Деловодна информация
00962
 
не
00962-2019-0005 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Якимово 000320979
с.Якимово, ул. Европа № 8, п.к.3640
Якимово BG312 3640 България
Константин Владов +359 97429900
qkimovo@net-surf.net +359 97429900

Интернет адрес/и

http://www.iakimovo.org

http://www.iakimovo.org/index.php?option=com_content&view=category&id=31&Itemid=128


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.iakimovo.org/index.php?option=com_content&view=article&id=702:doizgrazhdane-na-vatreshna-vodoprovodna-mrezha-selo-dalgodeltzi&catid=31:profil-na-kupuvacha&Itemid=128
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Доизграждане на вътрешна водопроводна мрежа, село Дългоделци, община Якимово
45231300      
Строителство

В предмета на поръчката се предвижда изпълнението на подмяна на част от водопроводната мрежа на с.Дългоделци, община Якимово. Включват се следните основни дейности:
- Земно-изкопни работи
- Водопроводни работи
- Насипни работи
- Разваляне и възстановяване на настилката
С оглед спецификите на водопроводната мрежа на населеното място и в съответствие с разработеното в одобрения за изпълнение инвестиционен проект са дефинирани вклчените в предмета на поръчката за изпълнение клонове на водопроводната мрежа.
Подробно описание на дейностите по изпълнение на поръчката е изложено в техническата спецификация и изготвения инвестиционен проект за обекта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1247773.88      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45231300      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

село Дългоделци, Община Якимово

Главен клон 1/от ОТ238 до ОТ118/; Клон 11/от ОТ217 до ОТ238; Клон 12/от ОТ221 до ОТ239/; Клон 13/от ОТ241 до ОТ218/; Клон 14/от ОТ224 до ОТ236/; Клон 15/от ОТ225 до ОТ234/; Клон 16/от ОТ226 до ОТ201/; Клон 17/от ОТ229 до ОТ234/; Клон 18/от ОТ217 до ОТ208/; Клон 19/от ОТ219 до ОТ212/; Клон 20/от ОТ218 до ОТ220/; Клон 21/от ОТ217 до ОТ214/; Клон 22/от ОТ214 до ОТ183/; Клон 23/от ОТ213 до ОТ189/; Клон 24/от ОТ189 до ОТ182/; Клон 25/от ОТ163 до ОТ179/; Клон 25а/от ОТ188 до ОТ180/; Клон 26/от ОТ168 до ОТ181/; Клон 27/от ОТ165 до ОТ182/; Клон 28/от ОТ167 до ОТ169/; Клон 59/от ОТ195 до ОТ204/; Клон 60/от ОТ191 до ОТ192/; Клон 61/от ОТ195 до ОТ196/; Клон 62/от ОТ174 до ОТ172/; Клон 63/отт ОТ192 до ОТ174/ и Клон 64/от ОТ169 до ОТ192.
Подробно описание на дейностите по изпълнение на поръчката е изложено в техническата спецификация и изготвения инвестиционен проект за обекта.
Критериите по-долу
 
ДА Организация на персонала и начин на изпълнение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
1247773.88      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Към настоящия момент е осигурено само частично финансиране за изпълнение на всички предвидени и одобрени в проектната разработка видове работи. Осигурените средства са в размер на 817 165.00 (осемстотин и седемнадесет хиляди и чшестдесет и пет лева) без ДДС или 980 598 лева с ДДС. В тази връзка, договорът за останалата част от финансирантео се сключва под отлагателно условие.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация (вписване) в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Р. България, за изпълнение на строежи от четвърта група, втора категория, съгласно чл.137, ал.1, т.2, буква „б“ от ЗУТ. Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел А: „Годност“.
Когато участникът е чуждестранно лице, следва да представи копие от документ, удостоверяващ вписването му в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът в процедурата трябва да отговаря на минимални изисквания за икономическо и финансово състояние, а именно: за последните три приключили финансови години (2016, 2017 и 2018г.), в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си да е реализирал оборот в посочените размери. За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор, участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП, част IV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“) съответната информация за общия годишен оборот и годишния оборот в стопанската област, обхваната от поръчката, за последните три приключили финансови години. Съгласно чл.62 от ЗОП, съответствието на участника с поставения критерий за подбор се доказва с един или няколко от следните документи:
- удостоверения от банки;
- годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква;
- справка – декларация за общия оборот и оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (строителство);
Документи за доказване съответствието с поставения критерий за подбор се представят при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП и от избрания изпълнител преди сключване на договор.
2. Участникът следва да има сключена валидна застраховка “Застраховка за професионална отговорност на участниците в проектирането и строителството” по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Участникът декларира съответствието с посочения критерий за подбор чрез попълване на ЕЕДОП в Част IV: „Критерии за подбор“, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“. При сключване на договор, избраният изпълнител представя в заверено копие валидна застраховка.


1. Участникът в процедурата трябва да е реализирал общ оборот не по-малко от 1 200 000,00 лева (един милион и двеста хиляди) без ДДС и оборот, включително оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (строителство) - не по-малко от 600 000,00 ( шестстотин хиляди) лева без ДДС. За доказване на съответствието с определения от възложителя критерий за подбор, участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП, част IV, раздел Б: „Икономическо и финансово състояние“) съответната информация за общия годишен оборот и годишния оборот в стопанската област, обхваната от поръчката, за последните три приключили финансови години.
2. Участникът трябва да има сключена валидна застраховка „Професионална отговорност“ с минимално покритие в размер на 400 000.00 (четиристотин хиляди) лв., съгласно чл. 5, ал. 2, т.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. През последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, участникът следва да е да е изпълнил дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката - минимум 1 /една / дейност. Участникът представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изискванияв съответния раздел на ЕЕДОП, (Част IV: Критерии за подбор, раздел, В.Технически и професионални способности), изпълнени през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата. Избраният изпълнител и участиците при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП представят за доказване на съответствието си с поставения критерий за подбор:
2. Участникът следва да разполага с персонал и ръководен състав, който ще отговаря за изпълнението на поръчката:
1) Технически ръководител; 2) Специалист - контрол на качеството; 3) Специалист по здравословни и безопасни условия на труд; Съгласно § 2, т.41 от ЗОП: "Професионална компетентност" е наличието на знания, получени чрез образование или допълнителна квалификация, и/или на умения, усвоени в процеса на упражняване на определена длъжност или позиция в изпълнение на трудови, служебни или граждански правоотношения. Участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като представи списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението. Информацията следва да съдържа като минимум: ? Експерт/специалист (трите имена и позиция/длъжност, която ще заема лицето при изпълнение на обществената поръчка);
? Образование (степен, специалност, година на дипломиране, номер на диплома, учебно заведение);
? Професионална квалификация (направление, година на придобиване, номер на издадения документ, издател);
? Професионален опит (месторабота, период).
Избраният изпълнител и участниците при условията на чл.67, ал.5 от ЗОП представят Списък на експертите, които са ангажирани за изпълнението на обществената поръчка, както и документи, доказващи посочената професионална компетентност на лицата.
3. Всеки участник следва да прилага в работата си и да притежава сертификати за внедрени системи в областта на строителството:
- EN ISO 9001:2015 - Системи за управление на качеството или еквивалентно;
- EN ISO 14001:2015 - Системи за управление на околната среда или еквивалентно
: Участникът предоставя (декларира) изискуематаинформация в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП) част IV, раздел Г: „Схеми за осигуряване на качество и стандарти за екологично управление“. Следва да се предоставят данни за минимум: вид сертификат, предметен обхват, срок на валидност, издател, данни за достъп по електронен път (ако е приложимо). При условията на чл.67, ал.5 от ЗОП за участниците и преди сключването на договор за обществена поръчка с участника, определен за изпълнител, възложителят изисква да се предоставят заверени копия на сертификати за въведени системи за управление, издадени от независими лица съгласно изискванията на чл.64, ал.5 или ал.6 от ЗОП.


1. Под „идентичен или сходен” с предмета на поръчката навсякъде в документацията и обявлението за участие в процедурата следва да се разбира изграждане и/или рехабилитация и/или реконструкция на водопроводна и/или канализационна мрежа.
2. Изисквания: 1) Технически ръководител - строителен инженер, „бакалавър“ или „магистър” по една от следните специалности: ВиК, ХМС, ХТС или еквивалентна специалност, със общ професионален стаж по специалността минимум 5 (пет) години и опит като технически ръководител минимум на един инфраструктурен обект във връзка с изпълнявани работи по ВиК или Канализационни мрежи; 2) Специалист - контрол на качеството - лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството по време на изпълнение на строителни работи от минимум 2 (две) години; 3) Специалист по здравословни и безопасни условия на труд - лице, притежаващо удостоверение (сертификат) за завършен курс за длъжностно лице по здраве и безопасност, или за координатор по безопасност и здраве или еквивалентно, с доказан опит като специалист ЗБУТ по време на изпълнение на строителни работи от минимум 2 (две) години;
3. Всеки участник следва да прилага в работата си и да притежава сертификати за внедрени системи в областта на строителството:
- EN ISO 9001:2015 - Системи за управление на качеството или еквивалентно;
- EN ISO 14001:2015 - Системи за управление на околната среда или еквивалентно
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят ще изиска от определения изпълнител да предостави гаранция, която да обезпечи изпълнението на договора Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е 1 на сто ( 1 %) от цената по договора и е със срок на валидност до 30 дни след датата на приключване на договора .
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

11/11/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

11/04/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

12/11/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

с. Якимово, ул. "Европа" № 8

Получените оферти за участие в процедурата се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедура за възлагане на обществена поръчка кандидат или участник, за когото е налице някое от следните обстоятелства:
1.1. обявен е в несъстоятелност или е в производство по несъстоятелност, или е в процедура по ликвидация, или е сключил извънсъдебно споразумение с кредиторите си по смисъла на чл. 740 от Търговския закон, или е преустановил дейността си, а в случай че кандидатът или участникът е чуждестранно лице - се намира в подобно положение, произтичащо от сходна процедура, съгласно законодателството на държавата, в която е установен - освен при условията на чл.54, ал.4 от ЗОП.
1.2. лишен е от правото да упражнява определена професия или дейност - строителни работи - съгласно законодателството на държавата, в която е извършено деянието;
1.3. сключил е споразумение с други лица с цел нарушаване на конкуренцията, когато нарушението е установено с акт на компетентен орган;
1.4. доказано е, че е виновен за неизпълнение на договор за обществена поръчка или на договор за концесия за строителство или за услуга, довело до предсрочното му прекратяване, изплащане на обезщетения или други подобни санкции, с изключение на случаите, когато неизпълнението засяга по-малко от 50 на сто от стойността или обема на договора;
1.5. опитал е да:
а) повлияе на вземането на решение от страна на възложителя, свързано с отстраняването, подбора или възлагането, включително чрез предоставяне на невярна или заблуждаваща информация, или
б) получи информация, която може да му даде неоснователно предимство в процедурата за възлагане на обществена поръчка.
2. Възложителят отстранява от процедурата участници когато/за които се установи:
2.1.Осъждания за престъпления по чл.чл. 172, 194-208, 213а-217, 219-252, 254а-260 и 352-353е от НК;
2.2.Наличие на свързаност по смисъла на чл.101, ал.11 във връзка с параграф 2, т.45 от ДР на ЗОП между кандидати/участници в една и съща процедура
2.3. Наличието на основание по чл.3, т.8 от Закон за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДР), както и някое от условията по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
За описаните обствоятелства участниците следва да предоставят/декларират съответната информация в съответните части на ЕЕДОП (Част III, Раздел Г).
Забележка: Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България:
> Относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки: Национална агенция по приходите: Информационен телефон на НАП - 0700 18 700; интернет адрес: www.nap.bg.
> Относно задълженията, свързани с опазване на околната среда: Министерство на околната среда и водите: Информационен център на МОСВ: работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч., 1000 София, ул. "У. Гладстон" № 67 Телефон: 02/ 940 6331, Интернет адрес: http://www3.moew.government.be/ .
> Относно задълженията,свързани със закрила на заетостта и условията на труд: Министерство на труда и социалната политика: София 1051, ул. Триадица № 2, Телефон: 02/ 8119 443, Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg. Изпълнителна агенция „Главна инспекция по труда": София 1000, бул. Дондуков№3, тел.:02 8101759; 0700 1 7670; e-mail: secridirecfordsli. government.bg.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 ЗОП - 10 - дневен срок от изтичането на срока по чл. 179 - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или за допълнителна информация
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 22/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва