Деловодна информация
00272
4180 18/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
00272-2019-0014 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Ружинци 000159682
ул. Георги Димитров № 31
село Ружинци BG31 3930 България
Евтим Евтимов +359 93242283
rujinci@abv.bg +359 93242604

Интернет адрес/и

http://obshtina-ruzhintsi.com/

http://obshtina-ruzhintsi.com/2019/10/18/smr-parkove/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://obshtina-ruzhintsi.com/2019/10/18/smr-parkove/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Избор на изпълните за извършване на строително - монтажни работи във връзка с изпълнението на проект с работно заглавие: „Обновяване на паркове и градини в три населени места на територията на община
45236250      
Строителство

Предметът на настоящата обществена поръчка включва строително-монтажни работи, свързани с изпълнение на проект „Обновяване на паркове и градини в три населени места на територията на община Ружинци – с. Ружинци, с. Бело поле и с. Дреновец”, Обособена позиция № 1: „Обновяване на паркова зона в УПИ III – 292, кв. 31, , по плана на с. Бело поле, община Ружинци, област Видин“; Обособена позиция № 2 „Обновяване на паркова зона в УПИ I – 507, кв. 76, , по плана на с. Дреновец, община Ружинци, област Видин“; Обособена позиция № 3 „Обновяване на паркова зона в УПИ V – 39, кв. 19, , по плана на с. Ружинци, община Ружинци, област Видин. Строежите са IV категория, съгл. Разрешение за строеж 5/ 23.10.2018 г. В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно описани в Техническите спецификации – приложени към тръжната документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
676644.20      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

„Обновяване на паркова зона в УПИ III – 292, кв. 31, , по плана на с. Бело поле, община Ружинци, област Видин“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45236250      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Република България, община Ружинци, село Бело поле

Предметът на настоящата обществена поръчка включва строително-монтажни работи, свързани с изпълнение на проект „Обновяване на паркове и градини в три населени места на територията на община Ружинци – с. Ружинци, с. Бело поле и с. Дреновец”, Обособена позиция № 1: „Обновяване на паркова зона в УПИ III – 292, кв. 31, , по плана на с. Бело поле, община Ружинци, област Видин“, вкл. Част: „Доставка и монтаж на соларен фенер 1,8 м – 8 бр. към паркова зона в УПИ V – 39 кв. 19 с. Бело поле, община Ружинци, област Видин и Част: „Обновяване на паркова зона в УПИ III – 292, кв. 31, , по плана на с. Бело поле, община Ружинци, област Видин“. Строежа е IV категория, съгл. Разрешение за строеж № 5/ 23.10.2018 г.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
118579.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на безвъзмездна на финансова помощ № BG06RDNP001-7.006-0098-С01 от 08.05.2019г., сключен между Община Ружинци и ДФ „Земеделие” по ПРСР 2014 – 2020 г.

II.2) Описание 1

„Обновяване на паркова зона в УПИ I – 507, кв. 76, , по плана на с. Дреновец, община Ружинци, област Видин“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45236250      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Република България, област Видин, община Ружинци, село Дреновец

Предметът на настоящата обществена поръчка включва строително-монтажни работи, свързани с изпълнение на проект „Обновяване на паркове и градини в три населени места на територията на община Ружинци – с. Ружинци, с. Бело поле и с. Дреновец”, Обособена позиция № 2 „Обновяване на паркова зона в УПИ I – 507, кв. 76, , по плана на с. Дреновец, община Ружинци, област Видин“, вкл. Част: „Доставка и монтаж на соларен фенер 1,8 м – 32 бр. към паркова зона в УПИ I – 507 кв. 76 с. Дреновец, община Ружинци, област Видин и Част: „Обновяване на паркова зона в УПИ I – 507 кв. 76 с. Дреновец, община Ружинци, област Видин. Строежите са IV категория, съгл. Разрешение за строеж 5/ 23.10.2018 г. В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно описани в Техническите спецификации – приложени към тръжната документация.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
291809.10      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на безвъзмездна на финансова помощ № BG06RDNP001-7.006-0098-С01 от 08.05.2019г., сключен между Община Ружинци и ДФ „Земеделие” по ПРСР 2014 – 2020 г.

II.2) Описание 1

„Обновяване на паркова зона в УПИ V – 39, кв. 19, , по плана на с. Ружинци, община Ружинци, област Видин" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45236250      
II.2.3) Място на изпълнение
BG311

Република България, област Видин, община Ружинци, село Ружинци

Предметът на настоящата обществена поръчка включва строително-монтажни работи, свързани с изпълнение на проект „Обновяване на паркове и градини в три населени места на територията на община Ружинци – с. Ружинци, с. Бело поле и с. Дреновец”, Обособена позиция № 3 „Обновяване на паркова зона в УПИ V – 39, кв. 19, , по плана на с. Ружинци, община Ружинци, област Видин, вкл. Част: Доставка и монтаж на соларен фенер 1,8 м – 8 бр. към паркова зона в УПИ V – 39 кв. 19 с. Ружинци, община Ружинци, област Видин и Част: „Обновяване на паркова зона в УПИ V – 39, кв. 19, , по плана на с. Ружинци, община Ружинци, област Видин. Строежите са IV категория, съгл. Разрешение за строеж 5/ 23.10.2018 г. В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно описани в Техническите спецификации – приложени към тръжната документация.
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
266256.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
180

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за предоставяне на безвъзмездна на финансова помощ № BG06RDNP001-7.006-0098-С01 от 08.05.2019г., сключен между Община Ружинци и ДФ „Земеделие” по ПРСР 2014 – 2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, четвърта категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.3.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка,
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) от ЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя, както и номера на Удостоверението за вписване и дата на валидност, а за чуждестранни лица аналогична информация за съответен еквивалентен документ удостоверяващ правото на съответното лице (съгласно националното му законодателство) да изпълни предмета на поръчката.
Участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валидно Удостоверение от Камара на строителите в България или декларация от участника, че същият е вписан в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на строежи с обхват четвърта група, четвърта категория, съобразно Правилника за реда и вписване и водене на ЦПРС или да извърши съответна регистрация" или еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейност по извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да е реализирал специализиран оборот от строително-монтажни работи през последните 3 (три) приключили финансови години за обособената позиция за която участва.
ВАЖНО – Под „специализиран оборот“ следва да се разбира: Оборот реализиран от строително – монтажни работи.
В случай, че участникът е подал оферта за повече от една обособена позиция, изискването за минимален оборот се отнася за позицията с по – висока стойност.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Критерият за подбор се отнася за всички обособени позиции!
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставените изисквания, като попълва поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП за изискването по т. 1 и поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП за изискването по т. 2.
Участникът, определен за изпълнител представя копие на:
1.Годишните финансови отчети или техни съставни части, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която изпълнителят е установен.
2.Справка за оборота в сферата на строителство.
Информацията по т.1 и 2 може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
3. Застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахо-вателна сума за строежи четвърта категория в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен /еквивалентен документ. Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция, покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.


1. Участникът следва да е реализирал специализиран оборот от строително-монтажни работи през последните 3 (три) приключили финансови години за обособената позиция за която участва, както следва:
1.1. За обособена позиция №1 в размер на не по-малко от 110 000,00 лв. за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.2 За обособена позиция №2 в размер на не по-малко от 290 000,00 лв. за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.3 За обособена позиция №3 в размер на не по-малко от 260 000,00 лв. за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи четвърта категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентична или сходна с предмета на обособената позиция, за която се подава оферта.
Под дейност (строителство), „сходна с предмета”, следва да се разбира: ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на площи за обществено ползване (паркове, градини, кътове за отдих и др.).
Услугата се счита за изпълнена, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол за предаване на строежа на Възложителя.
Критерият за подбор се отнася за всички обособени позиции!
2.Участникът да има внедрена система - по стандарт ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи.
Критерият за подбор се отнася за всички обособени позиции!
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставените изисквания, като попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП за изискването по т. 1 и раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП за изискването по т. 2.
Участникът, определен за изпълнител представя:
1. Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Копие на Сертификат ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.


1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентична или сходна с предмета на обособената позиция, за която се подава оферта. Под дейност (строителство), „сходна с предмета”, следва да се разбира: ново строителство и/или реконструкция и/или основен ремонт на площи за обществено ползване (паркове, градини, кътове за отдих и др.).
2.Участникът да има внедрена система - по стандарт ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


При подписване на договора за съответната обособена позиция избрания изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 1 % от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

13/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

14/11/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на община Ружинци, адрес с.Ружинци, ул. „Георги Димитров” № 31, обл.Видин

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197,ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 18/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва