Деловодна информация
01073
12-01-97 15/10/2019 (дд/мм/гггг)
не
01073-2019-0009 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА МЪГЛИЖ 000817867
пл. Трети март № 32
Мъглиж BG344 6180 България
Зорница Светославова +359 43213301
ob_maglizh@mail.bg +359 43212255

Интернет адрес/и

www.maglizh.com

https://maglizh.com/page/1524/Profil-na-kupuvacha.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://maglizh.com/posts/2096/Obschestvena-porachka-20191015.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„РЕХАБИЛИТАЦИЯ НА УЛИЦИ В ГР. МЪГЛИЖ“ С ДВЕ ОБОСОБЕНИ ПОЗИЦИИ“,Обособена позиция № 1: „Рехабилитация на уличното платно за движение на ул. „1-ви май” от о.т. 333 до о.т. 190 в гр. Мъглиж”
45233000      
Строителство

Предмет на настоящата поръчка е извършване на строително монтажни работи, свързани с рехабилитация на улица „1-ви май” от ОТ 333 до ОТ 190 и улица "Генерал Гурко" от ОТ 1029 до ОТ 633 на територията на град Мъглиж, Община Мъглиж, в това число:
•изпълнение на строително-монтажни работи, включително доставка на суровини и материали, механизация, работна сила и всички услуги и дейности, необходими за изпълнение на строителството, в съответствие с Техническите спецификации, техническите проекти и количествените сметки за рехабилитация на основа и асфалтови настилки, подмяна на бордюри, подмяна на тротоарни настилки и други.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1101464.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на уличното платно за движение на ул. „1-ви май” от о.т. 333 до о.т. 190 в гр. Мъглиж” 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Мъглиж

Рехабилитация на ул. „1-ви май” от о.т. 333 до о.т. 190, състояща се в полагане на 1 029 м2 битумизирана основа от трошен камък, 3 827 м2 асфалтобетон 8 см и 44 м2 хоризонтална маркоровка.
Критериите по-долу
 
ДА Показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Технически ръководител" (ПКП 1)    10
Показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Отговорник за контрол върху качеството на изпълнение на строителството“ (ПКП 2)    10
Показател за професионалната компетентност на предложеното от Участника „Длъжностно лице за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд“ (ПКП 3)    10
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
309633.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Рехабилитация на улици в гр. Мъглиж“ и Договор № BG06RDNP001-7.001-0036-C01 от 03.05.2019 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие“ и Община Мъглиж , по Подмярка 7.2 на Мярка 7 от ПРСР

II.2) Описание 1

„Рехабилитация на улица "Генерал Гурко" от ОТ 1029 до ОТ 633 с приблизителна дължина 952 м“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG344

гр. Мъглиж

Рехабилитация на улица "Генерал Гурко" от ОТ 1029 до ОТ 633, в това число подмяна на 2 015 м улични бордюри, подмяна на 2 895 м2 тротоарна настилка и рехабилитация на 8 088 м2 асфалтова настилка, включително и основата.
Критериите по-долу
 
ДА Показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Технически ръководител" (ПКП 1)    10
Показател за професионалната компетентност на предложения от Участника „Отговорник за контрол върху качеството на изпълнение на строителството“ (ПКП 2)    10
Показател за професионалната компетентност на предложеното от Участника „Длъжностно лице за контрол по спазването на здравословни и безопасни условия на труд“ (ПКП 3)    10
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
791830.82      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
150

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Проект „Рехабилитация на улици в гр. Мъглиж“ и Договор № BG06RDNP001-7.001-0036-C01 от 03.05.2019 г., сключен между Държавен фонд „Земеделие“ и Община Мъглиж по Подмярка 7.2 на Мярка 7 от ПРСР

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

На основание чл. 60 от ЗОП участниците следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя, а чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, което им позволява да изпълняват строителството на обекти ВТОРА група, ЧЕТВЪРТА категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и за двете обособени позиции.
Участник или съдружник/ци в обединение или подизпълнител/и, които ще участват пряко в изпълнение на строителните дейности, следва да са вписани в Централния професионален регистър на строителя (http://register.ksb.bg/) на Камарата на строителите в България (http://www.ksb.bg/), съгласно чл. 3 от Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи по чл. 137, ал. 1, т. 4, б.“а“ от Закон за устройство на територията (ЗУТ) – минимум четвърта категория, за право да извършва строително-монтажни работи (СМР), предмет на всяка обособена позиция.
Доказва се със: Лицето или лицата попълват Част ІV. „Критерий за подбор”, буква „А”, „Годност”, „Вписване в съответен професионален регистър“ от еЕЕДОП, като декларират тези обстоятелства за обособената позиция за която участват, и не са задължени да представят удостоверението за вписване в ЦПРС тъй като вписаната информация е достъпна по електронен път на http://register.ksb.bg.
Лице или лица от страна-членка на ЕС, представя декларация или удостоверение за вписване в професионален регистър на държавата, в която са установени, и издаден от компетентен орган съгласно правото на държавата, в която е установено, за право да изпълнява дейности по СМР, предмет на всяка обособена позиция от настоящата обществена поръчка.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж, като представят декларация по описания по-горе в тази точка ред.
Към очакваната дата за сключване на договор за всяка обособена позиция вписването в ЦПРС на изпълнителя, членовете на обединението и подизпълнителите, от които се изисква такъв документ, задължително следва да е валидно. Изпълнителите за всяка обособена позиция, подизпълнителите и онези съдружници в обединението за които се изисква вписване в ЦПРС, се задължава(-т) през целия период на изпълнението на договорите до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя, да поддържа(-т) валидно(-и) вписването си в ЦПРС – при подписване на договора се представя декларация свободен текст от изпълнител/подизпълнител(-и)/участниците в обединението, от които се изисква вписване в ЦПРС, че се задължават да го подновяват и поддържат валиден в съответствие със закона най-малко до извършване на окончателното плащане от Възложителя към Изпълнителя. За лице или лица от страна-членка на ЕС към датата на сключване на договора следва да бъдат вписани в Централния професионален регистър на строителя на Камарата на строителите в България.
Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, подизпълнители, както и лице или лица от страна членка на ЕС които ще извършват съответна дейност при изпълнението на договора за съответната обособена позиция, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да удостоверят вписването си в Централния професионален регистър на строителя, което им позволява да изпълняват строителството на обекти ВТОРА група, ЧЕТВЪРТА категория съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя и при спазване на чл. 17 от Закона за камарата на строителите.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците да имат застраховка "Професионала отговорност".
При подаването на офертата си, Участникът декларира съответствие с това от минималните изисквания за икономическо и финансово състояние, само посредством попълване на изискуемата информацията за обособената позиция за която участва в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Б „Икономическо и финансово състояние, „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ на представяния от него еЕЕДОП, предоставяйки данни и информация относно: (1) застрахователната полица/еквивалентен документ - вид, номер и дата на издаване; (2) застрахованото лице; (3) професионалната дейност, която е предмет на застраховката; (4) срок/валидност на застраховката; (5) общ лимит на отговорност и валута.
Определеният за изпълнител, съдружници в обединението-изпълнител, подизпълнители, както и лице или лица от страна членка на ЕС които изпълняват договора за съответната обособена позиция, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора за всяка обособена позиция да представят копие на застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на категорията на строежа, обект на съответната обособена позиция в настоящата обществена поръчка, а именно: 100 000.00 лв, каквато е минималната застрахователна сума за строителство четвърта категория по чл. 137, ал. 1, т. 4, б.“а“ от ЗУТ, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.


Всеки Участник, трябва да е застрахован с валидна застраховка „Професионална отговорност на участниците в строителството“ по смисъла на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на категорията на строежа, за всяка обособена позиция обект на настоящата обществена поръчка, а именно: 100 000.00 лв, каквато е минималната застрахователна сума за строителство четвърта категория по чл.137, ал. 1, т. 4, б.“а“ от ЗУТ, съобразно чл. 5, ал. 2, т. 4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството
!!! За Участник или партньор в Обединение – Участник, който е установен/регистриран извън Република България, застраховката за професионална отговорност следва да бъде еквивалентна на тази по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, но издадена съгласно законодателството на държавата, в която е установен/регистриран стопанския субект.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата.
При подаването на офертата си за всяка обособена позиция поотделно, Участникът декларира съответствие с това от минималните изисквания, само посредством попълване на изискуемата информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел В „Технически и професионални способности“, „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от еЕЕДОП, като за всяко, посочено като изпълнено от него строителство предостави данни и информация относно: (1) строителните дейности, които са изпълнени и са идентични или сходни с предмета на поръчката, чрез посочване на вида, обема и категорията на обекта на строителна интервенция; (2) лицето, получило строителните дейности (Възложител/Инвеститор); (3) стойност на изпълнените строителни дейности; (4) датата, на която е приключило изпълнението на строителни дейности (датата, на която е съставен Констативния акт по чл. 176, ал. 1 от ЗУТ за установяване на годността за приемане на строежа – обр. 15 към Наредба № 3/2003 г. за съставяне на актове и протоколи по време на строителството).
В случаите, в които Участникът декларира строителни дейности при изпълнението на които е участвал като партньор в Обединение или като подизпълнител, се описва само тази част от дейностите, които Участникът сам е изпълнил и за които може да представи съответните доказателства.
Определеният за изпълнител участник съдружници в обединението-изпълнител, подизпълнители, както и лице или лица от страна членка на ЕС, които изпълняват договора за съответната обособена позиция от обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят списък на строителството, идентично или сходно с предмета на съответната обособена позиция, който съдържа стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото и вида придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участикът да прилага системи за управление на качеството.
При подаването на офертата Участникът декларира информацията в Част IV „Критерии за подбор“, Раздел Г „Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление“, „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“ от еЕЕДОП, като по отношение на притежавания от него Сертификат за прилагане на горепосочения стандарт впише информация относно: (1) наименование на стандарта, който прилага, (2) неговия обхват, (3) дата на издаване, срокът му на валидност и (5) публичния регистър, в които се съдържа информация за наличието на този сертификат (в случай на приложимост). Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Определеният за изпълнител участник съдружници в обединението-изпълнител, подизпълнители, както и лице или лица от страна членка на ЕС, които изпълняват договора за съответната обособена позиция от обществената поръчка, са длъжни в срок не по-късно от датата на сключване на договора да представят копие на сертификат, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация“ или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи


1. За последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата (в зависимост от датата, на която участникът е учреден или е започнал дейността си), участникът да е изпълнил дейности по строителство с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, както следва:
За обособена позиция № 1: изпълнение на строителство за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на улична/и или пътна мрежа с изпълнени асфалтови работи в обем минимум 3 800,00 м2.
За обособена позиция № 2: изпълнение на строителство за изграждане и/или реконструкция и/или основен ремонт и/или рехабилитация на улична/и или пътна мрежа с изпълнени асфалтови работи в обем минимум 8 000 м2 и тротоари в обем минимум 2 800,00 м2.
Строителството, трябва да е приключено и прието от съответния Възложител преди датата на подаване на офертата от участника.
2. Участниците следва да имат разработена, внедрена и сертифицирана система за управление на качеството по стандарт ISO 9001:2015, или еквивалентен, с предметен обхват в областта на пътното строителство и за двете обособени позиции. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участникът не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки. Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В тези случаи участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

05/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

30/04/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

06/11/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

В стая 203 в административната сграда на община Мъглиж, гр.Мъглиж, пл."Трети март" № 32

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

А. У-кът ще бъде отстр. от у-ие:
1. При нал. на осн. за задълж. отстр. по чл.54 от ЗОП и при нал. на осн. по чл.107 от ЗОП.
2. За ког. са налице осн. по чл.3, ал.1, т.8, освен ако попада в изкл. на чл. 4 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС.
3. За ког. е налице нал. на свърз. по смис. на §2, т.45 от ДР на ЗОП м/у уч. в проц.
4. За ког. е налице нал. на обст. по чл. 69 от ЗПКОНПИ.
5. Който е предст. предл. за изп. на пор.,което не отг. на изискв., посоч. в докум. за ОП и на тези от техн. спец., и/или е налице някое от изб. обст.:
-не са обхв.всички техн.проц. и/или дост. на осн. м-ли, необх. за изп. предм. на пор.;
-не са отч. м-те за гарант. на кач. при предст. на технол. проц.;
-не са опис. м-ки, които уч. предв. да предпр. с цел осиг. на к-тво при изп. на стр. по баз.мерки;
-не са опис.мерки, които уч. предв. да предпр. с цел осиг. на к-тво при изп. на стр. по допълн. предл. м-ки за осиг. на кач. при изпълн. на стр.– извън баз. мерки;
-липсва опис.по една или повече от баз. м-ки;
-липсва предл.за поне 1 допълн.м-ка за осиг. на к-вото при изпълн. на строит.;
-в опис.на м-ките за осиг. на к-ство (баз.и доп.) при изп. на стр. липсва някой от посоч. комп., а именно: предл. отн. обхв.и предм. на м-та, и/или обхв. на прил. при т-що прил. на м-та;не са опис./обхв. всички д-сти и проц., необх. за изпълн. предм. на пор.и/или не е отч. вр. за тяхн. изпълн.;
-при опис. на необх. д-сти не са обхв./опис. подг.раб. и/или вс. др. съпътств. раб., необх. за пост. цели на предм. на пор.;не е опис. послед. на стр. п-си в зав. от предст. техн. п-д за пост. цел. на пор. и/или не опис. тяхн. продълж.;уст. е несъотв. м/у опис. посл. и предст. лин. гр. за изп. предм. на пор.;
-не е опис. орг. на стр. площ. в пер. на подг. й и изгр. на врем. стр.;
-не е опис. орг. на стр. пл.,свърз. с дост. и скл. на м-лите и стр. прод. в пер. на същ. стр.;
-не са опис. необх. рес. за изпълн. на пор. (м-ли, мех., инж.-техн. (ръков.) съст. стр. раб. и др.) за вс. от осн. процеси/;
-липсва опис. на един или няк. от необх. рес. за изп. на пор. (мат., мех., инж. -техн. (рък.) съст. стр. раб. и др.) за вс. от осн. проц./СМР;
-липсва опис. на един или няк. от необх. рес. за изп. на пор. (мат. мех., инж.-техн. (рък.) съст., стр. раб. и др.) за 1 или няк. от осн. пр./СМР;
-не е опис. орган. на стр. пл., гарант. осиг. на здр. и без. усл. на труд и/или опазв. на ок. среда и/или пож. безоп. на обекта;
-не е опис. орган.на раб. на чов. рес. (инж.-техн.(рък.) съст. на уч. и на изп./ките екип/и (стр. раб.) отг. за стр.на обекта;липсва предл. за орг. структ. на инж. техн.(рък.) с-в на уч. и на изп. ек. (стр. раб.) под ф-та на (сх./орган.), отг. за стр.;
-не са посоч. нач. на комун. на ек. на уч. с остан. участн. в стр. процес и/или др. заинт.стр.и лица;
-уст. е несъотв. м/у предл. ср. за изп. и предст. лин. гр.;не е предст. лин. гр. за изп. на пор. и/или не отр. послед. и прод. на вс. вид. раб. от кол. см., необх. за изп. на стр. и/или не предст. крит. път и/или не предст. крит. взаим.;
-в предл. за план на отп., генер. вследств. на изпълн. на пор. е уст. несъотв. с пост. изискв. на възл. за обхв. и/или липсват ан. на предв. мер. и/или ан. не съд. изиск. от възл. инф. и/или липсва предл. за конкр. действ. за опазв. на ок. среда и/или липсва изиск. инф. от възл. за предл. конкр. действ. по оп. ок. ср. и/или липсват д-сти за монит. на пл. за отп., както и предв. д-сти за контр. на изпълн. на предл. действ.;
-в предл. план за осиг. на гар. поддр. и уст. на об. е уст. несъотв. с пост. изискв. на възл. за обхв. и/или липсват: прев. монит. чрез рег. огл. на място и/или др. мет. по предл. на изп. и/или реакц. при конст. повр. или др. нередн. и/или опис. на проц. и ср. и/или осиг. (обезп.) подм. на мат. или др. елем. и съоръж.,които са повр. или нег. за експл. и/или д-ства за об. на необх. дост. и изв., на необх. СМР, за да се гар. зап. на кач. х-ки и елем. зал. в техн. спец. и/или комун. с Възл. през пер. на гар. срок.
Б. Възл. опр. гар. за изп. 5% от стой. на д-ра.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби срещу решението за откриване на процедурата могат да се подават в 10-дневен срок от изтичаето на срока по чл. 179 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 15/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва