Деловодна информация
00233
ЖИ-322552 16/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
16/09/2019 (дд/мм/гггг)
00233-2019-0074 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Десислава Славчева +359 02932-3079
d.slavcheva@rail-infra.bg +359 02931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/текущи-процедури/?YlvmS1RacnH797zA9WTVFlpL0dmi%2bqX3Z6OXGBhxGmlHuZcK%2buye8e1T%2bYWSFB1j7W8MPEMCQPoJJ12x7yDsCA%3d%3d
друг адрес: (моля, посочете друг адрес)
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 114А
София BG411 1233 България
Александър Вецков +359 02932-3396
d.slavcheva@rail-infra.bg +359 02931-0663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
ДП Национална компания Железопътна инфраструктура 130823243
бул. Княгиня Мария Луиза № 110
София BG411 1233 България
Евгения Русимова +359 29326115
d.slavcheva@rail-infra.bg +359 29310663

Интернет адрес/и

www.rail-infra.bg

http://www.rail-infra.bg/профил-на-купувача/

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Публичноправна организация

I.5) Основна дейност 

Поддържане на железопътната инфраструктура

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Модернизация и надграждане на система за телеуправление и телесигнализация SCADA в участъка Дупница – Кулата, част от V-та жп линия
45000000      
Строителство

Основни дейности които ще се извършат при изпълнение на поръчката:
1.Управление и сигнализация на секционните гарови разединители;
2. Управление и сигнализация на секционни постове Гълъбник, Кочериново и Кресна;
3. Управление и сигнализация SCADA на Тягови подстанции;
4. Единен Център за Управление Движението на Влаковете София;
5. Доставка и подмяна на моторните секционни разединители в гара Дупница – 8 (осем) броя, с боядисване на желязо-решетъчните стълбове в гара Дупница.
6. Строително-монтажни работи по ТП Дупница;
7. Възстановяване на стълбове 110kV на електропровод „Фенер“ собственост на ДП НКЖИ, по предписания на ЕСО ЕАД.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
3509074.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
50000000      
71322000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG41

Железопътната линия София - Кулата и диспечерски център град София (Централна ЖП гара София);

Обхватът при изпълн.на обществ.поръчка вкл.сл. осн. дейности:1. Упр. и сигнализация на секц.гарови разедин.в следните гари:Дупница–8 бр.моторни;11бр.ръчни без сигнал;Бобошево–4бр.моторни;1бр.ръчни без сигнал;Кочериново–3 бр.моторни;8бр.ръчни без сигнал;Благоевград –4бр.моторни;1бр.ръчни без сигнал;Симитли–4бр.моторни;2бр. ръчни без сигнал;Черниче–5бр.моторни; 1 бр. ръчни без сигнал;гара Пею Яворов–4бр.моторни;1бр.ръчни без сигнал;Кресна – 3бр.моторни;8бр.ръчни без сигнал;Струмяни– 4бр.моторни; 2бр. ръчни без сигнал;гара Сандански–4бр.моторни;1бр. ръчни без сигнал;гара Дамяница–4бр. моторни; 1бр. ръчни без сигнал;Генерал Тодоров–5бр.моторни;6бр.ръчни без сигнал; Кулата–1 бр.моторни; 4 бр.ръчни без сигнал;Петрич 1бр.моторни;1 бр. ръчни без сигнал.За всяко табло да се изгради АВР между градска мрежа и захр. от Контакта мрежа, като АВР минава през On-line UPS,с акум.батерия осигур.автономна работа на с-мата за упр. и гаровите разедин.за период от време мин. 120 мин.и осигур.на мин.10 превключв.на разедин.през този период.2. Упр.и сигнал.на секц.постове Гълъбник,Кочериново и Кресна.3.Упр. и сигнал.SCADA на ТП.-Симитли–съществ.съоръж.разп.в Уредби 110kV и 25kVсе упр.и сигнал.от съществ.с-ма за телеупр.,като е необх.да се реализира доп.упр., чрез нов локален компютър за месно упр. на подстанцията и модерниз.на таблата за упр.. Необх. е допълн.да се изгради оптична свързаност,чрез направеното откл.от осн.оптичен кабел. Да се модерн.и доизгр.видео наблюдение и с-ма за охрана СОТ.-Генерал Тодоров- същ.съоръж. разпол.в Уредби 110kV и 25kVсе управляват и сигнал.от същ.с-ма за телеупр.,като е необх.да се реализира доп.упр.,чрез нов локален компютър за месно упр.на подст.и мод.на таблата за упр..Необх. е доп.да се изгради оптична свързаност,чрез пост.оптичен кабел между ТП Генерал Тодоров и Подрайон Генерал Тодоров.Да се модернизират и доизградят видео наблюд.и с-ма за охрана СОТ.-Дупница–необх.е да се изгради с-ма за телеупр. и телесигн.SCADA от ЕЦУДВ София,локана с-ма за упр.,ново табло за упр. и сигнализация.-Дупница–необх.е да се изгради с-ма за видео наблюд.и СОТ,като сигнала се предава към диспеч.център.4.Единен Център за Упр. Движението на Влаковете София–да се изгради:-2резервирани сървъра индустр.тип:1ТВ RAID5,32 GB DDR4,резервирано захр., разположени в 19”шкаф;Сървърна конфигурация по опис на прил.от ТС.- UPS on-line с батерия осигур.норм.работа на сървърите за период поне 90 мин;- Работна станция индустр.тип състояща се от комп.конфиг.с два 27“монитори,клавиатура и мишка за визуализация и упр. на обектите;-4бр.50“монитори за визуал.на ел.схема в участъка София–Кулата,като в участъка Дупница–Кулата измен.на схемата да се осъщ.динамично и да отговаря на действ.състояние на упр.обекти.В участъка София–Дупница съст.на разедин.те трябва да може да се променя от оператора;-Компютърна станция индустриален тип за упр. видеостена визуал.динамично изменящата се схема;-UPS on-line с батерия осигур.нормалната работа на станцията и монит.от видеостената за период поне 30 мин;- Компютърна конф.индустриален тип с мин. един монитор27“за визуал.на видеонаблюд.в ТП Симитли,Генерал Тодоров и Дупница;-UPS on-line с батерия осигур.нормалната работа на станцията за видеонабл.за период поне 30 мин;- Компютърна конф.индустр.тип с подх.параметри, поне 2мрежови карти,1 монитор 27“ и инст.необходим софтуер за администр.на с-мата;5.Доставка и подмяна на моторните секц.разедин. в гара Дупница–8бр.,с бояд.на желязо-реш.стълбове в гара Дупница.6.СМР по ТП Дупница:-Проект.и изгр.на предпазна ограда около терена на ТП Дупница;-Разруш.на прилежаща двуетажна постройка до сгр.на ТП Дупница с рекултив.на терена и укрепв.на остав.част от сградата;- Изгр.на 4 скатен покрив на сгр.на подст.;-Ремонт помещ.в сградата на подст.- Проектиране и изгр.на ВиК инсталация-Проектиране и изгр.на вертикална планировка с полагане на противотревна мембрана и сипица.7. Възст.на стълбове 110kV на електропр.„Фенер“ собств.на ДП НКЖИ,по предп.на ЕСО ЕАД.
Критериите по-долу
 
ДА ОП1 - Професионален опит на експерт: Ръководител част телеуправление-0,3,5 или10т.    10
ИП1 – Изпълнени проекти на експерт: Ръководител част телеуправление -0,3,5 или10т.    10
ОП2 - Професионален опит на експерт: Технически ръководител-0,1,2или5т.    5
ИП2 – Изпълнени проекти на експерт: Технически ръководител -0,1,2или5т.    5
Цена
70
II.2.6) Прогнозна стойност
3509074.80      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
18

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

В прогн.ст-т са вкл.10%непр.разх.КО = ПТ1х(Y)+ПТ2+ПТ3х(X);КО–компл.оц.;ПТ1–предл.цена за изп.на дейн.СМР;ПТ1=Ц1min/Ц1i;Ц1/3 min е най-нис.предл.цена;Ц1i/3–предст.ст-т за изп.(Y)-макс.бр.60т.(Х)-макс.бр.10т;ПТ3-ст-т за Проект.10т.;ПТ2-Проф.комп.на перс.;30т.;ПТ2=П1+ИП1+ОП2+ИП2;ОП1;Рък-л част телеупр.ИП1–Изп.пр-ти-до10т.ОП-Опит до10т.Техн.рък-лОП2-Проф.опит:до5т.ИП2–Изп.пр-ти до5т.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да бъде вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група: строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.1 от ПРВВЦПРС, а чуждестранните лица – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на критерия за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата съответствието с критерия годност се посочва в раздел А: Годност на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване съответствието с критерия се представя следния документ:
Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България, за изпълнение на строежи от втора група: строежи от транспортната инфраструктура, съгласно чл. 5, ал. 1, т. 2 от Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя (ПРВВЦПРС), първа категория строежи, съгласно чл. 5, ал. 6, т. 2.1 от ПРВВЦПРС. За чуждестранните лица, които попадат в обхвата на чл. 25а от Закона за Камарата на строителите (ЗКС) се представя документа по чл. 25а, ал. 2, т.1 от ЗКС.
Документът се представя от участника, определен за изпълнител в случая на чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл. 171 и чл. 171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ).
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на критерия за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.
Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата съответствието с критерия Икономическо и финансово състояние се посочва в раздел Б: Икономическо и финансово състояние на Част IV: Критерии за подбор от еЕЕДОП.
За доказване на икономическото и финансовото състояние на участниците се представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и застраховка „Професионална отговорност“за строителство, или еквивалент.
Документите се представят при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, от участника, определен за изпълнител.


Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ за проектиране и застраховка „Професионална отговорност“ за строителство, съгласно чл. 171 и чл. 171а от Закона за устройство на територията (ЗУТ), с минимална застрахователна сума съгласно Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.):
–проектиране за строежи първа категория – 300 000 лева;
–строителство за строежи първа категория – 600 000 лева.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1.Участникът трябва да е изпълнил дейности по строителство с предмет и обем идентични или сходни с предмета и обема на поръчката за последните пет години от датата на подаване на офертата.
За целите на настоящата поръчка строителство със сходен предмет е:
? Ремонт на въздушна блиния (ВЛ) от 110kV до 750kV и
? Разработка и внедряване на SCADA система (изграждане и/или надграждане и/или модернизация) на система SCADA и
? Подмяна на софтруера на RTU за функциите на енергиен обект (подстанция) и
? Боядисване на минимум едно съоръжение в електрифициран жп участък.
Изискването може да бъде доказано с изпълнението на един или няколко договора/проекта.
2.Участникът трябва да прилага системи за управление на качеството и системи за опазване на околната среда;
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по т. 1 се доказва от обединението участник, а по т. 2 от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.Когато участникът е посочил, че ще използва подизпълнители, подизпълнителите трябва да отговарят на критерия за подбор съобразно вида и дела от поръчката, който ще изпълняват, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата.Когато участникът предвижда участие на трети лица, те трябва да отговарят на съответните изисквания на критерия за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
При подаване на офертата, съответствието с критерия Технически и професионални способности се посочва в раздел В: Технически и професионални способности и раздел Г на Част IV от еЕЕДОП.
За доказване на техническите и професионални способности на участниците се представят следните документи, във връзка с поставените изисквания:
-Списък на строителството с предмет и обем, идентично или сходно с предмета и обема на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания, по образец;
-Сертификати, издадени от независими лица, които са акредитирани по серията европейски стандарт от ИА БСА или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда при условията на чл. 64, ал. 7 от ЗОП.
Документите се представят при поискване в хода на процедурата в случаите на чл. 67, ал. 5 от ЗОП и съгласно чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП, от участника, определен за изпълнител.


1.Участникът трябва да е изпълнил успешно минимум една дейност за строителство с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета и обема на поръчката.
2.Участникът да има внедрена система, за:
2.1.Управление на качеството, сертифицирана съгласно БДС EN ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката, а именно: Изграждане, реконструкция и ремонт на обекти от високото строителство, хидротехническото строителство, електросъобщителните мрежи, транспортната, енергийната, подземна и надземна инфраструктура и прилежащите им съоръжения или еквивалент.
2.2.Участникът трябва да има внедрена система за Опазване на околната среда, сертифицирана съглсно стандарт БДС EN ISO БДС EN ISO 14001:2015 или еквивалент, с обхват на сертификация, а именно: Изграждане, реконструкция и ремонт на обекти от високото строителство, хидротехническото строителство, електросъобщителните мрежи, транспортната, енергийната, подземна и надземна инфраструктура и прилежащите им съоръжения или еквивалент.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството и опазване на околната среда при условията на чл. 64, ал. 7 от ЗОП.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Авансово плащане-не се предвижда. Междинни плащания,въз осн. на изцяло завършени и одобрени от консултанта дйности дейности. Окончателно плащане - последното междинно плащане се приема за окончателно плащане по договора.Плащанията по договора ще се извършват при условията на Решение № 592/21.08.2018 г. на Министерски съвет (обн., ДВ, бр. № 71 от 28.08.2018 г., в сила от 03.09.2018 г.) и Указания по прилагането му (вкл. Указание изх. № УК-1/31.08.2018 г. на Министерство на финансите).
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

07/11/2019 (дд/мм/гггг)   16:45 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

08/11/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

ДП "Национална компания Железопътна инжраструктура" , гр. София, 1233, бул. Княгиня Мария Луиза № 110, партер, заседателна зала.

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представ. и представители на средствата за масово осведомяване при спазване на режима за достъп до сградата на ДП НКЖИ.Документът за упълномощаване,оригинал или заверено копие (върху копието на документа е записано "вярно с оригинала" и има подпис и печат) се предоставя на комисията.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

В процедурата може да участва участник, който отговаря на условията на чл.10, ал.1 от ЗОП. Възложителят няма условие за създаване на юридическо лице/ЮЛ/ по чл.10 ал.2 от ЗОП. Възложителят отстранява от процедурата участник,за когото са налице основанията по чл.54,ал.1,т.1-7 от ЗОП,чл.55,ал.1,т.1, т.4 и т.5 от ЗОП и чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл.3, т.8 и чл.4 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и наличие на обстоятелства по чл.69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество(ЗПКОНПИ). Когато участникът е обединение, което не е юридическо лице, задължително се представя копие от документ за създаване на обединението, със срок не по-кратък от срока за изпълнение на настоящата обществена поръчка.Документът трябва да съдържа и следната информация във връзка с настоящата обществена поръчка:1. правата и задълженията на участниците в обединението;2. разпределението на отговорността между членовете на обединението; 3.дейностите, които ще изпълнява всеки член на обединението. С този документ следва по безусловен начин да се удостовери определянето на партньора, който представлява обединението за целите на обществ. поръчка, както и обстоятелството, че лицата в обединението поемат солидарна отговорност, заедно и поотделно, за участието си и изпълнението на поръчката.Всеки член на обединението, което не е юридическо лице, подизпълнителите и третите лица, ако има такива, трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, и за тях да не са налице основания за отстраняване от процедурата. Участник, за когото са налице основания по чл.54, ал.1, т.1-7 от ЗОП и чл.55, ал.1, т.1,4 и 5 от ЗОП има право да представи доказателства по чл.56 от ЗОП.Съгласно чл.67, ал.1 от ЗОП при подаване на офертата участникът декларира липса на основанията за отстраняване от процедурата и съответствие с критериите за подбор чрез представяне на електронен единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП). Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, еЕЕДОП се подава от всеки от участниците в обединението. При необходимост от деклариране на обстоятелства, относими към обединението, еЕЕДОП се подава и за обединението.Отделен еЕЕДОП се представя за подизпълнителите и третите лица.Документите,чрез които се доказва информацията, посочена в еЕЕДОП, могат да бъдат изисквани допълнително при условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП.Документите се представят от всеки член на обединението,което не е юридическо лице, от подизпълнителите и от третите лица, ако има такива.При сключване на договора, участникът, определен за изпълнител, представя документи по чл. 112, ал. 1 от ЗОП. Органите в Република България, от които участниците могат да получат информация за: задълженията, свързани с данъци и осигуровки - Национална агенция за приходите, електронен адрес: www.nap.bg,опазване на околната среда - Министерство на околната среда и водите, електронен адрес: www.moew.government.bg; закрила на заетостта - Агенция по заетостта, електронен адрес: https://www.az.government.bg; условията на труд в страната - Изпълнителна агенция Главна инспекция по труда, електронен адрес:www.gli.government.bg.Гаранцията, обезпечаваща изпълнението на договора е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС.Гаранцията за обезпечаване изпълнението на договора, се представя в една от следните форми: а) банкова гаранция, в оригинал; или б) парична сума; в) застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя, в оригинал.Гаранцията се представя под формата на парична сума, банкова гаранция, застраховка. Условията и сроковете за задържане и освобождаване на гаранцията се уреждат в договора за възлагане на обществената поръчка.
Възложителят организира организиран оглед при условията посочени в документацията за участие.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП - в 10 -дневен срок от изтичане на срока по чл.100, ал. 3 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2
ДП Национална компания Железопътна инфрраструктура - старши юрисконсулт в отдел Правен.
бул. Княгиня Мария Луиза 110
София 1233 България
r_dimitrova@rail-infra.bg +359 02932-3079
http://www.rail-infra.bg +359 02931-0663

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва