Деловодна информация
02709СЗДП - ТП - ДГС Никопол
1784 25/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
02709-2019-0099 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Северозападно държавно предприятие - Териториално поделение - Държавно горско стопанство Никопол 2016174760180
ул. Васил Левски № 27
Никопол BG314 5940 България
инж. Андриян Ангелов +359 06541-2797
persin@abv.bg +359 06541-3034

Интернет адрес/и

www.szdp.bg

http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20191021yAEv11766325


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://procurement.szdp.bg/?q=page&idd=index&porachkaid=20191021yAEv11766325
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Стопанисване и опазване на горски територии - държавна собственист и други дейности съгласно ЗГ

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доставка на канцеларски материали за нуждите на СЗДП ТП - ДГС Никопол ” за срок от 36 месеца
30192000      
Доставки

Предметът на процедурата включва: Доставка на канцеларски материали за нуждите на СЗДП ТП - ДГС Никопол за срок от 36 месеца, като необходимите количества стоки, предмет на поръчката са описани в Техническата спецификация – Образец № 4 от документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30192000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

СЗДП-ТП- Държавно горско стопанство „Никопол” град Никопол, със седалище и адрес на управление гр.Никопол ул.”Васил Левски” №27

Предметът на процедурата включва: Доставка на канцеларски материали за нуждите на СЗДП ТП - ДГС Никопол за срок от 36 месеца, като необходимите количества стоки, предмет на поръчката са описани в Техническата спецификация – Образец № 4 от документацията.
№ Артикул Мярка Прогнозно количество
1 Автоматичен молив 0,5 мм брой 5; 2 Антителбод брой 1
3 Батерии алкални опаковка 4 бр., 1.5 V брой 5; 4 Графити 0,5 мм брой 5
5 Гума – от естествен каучук 20/40 брой 10
6 Гума – от естествен каучук, комбинирана за молив и химикал 20/50 брой 10
7 Двойнозалепваща лента 18/10 брой 2; 8 Двойнозалепваща лента 48/10 брой 2
9 Дневник за ЕДСД вх./изх. /3000 записа / брой 3
10 Инвентаризационен опис и сравнителна ведомост брой 10
11 Искане за отпускане на материални ценности, нехимизирано 13 реда или повече кочан 2
12 Калкулатор настолен 12-разряден , размери над 198/140/27 брой 3
13 Копирна хартия А4 80 гр/м2 Клас : C , Белота : 145 или повече, опаковка 2500 листа опаковка 80
14 Коректор – лента, дължина минимум 4,2 mm х 8 брой 30
15 Коректор - писалка с метален връх 7 мл брой 5
16 Касова книга за дневните финансови отчети кочан 3
17 Касова книга, химизирана, прошнурована, твърда подвързия брой 3
18 Квитанционна книга, химизирана (100 л) кочан 5
19 Класьор PVC - гръб 8 см брой 90
20 Класьор PVC - гръб 5 см брой 50
21 Мемориален ордер (19 реда), 100 листа кочан 10; 22 НВ молив с гума брой 20
23 Ножица закалена стомана – от 17-25см. брой 2; 24 Острилка с контейнер брой 3
25 Папка 2 в 1 - клипборд с 2 машинки и капак. А4 брой 5
26 Папка с прозрачно лице - PVC, формат А4, цветен гръб, перфорация за поставяне в класьор, с етикет за надписване / 50 бр. в пакет / пакет 30
27 Папки джоб А4 кристал - прозрачни с перфорация /100 бр. в пакет/ 40 микрона пакет 25
28 Паус А4 92 гр/м2 /100 л. в пакет/ пакет 18
29 Перманентен маркер, водоустойчив за различни повърхности брой 6
30 Перманентен тънкописец, 0,3-1,0 мм брой 6; 31 Пътен лист универсален -100 л кочан 50
32 Пътна книжка брой 3; 33 Перфоратор – метален, с ограничител от 40 - 60 листа брой 2
34 Пинчета за коркова дъска - 100 бр. кутия кутия 1
35 Пластмасова линия 30 см. брой 3; 36 Протоколни тетрадки А4, 100 листа брой 8
37 Протоколни тетрадки А5, 100 листа брой 10; 38 Пликове, формат С 4 бели /50 бр. в пакет/ пакет 10
39 Пликове, формат С 5 бели /50 бр. в пакет/ пакет 20
40 Пликове, формат С 6 бели /50 бр. в пакет/ пакет 10; 41 Приходен касов ордер кочан 5
42 Платежно нараждане за кредитен превод кочан 5
43 Платежно нараждане за плащане към бюджета кочан 1
44 Разделител - хоризонтален с 4 дупки, 100 броя опаковка опаковка 10
45 Разходен касов ордер индигирани кочан 20; 46 Стреч фолио ш 50 см, 23 микрона брой 5
47 CD-R 700 MB /50 бр. в опаковка/ опаковка 3
48 Самозалепващи се листчета,асорти, 50/50, 250 листа в опаковка/, опаковка 10
49 Самозалепващи се листчета, форми,250 листа в опаковка/, опаковка 5
50 Самозалепващи се листчета, 3/40/50 пастел микс, опаковка 3 бр. по 100 листа опаковка 10
51 Самозалепващи индекса, 4 бр.х20х50 мм , 200 листа брой 10
52 Поставка за документи метална -хоризонтална 3 бр. брой 1
53 Тампонно мастило, зелено 30 мл. брой 20; 54 Тампонно мастило, синьо, 30 мл. брой 1
55 Текст маркер, ярки цветове брой 15; 56 Такер брой 1
57 Телбод машинка – от 20 - 30 листа, среден, р-р 24/6 брой 3
58 Телчета за телбод (23/10)- минимум 1000 бр. в опаковка кутия 10
59 Телчета за телбод (24/6)- минимум 1000 бр. в опаковка кутия 80
60 Тиксо – безцветно, размер 38/66 брой 2
61 Тиксо – безцветно, размер 19/33 комплект 4 бр. брой 3
62 Тиксо – безцветно, размер 25/66 брой 3
63 Термо ролка за касов апарат 57 мм ф40 - минимум 12 бр. в опаковка опаковка 170
64 Тетрадка с твърди корици, 200 листа, А5 шита брой 30; 65 Флумастери -12 цвята брой 8
66 USB Flash памет, 16 GB брой 8; 67 USB Flash памет, 32 GB брой 2
68 USB Flash памет, 64 GB брой 2; 69 УП-2 лист 100
70 УП-3 (100 л) кочан 2; 71 Фолио за ламиниране А4 80 микрона 100 бр.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
3300      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерий за оценка е предложена най - ниска цена
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участник в процедурата може да бъде лице по чл. 10 от ЗОП - всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява доставки, съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Възложителят не поставя изисквания по отношение на икономическото и финансовото състояние на участниците.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да разполагат с необходимия брой технически лица, най-малко 1(един) брой, включени или не в структурата на участника, включително такива, които отговарят за контрола на качеството – чл.63, ал.1,т.2 от ЗОП, което се доказва при сключване на договора от избрания участник със Списък на технически лица, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството – чл.64,ал.1,т.3 от ЗОП.

III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор
чрез представяне на попълнен и подписан с електронен подпис единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП) .
Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията за липсата на основанията за отстраняване и съответствие с критериите за подбор.
Когато в обществената поръчка участва обединение от физически и/или юридически лица, ЕЕДОП се представя за всяко едно от лицата, участващи в обединението.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/11/2019 (дд/мм/гггг)   16:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 36

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/11/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Административната сграда на ТП ДГС – гр.Никопол с адрес: гр.Никопол ул.Васил Левски № 27

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При разглеждане и оценка на офертите ще се прилага обратен ред за отваряне на оферти по чл. 181, ал.2 от ЗОП и чл. 61 от ППЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Решенията се обжалват пред Комисията за защита на конкуренцията относно тяхната законосъобразност, включително за наличие на дискриминационни икономически, финансови, технически или квалификационни изисквания в обявлението, документацията или във всеки друг документ, свързан с процедурата. Срокът е 10/десет/ дневен и тече в зависимост от обжалвания акт, съгласно чл.197 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 25/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва