Деловодна информация
01260
РКС19-РД93-8 26/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/09/2019 (дд/мм/гггг)
01260-2019-0001 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична община - район Красно село 0006963270526
бул. Цар Борис ІІІ № 124
София BG411 1612 България
Любомир Миладинов +359 28951-156
office@krasnoselo.net +359 28951-172

Интернет адрес/и

www.krasnoselo.net

http://www.krasnoselo.net/content.php?cntid=214


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.krasnoselo.net/content.php?cntid=214
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на Столична община, район „Красно село“, във връзка с „Националната програма за енергийна ефективност
45000000      
Строителство

Обновяване за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради на територията на Столична община, район „Красно село“, във връзка с „Националната програма за енергийна ефективност на многофамилни жилищни сгради“, приета с ПМС № 18/02.02.2015г. по обособени позиции:
1. Обособена позиция №1: Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни дейности на „Сграда с административен адрес: гр. София, ж.к. „Красно село“, кв. ,,Борово“ бл.231, район ,,Красно село“
2. Обособена позиция № 2 - Упражняване на строителен надзор по време на строителството на „Сграда с административен адрес: гр. София, ж.к. „Красно село“, кв. ,,Борово“ бл.231, район ,,Красно село“
3. Обособена позиция № 3 - Инвеститорски контрол по време на строителството на „Сграда с административен адрес: гр. София, ж.к. „Красно село“, кв. ,,Борово“ бл.231, район ,,Красно село“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1049465.35      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
само една обособена позиция

:  1

II.2) Описание 1

Избор на изпълнител за извършване на строително-монтажни дейности на „Сграда с административен адрес: гр. София, ж.к. „Красно село“, кв. ,,Борово“ бл.231, район ,,Красно село“ 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

: гр. София, ж.к. „Красно село“, кв. ,,Борово“ бл.231, район ,,Красно село“

извършване на строително-монтажни дейности на „Сграда с административен адрес: гр. София, ж.к. „Красно село“, кв. ,,Борово“ бл.231, район ,,Красно село“
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
най-ниска цена    100
II.2.6) Прогнозна стойност
1028887.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Упражняване на строителен надзор по време на строителството на „Сграда с административен адрес: гр. София, ж.к. „Красно село“, кв. ,,Борово“ бл.231, район ,,Красно село“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71520000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ж.к. „Красно село“, кв. ,,Борово“ бл.231, район ,,Красно село“

Упражняване на строителен надзор по време на строителството на „Сграда с административен адрес: гр. София, ж.к. „Красно село“, кв. ,,Борово“ бл.231, район ,,Красно село“
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
най-ниска цена    100
II.2.6) Прогнозна стойност
13850.41      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на обществената поръчка за обособена позиция 2 - от регистрационния индекс до не по-късно от 20 дни след въвеждане на обекта в експлоатация и включва срокове за изпълнение на отделните дейности съгласно техническото предложение на участника.

II.2) Описание 1

Инвеститорски контрол по време на строителството на „Сграда с административен адрес: гр. София, ж.к. „Красно село“, кв. ,,Борово“ бл.231, район ,,Красно село“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
71500000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ж.к. „Красно село“, кв. ,,Борово“ бл.231, район ,,Красно село“

Инвеститорски контрол по време на строителството на „Сграда с административен адрес: гр. София, ж.к. „Красно село“, кв. ,,Борово“ бл.231, район ,,Красно село“
Критериите по-долу
 
НЕ  
Критерий, свързан с разходи 1 20
най-ниска цена    100
II.2.6) Прогнозна стойност
6727.34      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
240

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Срок за изпълнение на обществената поръчка за обособена позиция 3 - от регистрационния индекс за целия период на изпълнение на строителството, включително времето до датата на подписване на Констативен акт обр.15.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1. За обособени позиции 1 участникът трябва да е вписан в Централния регистър на Камарата на строителите за първа група, трета категория строежи или да е вписан в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата в която е установен за посочения обхват на дейности.
2. За обособени позиции 2 участникът да притежава валидно Удостоверение/Лиценз съгласно чл.167 от ЗУТ за извършването на консултантски услуги по чл.166 от ЗУТ. В случай, че участникът е чуждестранно лице съгласно чл.166, ал.7 от ЗУТ тази дейност може да се извършва и от лица, притежаващи документ, издаден от компетентен орган на държава членка на ЕС, или на друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, удостоверяващ правото да извършват такава дейност.
3. За обособена позиция 3 не се поставят изисквания към участниците относно годността (правоспособността) за упражняване на професионална дейност.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, в част IV, раздел „Б“, т.2а.
В случаите на чл.67, ал.5 и чл.112, ал.1, т.2 от ЗОП се представя един или няколко от следните документи:
- Удостоверение от банка
- Годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен
- Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
Информацията по (Годишния финансов отчет (ГФО) или някоя от съставните му части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен и Справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката) обхваща последните три приключили финансови години. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която кандидатът или участникът е създаден или е започнал дейността си.


1. За обособена позиция 1 - всеки участник трябва да е реализирал минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер на не по-малко от 1 028 887.60 лева без ДДС, за последните три приключили финансови години.
2. За обособени позиции от 2 до 3 няма изисквания за икономическо и финансово състояние на участниците.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

І. За обособена позия 1:
1.При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, раздел „В“, т.1а информация за строителството с предмет и обем идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнено през последните пет години, считано от датата на подаване на оферта като посочи мястото, вида и обема на изпълнените дейности и датата на която е приключило изпълнението.
2.При подаване на оферта, в съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, раздел „В“, т.2 информация за лицата, които ще отговарят за изпълнение на поръчката: име и фамилия на лицето, завършено образование - специалност и образователна степен, професионален опит на лицата.
3.При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „В“, т.9 информация за наличието на необходимото техническо оборудване.
4.При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, в част IV, раздел „Г“.
ІІ. За обособена позия 2:
1. При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „В“, т.1б информация за дуслугите с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, стойностите, датите и получателите.
ІІІ. За обособена позия 3:
1.При подаване на оферта, съответствието с изискването участникът декларира в ЕЕДОП, като посочва в част IV, буква „В“, т.1б информация за дуслугите с предмет идентичен или сходен с предмета на настоящата обществена поръчка, изпълнени през последните три години, считано от датата на подаване на оферта, стойностите, датите и получателите.


І. За обособена позиция 1:
1. Участникът трябва да има опит за изпълнение на поръчката. През последните 5 години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил дейности с предмет и обем идентични или сходни с тази на поръчката.
*Под дейност, сходна с предмета на поръчката се счита СМР за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т. 38, т. 40, т. 42 и т. 44 от ЗУТ, включващи комбинация от следните дейности: - поставяне на топлоизолация на покриви и стени; - поставяне на хидроизолация; - подмяна на съществуваща дограма; - подмяна или монтаж на отоплителна, В и К и електрическа инсталация.
2.Участникът трябва да разполага с екип, за изпълнение на поръчката включително ръководен състав.
3. Участниците в процедурата трябва да разполагат с необходимото техническо оборудване, което включва минимум 2 000 (две хиляди) кв. м. фасадно скеле.
4. Участникът да прилага система за управление на качеството ISO 9001 или еквивалентна с обхват включващ строително-монтажни работи.
ІІ.За обособена позиция 2:
1. Участникът да има опит в извършването на строителен надзор. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една услуга по упражняване строителен надзор на най-малко един обект за преустройство и/или реконструкция и/или основен ремонт на сгради и/или строителство на нови сгради по смисъла на § 5, т. 38, т. 40, т. 42 и т. 44 от ЗУТ.
ІІІ. За обособена позиция 3:
1.Участникът да има опит в осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата да е изпълнил поне една услуга по осъществяване на инвеститорски контрол самостоятелно или като част от строителен надзор.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.
Гаранциите се предоставят в една от следните форми:
1. парична сума;
2. банкова гаранция;
3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Гаранцията по т. 1 или 2 може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение.
Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
Условията за задържане и освобождаване на гаранцията за изпълнение са указани в Договора за изпълнение на обществената поръчка между Възложителя и Изпълнителя.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

31/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/11/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр. София, бул. Цар Борис ІІІ № 124, ет. 2, зала № 209

Съгласно чл. 54, ал. 1 от ППЗОП - Получените заявления за участие или оферти се отварят на публично заседание от комисията по чл. 103, ал. 1 от ЗОП, на което могат да присъстват кандидатите или участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва