Деловодна информация
00656
04-00-202 30/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00656-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

ОБЩИНА ГЪРМЕН 000024752
УЛ. ПЪРВА №35
СЕЛО ГЪРМЕН BG413 2960 България
ИНЖ. ПЕТЪР ТИГАЛОНОВ - Н-К ОТДЕЛ ПЕС И ТСУ +359 075232040
oba_garmen@bitex.bg +359 075233179

Интернет адрес/и

www.garmen.bg

https://garmen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://garmen.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=%2bPFO1FD5kQA%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

“Избор на изпълнител за извършване на СМР на обект: "Реконструкция на улична мрежа в населени места на територията на община Гърмен“ по четири обособени позиции
45233200      
Строителство

Поръчката е за изпълнение на СМР по проект "Реконструкция на улична мрежа в населени места на територията на община Гърмен“ по четири обособени позиции:
•За обособена позиция № 1: Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Гърмен и с. Огняново, община Гърмен ;
•За обособена позиция № 2: Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Дебрен и с. Дъбница, община Гърмен;
•За обособена позиция позиция № 3: Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Рибново, община Гърмен;
•За обособена позиция № 4: Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Долно Дряново, община Гърмен:
Обектите са ІV (четвърта) категория, съгл. Разрешение за строеж №62/30.09.2016 г;
В съответствие с чл. 48, ал. 1 от ЗОП необходимите характеристики на предмета на обществената поръчка са подробно описани в Техническите спецификации – приложени към настоящата документация.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1070320.37      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Гърмен и с. Огняново, община Гърмен 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

територията на селата Гърмен и Огняново, община Гърмен.

Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Гърмен и с. Огняново, община Гърмен, в т.ч.:
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 195 до О.Т. 278 – улично платно“ в село Гърмен
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 195 до О.Т. 278 – тротоар“ в село Гърмен
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 33-32-35– улично платно“ в село Гърмен
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 33-32-35– тротоар“ в село Гърмен
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 90-38-7– улично платно“ в село Огняново
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 90-38-7– тротоар“ в село Огняново
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 146-34-35– улично платно“ в село Огняново
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение (КТП)    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
454014.51      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 16/05/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за опускане на БФП № BG06RDNP001-7.001-0077-С01 от 16.05.2019г.

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Дебрен и с. Дъбница, община Гърмен“ 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Територята на селата Дебрен и Дъбница, община Гърмен

Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Дебрен и с. Дъбница, община Гърмен в т.ч.:
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 105–102-94а, 146-147-153 - улично платно“ в село Дебрен
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 105–102-94а, 146-147-153 - тротоар“ в село Дебрен
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 145–154-176, - улично платно“ в село Дъбница
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 145–154-176, - тротоар“ в село Дъбница
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
325404.64      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 16/05/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за опускане на БФП № BG06RDNP001-7.001-0077-С01 от 16.05.2019г.

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Рибново, община Гърмен“ 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Територията на село Рибново, община Гърмен.

Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Рибново, община Гърмен, в т.ч.:
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 23-25 - улично платно“ в село Рибново
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 18-20 - улично платно“ в село Рибново
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 22-23 - улично платно“ в село Рибново
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 62-60 - улично платно“ в село Рибново
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 199-202 - улично платно“ в село Рибново
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 21-29 - улично платно“ в село Рибново
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение (КТП)    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
219003.62      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 16/05/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за опускане на БФП № BG06RDNP001-7.001-0077-С01 от 16.05.2019г.

II.2) Описание 1

„Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Долно Дряново, община Гърмен“ 4
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233200      
II.2.3) Място на изпълнение
BG413

Територията на с. Долно Дряново, община Гърмен.

Реконструкция и рехабилитация на улици в с. Долно Дряново, община Гърмен, в т.ч.:
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 133-134 - улично платно“ в село Долно Дряново
„Реконструкция и рехабилитация на улица – „Участък от О.Т. 123-127 - улично платно“ в село Долно Дряново
Критериите по-долу
 
ДА Качество на техническото предложение (КТП)    50%
Цена
50%
II.2.6) Прогнозна стойност
71897.60      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 16/05/2022 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор за опускане на БФП № BG06RDNP001-7.001-0077-С01

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да има регистрация в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите за изпълнение на строежи с обхват II група, IV категория по смисъла на чл. 5, ал. 6, т. 2.4.1. от Правилника за реда за вписване и водене на ЦПРС, издаден от Председателя на КСБ, обн. ДВ бр. 101 от 22.11.2013г., която да му позволява извършването на строителните работи, предмет на настоящата поръчка, а за чуждестранно лице - еквивалентен документ или декларация от компетентните органи, съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ съгласно законодателството на държавата, в която лицето е установено и осъществява дейността си, извършване на строителните работи, които са предмет на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
Подизпълнители, които ще изпълняват дейност по строителство, както и онези съдружници в обединение което не е ЮЛ, но съгласно договора за обединение ще изпълняват дейност по строителство, също следва да са вписани в ЦПР на строителя, за изпълнение на съответната група и категория строеж.
Деклариране: Участникът попълва поле 1) на раздел А: „Годност“, Част IV: „Критерии за подбор“ от Единен европейски документ за обществени поръчки (ЕЕДОП).
Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
Доказване: Участникът, определен за изпълнител представя заверено копие на валидно Удостоверение от Камара на строителите в България или декларация от участника, че същият е вписан в Централния Професионален Регистър на Строителя за изпълнение на строежи с обхват: II група, IV категория, съобразно Правилника за реда и вписване и водене на ЦПРС или да извърши съответна регистрация" или еквивалентен документ или декларация от компетентните органи съгласно националния му закон за вписването на лицето в съответен професионален регистър на държавата, в която е установен, допускащ, съгласно законодателството на държавата, в която участникът е установен и осъществява дейност по извършване на строителните работи обект на настоящата обществена поръчка, придружен с превод на български език.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участниците следва да са реализирали специализиран оборот от строително-монтажни работи през последните 3 (три) приключили финансови години за обособена позиция за която участва.
Деклариране:1.1.Участникът попълва поле 2а) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Доказване:Участникът, определен за изпълнител представя копие на:
1.1.Годишните финансови отчети или техни съставни части, за последните три приключили финансови години, в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си. Когато публикуването им се изисква от законодателството на държавата, в която изпълнителят е установен.
1.2.Справка за оборота в сферата на строителство.
Информацията по т. 1.1 и 1.2 може да обхваща и по-кратък период в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
*Когато по основателна причина участникът не е в състояние да представи поисканите от възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който възложителят приеме за подходящ.
2.Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват II група, минимум IV категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
Деклариране: Участникът попълва поле 5) на раздел Б: Икономическо и финансово състояние, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
Доказване:Участникът, определен за изпълнител представя застраховка „Професионална отговорност“, покриваща минималната застрахо-вателна сума за строежи с обхват II група, минимум IV Категория в съответствие с Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен/еквивалентен документ.
? Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
? Когато предоставената застраховка или гаранция, покрива само частично рисковете, възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.


1. Участниците следва да са реализирали специализиран оборот от строително-монтажни работи през последните 3 (три) приключили финансови години за обособена позиция за която участва, както следва:
1.1. За обособена позиция 1 в размер на не по-малко от 450 000,00 лв. за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.2 За обособена позиция 2 в размер на не по-малко от 325 000,00 лв. за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.3 За обособена позиция 3 в размер на не по-малко от 215 000,00 лв. за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
1.4 За обособена позиция 4 в размер на не по-малко от 70 000,00 лв. за последните три приключили финансови години, или в зависимост от датата, на която участникът е създаден или е започнал дейността си.
*ВАЖНО – Под „специализиран оборот“ следва да се разбира: Оборот реализиран от строително – монтажни работи.
В случай, че участникът е подал оферта за повече от една обособена позиция, изискването за минимален оборот се отнася за позицията с по – висока стойност.
2. Участникът трябва да има застраховка „Професионална отговорност“ на участниците в строителството по чл. 171 от ЗУТ, покриваща минималната застрахователна сума за строежи с обхват II група, минимум IV категория, съгласно Наредба за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството, или съответен валиден аналогичен документ.
? Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство.
Критерият за подбор се отнася за всички обособени позиции!
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

2.3.1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентична или сходна с предмета на обособената позиция, за която се подава оферта.Деклариране: Участникът попълва поле 1а) от раздел В: Технически и професионални способности, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП. Доказване: Участникът, определен за изпълнител представя списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2.3.2.Участникът да има внедрена система - по стандарт ISO EN 9001:2008/ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи. Деклариране: Участникът попълва раздел Г: Стандарти за осигуряване на качеството и стандарти за екологично управление, Част IV: „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.Доказване: Участникът, определен за изпълнител представя Сертификат ISO EN 9001:2008 / ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи, издаден от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган за акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки


2.3.1.Участникът, през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, следва да е изпълнил дейност (строителство) на минимум 1 (един) обект, идентична или сходна с предмета на обособената позиция, за която се подава оферта.
Под дейност (строителство), „сходна с предмета”, следва да се разбира: изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на пътища и/или улична мрежа, попадащи в обхвата на минимум четвърта категория, съгласно чл. 137, ал. 1, т.4 от ЗУТ.
Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан акт/протокол за предаване на строежа на Възложителя.
Възложителят не поставя изискване към обема на изпълнената дейност (строителство).
2.3.2.Участникът да има внедрена система - по стандарт ISO EN 9001:2008/ISO EN 9001:2015 или еквивалент за внедрена система за управление на качество или еквивалентна, с обхват на сертификация строително-монтажни работи.1.Възложителят може да изисква от участниците по всяко време да представят всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
2.При участие на обединения, които не са юридически лица, съответствието с критериите за подбор се доказва от обединението участник, а не от всяко от лицата, включени в него, с изключение на съответна регистрация, представяне на сертификат или друго условие, необходимо за изпълнение на поръчката, съгласно изискванията на нормативен или административен акт и съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в договора за създаване на обединението.
3.Съгласно чл. 65, ал. 1 от ЗОП участниците могат за конкретната поръчка да се позоват на капацитета на трети лица, независимо от правната връзка между тях, по отношение на критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние, техническите и професионалните способности
4. Третите лица трябва да отговарят на съответните критерии за подбор, за доказването на които участникът се позовава на техния капацитет и за тях да не са налице основанията за отстраняване от процедурата.
5.Когато участникът се позовава на капацитета на трети лица, той трябва да може да докаже, че ще разполага с техните ресурси, като представи документи за поетите от третите лица задължения.
В съответствие с чл. 65, ал. 6 от ЗОП възложителят може да предвиди изискване за солидарна отговорност за изпълнението на поръчката от кандидата или участника и третото лице, чийто капацитет се използва за доказване на съответствие с критериите, свързани с икономическото и финансовото състояние. При сключване на договора за обществена поръчка между Възложителят и участника, избран за изпълнител, същият се подписва и от горепосоченото трето лице в качеството му на поръчител по смисъла на чл. 138 – 148 от Закона за задълженията и договорите (ЗЗД).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

20/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

24/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Заседателната зала на община Гърмен находяща се на адрес: село Гърмен, ул. "Първа" №35, ет. 3

Получените оферти се отварят на публично заседание, на което могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Гаранцията обезпечаваща изпълнението на договора е определена в размер на 1% (един процент) от стойността на договора, включително със сумите за непредвидени разходи. Гаранцията за изпълнение се представя при подписване на договора от участника, определен за изпълнител на поръчката.
В случай на издаване на Банковата гаранция за изпълнение, същата се представя в оригинал, издаден от българска или чуждестранна банка, със срок на валидност – с 30 /тридесет/ дни, по–дълъг от срока на договора. Условията и сроковете за задържане или освобождаване на гаранцията за изпълнение се уреждат в договора за обществена поръчка.
?Гаранциите, могат да се предоставят от името на Изпълнителя за сметка на трето лице - гарант.
?Участникът, определен за изпълнител, избира сам формата на гаранциите за изпълнение.
?Когато избраният изпълнител е обединение, което не е юридическо лице, всеки от съдружниците в него може да е наредител по банковата гаранция, съответно вносител на сумата по гаранцията или титуляр на застраховката.
?Гаранциите във формата на парична сума, могат да се внасят по банков път по сметка на Община Гърмен:
Банка: „ДСК” ЕАД
BAN: BG53STSA93003308226622
BIC: STSABGSF
Титуляр на сметката: ОБЩИНА ГЪРМЕН
?При представяне на гаранциите, в платежното нареждане или в банковата гаранция изрично се посочва предмета на обществената поръчка, за които се представя гаранцията.
?Възложителят освобождава гаранциите, без да дължи лихви за периода, през който средствата законно са престояли при него.
Информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд.
Участниците могат да получат необходимата информация за задълженията, свързани с данъци и осигуровки, опазване на околната среда, закрила на заетостта и условията на труд, които са в сила в Република България и относими към услугите, предмет на поръчката, както следва:
Информация относно задълженията, свързани с данъци и осигуровки:
Национална агенция по приходите:
Информационен телефон на НАП - 0700 18 700;
интернет адрес: http://www.nap.bg
Информация относно задълженията, опазване на околната среда:
Министерство на околната среда и водите:
Информационен център на МОСВ; работи за посетители всеки работен ден от 14 до 17 ч.;
София1000, ул. "У. Гладстон" № 67,Телефон: 02/ 940 6331;
Интернет адрес: http://www3.moew.government.bg/
Информация относно задълженията, закрила на заетостта и условията на труд:
Министерство на труда и социалната политика:
Интернет адрес: http://www.mlsp.government.bg
София 1051, ул. Триадица №2, Телефон: 8119 44
Други указания, свързани с настоящата обществена поръчка:
В документация за участие, както и във всички образци и приложения към нея, следва да се има в предвид че:
?Всяко посочване на стандарт, спецификация, техническа оценка, техническо одобрение или технически еталон, следва да се чете, съответно се допълва с думите „или еквивалентно/и“.
?Всяко посочване на конкретен модел, източник или специфичен процес, който характеризира продуктите или услугите, предлагани от конкретен потенциален изпълнител, търговска марка, патент, тип или конкретен произход или производство, което би довело до облагодетелстване или елиминиране на определени лица или някои продукти, следва да се чете, съответно се допълва с думите „или еквивалентно/и“.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Жалби се подават в 10 - дневен срок след изтичането на срока по чл.179 от ЗОП - чл. 197, ал. 1, т.4 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 30/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва