Деловодна информация
02351
513р-70962 02/09/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
02/09/2019 (дд/мм/гггг)
02351-2019-0002 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Столична дирекция на вътрешните работи - Министерство на вътрешните работи 129009938
ул. Антим I № 5
София BG411 1303 България
Евлоги Денков +359 29820531
sdvr@mvr.bg +359 29820740

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/sdvr

https://www.mvr.bg/sdvr/дирекцията/профил-на-купувача/обществени-поръчки


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://www.mvr.bg/sdvr/дирекцията/профил-на-купувача/обществени-поръчки
Горепосоченото/ите място/места за контакт
до следния адрес: (моля, посочете друг адрес)
НЕ  
Столична дирекция на вътрешните работи - Министерство на вътрешните работи 129009938
ул. Антим I № 5
София BG411 1303 България
Евлоги Денков +359 29820531
sdvr@mvr.bg +359 29820740

Интернет адрес/и

http://www.mvr.bg/sdvr

https://www.mvr.bg/sdvr/дирекцията/профил-на-купувача/обществени-поръчки

НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Обществен ред и безопасност

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

Изграждане на обединен дежурен център в сградата на СДВР-МВР, находяща се в гр. София, ул. „Антим І” № 5
45000000      
Строителство

„Изграждане на обединен дежурен център в сградата на СДВР-МВР, находяща се в гр. София, ул. „Антим І” № 5“ по следните обособени позиции:
Обособена позиция № 1 „Изпълнение на строително монтажни работи за изграждане на обединен дежурен център в сградата на СДВР-МВР“
Обособена позиция № 2 „Доставка на оборудване за обединен дежурен център в сградата на СДВР-МВР“
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
980091.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Изпълнение на строително монтажни работи за изграждане на обединен дежурен център в сградата на СДВР-МВР 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. "Антим I" № 5

Предмета на обособена позиция № 1 е "Изпълнение на строително монтажни работи за изграждане на обединен дежурен център в сградата на СДВР-МВР“ – по видове и количества строителни и монтажни работи по части: част „Архитектурна“, част „ТОВК-ОВК“, част „Електро“, част „Пожароизвестителна система“, част „ВиК“, подробно описани в техническата спецификация за обособена позиция № 1 и работния инвестиционен проект.
Критериите по-долу
 
ДА М – Методология за изпълнение на поръчката    40
Си – Срок за изпълнение    10
Цена
50
II.2.6) Прогнозна стойност
884170.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

Доставка на оборудване за обединен дежурен център в сградата на СДВР-МВР 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
30000000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София, ул. "Антим I" № 5

Предмета на обособена позиция № 2 е „Доставка на оборудване за обединен дежурен център в сградата на СДВР-МВР“ - по видове и количества оборудване по части: част „Електро“ и част „Пожарна безопасност“, подробно описани в техническата спецификация за обособена позиция № 2.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
95921.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
90

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Отнася се само за обособена позиция № 1!
Участникът представя в офертата си Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като в част IV "Критерии за подбор, раздел А "Годност", „Вписване в съответния професионален регистър“ посочва информация за установяване изпълнението на следния критерии:
Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя към Камарата на строителите в България за изпълнение на строежи първа категория, съгласно чл.137, ал.1, т.1 от Закона за устройство на територията (ЗУТ), а за участници чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени. Информацията за съответствие с критерият за подбор се посочва в ЕЕДОП, част от офертата на участника, а доказателствата за съответствие с критериите за подбор се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. При участие на обединения, които не са юридически лица да се спазват изискванията на чл. 59, ал. 6 от ЗОП.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Отнася се само за обособена позиция № 1!
Участникът представя в офертата си Единния европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП), като в част IV "Критерии за подбор, раздел Б "Икономическо и финансово състояние", „Застрахователна полица за риск „професионална отговорност“, посочва информация за установяване изпълнението на следния критерии:
Участникът следва да е има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума на застраховката съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (600 000 лева) или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава члена на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 171а от ЗУТ. Информацията за съответствие с критерият за подбор се посочва в ЕЕДОП, част от офертата на участника, а доказателствата за съответствие с критериите за подбор се представят в случаите по чл. 67, ал. 5 от ЗОП. Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. При участие на обединения, които не са юридически лица да се спазват изискванията на чл. 59, ал. 6 от ЗОП.


Участникът да има валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството“ за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия при или по повод изпълнение на задълженията им, съгласно чл. 171 от ЗУТ с минимална застрахователна сума на застраховката съгласно чл. 5, ал. 2, т. 1 от Наредба за условията и реда за задължителното застраховане в проектирането и строителството (600 000 лева) или еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава члена на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, съгласно чл. 171а от ЗУТ.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Точките по-долу важат за обособена позиция № 1!
Участникът представя в офертата си ЕЕДОП, като в част IV "Критерии за подбор“, посочва информация за установяване изпълнението на следните критерии:
1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните пет години от датата на подаване на офертата. Под „сходен“ следва да се разбира обект/и, които включва изпълнение на строителство (изграждане и/или основен ремонт) на административна и/или офис и/или жилищна и/или производствена и/или смесена или друга сграда с обем РЗП: 788 кв.м.
Информация за съответствие с изискването участникът посочва в ЕЕДОП, част IV, раздел В „Технически и професионални способности“, „За поръчки за строителство: извършени строителни дейности от конкретен вид“. Съответствието с този критерий се доказва със списък на строителството, идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да разполага с необходимия брой технически лица, включени или не в структурата на участника, включително лицата, които ще изпълняват строителството. Информация за съответствие с изискването участникът посочва в ЕЕДОП, част IV, раздел В „Технически и професионални способности“, „За поръчки за строителство: Технически лица или органи, които ще извършат строителството“. Съответствието с този критерий се доказва със списък на технически лица, включени или не в структурата на участника, включително лицата, които ще изпълняват строителството.
3. Участникът следва да прилага система за управление на качеството EN:ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват в съответствие с предмета на поръчката. Информация за съответствие с изискването участникът посочва в ЕЕДОП, част IV, раздел Г, „Сертификати от независими органи, удостоверяващи стандарти за осигуряване на качеството“. Съответствието с този критерий се доказва с валиден сертификат, издадени на името на участника от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от ИА „БСА” или друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговаря на изискванията за признаване съгласно чл.5а, ал.2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието. Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Точката по-долу важи само за обособена позиция № 2!
Участникът представя в офертата си ЕЕДОП, като в част IV "Критерии за подбор“, посочва информация за установяване изпълнението на следните критерии:
1. Участникът следва да е изпълнил дейности с предмет, идентични или сходни с тези на поръчката, за последните три години от датата на подаване на офертата. Под „сходен“ се разбира доставка на компютри и/или монитори и/или лаптопи. Участникът посочва в ЕЕДОП, част IV "Критерии за подбор, раздел В "Технически и професионални способности", „За поръчки за доставки: извършени доставки от конкретния вид“. Съответствието с този критерий се доказва със списък на доставките, които са идентични или сходни с предмета на обществената поръчка, с посочване на стойностите, датите и получателите, заедно с документи, които доказват извършената доставка, съгласно чл. 64, ал. 1, т. 2 от ЗОП.


Точките по-долу важат за обособена позиция № 1!
1. Участникът да е изпълнил за последните пет години от датата на подаване на офертата, минимум едно строителство (дейност) с предмет и обем, идентичен или сходен с този на поръчката. Под „сходен“ следва да се разбира обект/и, които включва изпълнение на строителство (изграждане и/или основен ремонт) на административна и/или офис и/или жилищна и/или производствена и/или смесена или друга сграда с минимален обем РЗП: 788 кв.м.
2. Участникът да разполага с необходимия брой технически лица, включени или не в структурата на участника, включително лицата, които ще изпълняват строителството, както следва: минимум един служител (технически ръководител), отговарящ на изискванията на чл. 163а от ЗУТ; минимум един специалист с професионална квалификация и професионален опит по всяка част: част „Архитектурна“, част „ОВК“, част „Електро“, част „ВиК“ и минимум 10 (десет) строителни работника, които ще изпълняват строителството.
3. Участникът да прилага система за управление на качеството EN: ISO 9001:2015 или еквивалент, с обхват в съответствие с предмета на поръчката.
Точката по-долу важи само за обособена позиция № 2!
1. Участникът да е изпълнил за последните три години от датата на подаване на офертата минимум една доставка с предмет, идентичен или сходен с този на поръчката. Под „сходен“ се разбира доставка на компютри и/или монитори и/или лаптопи.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

10/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

11/10/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

В СДВР-МВР на адрес: гр. София, ул. "Антим І " № 5

Отварянето на офертите е публично и на него могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. В случай, че присъстват упълномощени представители на участниците, те следва да представят пълномощни (оригинал или копие, заверено "вярно с оригинала") от участника, даващо им възможност да го представляват.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

1.Гаранцията за изпълнение (ГИ) на договор за обществена поръчка по обос.поз. е 5% (пет на сто) от ст-та му без ДДС.ГИ се представя от изпълнителя преди сключване на договора под формата на парична сума, или банкова гаранция, или застраховка, която обезпечава изпълнението му чрез покритие на отговорността на изпълнителя.Условията и сроковете за задържане и освобождаване на ГИ са уредени в проекта на договор за съответната обос.поз.
2.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник,за който е налице някое от обстоятел. по чл.54, чл.55, ал.1, т.1, т.4 и т.5, и чл.107 от ЗОП, по чл.3, т.8 във връзка с чл.4 от ЗИФДРЮПДРКЛТДС и чл.69 и пар.2, ал.1 от ДР от ЗПКОНПИ, както и участник който по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри” елементи,свързани с предлаганата цена и/или части от нея.Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник, чието предложение за изпълнение на поръчката за обос.поз. не изпълнява всички или някое от изискв. на възложителя съгласно тех. спец. за обос.поз.Възложителят ще отстранява от процедурата всеки участник,допуснал аритметична грешка (неточност) в ценовото си предложение и/или в КСС,при несъответствие на общата стойност,посочена в ценовото предложение и КСС, както и при ценово предложение надвишаващо прог. ст-ст на поръчката за обос.поз. Възложителят ще отстранява от участие в процедурата участник,който не предложи единична цена и/или обща цена и/или обща стойност за всички видове и количества по част/и, както и ако не предложи обща стойност за изпълнение на поръчката по всички части.Всички образци,приложени към документация за обществената поръчка са задължителни за участниците.Възложителят ще отстранява от участие участник в случайте по чл.35а, ал.3, изр.трето от ППЗОП.
3.Участниците в процедурата представят документите в запечатана, непрозрачна и надписана опаковка съгласно изискванията на чл.47 от ППЗОП.Опаковката съдържа документите по чл.39, ал.2 и ал.3 от ППЗОП,опис на представените документи и отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри“,който съдържа ценовото предложение с приложени към него КСС. Когато участник подава оферта за повече от една обос. поз., в опаковката се представят за всяка обос. поз. поотделно ЕЕДОП, докум.за доказване на предприетите мерки за надежност и документа за създаване на обединение,когато е приложимо, техническо и ценово предложение. Ценовото предложение за съответна обос. поз. се представя в отделен запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагани ценови параметри“ и номера и наимен. на обос. поз.
4.Когато участник в процедурата е обединение,което не е юридическо лице, се изисква копие от документа за създаване на обединението както и правата и задълженията на участниците в обединението;разпределението на отговорността между членовете на обединението;дейностите,които ще изпълнява всеки член на обединението във връзка с настоящата обществена поръчка.
5.При изготвяне на ценовото предложение за обос.поз. №1, участниците следва да се съобразяват с размерът на единичните показатели за ценообразуване на строителната продукция при възникване на непредвидени видове СМР, като същите да не са по-големи от:-часова ставка-4.30 лв./ч.ч.;-допълнителни разходи върху труда-80%;-доставно-складовите и транспортни разходи-7% върху стойността на материалите;-печалба-не по-голяма от 7% върху стойността на изпълнените СМР.Стойността на предложените от участниците единични показатели на ценообразуване остават непроменени до края на изпълнението на договора.
6.Участниците могат да получат необх. инф. за приложимите правила и изисквания относно задължения, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Р. България от НАП, Агенция по заетостта, ИА "Главна инспекция по труда" към МТСП.
7.Обществената поръчка се провежда при условията на чл.114 от ЗОП, тъй като финансирането й не е осигурено.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалба може да се подава в 10-дневен срок от изтичане на срока по чл.197, ал. 1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 02/09/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва