Деловодна информация
00087
 
да
да
26/09/2019 (дд/мм/гггг)
00087-2019-0120 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община 000696327
ул. Московска №33
София BG411 1000 България
Диана Цекова +359 29377345
dtzekova@sofia.bg +359 29377504

Интернет адрес/и

www.sofia.bg

www.sofia.bg/municipality-sofia-buyer-profile


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://platform.negometrix.com/PublishedTenders.aspx?tenderId=133937&companyId=20779
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Пълен инженеринг (проектиране и строителство), доставка и монтаж на системи за видеонаблюдение и аналитична обработка на видеоинформация за зони за сигурност с висок рисков потенциал“
32323500      
Строителство

Предметът на обществените поръчки, които ще бъдат възложени за изпълнение с конкретни договори въз основа на рамковото споразумение ще включват една или няколко от следните основни дейности: пълен инженеринг (проектиране и строителство), доставка и монтаж на системи за видеонаблюдение и аналитична обработка на видеоинформация за зони за сигурност с висок рисков потенциал и в детски и учебни заведения на територията на Столична община, както и тяхното разширяване, за нуждите на Столична община.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
6000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
32323500      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

Столична община

Прогнозира се за срока на рамковото споразумение да бъдат инсталирани приблизително 1000 камери за видеонаблюдение и да бъдат изградени приблизително 5 км опптично трасе. Посочените количества са прогнозни и Възложителят на е задължен да възложи дейностите педмет на рамковото споразумение в този обем.
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изготвяне на инвестиционен проект    5
Срок за гаранционно поддържане на системите за видеонаблюдение    5
Техническо предложение за изпълнение на поръчката    50
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
6000000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
36

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Критерият за оценка на офертите при вътрешния конкурентен избор е оптимално съотношение качество/цена при следните показатели:
1. Срок за изготвяне на инвестиционен проект (в работни дни) - 20 точки
2. Срок за гаранционно поддържане на системите за видеонаблюдение и аналитична обработка на видеоинформация (в месеци) - 20 точки
3. Ценово предложение - 60 точки
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

21.1. Участникът следва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за изпълнение на строежи от Първа група: строежи от високото строителство, прилежащата му инфраструктура, електронни съобщителни мрежи и съоръжения – строежи от Четвърта категория, съгласно изискванията на Закона за камарати на строителите и Закона за устройство на територията или да е вписан в съответния регистър на държавата, в която е установен за посочения обхват на дейности, а за чуждестранни лица - в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
При подаване на оферта, съответствието с горното изискване участниците декларират в част IV: Критерии за подбор., буква „А: Годност“ от ЕЕДОП като посочват информаци за обстоятелствата, съобразно националната база данни, в която се съдържат декларираните обстоятелства, или компетентните органи, които съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен са длъжни да предоставят информацията. Съответствието с изискването се доказва съгласно чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП с представяне на копие на Удостоверение за вписване в ЦПРС към Строителната камара за изпълнение на строежи от съответната група и категория строеж.
*Забележка: В случай, че участникът е чуждестранно лице, той може да представи валиден еквивалентен документ или декларация, или удостоверение, издадени от компетентен орган на държава - членка на Европейския съюз, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, доказващи вписването на участника в съответен регистър на тази държава, в случай, че възложителят се възползва от визираната в чл.67, ал.5 възможност. Преди сключване на договор за обществена поръчка и в съответствие с чл.112, ал.1, т.4 от ЗОП, чуждестранното лице следва да извърши регистрация и да представи документ за вписване в ЦПРС.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот и минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Забележка: Оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката – оборот от дейности по инженеринг (проектиране и строителство) и/или проектиране, строителство, доставка и монтаж на системи за видеонаблюдение и аналитична обработка на видеоинформация, както и тяхното разширяване и осигуряване на оптична свързаност.
Участникът трябва да има валидна застраховка "Професионална отговорност".


1. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти в размер на 8 000 000 (осем милиона) лева, за последните три приключили финансови години.
2. Всеки участник трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката*, изчислен на база годишните обороти в размер на 2 000 000 (два милиона) лева, за последните три приключили финансови години.
При подаване на оферта, съответствието с изискването по т.1 и т.2. участниците декларират в част IV: Критерии за подбор., буква „Б: Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП. Изискването по т.1 и т.2 се доказва съгласно чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП с представяне на: а)удостоверения от банки; б)годишни финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен; в)справка за общия оборот или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Информацията по букви "б" и "в" обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата , на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
*Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
3. Участникът трябва да има валидна застраховка "Професионална отговорност" на участниците в строителството и проектирането по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за съответната категория строеж, съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден еквивалентен документ съгласно чл.171а от ЗУТ.При подаване на оферта, съответствието с изискването по т.3 участниците декларират в част IV: Критерии за подбор., буква „Б: Икономическо и финансово състояние“ от ЕЕДОП. Изискването се доказва съгласно чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП с представяне на доказателства за наличие на застраховка "Професионална отговорност".
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участниците трябва да имат опит за изпълнение на поръчката
2..Участниците следва да разполагат с екип от ключови експерти
3.Участниците следва да са внедрили система за управление на качеството
4. Участниците следва да са внедрили система за управление на околната среда


1. Участникът трябва да има опит в:1.1. строителство, идентично или сходно с предмета и обема на обществената поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на офертата и минимум една услуга по проектиране, идентична или сходна с предмета на обществената поръчка, изпълнена през последните три години, считано от датата на подаване на офертата.Забележка: за идентично или сходно с предмета и обема на поръчката строителство се счита: ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или разширение на системи за видеонаблюдение и аналитична обработка на видеоинформация, при което са инсталирани минимален брой 200 (двеста) камери за видеонаблюдение и са изградени в градска среда минимум 2 (два) километра оптично трасе.Забележка: Идентична или сходна услуга с предмета на поръчката се счита проектантски дейности за създаване на технически и/или работни проекти за ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или разширение на системи за видеонаблюдение и аналитична обработка на видеоинформация ИЛИ 1.2. строителство при условията на пълен инженеринг – проектиране и строителство, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, изпълнено през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата.Забележка: За идентично или сходно с предмета и обема на поръчката строителство при условията на пълен инженеринг – проектиране и строителство, се счита: проектиране на фаза технически и/или работен проект и ново строителство и/или основен ремонт и/или реконструкция и/или разширение на системи за видеонаблюдение и аналитична обработка на видеоинформация, при което са инсталирани минимален брой 200 (двеста) камери за видеонаблюдение и са изградени в градска среда минимум 2 (два) километра оптично трасе. Дейностите могат да са предоставени/предоставяни като част/и от един или повече договор/и. 2.Участникът следва да разполага с екип от ключови експерти: 1 р-л проект; 2 р-ли техн.екип; 5 експерти; 2 проектанти; 8 сервизни техници; 14 монтажници. 3. Участникът трябва да има внедрена система за управлениена качеството, отговаряща на изискванията на стандарт EN ISO 9001 или еквивалент, с обхват включващ дейности, свързани с предмета на поръчката (доставка, монтаж и поддържане на системи и техните компоненти за сигурност и/или за видеонаблюдение). 4. Участникът трябва да има внедрена система за управлениена околната среда, отговаряща на изискванията на стандарт EN ISO 14001 или еквивалент, с обхват включващ дейности, свързани с предмета на поръчката (доставка, монтаж и поддържане на системи и техните компоненти за сигурност и/или за видеонаблюдение). Съответствието с горепосочените изисквания Участниците декларират в Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като посочва съответната информация цис оглед изискванията.Документи за доказване на изискванията по т.1-4: списък на услугите и строителството, идентични или сходни с предмета на общ. поръчка, с посочване на ст-стите, датите и получателите, заедно с док-ти, доказващи извършената услуга+ уд-я за добро изпълнение; списък на екипа, който ще изпълнява поръчката, в който е посочена проф. компетентност на лицата (завършено образование - специалност и образ. степен, проф. квалификация и опит), заедно с документи, които доказват проф. компетентност на лицата; копие на валиден сертификат за система за управление на качеството, отговаряща на изискванията на стандарт EN ISO 9001 или еквивалент; копие на валиден сертификат за система за управление на околната среда, отговаряща на изискванията на стандарт EN ISO 14001 или еквивалент. Сертификатите следва да са с обхват включващ дейности, свързани с предмета на поръчката (доставка, монтаж и поддържане на системи и техните компоненти за сигурност и/или за видеонаблюдение), издадени от акредитирани лица. Документите се представят от участника, определен за изпълнител или при поискване в хода на процедурата – в случаите на чл. 67, ал. 5 и чл.112, ал.1, т.2 ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Съгласно Техническите спецификации, неразделна част от документацията за участие в процедурата.
Участникът трябва да има внедрена: Система за управление на информационната сигурност по EN ISO 27001 или еквивалент, с обхват включващ дейности, свързани с предмета на поръчката (доставка, монтаж и поддържане на системи и техните компоненти за сигурност и/или за видеонаблюдение).Участниът следва да разполага с минимум един специализиран сервизен център, оторизиран от производителя, за поддръжка и ремонт на предлаганото от тях Основно оборудване за видеонаблюдение по т.1 от раздел III на Техническата спецификация, по възможност на територията на Столична община.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

ДА
  
Рамково споразумение с няколко оператора
  3
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

01/11/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

04/11/2019 (дд/мм/гггг)   11:30 (чч:мм)

ул. Париж № 3 ет. 1 стая 109

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. За участниците в процедурата не трябва да са налице основанията за отстраняване, посочени в чл.54, ал.1, т.1,т. 2, т.3, т. 4, т.5, т.6 и т.7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1 и т.4 от ЗОП. 2. За участниците не трябва да важат забраните, посочени в чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКЛТДС), както и чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество (ЗПКОНПИ). 3. Гаранцията за изпълнение на всеки конкретен договор сключен в резултат на рамковото споразумение е в размер на 2% от стойността на договора без включен ДДС. Възложителят предвижда аванс в размер до 20% от стойността на договора. Изпълнителят трябва да представи гаранция, обезпечаваща 100% от авансово предоставените средства, в случай, че те са в размер на или надвишаващ 100 000 лева. Гаранцията се представя в една от следните форми: парична сума;банкова гаранция;застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Изпълнителят е длъжен да поддържа валидна гаранция за изпълнение в посочения в договора размер и срок. 4. Разплащането на договорените видове дейности се извършва по банков път, съгласно посоченото в проекта на договор. 5. При подаване на оферта участникът декларира липсата на основанията за отстраняване чрез предоставяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП). 6. В съответствие с чл.67, ал.5 от ЗОП Възложителят може да изиска от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. 7. Съгласно чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП преди сключването на договор възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва