Деловодна информация
00671
ОП-4(2) 05/09/2019 (дд/мм/гггг)
не
00671-2019-0004 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Криводол 000193282
ул. Освобождение 13
Криводол BG313 3060 България
инж. Иван Иванов +359 879396961
krivodol@dir.bg +359 1172506

Интернет адрес/и

http://krivodol.com/bg/home/

https://sop.bg/krivodol-799/


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://sop.bg/krivodol-799/
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Реконструкция и благоустрояване на централен градски площад - гр. Криводол
45211360      
Строителство

В предмета на настоящата поръчка се включва извършване на реконструкция и обновяване на парковите пространства, площад, алеи, детска площадка с общ обхват от 8 076 кв. м. Предвижда се изграждане на функционални зони за реализиране на общоградски мероприятия от различен характер, съобразени със спецификата и потребостта на съответната възрастова група и осигяраве на безопасен достъп на хора с увреждания.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
675810.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45211360      
II.2.3) Място на изпълнение
BG313

гр. Криводол

В предмета на настоящата поръчка се включва извършване на реконструкция и обновяване на парковите пространства, площад, алеи, детска площадка с общ обхват от 8 076 кв. м. Предвижда се изграждане на функционални зони за реализиране на общоградски мероприятия от различен характер, съобразени със спецификата и потребостта на съответната възрастова група и осигяраве на безопасен достъп на хора с увреждания.
Критериите по-долу
 
ДА Техническо предложение за изпълнение на поръчката (Тп)    50
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
675810.03      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
365

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Административен договор № BG06RDNP001-7.006-0118 „Реконструкция и благоустрояване на централен градски площад - гр. Криводол“ между община Криводол и ДФ „Земеделие" по ПРСР 2014-2020 г.

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за изпълнение на строежи със следния обхват: строителни дейности по обекти четвърта група четвърта категория, съгласно Наредба № 1 от 30.07.2003 г. за номенклатурата на видовете строежи и чл.137 от ЗУТ.
Съгласно чл. 60 от ЗОП, чуждестранните участници могат да докажат регистрацията си в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата-членка, в която са установени.
Важно: Обстоятелството се удостоверява с посочване в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел А. Годност на данните за вписването в ЦПРС, посочваща уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа, а за чуждестранни лица съответен еквивалентен документ или декларация или удостоверение от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците в обществената поръчка следва да са застраховани за риска, „Професионална отговорност на проектанта и строителя“ съгласно чл. 171 от ЗУТ, с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката, произтичащо от нормативен акт, покриваща минималната застрахователна сума за строител за строежи с обхват минимум четвърта категория, съгласно НАРЕДБА за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или съответен валиден аналогичен документ. Изискването за застраховка „Професионална отговорност“ на лицата по чл.171, ал.1 от ЗУТ не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска опълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 1 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни (застрахователна сума, уеб адрес, орган или служба, издаващи документа, точно позоваване на документа) в ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, Б. Икономическо и финансово състояние, т. 5, за наличие на Валидна застраховка за „Професионална отговорност“ по чл.171 ал.1 от ЗУТ, при лимит на отговорността, съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството или еквивалентен документ /за чуждестранните лица/.
2. Участникът трябва да има:
• Коефициент на обща ликвидност (Текущи Активи/Текущи задължения)?1,5 /да е равен или по-голям от едно цяло и пет десети/ за последната приключила финансова година.
• Коефициент за бърза ликвидност (Вземания +Краткосрочни инвестиции + Парични средства/Краткосрочни задължения) ?1 /да е равен или по-голям от единица/, за последната приключила финансова година.
Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците попълват данни в поле „Финансови съотношения“ на раздел Б: Икономическо и финансово състояние в Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП, като при изчисленията на коефициентите спазва Методиката по Приложение № 2, към чл.31, ал.2 от ППЗОП.


1. Професионалната дейност от застрахователните полици трябва да отговаря на предмета на поръчката (обектите, предмет на поръчката са четвърта група четвърта категория строежи).
2.1. Коефициент на обща ликвидност?1,5 /да е равен или по-голям от едно цяло и пет десети/;
2.2. Коефициент за бърза ликвидност ?1 /да е равен или по-голям от единица/.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил най-малко 1 (едно) строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Забележка: За „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира изграждане и/ или реконструкция и/или основен ремонт на минимум един площад и/или пешеходни пространства и/или парк и/или друг обект на благоустройствена инфраструктура.
Важно: За удостоверяване на поставеното изискване участниците представят Списък на строителството за последните пет години, считано от датата на подаване на оферта, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, (попълва се съответната част от ЕЕДОП, Част IV: Критерии за подбор, раздел, В. Технически и професионални способности, поле „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретния вид“.
2. Участникът следва да разполага минимум със следния технически персонал за изпълнение на поръчката:
а) Технически ръководител: квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с професионален опит по специалността мин. 2 год.
б) Специалист „Контрол на качеството“: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 1 год.
в) Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ - завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен, със специфичен професионален опит длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 1 год.
Удостоверяване: При подаване на офертата участникът декларира съответствие с поставеното изискване чрез представяне на ЕЕДОП в Част IV: Критерии за подбор, буква В: технически и професионални способности, поле „Технически лица или органи, които ще извършат строителството“ от ЕЕДОП (посочва се професионалната компетентност на лицата в това число: трите имена и позиция; Образование (степен, специалност, година на дипломиране, № на диплома, учебно заведение); Професионална квалификация (направление, година на придобиване, № на издадения документ, издател); Професионален опит/опит (месторабота, период, длъжност, основни функции).


1. Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата следва да е изпълнил най-малко 1 (едно) строителство, с предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката.
Забележка: За „предмет и обем, идентичен или сходен с предмета на поръчката“, следва да се разбира изграждане и/ или реконструкция и/или основен ремонт на минимум един площад и/или пешеходни пространства и/или парк и/или друг обект на благоустройствена инфраструктура.
2. Участникът следва да разполага минимум със следния технически персонал за изпълнение на поръчката:
а) Технически ръководител: квалификация "строителен инженер", "инженер" или "архитект", или със средно образование с четиригодишен курс на обучение и придобита професионална квалификация в областите "Архитектура и строителство" или "Техника" или еквивалентно по реда на чл. 163а, ал. 3 от ЗУТ, с професионален опит по специалността мин. 2 год.
б) Специалист „Контрол на качеството“: лице, притежаващо Удостоверение/Сертификат за преминато обучение за контрол върху качеството на изпълнение в строителството и за контрол на съответствието на строителните продукти със съществените изисквания за безопасност или еквивалентно, с доказан опит като специалист контрол на качеството мин. 1 год.
в) Специалист „Здравословни и безопасни условия на труд“ - завършен курс на обучение, за длъжностно лице по здраве и безопасност или еквивалентен, със специфичен професионален опит длъжностно лице по здраве и безопасност – минимум 1 год.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

25/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

26/09/2019 (дд/мм/гггг)   11:00 (чч:мм)

сградата на Община Криводол, град Криводол

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 3 (три) % от стойността на договора без ДДС. В срок от 30 дни след надлежно въвеждане на строителния обект в експлоатация, Възложителят частично освобождава Гаранцията за изпълнение за сума, равна на 90 % (деветдесет процента) от стойността на Гаранцията, без да дължи лихви за периода, през който му е била предоставена Гаранцията за изпълнение. Възложителя предвижда 10% (десет процента) от Гаранцията за изпълнение да бъде задържана за обезпечаване на гаранционното поддържане на изпълнените дейности. Гаранцията за гаранционното поддържане се освобождава в срок до 30 дни след изтичане на последния от гаранционните срокове. Гаранцията за изпълнение не се освобождава от възложителя, ако в процеса на изпълнение на договора е възникнал спор между страните относно неизпълнение на задълженията на изпълнителя и въпросът е отнесен за решаване пред съд. При решаване на спора в полза на възложителя той може да пристъпи към усвояване на гаранцията за изпълнение.
Гаранция за извършените авансови плащания е в размер на 100 % от стойността на аванса. Тя се представя от изпълнителя при искането за авансово плащане. Гаранцията за авансово плащане се освобождава след приспадане на целия аванс.
Гаранциите по договора могат да се представят под формата на:
• банкова гаранция (изготвя се по образец на банката, която я издава, при условие че в гаранцията са вписани условията на Възложителя);
• парична сума, преведена по банкова сметка на Община Криводол. В нареждането за плащане задължително следва да бъде посочено името на процедурата.
• застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя.
Участникът определен за изпълнител, избира сам формата на гаранцията за изпълнение или за авансово предоставените средства.
Участник в процедура за възлагане на обществената поръчка може да бъде всяко българско или чуждестранно физическо или юридическо лице или техни обединения, както и всяко друго образувание, което има право да изпълнява строителство съгласно законодателството на държавата, в която то е установено.
Възложителят отстранява от участие в процедурата за възлагане на обществена поръчка участник, за когото са налице или са възникнали преди или по време на процедурата основанията по чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 2, т. 3, т. 4, т. 5, т. 6 и т. 7 и определените от възложителя обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП. Информация относно липсата или наличието на тези обстоятелства се попълва в ЕЕДОП както следва:
- По чл. 54, ал. 1, т. 1 и т. 2 от ЗОП - част III „Основания за изключване“, Раздел А „Основания, свързани с наказателни присъди“;
- По чл. 54, ал. 1, т. 3 и т. 6 от ЗОП се попълва в част III „Основания за изключване“, Раздел Б „Основания, свързани с плащането на данъци или социалноосигурителни вноски“.
- По чл. 54, ал. 1, т. 1, т. 4, т. 5 и т. 7 от ЗОП се попълва в част III „Основания за изключване“, Раздел В „Основания, свързани с несъстоятелност, конфликт на интереси или професионално нарушение“.
Информацията относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 55, ал. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП се попълва в ЕЕДОП в Част III Основания за изключване, Раздел В „Основания, свързани с несъстоятелност, конфликти на интереси или професионално нарушение“ от ЕЕДОП.
Освен на основанията по чл. 54 и чл. 55 от ЗОП Възложителят отстранява от процедурата: (1). участник, за който са налице забранителните основания в чл. 3, точка 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛДС и не са приложими изключенията, предвидени в ЗОП; (2). участник, който е, или е представляван от лице, в нарушение на чл. 69, ал. 1 от ЗПКОНПИ. Информацията относно липсата или наличието на обстоятелства по чл. 3, точка 8 от ЗИФОДРЮПДРКЛДС и чл. 69, ал.1 от ЗПКОНПИ се попълва в Част III Основания за изключване, Раздел Г: Други основания за изключване в ЕЕДОП.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичането на срока по чл. 179, ал. 1 от ЗОП срещу решението за откриване на процедурата и/или решението за одобряване на обявлението за изменение или допълнителна информация.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 05/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва