Деловодна информация
00044
24-00-133 16/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
16/09/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0098 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

АПИ Областно пътно управление гр.Шумен 0006950890108
пл. Оборище № 2
Шумен BG333 9700 България
инж.Бояница Вълкова +359 54800815
opu.shumen@gmail.com +359 54800816

Интернет адрес/и

http://www.api.bg/index.php/bg/

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1321
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

ремонт и поддържане на републиканската пътна мрежа

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Ремонт на помещения на I-ви етаж от административната сграда на ОПУ-Шумен
45400000      
Строителство

Предмета на поръчката включва: Боядисване с латекс двукратно при ремонт на помещенията и коридорите на първия етаж; Боядисване с блажна боя по дървените повърхности врати и каси; Ремонт на санитарното помещение на първия етаж вкл. разваляне на стара компрометирана стенна и подова облицовка; Полагане на суха смес за изравняване на подовите настилки;Полагане на нова облицовка от фаянсови плочи по стени и на настилка от гранитогрес по подове, доставка и монтаж на подов сифон. Монтаж на окачени тавани с минераловатни пана; Доставка и монтаж на тоалетна чиния керамична с порцеланово ниско променливо казанче и доставка и монтаж на тоалетно клекало чугунено с PVC казанче; Доставка и монтаж на тоалетна мивка с конзолен ботуш и доставка и монтаж на смесителна батерия за нея. Пълна подмяна на компрометирана ВиК инсталацията; Доставка и монтаж на нови подови настилки от ламинат за пощения в които към момента нямат такъв;Подмяна на дървена компрометирана и не функционираща дограма с алуминиева.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
13333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG333

Област Шумен

Предмета на поръчката включва :-Бояджийски работи - Боядисване с латекс двукратно при ремонт на помещенията и коридорите на първия етаж в Административната сграда на ОПУ – Шумен. Боядисване с блажна боя по дървените повърхности врати и каси.
- Ремонт на санитарното помещение на първия етаж включващ разваляне на стара компрометирана стенна и подова облицовка. Полагане на суха смес за изравняване на подовите настилки. Полагане на нова облицовка от фаянсови плочи по стени и на настилка от гранитогрес по подове, доставка и монтаж на подов сифон. Монтаж на окачени тавани с минераловатни пана. Доставка и монтаж на тоалетна чиния керамична с порцеланово ниско променливо казанче и доставка и монтаж на тоалетно клекало чугунено с PVC казанче. Доставка и монтаж на тоалетна мивка с конзолен ботуш и доставка и монтаж на смесителна батерия за нея. Пълна подмяна на компрометирана ВиК инсталацията.
-Доставка и монтаж на нови подови настилки от ламинат за пощения в които към момента нямат настилка от ламинат /ст. дежурни и ст. шофьори/ и за помещения в които настилката е силно износена и компрометирана.
-Подмяна на дървена компрометирана и не функционираща дограма с алуминиева
Критериите по-долу
 
ДА срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
13333.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най-изгодната оферта“. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „оптимално съотношение качество/цена“ по чл. 70, ал, 2, т. 3 от ЗОП. В документацията е посочена методиката за комплексна оценка и начина за определяне на оценката по всеки показател.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите /ЗКС/, за изпълнението на строежи V категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 5, б. „а“ от ЗУТ, и да притежава удостоверение за тях, съгласно Закона за камарата на строителите (ЗКС) или съответен регистър на държава-членка на Европейския съюз, или еквивалентен документ на друга държава страна по Споразумението за Европейско икономическо пространство, с обхват на дейностите съответстващи на изпълнение на строежи за съответната категория строеж.Съгласно чл.67, ал.5, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Изискването се доказва с представянето на:Четливо заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено на името на Изпълнителя (Участника/ците в Обединението), съгласно изискванията на ЗКС
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата да има застраховка „Професионална отговорност“.

1.Изисква се участникът в процедурата да има застраховка „Професионална отговорност“. Изискването произтича от нормативен акт – чл.171, ал.1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството
При подаване на оферта, съответствието с изискването се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.Изискването се доказва с представянето на : Застрахователна полиця за сключена застраховка „Професионална отговорност", съгласно изискванията на чл. 171 от Закона за устройство на територията и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството. Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се от участник в процедурата:
1.Да е изпълнил през последните 5 (пет )години, считано от датата на подаване на офертата поне 1 (една) дейност, която да е еднаква или сходна с предмета на настоящата поръчка. Под „идентичен или сходен предмет” се разбира услуги, свързани с техническо обслужване и ремонт на моторни превозни средства;
2.Да разполага с необходимия персонал и/или ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката.
3..Изисква се от участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки), в обхват приложим към предмета на поръчката.


1.Участникът в процедурата да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата поне 1 (една) услуга, която да е еднаква или сходна с предмета на настоящата поръчка. Под „идентичен или сходен предмет” се разбира дейности, свързани със строителни и монтажни работи и/или ремонт на сгради или части от тях;
2.Участникът трябва да разполага с екип за изпълнение на услугата: лица, осигуряващи изпълнение на обществената поръчка, (или ръководство при изпълнение), с необходимата квалификация и професионален опит, включващ най-малко: 1. Технически ръководител - 1 бр. технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с най-малко 3 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1(един) изпълнен обект; 2.Изпълнителски състав - минимум 3 броя работници, наети на работа по трудово правоотношение при участника към датата на подаване на офертата с минимум 1 (една) година опит в областта на строително-монтажни дейности;
3.Изисква се от участник в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки), в обхват приложим към предмета на поръчката, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция „Българска служба за акредитация” или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.При подаване на оферта, съответствието с изискванията се декларира в ЕЕДОП, който се подава от всеки от участниците, членовете на обединения, подизпълнителите или третите лица. Съгласно чл. 67, ал. 5 ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата..Изискванията се доказват с представянето на: по т.1 -Списък от дейности с предмет и обем, идентични или сходни с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; ние на поръчката - техническо обслужване и ремонт на моторни превозни средства.; по т.2 -Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката и на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, съдържащ име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето, образование и професионален опит, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата. По т.3Четливо заверено копие на валидни сертификати или документи удостоверяващи процес на сертификация или ресертификация или еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки, както и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качество.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възлож. отстран. от уч-тие в процед. уч-ик за когото са налице осн. по чл.54, ал.1 и по чл. 55, ал.1, т.1, т.3, т. 4 и т. 5 от ЗОП както и:1. когато са налице осн. по чл.107 от ЗОП; 2.уч-ци, които са свързани лица по смисъла на пар.2, т.45 от ЗОП;3. уч-ик, за когото е са налице обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от ЗИФОДРЮПДРСЛДС,освен ако не е налице изключ.по чл. 4 от същия закон Когато за уч-ик са налиц. осн. по чл.54, ал.1 от ЗОП и посочен. обс-тва по чл.55, ал.1, т.1, т.3, т.4 и т.5 от ЗОП, има право да представи док-ва , че е предприел мерки , които гарантират неговата надеждност В случай, че предприетите от уч-ка мерки са достатъчни, за да се гарантира неговата надежност.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

21/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

22/10/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр.Шумен, пл. Оброрище № 2, залата на 5-тия етаж

Получените оферти ще се отворят на публично заседание от комисия назначена по реда на чл.103, ал.1 от ЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Офертата се представя на български език в запечатана, непрозрачна ОПАКОВКА /която включва изброените документи в чл.47, ал.3 от ППЗОП/ и се представят от участника, или от упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. Шумен 9700, пл. „Оборище" № 2. Върху опаковката се посочват: 1.наименование на участника, вкл. участниците в обединението, когато е приложимо; 2. адрес за кореспонденция, телефон и по възможност - факс и електроненен адрес; 3. наименование на поръчката.
2. Техническото предложение включва декларация, че при изготвяне на офертата са спазени задълженията, свързани с данъци и осигуровки, закрила на заетостта и условията на труд, които со в сила в страната.Необходимата информация за приложимите правила и изисквания, участниците могат да получат от Изпълнителна агенция ,,Главна инспекция по труда”, Национална агенция по приходите към Министерство на финансите, Национален осигурителен институт, Министерство на труда и социалната политика.
3.Възложителят сключва договор за възлагане на обществената поръчка с определения изпълнител, при условие, че при подписване на договора определеният изпълнител: 3.1. Изпълни задължението по чл. 67, ал. 6 от ЗОП;3.2.Представи определената гаранция за изпълнение на договора;3.3. Извърши съответна регистрация, представи документ или изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и постановено от възложителя в условията на обществената поръчка.3.4. Представи справки и документи по чл. 59, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗМИП и Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗМИП по образец. Възложителят заплаща цената по договора по банков път по банкова сметка посочена от изпълнителя.
4. За обезпечаване изпълнението на договора, избраният изпълнител предоставя гаранция за изпълнение в размер на 3 % (три процента) от общата Цена на договора без ДДС.Гаранцията следва да бъде със срок на валидност от 30 (тридесет) дни след датата на изтичане на гаранционите срокове, съгласно Наредба №2 от 31.07.2003 г. за въвеждане в експлоатация на строежите в Република България и минималните гаранционни срокове за изпълнени строителни и монтажни работи, съоръжения и строителни обекти Гаранцията за изпълнение се предоставя в една от следните форми: 4.1. парична сума в размер равен на 3 % от Общата цена на договора без ДДС, преведена по сметката на Възложителя: ОПУ – Шумен в Банка ОББ АД
BAN: BG27UBBS80023300125236,BIC: UBBSBGSF;4.2. Безусловна и неотменима банкова гаранция за изпълнение, издадена в полза на Възложителя (по образец на банката издател, одобрена от Възложителя) покриваща размер от 3 % от общата Цена на Договора без ДДС;
4.3. Застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава задълженията на Изпълнителя за изпълнението на Договора с покритие в размер на 3 % от Общата цена на Договора (по образец на застрахователя, одобрена от Възложителя). Застраховката, следва да покрива риска от неизпълнение на задълженията по Договора от страна на Изпълнителя.Участникът определен за изпълнител сам избира формата на гаранцията за изпълнение.
5.Възложителят не сключва договор, когато участникът, класиран на първо място:5.1.Откаже да сключи договор;5.2.Не изпълни условията по чл. 112, ал. 1 от ЗОП, или 5.3.Не докаже, че не са налице основания за отстраняване от процедурата.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалби относими към настоящата процедура са съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 16/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва