Деловодна информация
00334Централно митническо управление
32-261738 10/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00334-2019-0033 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Митници 000627597
ул. Г. С. Раковски № 47
София BG411 1202 България
Ирена Илиева +359 0298594019
irena.ilieva@customs.bg +359 0298594060

Интернет адрес/и

https://customs.bg/wps/portal/agency/home

https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/customer-profile-from-01012018


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/procedures-after-01012018/00334-2019-0033/00334-2019-0033
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Агенция Митници 000627597
ул. Г. С. Раковски № 47
София BG411 1202 България
Красимира Василева +359 0298594411
Krasimira.Vasileva@customs.bg +359 0298594066

Интернет адрес/и

https://customs.bg/wps/portal/agency/home

https://customs.bg/wps/portal/agency/home/buyer-profile/customer-profile-from-01012018/customer-profile-from-01012018

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

митническа дейност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Инженеринг за обект: „Изграждане на пътно платно и паркинг, като част от инфраструктурата на трасе „Изход“ в зона „Запад“ на ГКПП „Дунав мост”
45233000      
Строителство

Обхватът на обществената поръчка включва следните дейности:
Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект;
Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обекта- 1. Изграждане на пътно платно с подходящ габарит до хале за щателна митническа проверка на леки автомобили; 2. Изграждане на паркинг за временно спиране на товарни автомобили, непосредствено след линията за контрол на ПТРР; 3. Изграждане на необходимото захранване на халето за ЩМП с вода, ел. енергия и комуникации; 4. Изграждане на трасета за товарни и леки автомобили (буферна зона);
Дейност III - Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекта.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
2465000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233000      
71000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG323

Република България, област Русе, община Русе, гр. Русе, кв. Източна промишлена зона, ГКПП „Дунав мост“, ПИ с иден. № 63427.8.431.

Обхватът на обществената поръчка включва следните дейности:
Дейност I – Изготвяне на инвестиционен проект: Разработване на инвестиционен проект във фаза „работен проект“, включително необходимите работни детайли за нуждите на обекта, съгласно обема и обхвата, регламентирани в ЗУТ, Наредба № 4 от 21.05.2001 г. за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти, другото приложимо действащо законодателство, както и заложените в Техническата спецификация изисквания за разработване на инвестиционния проект, както и дейности, представляващи условие, следствие или допълнение към него, съобразно нормативната уредба, и текущото състояние на съответния обект, включително необходимите работни детайли, необходими за съгласуване на проектите с всички експлоатационни дружества и други органи и одобряване по реда на ЗУТ.
Дейност II - Изпълнение на СМР по реализиране на строителството на обекта- 1. Изграждане на пътно платно с подходящ габарит до хале за щателна митническа проверка на леки автомобили: - Изграждане на асфалтобетонова настилка за „тежко движение“ - около 850 кв. м; - Изграждане на тротоарна настилка - около 200 кв. м.; 2. Изграждане на паркинг за временно спиране на товарни автомобили, непосредствено след линията за контрол на ПТРР - Изграждане на асфалтобетонова настилка за „тежко движение“ - около 1 400 кв. м; - Изграждане на тротоарна настилка – около 250 кв. м; 3. Изграждане на необходимото захранване на халето за ЩМП с вода, ел. енергия и комуникации - Изграждане на необходимото захранване на халето за ЩМП с вода, ел. енергия и комуникации. Халето е със застроена площ около 200 м2; 4. Изграждане на трасета за товарни и леки автомобили (буферна зона) - Изграждане на асфалтобетонова настилка за „тежко движение“ – около 5 000 кв. м; - Рехабилитация на съществуващи асфалтобетонови настилки - около 6 000 кв. м; - Проектиране и изграждане на санитарен възел - около 50 кв. м; - Необходимо е да се ремонтира съществуващия тротоар, като с изграждане на нов участък тротоарна настилка се осъществи връзка между него и тротоара около халето за ЩМП за леки автомобили – около 400 кв. м.;
Дейност III - Упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на СМР на обекта.
Критериите по-долу
 
ДА Техническото предложение - Т, разпределени както следва:    60 точки
П1 – Разпределение на ресурсите и организация на проектантския екип    20 точки
П2 – Мерки за осигуряване на качество при изпълнение на строителството    20 точки
П3 - Социални характеристики, свързани с изпълнението на договора    20 точки
Цена
40 точки
II.2.6) Прогнозна стойност
2465000      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
100

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Финансирането за обществената поръчка се осигурява от бюджета на Агенция „Митници”.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя, за изпълнение на стоежи 2 (втора) група, I (първа) категория, съгласно Правилника за реда за вписване и водене на Централния професионален регистър на строителя. Ако участникът е чуждестранно физическо или юридическо лице, същото трябва да има право (съгласно законодателството на държавата, в която е установено и при условията на взаимно признаване) да изпълни предмета на поръчката.
ДОКАЗВАНЕ: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с изискването, като посочва в Част IV, раздел А, т. 1) или поле „Вписване в съответен професионален регистър“ от еЕЕДОП групата и категорията на строителните обекти, за които е вписан в Централния професионален регистър на строителя или аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен, номера на Удостоверението за вписване или на еквивалентен документ, съгласно законодателството на държавата, в която е установен и дата на валидност на контролния талон (в приложимите случаи).
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на валидно удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя или еквивалентен документ за вписване в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която е установен за чуждестранните участници, удостоверяващ правото на съответното лице да изпълни предмета на поръчката.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т. 1, като попълва част IV, раздел Б, т. 2a) или поле „Конкретен годишен оборот“ от еЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация:
- Справка за оборота от строително-монтажни работи, за последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си
или
- Копия на годишните финансови отчети за последните 3 (три) приключили финансови години или техни съставни части, когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която участникът е установен.
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т. 2, като попълва в част IV, раздел Б, т. 5) или поле „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“ от еЕЕДОП, като посочи застрахователната сума на съответната сключена застраховка „Професионална отговорност“, дейността, която е предмет на застраховане, както и номер и валидност на застраховката.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата, възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декларираната в ЕЕДОП информация - копие на документи, доказващи наличие на застраховка „Професионална отговорност в проектирането” и/или застраховка „Професионална отговорност в строителството”.
Забележка: Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.


1. Участникът трябва да е реализирал оборот от строително-монтажни работи, през последните 3 (три) приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си, в размер не по-малък от прогнозната стойност на обществената поръчка. За участник – чуждестранно лице оборотът се изчислява по официалния курс на БНБ за съответната валута в лева към датата на подаване на офертата.
2. Участникът трябва да притежава валидни застраховка „Професионална отговорност в проектирането” и застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно чл. 171, ал. 1 от ЗУТ, покриващи минималната застрахователна сума, съгласно чл. 5, ал. 1 и 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството за категорията строителство, съобразно строежа – предмет на обществената поръчка или съответен валиден еквивалентен документ, издаден от компетентен орган на държава – членка на Европейския съюз, или на друга държава – страна по споразумението за Европейското икономическо пространство. Минималната застрахователна сума за проектант за строежи първа категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 ЗУТ е 300 000 лв., а минималната застрахователна сума за строител за строежи първа категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 1 ЗУТ е 600 000 лв.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т. 1, чрез попълване на ЕЕДОП, Част IV, раздел В, т. 1а) или поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“ от еЕЕДОП като предостави и информация за: стойността; датата, на която е приключило изпълнението (№ и дата на документ за предаване и приемане на строежа или на разрешението за ползване (РП) или на удостоверението за въвеждане в експлоатация (УВЕ)); мястото на изпълнение; вида на изп. дейности (ново строителство и/или преустройство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт); обема (кв. м) на строителството; обекта на строителна интервенция (пътна и/или улична мрежа и/или др.) и получател (публичен или частен субект).
2. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.2, чрез попълване на ЕЕДОП, Част IV, раздел В, т. 1б) или поле „За поръчки за услуги: извършени услуги от конкретния вид“ от ЕЕДОП, като предостави и информация за: изп. дейности (вида на предоставените услуги – изготвяне на инвест. проекти или авторски надзор или др.; обектите, във връзка с които или по време на които са предоставени услугите – пътна или улична мрежа или друго; обема в кв. м. на посочените обекти, във връзка с които са предоставени услугите – в зависимост от поставеното изискване); стойностите; датите на документите за предаване и приемане на услугите (протоколи, издадени от получателите или документи, издадени от компетентни органи - РП или УВЕ или др.); получателите на услугите, идентични или сходни с предмета на поръчката (ОП).
3. При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване по т.3 чрез представяне на ЕЕДОП, като посочи специалистите, които ще изпълняват ОП и в зависимост от поставените изисквания към експертите, предостави и следната приложима информация:
• Специалист/експерт (трите имена,позиция/длъжност, която ще заема при изпълнение на ОП);
• Образование (продължителност на проведеното обучение – в зависимост от поставеното изискване към експерта; специалност, проф. квалификация, година на дипломиране, № на диплома, уч. заведение);
• Доп. квалификация (наименование на документа; направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател, годината за която документът е валиден; частите, за които документът е издаден);
• Проф. опит (месторабота, период, длъжност, основни функции, участие в обекти/проекти, идентични или сходни с предмета на ОП (пътна или улична мрежа или друго); вида на услугите (разработване на инвест. проект и фазите на инвест. проект, които е разработил – в приложимите случаи) или строителството (ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт), в изпълнението на които е участвал).
Информацията за лицата от екипа се попълва в Част IV, раздел В, т. 6) или поле „Образ. и проф. квалификация“ от еЕЕДОП.
При условията на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, когато това е необх. за законосъобр. провеждане на процедурата, възложителят може да изиска документи, чрез които се доказва декл. в ЕЕДОП информация, а именно: по т. 1 -Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката (ИСПП), изпълнено през посл. 5 г., считано от датата на подаване на офертите с приложени към него копия на удостоверения за добро изпълнение на посоченото строителство, които да съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с норм. изисквания; по т. 2 - Списък на услугите (проектиране и авторски надзор), които са ИСПП, изпълнени през посл. 3 г., считано от датата на подаване на офертите с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършените услуги; по т. 3 - Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват проф. компетентност на лицата.


1. През последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, участникът трябва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката. Под „дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката“ следва да се разбира ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътна и/или улична мрежа с обща площ на положената настилка минимум 7 200 кв. м.
Забележка 1: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя или за обекта има издадено разрешение за ползване или удостоверение за въвеждане в експлоатация!
Забележка 2: Мин. изискване за обем може да бъде доказано с изпълнението на едно или няколко възлагания.
2. През последните 3 (три) години, считано от датата на подаване на офертата участникът трябва да е изпълнил услуги с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, както следва (б. „а“ и „б“ се прилагат кумулативно):
а) изготвяне на инвестиционен проект за ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътна и/или улична мрежа с обща площ минимум 7 200 кв. м.;
б) упражняване на авторски надзор по време на изпълнение на ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътна и/или улична мрежа.
Забележка 1: Услугите се считат за изпълнени, когато има документ, удостоверяващ приетото изпълнение, издаден от получателя или от компетентен орган, или чрез посочване на публичен регистър, в който е публикувана информация за изпълнението!
Забележка 2: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания.
3. Участникът трябва да докаже, че за изпълнение на поръчката разполага с екипи от следните специалисти:
1.Екип за проектирането:
1.1). Ръководител на проектантския екип - Да притежава пълна проектантска правоспособност /ППП/, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съответната година или еквивалентна за чуждестранните участници и минимум 5 години професионален опит.
1.2). Проектант по част „Архитектурна” – да притежава ППП по съотв.част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч.
1.3). Проектант по част „Инженерна геология” – да притежава ППП по съотв.част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч.
1.4). Проектант по част „Конструктивна” – да притежава ППП по съотв.част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч.
1.5). Проектант по част „Пътна” – да притежава ППП по съотв.част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч.
1.6). Проектант по част „Електрическа” – да притежава ППП по съотв.част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч.
1.7). Проектант по част „ВиК” – да притежава ППП по съотв.част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч.
1.8). Проектант по част „Геодезическа” - да притежава ППП по съотв.част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч.
1.9). Проектант по част „Вертикална планировка” - да притежава ППП по съотв.част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч.
1.10). Проектант по част „Паркоустройство” - да притежава ППП по съотв.част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч.
1.11). Проектант по част „Пожарна безопасност” - да притежава ППП по съотв.част, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч.
1.12). Проектант по част „План за управление на строителните отпадъци” - да притежава ППП, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч.
1.13). Проектант по част „План за безопасност и здраве” - да притежава ППП, съгласно чл. 230 от ЗУТ за съотв. год. или екв. за чужд. уч.
Всяко едно лице от екипа трябва да е участвало в изпълнението на мин. 1 проектиране, което е идентично или сходно с предмета на настоящата обществена поръчка... продължава в раздел VI.3 Допълнителна информация
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


1.При подписване на договора избраният изпълнител представя документ за внесена гаранция за изпълнение под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица в размер на 5 % от максималната стойност на договора без ДДС.
2. Изпълнителят има право да получи авансово плащане в размер на 35 % от максималната стойност на договора, ако е представил гаранция за авансово предоставени средства под формата на парична сума, оригинал на неотменяема банкова гаранция или валидна застрахователна полица. Гаранция за авансово предоставените средства не се представя, ако в 3-дневен срок от получаване на възлагателно писмо за стартиране на дейността, изпратено от ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ писмено заяви пред ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ, че не желае да бъде извършвано авансово плащане.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

30/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата

31/03/2020 (дд/мм/гггг)
или

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

01/10/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

В сградата на Агенция "Митници" - Централно митническо управление - гр. София, ул. "Г. С. Раковски" № 47, ет. 10, зала.

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1. Възложителят отстранява от участие в процедурата, участник за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията за отстраняване по чл. 54, ал. 1, т. 1-7 и чл. 55, ал. 1, т. 1 и т. 5 от ЗОП, условията по чл.107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3,т. 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛТДС, както и за обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.
2. Основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, 2 и 7 и чл. 55, ал. 1, т. 5 от ЗОП се отнасят за лицата по чл. 54, ал. 2 и 3 от ЗОП.
3. При подаване на офертата участниците задължително предоставят ЕЕДОП в електронен вид, като той трябва да бъде цифрово подписан и приложен на подходящ оптичен носител към пакета документи за участие в процедурата. Форматът, в който се предоставя документът не следва да позволява редактиране на неговото съдържание.
4. С подаването на оферти се счита, че участниците се съгласяват с всички условия на възложителя, в т.ч. с определения от него срок на валидност на офертите и с проекта на договор.
5. Оферти, надвишаващи посоченaтa прогнознa стойност, която е и финансовият ресурс, който може да бъде осигурен за изпълнение на поръчката, ще бъдат отстранени от участие в обществената поръчка, като неотговарящи на това предварително обявено условие.
... продължава от раздел III.1.3) Технически и професионални възможности:
Под „проектиране, идентично или сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира изготвяне на технически или работен инвестиционен проект за извършване на ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътна и/или улична мрежа.
Едно лице може да съвместява максимум две длъжности от изискуемия експертен екип за проектиране. В тези случаи лицето трябва да покрива изискванията за всяка една от длъжностите, за които е предложено.
2.Екип за изпълнение на СМР:
2.1). Ръководител на обекта – строителен инженер, образователно-квалификационна степен „магистър“, специалност „Пътно строителство” или еквивалентна, минимум 5 години професионален опит и участие, като „Ръководител" или "Зам. ръководител на обект“ или „Групов технически ръководител“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
2.2). Технически ръководител – технически правоспособно лице, съгласно чл. 163а, ал. 2 от ЗУТ или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ за чуждестранните лица; да притежава професионален опит от минимум 3 години и участие, като „Технически ръководител“ в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката.
2.3). Експерт ,,Геодезия” – да притежава висше строително образование, специалност ,,Геодезия” или еквивалентна, професионален опит от минимум 3 (три) години и участие в изпълнението на строителство, иденчитно или сходно с предмета на поръчката.
2.4). Експерт по контрол на качеството – да притежава валидно удостоверение/сертификат за контрол на качеството или еквивалент и участие като „Експерт по контрол на качеството” в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката;
2.5). Длъжностно лице по безопасност и здраве – да притежава валидно удостоверение за Длъжностно лице по ЗБУТ, съгласно Закона за здравословни и безопасни условия на труд и Наредба № РД-07-2 от 16 декември 2009 г. за условията и реда за провеждането на периодично обучение и инструктаж на работниците и служителите по правилата за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд или еквивалентен документ и участие като „Длъжностно лице по безопасност и здраве” в изпълнението на строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката.
Под „строителство, идентично или сходно с предмета на поръчката“ следва да се разбира изпълнение на СМР, свързани с извършване на ново строителство и/или реконструкция и/или рехабилитация и/или основен ремонт на пътна и/или улична мрежа.
Участникът трябва да предложи различни лица за всяка една длъжност от Екипа за изпълнение на СМР.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл.197, ал.1, т. 4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва