Деловодна информация
44ОПУ Плевен
 
да
да
17/09/2019 (дд/мм/гггг)
44-2019-0099 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление - Плевен 0006950890148
ул.Ген.л-т Атанас Стефанов №24
Плевен BG314 5800 България
Северина Танова - Върбанова +359 64823949
opu_pleven@abv.bg +359 64830139

Интернет адрес/и

http://www.api.bg/index.php/bg/

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1306
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Поддържане, ремонт и строителство на републикански пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на санитарни помещения в административната сграда на ОПУ Плевен
45400000      
Строителство

Обществената поръчка включва разкъртване на теракотна настилка и фаянс по стени, направа на подов сифон, ремонт и подмяна на канализация и водопровод, демонтаж и монтаж на тоалетен моноблок, умивалник и сифон, подмяна на водопроводна смесителна батерия, премахване на повредена мазилка по стени, полагане на циментова изравнителна замазка и теракотна подова настилка, доставка и полагане на фаянс по стени, направа на мазилка по стени и боядисване с латекс на стени и тавани.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
4833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG314

Административна сграда на ОПУ Плевен

Обществената поръчка включва ремонт на санитарни помещения в административната сграда на ОПУ Плевен.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
4833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите /ЗКС/, за изпълнението на строежи V категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 5, б. „а“ от ЗУТ.В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
Четливо заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено на името на Изпълнителя (Участника/ците в Обединението), съгласно изискванията на ЗКС. При участие на обединения, които не са юридически лица, условието за регистрация трябва да е изпълнено за всяко от лицата – партньори в тях. За чуждестранни лица - аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството в държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За последните три приключили финансови години да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от 5 000 (пет хиляди) лева без ДДС. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Да имат застраховка „Професионална отговорност“ - чл.171, ал.1 от ЗУТ.
Изискването за икономическото и финансовото състояние на участниците по т.1 и по т.2 се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Съгласно чл.67, ал.5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
-удостоверения от банки;
-доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност", съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройство на територията и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството;
-годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен;
-справка за общия оборот и/или за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката.


1.За последните три приключили финансови години да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от 5 000 (пет хиляди) лева без ДДС. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Да имат застраховка „Професионална отговорност“ - чл.171, ал.1 от ЗУТ
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, но не по-малко от 2 (два) обекта.
Под „сходен предмет“ се разбира дейности, свързани със строителни и монтажни работи на сгради или части от тях.
Изискването се доказва с представяне на списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.Изисква се от участникът в процедурата да разполага с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
а/ ръководител на екипа - 1 бр., с висше образование или най-малко със средно-специално образование в строителството, да притежава професионална квалификация инженер или еквивалентно;
б/ технически ръководител - 1 бр. технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с най-малко 3 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект;
в/ лице, отговарящо за контрола по качеството, с професионален опит най-малко 2 години и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект;
г/ лице, отговарящо за осигуряване на ЗБУТ с професионален опит най-малко 2 години, с професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент, да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект. Съответствието с изискването се доказва с представянето на списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, съдържащ име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето, образование и професионален опит, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.
3.Изисква се от участникът в процедурата да представи информация за средносписъчния годишен брой на персонала и за броя на членовете на ръководния състав за последните три години. Съответствието с изискването се доказва с представянето на справка информация за средносписъчния годишен брой на персонала и за броя на членовете на ръководния състав за последните три години. Информацията съдържа име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка, образование и професионален опит.
4.Изисква се от участникът в процедурата да прилага определени мерки за опазване на околната среда при изпълнението на поръчката. Доказва се с представяне на списък на мерките за опазване на околната среда при изпълнението на поръчката, които ще се прилагат от участника.
5.Изисква се от участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен сертификат. Доказва се с заверено копие на валидни сертификати или документи удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество.
6.Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
7.Участниците посочват в офертата подизпълнителите и дела от поръчката, който ще им възложат, ако възнамеряват да използват такива. В този случай участниците трябва да представят доказателство за поетите от подизпълнителите задължения.
8.Когато участникът е посочил, че ще използва капацитета на трети лица за доказване на съответствието с критериите за подбор или че ще използва подизпълнители, за всяко от тези лица се представя отделен ЕЕДОП, който съдържа информацията


1.Участникът, през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, но не по-малко от 2 (два) обекта. Под „сходен предмет“ се разбира дейности, свързани със строителни и монтажни работи на сгради или части от тях.
2.Участникът да разполага с с персонал и с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко: а/ ръководител на екипа - 1 бр., с висше образование или най-малко със средно-специално образование в строителството, да притежава професионална квалификация инженер или еквивалентно; б/ технически ръководител - 1 бр. технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с най-малко 3 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект; в/ лице, отговарящо за контрола по качеството, с професионален опит най-малко 2 години и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект;г/ лице, отговарящо за осигуряване на ЗБУТ с професионален опит най-малко 2 години, с професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент, да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект.
3.Участникът да представи информация за средносписъчния годишен брой на персонала и за броя на членовете на ръководния състав за последните три години.
4.Участникът да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалентен такъв.
5.Участникът да влага в строителството строителни продукти, които отговарят на установените за България технически спецификации.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на ОП участник за когото са налице: основанията по чл.54 и чл.55, ал.1 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, за когото не може да бъде извършена идентификация и проверка на идентификацията, чрез регламентираните в ЗМИП и правилника за прилагането му; ако след покана от възложителя откаже да удължи срока на валидност на офертата; който не отговаря на поставените критерии за подбор или не изпълни друго условие, посочено в обявлението или документацията; който е представил оферта, която не отговаря на предварително обявените условия. При сключване на договора избрания изпълнител представя гаранция за обезпечаване на изпълнението, в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

гр.Плевен, ул.Ген.л-т Атанас Стефанов №24, административна сграда на ОПУ Плевен

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1,т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва