Деловодна информация
00079
12-01-381 17/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00079-2019-0006 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Царево 000057097
ул. Хан Аспарух №36
Царево BG341 8260 България
инж. Златинка Кирякова +359 59055051
otdelpraven@gmail.com +359 59052003

Интернет адрес/и

www.tsarevo.org

http://www.tzarevo.net/index.php/profil-na-kupuvacha/pk-sled-15-04-2016g/publichno-sastezanie


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.tzarevo.net/index.php/profil-na-kupuvacha/pk-sled-15-04-2016g/publichno-sastezanie
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Благоустройство и паркоустройство на площадно пространство около културен дом гр. Ахтопол, находящ се в УПИ III-100, кв.24, идентичен с ПИ 00878.501.100 по КК на гр. Ахтопол, община Царево“
45000000      
Строителство

Инвестицията, за която ще се избира изп-л за извърш. на СМР се състои в извърш. на рек-ция и благоустройство на площаад. простр-во в УПИ III,кв.24, по плана на гр. Ах-л, общ. Царево.Площад. простр-во предмет на настоящ. проект се намира в УПИ III-100 в изт. част на гр. Ахт-л, непосредствено до рибарс. прист-ще, граничещо на север с УПИ V и УПИ IV, на североизток УПИ VI- 63 (църк. храм), на югоизток с ул.”Крайморска”, на югозапад с ул.”Тракия” и на северозапад с ул.”Преображение”. В северозап. част на имота се намира сградата на чит-ще „Хр. Ботев”. Площадът има денивилация в посока север-юг (към морето), която в мом. е овладяна с терасир. и поредица от стълби от сев-запад. Към мом. ул.”Тракия” от юг в частта си, гранич. със сградите на общината и пощата представлява пешех. простр-тво. Тези две сгради ограничават намесата в площад. простр-во на юг. Пешех. достъп до площада е практич. от всички географ. посоки. В югоизточната част на имота граничеща с ул. Крайбрежна” има същест. паркинг..
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1091666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG341

гр. Ахтопол, общ. Царево

Площадното пространство предмет на настоящия проект се намира в УПИ III-100 в източната част на град Ахтопол, непосредствено до рибарското пристанище, граничещо на север с УПИ V и УПИ IV, на североизток УПИ VI- 63 (църковен храм), на югоизток с ул. ”Крайморска”, на югозапад с ул. ”Тракия” и на северозапад с ул. ”Преображение”. В северозападната част на имота се намира сградата на читалище „Христо Ботев”. Площадът има денивилация в посока север-юг (към морето), която в момента е овладяна с терасиране и поредица от стълби от северозапад. Към момента ул. ”Тракия” от юг в частта си граничеща със сградите на общината и пощата представлява пешеходно пространство. Тези две сгради ограничават намесата в площадното пространство на юг. Пешеходният достъп до площада е практически от всички географски посоки. В югоизточната част на имота граничеща с ул. ”Крайбрежна” има съществуващи обществен паркинг.
Пространството обект на разработка е съставено от един имот — УПИ III-100, който е прилежащ имот към читалището, с отреждане за културен дом, озеленяване и благоустройство.
Предметът включва извършване на строително-монтажни работи (СМР) и предаване на обекта с Констативен акт за установяване годността за приемане на строежа, както и наложилите се СМР до изтичане на гаранционните срокове, в съответствие с изискванията на действащото законодателство, съгласно разработените и одобрени инвестиционни проекти, количествата и видовете СМР и всички дейности и изисквания, отразени в техническата спецификация и проектни документации.
Конкретните видове СМР са посочени в изготвените и одобрени технически инвестиционни проекти, приложени към настоящата документация и влезли в сила разрешения за строеж.
Критериите по-долу
 
ДА „Професионалната компетентност на персонала“    20
„Качество на техническото предложение“    40
Цена
40
II.2.6) Прогнозна стойност
1091666.67      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
120

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.1. Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на строежа от настоящата поръчка, както следва: IV-та група, IV-та категория.
Участниците следва да посочат информацията по т.2.1 в Част IV: Критерии за подбор, буква „А“: „ГОДНОСТ“ от ЕЕДОП. Посочват се данни за вписването в ЦПРС, посочващ уеб адрес, орган или служба, издаваща документа и неговата валидност, а за чуждестранните лица информация в аналогични регистри или компетентни органи, в държавата където осъществяват дейността си.
Съгласно чл.60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за регистрация се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците декларират съответствието си с критерия за подбор в ЕЕДОП, чрез попълване на съответното поле.
Преди сключването на договор за обществена поръчка Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор, а когато е чуждестранно лице по чл. 60 от ЗОП, съответен еквивалентен документ, декларация или удостоверение от компетентните органи, съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, придружен с превод на български.
Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
1.2. Документи, чрез които се доказва съответствието с това изискване – Удостоверение за вписване в ЦПРС и талон за валидност към него.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участнците в обществената поръчка следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност“, съгласно чл.171, ал.1 от ЗУТ, която да покрива всички вреди, на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на действия или бездействия при или по повод изпълнение на задължения на строителя, с покритие за обекти четвърта категория, според чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
2. Всеки участник трябва да е реализирал минимален общ оборот, изчислен на база годишните обороти, за последните три приключили финансови години.


1. Участниците в обществената поръчка регистрирани извън република България, следва да притежават валидна застраховка „Професионална отговорност на строителя“ или еквивалентен документ на този по чл.171, ал.1 от ЗУТ, които следва да отговарят и до съответния размер съгласно чл.5, ал.2, т.4 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, но направен съгласно законодателството на държавата, където е установен/регистриран участикът.
При участие на обединение, което не е юридическо лице, изискването за затраховка „Професионална отговорност“ се доказва от всеки участник в обединението, който ще извършва строителство, съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
При участие на подизпълнители, същите следва да отговарят на горепосоченото изискване съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват.
Участниците следва да декларират информацията по т.3 в Част IV: Критерии за подбор, буква Б: "ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ", от ЕЕДОП, за наличие на Валидна застраховка ''Професионана отговорност'' по чл.171, ал. 1 от ЗУТ, при лимит на отговоросността, съгласно чл.5, ал.2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.
Забележка: Преди сключването на договор за обществена поръчка, Възложителят изиска от участника, определен за Изпълнител, да предостави валидна застраховка „Професионална отговорност“, в посочения размер за категорията строеж, с която да удостовери липсата на основанията за отстраняване от процедурата. Документи се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. Възложителят няма да изисква документи, които вече са му били предоставени от участника или са му служебно известни.
Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поискания от възложителя документ, той може да докаже икономическото и финансовото си състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2. Всеки участник в процедурата за възлагане на обществената поръчка трябва да е реализирал минимален общ оборот за последните три приключили финансови години в размер равен или по-голям от 2 000 000 /два милиона/ лева без ДДС.
При подаване на офертата, на основание чл.67, ал.1 ЗОП, участникът декларира съответствието с посочения критерии за подбор в ЕЕДОП , попълнен в съответната част, а именно: част IV Критерии за подбор, раздел Б: икономическо и финансово състояние, т.1);
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания за общ оборот се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил СМР идентични или сходни с тези на поръчката. Под дейности идентични или сходни с предмета на обществената поръчка следва да се разбира: строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката - основен ремонт и/или реконструкция и благоустройство на площади/площадни пространства.
Участникът следва да декларира информацията по т.4.1. в Част IV: Критерии за подбор, буква В:"ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ" от ЕЕДОП, с посочване на стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида, обема на извършеното строителство.
2. Участникът следва да разполага с лица - ръководен състав, които ще отговарят за изпълнението на предмета на поръчката с определена професионална компетентност.
3.Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството и - за управление на околната среда.
Доказване:
Участникът попълва от раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, в Част IV: „Критерии за подбор“ ЕЕДОП .
Преди сключване на договор за обществена поръчка, възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да представи документи по чл.64, ал.1, т. 10 от ЗОП - сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието на стоките със съответните спецификации или стандарти.; - EN ISO 9001 и/или еквивалентно – за управление на качеството; сертификати, издадени от акредитирани лица, за екологично управление- EMAS и/или EN ISO 14001 и/или еквивалентно - за управление на околната среда.
При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с минималните изисквания се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него.


1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил 2 /два/ обекта с дейности с предмет, идентичен или сходен с тези на поръчката.
2. Участникът, следва да разполага май-малко със следния персонал - ръководен състав:1.Технически ръководител на обекта: 1.Висше образование с квалификация инженер в областта на строителството или архитект или еквивалент;2.общ проф. опит по специалността - 3 години;3.специф. проф. опит – да е участвал като Технически ръководител на обект за извършване на СМР на осн. ремонт и/или реконструкция и благоустройство на площади/ площадни пространства - в 1 проект.Изпълнен проект* - реализирани СМР с обхват осн. ремонт и/или реконструкция и благоустройство на площади/площадни пространства. 2.Специалист по част Геодезия:1/ Висше образование, квалификация: инженер геодезист или еквивалентно;2/Общ проф. опит по специалността - 3г.;3/Специф. проф. опит – да е участвал като инженер-геодезист на обект за извършване на СМР на осн. ремонт и/или реконструкция и благоустройство на площади/площадни пространства - в 1 проект.Изпълнен проект* - реализирани СМР с обхват осн.ремонт и/или реконструкция и благоустройство на площади/площадни пространства. 3.Специалист по част "ВиК”:1/“Висше образование, квалификация: инженер „ВиК” или еквивалентно;2/общ проф. опит по спец. - 3г.; 3)специф. проф. опит – да е участвал като инженер „ВиК”на обект за извършване на СМР на осн. ремонт и/или реконструкция и благоустройство на площади/площадни пространства - в 1 проект. 4 .Специалист по част „Електро”: 1/ Висше образование, квалификация: инженер специалност „Електротехника” или еквивалентна; 2/Общ проф. опит по специалността - 3г.; 3/Специф. проф. опит – да е участвал като инженер „Електро”на обект за извършване на СМР на осн. ремонт и/или реконструкция и лагоустройство на площади/площадни пространства - в 1 проект.Изпълнен проект* -реализирани СМР с обхват осн. ремонт и/или реконструкция и благоустройство на площади/площадни пространства.5. Експерт ЗБУТ: 1/Висше образование в обл. на инженерните науки или еквивалент и притежаващ съответната правоспособност за експерт ЗБУТ;2/общ проф. опит по специал. - 3г.; 3/специф. проф.опит – да е участвал като есперт по ЗБУТ на обект за извършване на СМР на осн. ремонт и/или реконструкция и благоустройство на площади/площадни пространства - в 1 проект.Изпълнен проект* - реализирани СМР с обхват осн. ремонт и/или реконструкция и благоустройство на площади/площадни пространства. 6. Експерт Контрол по качеството:1/Висше образование с професионална квалификация "строителен инженер" или еквивалентна.Правоспособност за контрол върху качеството на изпълнение на строителството, за съответствие на влаганите в строежите строителни продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалент.2/ Общ проф. опит по специал. -3г. 3/ Специф. проф. опит – да е участвал като Експерт по контрол по качеството на обект за извършв. на СМР на осн. ремонт и/и реконструкция и благоустройство на площади/площадни пространства-в 1 проект.
Изпълнен проект* - реализирани СМР с обхват основен ремонт и/или реконструкция и благоустройство на площади/ площадни пространства.
3. Участникът трябва да има сертификати, които удостоверяват съответствието на участника със стандарти за системи за управление на качеството и - за управление на околната среда: - EN ISO 9001 и/или еквивалентно – за управление на качеството;
- EMAS и/или EN ISO 14001 и/или еквивалентно - за управление на околната среда;Възложителят ще приеме и други еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Място на отваряне на офертите: В административната сграда на Община Царево -фронт-офис, находяща се на ул. "Хан Аспарух" № 36, гр. Царево, в кабинета на „Отдел Правен“.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. При промяна на датата и часа на отваряне на офертите участниците се уведомяват писмено, чрез публикуване на съобщение в профила на купувача.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.1.Гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка е в размер на 1% (един на сто процента) от стойността на договора без ДДС.
1.2.Гаранциите се представят в една от следните форми:
1.2.1. депозит на парична сума по следната банкова сметка на Възложителя:
Община Царево:
Банка „ДСК“, клон Царево, офис гр. Царево, IBAN: BG65STSA93003391581610 BIC: STSABGSF;
1.2.2. банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя;
Важно!: Валидността на банковите гаранции следва да бъде: Срокът на валидност на гаранцията е 12 (дванадесет) месеца след приключване на строително-монтажните работи по обекта на настоящия договор и въвеждане на обекта в експлоатация
Ако определеният изпълнител избере да предостави банкова гаранция, то тя трябва да бъде безусловна, неотменима и изискуема при първо писмено поискване, в което Възложителят заяви, че изпълнителят не е изпълнил задължение по договора за възлагане на обществената поръчка.
1.2.3. застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
2. Определеният изпълнител избира свободно формата на гаранцията за изпълнение на договора за обществена поръчка.
3. Когато гаранцията е представена под формата на парична сума или банкова гаранция, то тогава тя може да се предостави от името на изпълнителя за сметка на трето лице – гарант. При представяне на гаранция, в платежното нареждане или в банковата гаранция, изрично се посочва договора, за който се представя гаранцията.
4. Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
5. Разходите по откриването и поддържането на гаранцията са за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят трябва да предвиди и заплати своите такси по откриване и обслужване на гаранцията така, че размерът на получената от Възложителя гаранция да не бъде по-малък от определения в настоящата процедура.
6. Гаранционният срок започва да тече от датата след приемането на обекта и въвеждането му в експлоатация (ползване).
7. Възложителят освобождава гаранцията, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
8. Възложителят е определил в проекта на договора каква част от гаранцията за изпълнение е предназначена за обезпечаване на гаранционното поддържане, съгласно минимланите изисквания по чл.20,ал.4. Наредба №2 от 31 юли 2003г. за въвеждане в експоатация на строежите в република България и минимланите гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтани работи, съоръжения и строителни обекти.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

На основание чл.197, ал.1, т. 1 от ЗОП жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл. 100, ал. 3 от ЗОП - срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 17/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва