Деловодна информация
00072
 
не
00072-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА КАРЛОВО 000471365
ул. Петко Събев №1
Карлово BG421 4300 България
Цветана Метаксинова +359 33554586
metaksinova@karlovo.bg +359 33554581

Интернет адрес/и

http://karlovo.bg

http://www.karlovo.bg/currentNews-5763-newitem.html


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.karlovo.bg/currentNews-5763-newitem.html
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Текущ ремонт на общинска пътна мрежа и асфалтови пътни настилки по улици на територията на Община Карлово.
45233142      
Строителство

Извършване на текущ ремонт на общинска пътна мрежа и асфалтови пътни настилки по улици на територията на Община Карлово.
Обхватът на ремонтните дейности, предмет на настоящата поръчката са:
- Всички улици с асфалтови пътни настилки в населените места на територията на община Карлово;
- Общинската пътна мрежа на територията на община Карлово.
Приблизителната площ на разрушените настилки, подлежащи на възстановяване, установени към момента на откриване на процедурата е около 8 000 кв. м.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233142      
II.2.3) Място на изпълнение
BG421

Територията на Община Карлово

Текущ ремонт на общинска пътна мрежа и асфалтови пътни настилки по улици на територията на Община Карлово. Обхватът на ремонтните дейности, предмет на настоящата поръчката са:
- Всички улици с асфалтови пътни настилки в населените места на територията на община Карлово;
- Общинската пътна мрежа на територията на община Карлово.
Приблизителната площ на разрушените настилки, подлежащи на възстановяване, установени към момента на откриване на процедурата е около 8 000 кв. м.
Критериите по-долу
 
ДА Предложение за изпълнение на строителството    60
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
2000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
24

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) или да притежава еквивалентна такава регистрация в професионален, или търговски регистър в държавата, в която е установен, за участниците – чуждестранни лица, даващ му право да изпълнява строежи от ІІ група – ІІІ и ІV категория, съгласно разпоредбите на ЗУТ и ЗКС.
Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта с посочване в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Доказване: При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да представил копие на документ за вписване в ЦПРС, валиден към датата на сключване на договора.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ и съгласно чл. 5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Минималната застрахователна сума за строителство, за строежи трета категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 от ЗУТ е 200 000,00 лева (двеста хиляди лева).
2. Участникът да е постигнал положително съотношение между определени активи и пасиви.
А) Коефициент на обща ликвидност (Кол), равен или по-голям от едно цяло и пет (Кол ? 1,5).
Б) Коефициент на бърза ликвидност, равен или по-голям от единица (Кбл ? 1,0). Съответствието се установява по методиката за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви, Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП. Коефициента се изчисляват по данни от счетоводния баланс за последната приключила финансова година (2018), или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Доказване: Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.62,ал.1,т.3 от ЗОП–доказателства за наличието на декларираните данни и обстоятелства относно стойностите на посочените коефициенти –заверени копия на ГФО или съставни части за периода,при условията на чл.62,ал.2 и ал.3 изречение второ от ЗОП, когато няма достъп до същите съгласно чл.112,ал.9от ЗОП.Чуждестранни лица, могат да представят аналогични или еквивалентни документи, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.


1.Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ и съгласно чл.5 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, при следните минимални условия: Минималната застрахователна сума за строителство, за строежи трета категория, съгласно чл.137, ал.1, т.3 от ЗУТ е 200000,00лв. Изискването за застраховка за професионална отговорност на лицата по чл.171, ал.1 не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава-страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на РБългария и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта с посочване в еЕЕДОП, Част IV:Критерии за подбор, раздел Б.Изисквания към икономическото и финансовото състояние на данните за застраховка„Професионална отговорност“,посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица,съответен еквивалентен документ съгласно националния му закон.
Доказване: При сключване на договора,участникът избран за изпълнител следва да представи доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“.
2.Участникът да е постигнал положително съотношение между определени активи и пасиви.Изисквано минимално ниво:
А) Коефициент на обща ликвидност (Кол),равен или по-голям от едно цяло и пет (Кол ? 1,5).Съответствието се установява по методиката за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви, Приложение№ 2 към чл.31, ал.2 от ППЗОП. Коефициента се изчисляват по данни от счетоводния баланс за последната приключила финансова година (2018 г.),или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
Кол е общ показател, който, без да отчита различната степен на ликвидност на отделните компоненти на текущите активи, показва възможностите на предприятието на кандидата/участника да покрива текущите си задължения с тях. Изчислява се въз основа на данни (в хил. лв.) от счетоводния баланс към 31 декември на съответната година, по следната формула:
Кол=Текущи активи (ТА) / Текущи задължения (ТЗ), където:К ол е коефициентът на обща ликвидност на стойност1,5;ТА-сумата на текущите активи (краткотрайни/краткосрочни); всички активи, придобити с цел да бъдат използвани или реализирани в срок от една и над една година съобразно оперативния цикъл на предприятието.ТЗ-сумата на текущите задължения (текущи пасиви); всички задължения, които следва да бъдат погасени в срок до една година.
Б) Коефициент на бърза ликвидност, равен или по-голям от единица (Кбл ? 1,0). Съответствието се установява по методиката за установяване на минимални допустими съотношения между определени активи и пасиви, Приложение № 2 към чл. 31, ал. 2 от ППЗОП. Коефициента се изчисляват по данни от счетоводния баланс за последната приключила финансова година (2018), или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.Този показател изразява непосредствената способност на предприятието на участника да обслужва текущите си задължения с по-бързоликвидните краткосрочни активи. Изчислява се по следната формула:
Кбл=Вземания + Краткосрочни инвестиции + Парични средства / Текущи задължения (ТЗ), където:Кбл е коефициентът на бърза ликвидност на стойност:1.
Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта с посочване на данни в раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от еЕЕДОП. При изчисленията на коефициентите следва да се спазва Методиката по Приложение № 2, към чл.31,ал.2 от ППЗОП. При положение, че ГФО за са публикувани в публичен регистър,участникът следва да посочи и информация за органа, който по
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката. За строителство сходно с предмета на поръчката, се приема строителни работи свързани с ремонт на пътища и/или улици, с обем – 8 000 кв. м.
2.Участникът трябва да разполага минимум със следния екип за изпълнение на поръчката: -Технически ръководител – трябва да отговаря на изискванията за образование по чл. 163а ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ и да е технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лицата със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент и да притежава 5 годишен професионален опит в областта на строителството.-Експерт по контрол на качеството, който да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалентен документ и да има най-малко 3 години професионален опит. -Експерт по безопасност и здраве, който да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба № 2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ и да има най-малко 3 години стаж.
3.Участникът следва да разполага минимум със следната собствена и/или наета специализирана техника и транспортни средства:
- Фреза за асфалт – 2 бр.; - Фугорезачка – 1 бр.; - Багер-фадрома – 1 бр.; - Самосвал – 3 бр.; - Автогодрунатор – 1 бр.; - Компресор – 2 бр.;- Асфалтополагач – 1 бр.; - Валяк – 3 бр.; - Печматик – 1 бр.
4.Участникът следва да разполага със собствена, наета и/или ползвана на друго, валидно правно основание, акредитирана строителна лаборатория за изпитване на асфалтови смеси.
5.Участник следва да разполага със Сертификати: - ISO 9001:2015 – система за управление на качеството с обхват – строителство“ или еквивалент; - ISO 14001:2015 – система за управление на околната среда, с обхват – „строителство“ или еквивалент; - ISO 18001:2007 – Система за управление на здравето и безопасността при работа, с обхват – „строителство“ или еквивалент.


1.Изисква се участник в процедурата, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил строителство идентично или сходно с предмета на поръчката.За строителство сходно с предмета на поръчката, се приема строителни работи свързани с ремонт на пътища и/или улици, с обем– 8 000 кв. м. Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта, с посочване в раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор в ЕЕДОП.
При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да докаже изискването с документа по чл.64, ал.1,т.1 от ЗОП - Списък на строителствата, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка,с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Участникът трябва да разполага минимум със следния екип за изпълнение на поръчката:Технически ръководител –да отговаря на изискванията за образование по чл.163а ал.2 и ал.3 от ЗУТ и да е технически правоспособно лице, получило диплома от акредитирано висше училище с квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", както и лицата със средно образование с четиригод.курс на обучение и придобита проф.квалификация в областите "Архитектура и строителство" и "Техника" или еквивалент и да притежава 5 год.проф.опит в областта на строителството.-Експерт по контрол на качеството, който да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалентен документ и да има най-малко 3 год.профе.опит.-Експерт по безопасност и здраве, който да притежава валидно удостоверение за Координатор по безопасност и здраве в строителството, съгласно Наредба №2/2004 на МРРБ или еквивалентен документ и да има най-малко 3г.стаж. Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта, с посочване на изискуемата инфо.в поле от раздел В:Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор в ЕЕДОП.При сключване на договора, избрания за изпълнител, следва да докаже изискването с документа по чл. 64, ал. 1, т. 6 от ЗОП -списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват проф.компетентност на лицата.
3.Участникът следва да разполага минимум със следната собствена и/или наета специализирана техника и транспортни средства:-Фреза за асфалт–2бр.;- Фугорезачка–1бр.;-Багер-фадрома–1бр.;-Самосвал–3бр.;-Автогодрунатор–1бр.;-Компресор–2бр.;-Асфалтополагач–1бр.;-Валяк–3бр.;-Печматик–1бр.Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта, с посочване на изискуемата инфо.в съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор в ЕЕДОП.При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да докаже изискването с документа по чл. 64, ал. 1, т. 9 от ЗОП за инструменти, съоръжения и техническо оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на поръчката.
4.Участникът следва да разполага със собствена, наета и/или ползвана на друго, валидно правно основание, акредитирана строителна лаборатория за изпитване на асфалтови смеси.Обстоятелството се удостоверява при подаване на оферта, с посочване на изискуемата инфо.в съответното поле от раздел В: Технически и професионални способности в Част IV: Критерии за подбор в ЕЕДОП.При сключване на договора, участникът избран за изпълнител, следва да докаже изискването с документа по чл. 64, ал. 1, т. 4 от ЗОП на техническите средства и съоръжения за осигуряване на качеството.
5.Участник следва да разполага със Сертификати:-ISO9001:2015–система за управление на качеството с обхват–„строителство“ или еквивалент;-ISO 14001:2015–система за управление на околната среда, с обхват–„строителство“ или еквивалент;-ISO 18001:2007–Система за управление на здравето и безопасността при работа, с обхват–„строителство“ или еквивалент.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Продължава от Раздел III.1.3. Технически и професионални спосбности. Изисквнао минимално/ни ниво/а:
Участникът попълва съответното поле от раздел в еЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Г: Схеми за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление.Доказване: При подписване на договор с избрания за изпълнител, следва да представи копия на декларираните сертификати.
В случай, че не притежава сертификат или удостоверение, участникът може да представи други доказателства за еквивалентни системи, когато не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.
Съгласно чл. 64, ал. 8 от ЗОП ще бъдат приемани и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по не зависещи от него причини.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

31/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. Карлово, ул. Петко Събев № 1, Заседателна зала

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техните упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване, съобразно разпоредбата на чл. 54, ал. 1 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. В процедурата за възлагане на обществена поръчка може да участва всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице, техни обединения, както и всяко друго образувание, което има правото да изпълнява строителство, доставки или услуги, съгласно законодателството на държавата, в която е установено.
2. За участниците следва да не са налице основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, както и да не са налице и основанията за отстраняване по чл. 55, ал. 1, т. 1, 3, 4 и 5 от ЗОП.
3. За участниците следва да не са налице и следните обстоятелства:
1. Наличие на свързаност по смисъла на пар. 2, т. 44 от ДР на ЗОП между участници в конкретна процедура (чл. 107, т. 4 от ЗОП);
2. Наличие на обстоятелство по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици;
3. Обстоятелства по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
4. Избраният изпълнител, преди сключване на договора за възлагане на обществената поръчка, следва да представи гаранция за обезпечаване изпълнението на договора в размер на 5 % (пет процента) от прогнозната стойност на договора без ДДС, за възлагане на обществената поръчка.
5. Плащането ще се извършва, както следва:ВЪЗЛОЖИТЕЛЯТ заплаща договорените цени, след представяне на протокол за приемане на действително извършената работа за съответното писмено възлагане по чл. 9, ал. 1 и въз основа на издадена фактура чрез банков превод по сметка на Изпълнителя до 30 (тридесет) календарни дни от датата на фактуриране.
Към момента на откриване на процедурата липсва осигурено финансиране. При постъпване на финансови средства в бюджета на общината, изпълнителят ще бъде уведомен писмено за видовете и количества СМР/СРР, които ще му бъдат възлагани.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалбите се подават, съгласно чл. 197, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/10/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва