Деловодна информация
00072
 
не
00072-2019-0012 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
ул. Петко Събев №1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

http://karlovo.bg

http://karlovo.bg/currentNews-5782-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://karlovo.bg/currentNews-5782-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Текущ ремонт на тротоарни и пътни настилки в населените места на територията на Община Карлово“
45233252      
Строителство

В обхвата на поръчката е предвиден ремонт на тротоарни настилки, бордюри и улични паважни, бетонови и настилки с пътни ивици, както и всички съпътстващи дейности към тях. За възстановяване ще бъдат включени и настилки в пешеходни зони – алейни и тротоарни, както и такива на обособени места за паркиране в площи за широко обществено ползване, ситуирани в непосредствена близост до уличната мрежа, предвидена за ремонт.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на Община Карлово

В обхвата на поръчката е предвиден ремонт на тротоарни настилки, бордюри и улични паважни, бетонови и настилки с пътни ивици, както и всички съпътстващи дейности към тях. За възстановяване ще бъдат включени и настилки в пешеходни зони – алейни и тротоарни, както и такива на обособени места за паркиране в площи за широко обществено ползване, ситуирани в непосредствена близост до уличната мрежа, предвидена за ремонт.
Предвид съществуващите силно амортизирани настилки, на територията на цялата община, обемът на разрушените настилки не може бъде установен с точност. Приблизителната площ, подлежаща на възстановяване, към момента на откриване на процедурата, е около 6 500 кв. м. Подробно описание на поръчката е направено в Техническата спецификация.
Критериите по-долу
 
ДА Организация и начин на изпълнение на строителството    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1500000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) или да притежава еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица, даващ му право да изпълнява строежи, съгласно разпоредбите на ЗУТ и ЗКС.
Важно: Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи копие на документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, при следните минимални условия: Минималната застрахователна сума за строителство, за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ е 200 000,00 лева (двеста хиляди лева).

Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, при следните минимални условия: Минималната застрахователна сума за строителство, за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ е 200 000,00 лева (двеста хиляди лева).
Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл. 171, ал. 1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Важно: Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел Б. Изисквания към икономическото и финансовото състояние на данните за застраховка „Професионална отговорност“, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица, съответен еквивалентен документ съгласно националния му закон.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител следва да представи доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителни работи по ремонт на настилки с обем – 6500 кв. м.
2.Участникът трябва да разполага минимум със следния екип за изпълнение на поръчката: -Технически ръководител – трябва да отговаря на изискванията за образование по чл. 163а ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ и да е технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент и да притежава 5 годишен професионален опит в областта на строителството. -Експерт по контрол на качеството, който да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалентен документ и да има най-малко 3 години професионален опит. -Експерт по безопасност и здраве, който да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ и да има най-малко 3 години стаж.
3.Участникът следва да разполага минимум със следната собствена и/или наета специализирана техника и транспортни средства: - Багер – 2 бр.;- Самосвал – 2 бр.;- Фугорез – 1 бр.;- Ръчна, механизирана трамбовка – 2 бр.;- Вибрационен валяк – 1бр.;- Товарен автомобил за материали – 1 бр.;- Къртач – 1 бр.;- Челен товарач – 1 бр.
4. Участник следва да разполага със Сертификати: ISO 9001:2015 – система за управление на качеството с обхват – „строителство“ или еквивалент; ISO 14001:2015 – система за управление на околната среда, с обхват – „строителство“ или еквивалент; ISO 18001:2007 – Система за управление на здравето и безопасността при работа, с обхват – „строителство“ или еквивалент.


1. Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За строителство сходно с предмета на поръчката се приема строителни работи по ремонт на настилки с обем – 6500 кв. м. Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта, с посочване в раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор в ЕЕДОП. При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да докаже изискването с документа по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП - Списък на строителствата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания. Участникът, определен за изпълнител, представя документите преди сключване на договор за обществена поръчка.
2. Участникът трябва да разполага минимум със следния екип за изпълнение на поръчката: -Технически ръководител – трябва да отговаря на изискванията за образование по чл. 163а ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ и да е технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент и да притежава 5 годишен професионален опит в областта на строителството. -Експерт по контрол на качеството, който да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалентен документ и да има най-малко 3 години професионален опит. -Експерт по безопасност и здраве, който да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ и да има най-малко 3 години стаж. Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта, с посочване на изискуемата информация в поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор в ЕЕДОП. При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да докаже изискването с документа по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП -списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3.Участникът следва да разполага минимум със следната собствена и/или наета специализирана техника и транспортни средства: - Багер – 2 бр.;- Самосвал – 2 бр.;- Фугорез – 1 бр.;- Ръчна, механизирана трамбовка – 2 бр.;- Вибрационен валяк – 1бр.;- Товарен автомобил за материали – 1 бр.;- Къртач – 1 бр.;- Челен товарач – 1 бр. Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта, с посочване на изискуемата информация в съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор в ЕЕДОП. При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да докаже изискването с документа по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4. Участник следва да разполага със Сертификати: ISO 9001:2015 – система за управление на качеството с обхват – „строителство“ или еквивалент; ISO 14001:2015 – система за управление на околната среда, с обхват – „строителство“ или еквивалент; ISO 18001:2007 – Система за управление на здравето и безопасността при работа, с обхват – „строителство“ или еквивалент. Участникът попълва съответното поле от раздел в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление. При подписване на договор с избрания за изпълнител, следва да представи копия на декларираните сертификати.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/11/2019 (дд/мм/гггг)   09:30 (чч:мм)

Община Карлово, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, техни обединения, както и всяко друго образувание, което има правото да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
2. За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, както и да не са налице и основанията за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП.
3. За участниците следва да не са налице и следните обстоятелства:
1. Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
2. Наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
3. Обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
4. Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 3 % (три процента) от прогнозната стойност на договора без ДДС, за възлагане на обществената поръчка.
5. Плащането ще се извършва, както следва:ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща договорените цени, след представяне на протокол за приемане на действително извършената работа за съответното писмено възлагане по чл. 6, ал. 1 и въз основа на издадена фактура чрез банков превод по сметка на Изпълнителя до 30 (тридесет) календарни дни от датата на фактуриране.
Към момента на откриване на процедурата липсва осигурено финансиране. При постъпване на финансови средства в бюджета на общината, изпълнителят ще бъде уведомен писмено за видовете и количества СМР/СРР, които ще му бъдат възлагани.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно сроковете по чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 24/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва