среда съгласно стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалент, с предметен обхват „строителство“ (СМР) или да прилага други внедрени други еквивалентни мерки за осигуряване на качеството в строителството.Съответствието си с поставения критерий за подбор, участниците декларират, както следва:
Посочване на информацията в Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „Г”, „Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление” от ЕЕДОП, чрез посочване на стандарта, издател, валидност и обхват на дейностите.
В случай, че участникът е чуждестранно лице той може да декларира наличието на валиден еквивалентен документ съгласно законодателството на държавата където е установен/регистриан чрез посочване на стандарта, издател, валидност и обхват на дейностите.В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, участникът, съответно избраният изпълнител, представя заверено копие на валиден Сертификат за въведена система на управление на околната среда съгласно стандарт EN ISO 14001:2004/2015 или еквивалентен с обхват съобразно предмета на възлаганата обществена поръчка.
Забележка: Ако участникът участва за повече от една позиция, изискването по т. 2. се прилага общо за всички позиции.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

03/12/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/12/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Академия на МВР, гр. София, бул. "Александър Малинов" № 1 - "Мраморна зала".

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощно (оригинал или копие заверено "вярно с оригинала" от участника).
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Възложителят ще отстрани от участие в процедурата:
1. Участници, които са свързани лица.
2.Участник, за когото са налице обстятелствата по чл. 3, т. 8 и чл. 4, във връзка с чл. 5, ал. 1, т. 3 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, освен когато не са налице условията по чл. 4 от закона.
3. Участник, за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ЗПКОНПИ).
4. Участник, който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението за обществена поръчка или в документацията;
5. Участник, който е представил оферта, която не отговаря на:
а) предварително обявените условия за изпълнение на поръчката;
б) правила и изисквания, свързани с опазване на околната среда, социалното и трудовото право, приложими колективни споразумения и/или разпоредби на международното екологично, социално и трудово право, които са изброени в приложение № 10 от ЗОП;
6. Участник, който не е представил в срок обосновката по чл. 72, ал. 1 от ЗОП или чиято оферта не е приета съгласно чл. 72, ал. 3 – 5 ЗОП;
7. Участник подал оферта, която не отговаря на условията за представяне, включително за форма, начин и срок.
8. Участник, който след покана от възложителя и в определения от него срок, не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си.
9. Участник, който е предложил цена за изпълнение на поръчката по-висока от определената от възложителя обща прогнозна стойност на поръчката или на обособените позиции, в зависимост дали участва за една, няколко или за всички обособени позиции.
10. При несъответствие между единичните цени за отделните дейности и общата цена (когато произведението на ед.цени и количеството на съответните дейности не съответства на общата цена за дейносттта).
На етап сключване на договора за обществена поръчка изпълнителят представя декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от Закона за мерките срещу изпирането на пари.
Преди подписване на договора, освен изискуемите документи, изпълнителят представя и гаранция, обезпечаваща изпълнението на договора в размер на 5% (пет на сто) от стойността на договора без ДДС. Гаранцията се предоставя от изпълнителя при сключване на договора в една от следните форми: а) парична сума, внесена по сметката на възложителя, или б) банкова гаранция, в оригинал, издадена в полза на възложителя; или в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Възложителят следва да бъде посочен като трето ползващо се лице по тази застраховка. Възложителят заплаща сумите по договорите, авансово срещу представена от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ гаранция в размер на 100 (сто) % от стойността на дължимата сума и във форма, съгласно чл. 111, ал. 5 ЗОП. След подписването на окончателния приемателно-предавателен протокол, ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ връща на ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ авансово надплатените суми (в случай, че има такива – разлика между авансово платената сума и дължимата такава за фактически вложени материали и извършени СМР) или ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ упражнява правата си по гаранцията за авансово плащане за размера на надплатеното. За извършване на авансовото плащане Възложителят изисква представяне на 100% (за цялата сума) гаранция, обезпечаваща авансово предоставените средства. Изпълнителят сам избира формата на гаранцията за обезпечаване на авансово предоставените средства - парична сума, банкова гаранция или застраховка, обезпечаваща изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 1 от ЗОП - в 10- дневен срок от изтичането на срока по чл. 100, ал.3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 13/11/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва