Деловодна информация
00044Областно пътно управление - Смолян
 
да
да
10/09/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0085 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура - Областно пътно управление - Смолян 0006950890167
бул. България № 79
Смолян BG424 4700 България
инж. Костадин Шишков +359 30163064
opu_sm@mbox.contact.bg +359 30163070

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство, поддръжка и ремонт на РПМ

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Извършване на ремонтни дейности на МТБ на АПИ, стопанисвана от ОПУ - Смолян
45453000      
Строителство

Извършване на ремонтни дейности на МТБ на АПИ, стопанисвана от ОПУ - Смолян, разделена на две Обособени позиции:
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - Два подобекта с място на изпълнение База за преква-лификация на пътни кадри (БППК) - к.к. Пампорово:
- Възстановяване подпорни стени под и над бунгало № 1 при БППК - к.к. Пампорово (КСС № 1);
- Ремонт на стълбище към бунгала при БППК - к.к. Пампорово (КСС № 2).
ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 2 - с подобект:
- Строително-ремонтни дейности на стаи №№ 101 и 217, находящи се в Администра-тивна сграда на ОПУ - Смолян (КСС № 3).
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
33916.66      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

ОБОСОБЕНА ПОЗИЦИЯ № 1 - два подобекта с място на изпълнение База за преква-лификация на пътни кадри (БППК) - к.к. Пампорово 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45453000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

к.к. Пампорово, общ.Смолян, обл.Смолян, База за преквалификация на пътни кадри и Снегоринна база на Агенция "Пътна инфраструктура".

Описание по КСС № 1: Разваляне на компроментирани стени от бетонови блокчета, разбиване на същ. бетонова площадка, ръчен изкоп, кофраж стени, арматура, полагане на бетон в основи и над основи, хидроизолационни работи по подпорни стени, обратно засипване с уплътняване на пластове, възстановяване бетонова площадка прид бунгало № 1, превоз на материали и отпадъци, метални парапети край бунгала и стълбища с грундиране и боядисване.
Описание по КСС № 2: Разваляне на тротоарната настилка на участъка, изкоп в земни и в сбити почви, армирана мрежа Ф8 15х15 по дъно изкоп, бетонова н-ка по дъното за наклон, дост. и полагане дренажна тръба PVCФ 100, мазана двупластова водоизолация по стени, обратен насип с дренажен материал, армирана бет. н-ка и тротоарни плочи за настилка, изкърпване гипсова шпахловка по стени лоби-бар и боядисване с латекс двукратно по стени.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
31833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Поради отдалеченост от входа на базата, наличието на стълбища и площадки и липса на достъп за строителна механизация до строителната площадка на двете стени - за доставка на материали и извършване на механизирани СМР (сграда БППК, бунгала, стълбища, дървета, инсталации) процента на непредвидените разходи е завишен двойно.

II.2) Описание 1

Обособена позиция № 2: подобект: Строително-ремонтни дейности на стаи №№ 101 и 217, находящи се в Административна сграда на ОПУ - Смолян (КСС № 3) 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45430000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG424

гр.Смолян, бул."България" № 79, Административната сграда на ОПУ - Смолян.

Стъргане на боя и шпахловка от стари стени и тавани, грундиране по стари стени и тавани, двукратно боядисване с латекс стени и тавани, блажна боя по дограми, изграждане от алуминиева дограма на гишето, елиминиращо прекия достъп до служителите и паричните средства в стая 101.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
2083.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
30

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Стая № 101 и стая № 217, намиращи се в Административната сграда на ОПУ - Смолян, са предоставени за нуждите на НТУ - Смолян и се нуждаят от ремонтни дейности като боядисване с латекс и блажна боя и изграждане на гише, елиминиращо прекия достъп до служителите и паричните средства - за предотвратяване на грабеж и нападение на служителите, които продават електронни винетки.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът/ците в процедурата да притежава/т регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от V-та категория, а за участниците – чуждестранни лица - да притежават такава регистрация в търговски или професионален регистър в държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Изисква се участникът/ците в процедурата да е/са реализирал/и минимален оборот в размер не по-малък от:
- за Обособена позиция № 1 - 50 000 (словом: петдесет хиляди лева) без ДДС в сферата на строителството - най-вече за изпълнение/възстановяване на подпорни стени, изграждане на дренажи под тротоарни настилки, както и изпълнение на метални конструкциии и предпазни парапети с довършителни работи по тях;
- за Обособена позиция № 2 - 4 000 (словом: четири хиляди лева) без ДДС в сферата на строителството - най-вече изпълнение на бояджийски работи - латекс по стени и тавани, блажно боядисване на дограми, доставка и монтаж на алуминиеви витрини (дограми).
Изискуемият оборот следва да е реализиран през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Изискването се доказва с представянето на: 1. удостоверения от банки; 2. доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“; 3. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; 4. справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст). Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


Изисква се участникът/ците в процедурата да е/са реализирал/и минимален оборот в размер не по-малък от:
- за Обособена позиция № 1 - 50 000 (словом: петдесет хиляди лева) без ДДС в сферата на строителството - най-вече за изпълнение/възстановяване на подпорни стени, изграждане на дренажи под тротоарни настилки, както и изпълнение на метални конструкциии и предпазни парапети с довършителни работи по тях;
- за Обособена позиция № 2 - 4 000 (словом: четири хиляди лева) без ДДС в сферата на строителството - най-вече изпълнение на бояджийски работи - латекс по стени и тавани, блажно боядисване на дограми, доставка и монтаж на алуминиеви витрини (дограми).
Изискуемият оборот следва да е реализиран през последните три приключили финансови години в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Изискването се доказва с представянето на: 1. удостоверения от банки; 2. доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“; 3. годишните финансови отчети или техни съставни части, когато публикуването им се изисква; 4. справка за оборота в сферата, попадаща в обхвата на поръчката (в свободен текст). Когато по основателна причина участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участникът/ците в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е/са изпълнил/и строителство, идентично или сходно с предмета и обема на всяка Обособена позиция на поръчката. За строителство, сходно с предмета и обема на поръчката за съответната Обособена позиция, се приема описанието на видовете СМР за изпълнение, дадени в т. 4 ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА и съобразно приложените Количествено-стойностни сметки за всяка Обособена позиция и по подобекти (Приложения 3.1. - 3.3. към настоящата документация). Изискването по т. 1 се доказва с представянето на: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на съответната Обособена позиция на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Изисква се участникът/ците в процедурата да разполага/т с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на видовете СМР за съответната Обособена позиция: бетонобъркачка, вибратор за бетон, трамбовка, къртач, бормашина-перфоратор, ръчни колички и инструменти за боядисване и монтаж на алуминиеви дограми. Изискването по т. 2 се доказва с представянето на: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на всяка Обособена позиция на поръчката.
3. Изисква се участникът/ците в процедурата да разполага/т с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на всяка Обособена позиция на поръчката, включващ/и най-малко: а/ ръководител на екипа и строежа - 1 бр. технически правоспособно лице - минимум строителен техник - „Строителство и архитектура“ и/или строителен инженер, отговарящ на условията на чл.163а от ЗУТ, с професионален опит минимум 5 (пет) години общ трудов стаж като строителен инженер или строителен техник, от които минимум 3 (три) години опит като ръководител на строеж; б/ технически ръководител - 1 бр. технически правоспособно лице, с мин. 5 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект; в/ лице, отговарящо за контрола по качеството - с професионален опит мин. 2 години и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект; г/ лице, отговарящо за осигуряване на ЗБУТ - с професионален опит мин. 2 години и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект. Изискването по т. 3 се доказва с представянето на Списък на членовете на ръководния състав за съответната Обособена позиция, които ще отговарят за изпълнението й, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. Списъкът съдържа име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго), с приложени документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионален опит (в години) на всяко от техническите лица - копия от дипломи за завършено образование, за придобита квалификация, трудови книжки и др. (за доказване на трудовия стаж по съответната специалност).
4. Изисква се участникът/ците в процедурата да има/т сключена застраховка по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ - „Професионална отговорност“ за строител. Изискването по т. 4 се доказва с представянето на: Застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност“ за строител по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ - заверено копие от участника.


1. Изисква се участникът/ците в процедурата през последните 5 (пет) години от датата на подаване на офертата, да е/са изпълнил/и строителство, идентично или сходно с предмета и обема на всяка Обособена позиция на поръчката. За строителство, сходно с предмета и обема на поръчката за съответната Обособена позиция, се приема описанието на видовете СМР за изпълнение, дадени в т. 4 ОБЕКТ НА ОБЩЕСТВЕНАТА ПОРЪЧКА и съобразно приложените Количествено-стойностни сметки за всяка Обособена позиция и по подобекти (Приложения 3.1. - 3.3. към настоящата документация). Изискването по т. 1 се доказва с представянето на: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на съответната Обособена позиция на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Изисква се участникът/ците в процедурата да разполага/т с инструменти, съоръжения и техническо оборудване, необходими за изпълнение на видовете СМР за съответната Обособена позиция: бетонобъркачка, вибратор за бетон, трамбовка, къртач, бормашина-перфоратор, ръчни колички и инструменти за боядисване и монтаж на алуминиеви дограми. Изискването по т. 2 се доказва с представянето на: Декларация за инструментите, съоръженията и техническото оборудване, които ще бъдат използвани за изпълнение на всяка Обособена позиция на поръчката.
3. Изисква се участникът/ците в процедурата да разполага/т с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на всяка Обособена позиция на поръчката, включващ/и най-малко: а/ ръководител на екипа и строежа - 1 бр. технически правоспособно лице - минимум строителен техник - „Строителство и архитектура“ и/или строителен инженер, отговарящ на условията на чл.163а от ЗУТ, с професионален опит минимум 5 (пет) години общ трудов стаж като строителен инженер или строителен техник, от които минимум 3 (три) години опит като ръководител на строеж; б/ технически ръководител - 1 бр. технически правоспособно лице, с мин. 5 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект; в/ лице, отговарящо за контрола по качеството - с професионален опит мин. 2 години и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект; г/ лице, отговарящо за осигуряване на ЗБУТ - с професионален опит мин. 2 години и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект. Изискването по т. 3 се доказва с представянето на Списък на членовете на ръководния състав за съответната Обособена позиция, които ще отговарят за изпълнението й, в който е посочена професионалната компетентност на лицата. Списъкът съдържа име, презиме и фамилия, длъжността, която ще изпълнява лицето при изпълнение на обществената поръчка и информация за вида на правоотношението на лицата с участника (трудово, гражданско, друго), с приложени документи, удостоверяващи образованието, професионалната квалификация и професионален опит (в години) на всяко от техническите лица - копия от дипломи за завършено образование, за придобита квалификация, трудови книжки и др. (за доказване на трудовия стаж по съответната специалност).
4. Изисква се участникът/ците в процедурата да има/т сключена застраховка по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ - „Професионална отговорност“ за строител. Изискването по т. 4 се доказва с представянето на: Застрахователна полица за сключена застраховка „Професионална отговорност“ за строител по чл. 171, ал. 1 от ЗУТ - заверено копие от участника.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник, за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици, както и ако след покана от страна на Възложителя и в определения в нея срок участникът откаже да удължи срока на валидност на офертата си или ако представи оферта с по-кратък срок на валидност. Срокът на валидност на офертите трябва да бъде не по-малко от 6 (шест) месеца, считано от крайния срок за получаване на офертите.
За сключване на договор за обществената поръчка по съответната Обособена позиция, избраният Изпълнител представя Гаранция за обезпечаване на изпълнението на договора в размер на 5% (пет процента) от цената за изпълнение на СМР по договора в лева без ДДС.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

17/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

18/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:30 (чч:мм)

Офертите се представят в сградата на Областно пътно управление – Смолян, гр. Смолян 4700, бул. „България” № 79, ст. 207

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

При подаване на оферта за съответната Обособена позиция участникът декларира съответствие с критериите за подбор чрез представяне на Единен европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП). Информацията за съответствие с критериите за подбор се предоставя чрез попълване в еЕЕДОП единствено на част IV „Критерии за подбор“, раздел „Общо указание за всички критерии“. Преди сключването на договор за обществена поръчка възложителят изисква от участника, определен за изпълнител, да предостави актуални документи, удостоверяващи липсата на основанията за отстраняване от процедурата, както и съответствието с поставените критерии за подбор. Документите се представят и за подизпълнителите и третите лица, ако има такива. За сключване на договора за обществената поръчка по съответната Обособена позиция, избраният Изпълнител представя Гаранция за обезпечаване на изпълнението на договора в размер на 5% (пет процента) от сумата, включваща цената за изпълнение на СМР по договора в лева без ДДС. Валидността на Гаранцията за обезпечаване на изпълнението на договора следва да бъде: 60 (шестдесет) месеца, считано от датата на подписване на Протокол за приемане на извършените ремонтни дейности по Заповед на Директора на ОПУ - Смолян, подписан без забележки. Гаранцията за обезпечаване на изпълнението на договора след съставяне на Протокол за приемане на извършените ремонтни дейности на основание на Заповед на Директора на ОПУ, подписан без забележки ще се трансформира в Гаранция за гаранционна поддръжка, която се освобождава в 30-дневен срок след изтичане на последния гаранционен срок. Гаранцията за обезпечаване на изпълнението на договора се представя в една от следните форми: Парична сума в размер, равен на 5% (пет процента) от сумата, включваща цената за изпълнение на СМР по договора в лв. без ДДС, преведена по сметката на Възложителя - АПИ-ОПУ-Смолян: IBAN BPBI 79243383471201, BIC код BPBIBGSF при Юробанк България АД. Безусловна и неотменима банкова гаранция, издадена в полза на Възложителя (по образец на банката издател), покриваща размер от 5% (пет процента) от сумата, включваща цената за изпълнение на СМР по договора в лв. без ДДС; Застраховка в полза на Възложителя, която обезпечава задълженията на Изпълнителя за изпълнението на договора, с покритие в размер на 5% (пет процента) от сумата, включваща цената за изпълнение на СМР по договора в лева без ДДС, (по образец на застрахователя). Застраховката, следва да покрива риска от неизпълнение на задълженията по Договора от страна на Изпълнителя. При изготвяне на офертата (за съответната Обособена позиция) всеки участник трябва да се придържа точно към обявените от Възложителя условия. Отговорността за правилното разбиране на условията от обявлението и указанията за участие се носи единствено от участниците. Офертата се изготвя на български език и на хартиен носител. До изтичането на срока за подаване на офертите всеки участник може да промени, да допълни или да оттегли офертата си. Всеки участник в процедурата има право да представи само по една оферта за Обособена позиция. Офертата (за съответната Обособена позиция) се представя на български език в запечатана, непрозрачна ОПАКОВКА от участника или от упълномощен от него представител - лично или чрез пощенска или друга куриерска услуга с препоръчана пратка с обратна разписка, на адрес: гр. Смолян пк 4700, бул. „България“ № 79. Върху опаковката участникът посочва: наименованието на участника, включително участниците в обединението, когато е приложимо; адрес за кореспонденция, телефон и електронен адрес и по възможност факс; - наименованието на поръчката и Обособената позиция, за която се подават документите. Настоящата обществените поръчка се възлага въз основа на икономически най-изгодната оферта. Икономически най-изгодната оферта се определя въз основа на следния критерий за възлагане: най-ниска цена (за съответната Обособена позиция), съгласно чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подаде в 10-дневен срок от:
- публикуване на обявлението в РОП - срещу решението за откриване на процедурата;
- публикуване в Профила на купувача на решението за избор на изпълнител или за прекратяване на процедурата.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 10/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва