Деловодна информация
00044Областно пътно упрвавление Монтана
24-00-735 03/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
03/09/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0078 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура- Областно пътно управление Монтана 0006950890221
бул. ' ' Христо Ботев' ' 65
Монтана BG312 3400 България
инж. Анета Първанова +359 096300908
opumontana@abv.bg +359 096307433

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство и ремонт на републиканска пътна мрежа

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на ремонтни дейности на МТБ на обект: Административна сграда на ОПУ Монтана”
45400000      
Строителство

Обществената поръчка включва изпълнението на следните основни строително- ремонтни дейности:
-подмяна на съществуващата дървена дограма (врати и прозорци) с PVC дограма -врати прозорци;
-изкърпване мазилка около новомонтирана дограма-отвън и вътре, вкл.монтаж на ръбохранител;
-стъргане стара боя по стени и тавани;
-изкърпване, грундиране, шпакловане, боядисване с латекс на стени и тавани
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
10833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45400000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG312

Област Монтана, Община Монтана

Обществената поръчка включва изпълнението на следните основни строително – ремонтни работи:
-подмяна на съществуващата дървена дограма (врати и прозорци) с PVC дограма -врати прозорци;
-изкърпване мазилка около новомонтирана дограма-отвън и вътре, вкл.монтаж на ръбохранител;
-стъргане стара боя по стени и тавани;
-изкърпване, грундиране, шпакловане, боядисване с латекс на стени и тавани
Критериите по-долу
 
ДА Срок за изпълнение    40
Цена
60
II.2.6) Прогнозна стойност
10833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
1

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най - изгодната оферта“. Икономически най - изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „оптимално съотношение качество/цена.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Изисква се участникът в процедурата да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл.3, ал.2 от Закона за Камарата на строителите /ЗКС/, за изпълнението на строежи V категория по смисъла на чл. 137, ал. 1, т. 5, б. „а“ от ЗУТ.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
Четливо заверено копие от валидно Удостоверение за вписване в Централния професионален регистър на строителя, издадено на името на Изпълнителя (Участника/ците в Обединението), съгласно изискванията на ЗКС. При участие на обединения, които не са юридически лица, условието за регистрация трябва да е изпълнено за всяко от лицата – партньори в тях. За чуждестранни лица - аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството в държавата, в която са установени.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1.За последните три приключили финансови години да са реализирали минимален общ оборот, включително минимален оборот в сферата, попадаща в обхвата на поръчката, изчислен на база годишните обороти в размер не по-малък от 50 000 (петдесет хиляди) лева без ДДС. Информацията може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
2.Да имат застраховка „Професионална отговорност“. Изискването произтича от нормативен акт – чл.171, ал.1 от ЗУТ и Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството.


III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката. УТОЧНЕНИЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИЗИСКВАНИЯТА ПО Т. 3.3, подт.1: При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид, че: *Забележка 1: За „дейности, сходни с предмета на поръчката“ се приема дейности, свързани със строителни и монтажни работи на сгради или части от тях.
*Забележка 2: Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя, за което обстоятелство участникът следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съответния документ! *Забележка 3: Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания! При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Изисква се участникът в процедурата да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ строителство и/или ремонт на жилищни и смесени сгради с високо застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване.УТОЧНЕНИЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИЗИСКВАНЕТО ПО т. 3.3.2: При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид, че:*Забележка: При доказване на минималното изискване е в сила разпоредбата на чл. 64, ал. 3, ал. 5, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП! При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: Валидни сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието със съответния стандарт. Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки. 3. Изисква се участник в процедурата да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват,включващстроителство и/или ремонт на жилищни и смесени сгради с високо застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване.УТОЧНЕНИЕ ПО ОТНОШЕНИЕ НА ИЗИСКВАНЕТО ПО Т. 3.3.3: При попълване на ЕЕДОП, участникът в процедурата трябва да има предвид, че:*Забележка: При доказване на минималното изискване е в сила разпоредбата на чл. 64, ал. 3, ал. 5, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП!


1. Изисква се участникът в процедурата през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката.
2.Да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ строителство и/или ремонт на жилищни и смесени сгради с високо застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване.
3. Да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ строителство и/или ремонт на жилищни и смесени сгради с високо застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване.
4. Да разполага с персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
А) ръководител на екипа - 1 бр., с висше образование или най-малко със средно-специално образование в строителството, да притежава професионална квалификация инженер или еквивалентно;
Б) технически ръководител - 1 бр. технически правоспособно лице, отговарящо минимум на условията по чл. 163а от ЗУТ, с най-малко 3 годишен професионален опит в строителството и да е бил на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект;
В) лице, отговарящо за контрола по качеството, с професионален опит най-малко 2 години и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект;
Г) лице, отговарящо за осигуряване на ЗБУТ с професионален опит най-малко 2 години, с професионална квалификация, свързана със строителството, със завършен курс за КБЗ или еквивалент, да е участвал на подобна позиция на поне 1 изпълнен обект и да е бил на подобна позиция на поне един изпълнен обект.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възложителят отстранява от участие участник:
•за когото са налице основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, чл. 55, ал. 1, т. 1, т. 3, т. 4 и т. 5 от ЗОП, условията по чл. 107 от ЗОП, обстоятелствата по чл. 3, т. 8 от Закона за икономическите и финансовите отношения с дружествата, регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, контролираните от тях лица и техните действителни собственици (ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС);•за когото са налице обстоятелствата по чл. 69 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобито имущество (ЗПКОНПИ);•който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си след отправяне на покана от страна на Възложителя;•чието Техническо предложение за изпълнение на поръчката не отговаря на изискванията на Възложителя, включително и в случаите, предвидени в методиката за оценка на офертите - Критерий за възлагане на поръчката по чл. 70 от ЗОП.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

04/10/2019 (дд/мм/гггг)   16:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

07/10/2019 (дд/мм/гггг)   13:00 (чч:мм)

гр. Монтана,бул. "Христо Ботев"№65, административна сграда, ет.1 стая 2

получените оферти се отварят на публично заседание от комисия, на чначена по реда на чл.103, ал. 1 от ППЗОП, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители/ представя се писмено пълномощно/, както и средставата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Опаковката съдържа :
-опис на представените документи;
-документите по чл.39, ал.2, т. 2 от ППЗОП;
-отделен, запечатан непрозрачен плик с надпис "предлагани ценови параметри", по чл. 39, ал.3, т.2 от ППЗОП, съдържащ:
1) Ценово предложение
2) количествено-стоиностна сметка (КСС) с предлагани еденични цени

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалба по процедурата са съгласно чл.197, ал.1, т.1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 03/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва