Деловодна информация
00044АПИ
 
да
да
29/08/2019 (дд/мм/гггг)
00044-2019-0072 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Агенция Пътна инфраструктура 000695089
бул. Македония №3
София BG411 1606 България
Петя Парталова/Мария Станимирова /инж. Христина Христова/ +359 9173219
p.partalova@api.bg +359 9522563

Интернет адрес/и

www.api.bg

http://www.api.bg/index.php/bg/obshestveni-porachki/profil-na-kupuvacha-sled-30-dekemvri-2014


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://www.api.bg/PROXY/index2.php?/public/index.jsp?proc=1115
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Министерство или всякакъв друг национален или федерален орган, включително техни регионални или местни подразделения

I.5) Основна дейност 

Проектиране, строителство, поддръжка и ремонт на републикански пътища

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Ремонт на санитарните възли в сградата на ЦА на Агенция „Пътна инфраструктура“.
45200000      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е „Ремонт на санитарните възли в сградата на ЦА на Агенция „Пътна инфраструктура“.
В този смисъл, цел на обществената поръчка е Агенция „Пътна инфраструктура“ да сключи договор за изпълнение на ремонт на санитарните възли в сградата на Централна администрация на Агенция „Пътна инфраструктура“, находяща се на адрес: гр. София, бул. „Македония“ № 3.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
269900.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45200000      
II.2.3) Място на изпълнение
BG411

гр. София

В обхвата на настоящата обществена поръчка са включени дейности, които са свързани с изпълнение на строителни и монтажни работи на санитарните възли в сградата на ЦА на Агенция „Пътна инфраструктура“, както следва: демонтаж, доставка и монтаж на осветителни тела, ел. контакти, аксесоари и информационни табели; демонтаж, доставка и монтаж на смесителни батерии, мивки и моноблоци; демонтаж на дървени врати; демонтаж на окачени тавани; демонтаж на подови сифони; преработка на ел. инсталация и В и К инсталация; подова замазка; хидроизолация по подове, подмяна вертикални канализационни щрангове ф 110, полагане на гранитогрес и теракотни плочки; доставка и монтаж на PVC врати; обръщане около отвори с плочки; доставка и монтаж на ел. вентилатори; профилактика канализационни щрангове и шахти във вътрешен двор, боядисване с бял латекс, изхвърляне на строителни отпадъци и други. Очакваните видове работи при изпълнението на ремонтните дейности са посочени в приложената, Количествено - стойностна сметка - Образец № 3.1 към документация.
Строително – ремонтните дейности следва да се изпълняват поетапно, като се осигуряват работещи санитарни помещения за нуждите на персонала на АПИ. Участниците трябва да предложат техническо решение за основното обновяване на санитарните възли, без прекъсване на дейностите на Агенцията и създаване на неудобства на служителите на ЦА на АПИ и на посетителите в сградата.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
269900.00      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
60

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

Обществената поръчка се възлага въз основа на „икономически най - изгодната оферта“. Икономически най - изгодната оферта се определя въз основа на критерий за възлагане „най-ниска цена“ по чл. 70, ал. 2, т. 1 от ЗОП.
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

1.Изисква се участникът в процедурата да притежава регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от Закона за Камарата на строителите (ЗКС), за изпълнение на строежи от Първа група, III-та категория, а за чуждестранни лица – в аналогични регистри съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени или еквивалент.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор се доказва от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
*ВАЖНО: При попълване на ЕЕДОП , участникът в процедурата трябва да има предвид, че: За доказване на минималното изискване по т.1, участникът следва да посочи в ЕЕДОП наименование, № и дата на съответния документ!
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация.
Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата.
В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на:
Заверено копие от документа за регистрация в ЦПРС към Камарата на строителите в Република България, съгласно чл. 3, ал. 2 от ЗКС, за изпълнение на строежи от Първа група, III-та категория.
За чуждестранни лица се представя аналогичен документ, доказващ такава регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която са установени, с който следва да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в Република България, включително че е извършил съответната регистрация, съгласно Закона за камарата на строителите, във връзка с чл. 112, ал. 1, т. 4 от ЗОП.
В случай, че документът е представен по реда на чл. 67, ал. 5 от ЗОП, при сключване на договор за изпълнение на поръчката, същият не се представя.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

не се изисква.

III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Изисква се участникът в процедурата:
1. през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката. УТОЧНЕНИЕ ПО ОТН. НА ИЗИСКВ.по т.1:При попълване на ЕЕДОП, уч-кът в процедурата трябва да има предвид, че:Заб.1: За „дейности, сходни с предмета на поръчката“ се приема дейности, свързани със строителни и монтажни работи на сгради или части от тях.Заб.2:Строителството се счита за изпълнено, когато за обекта има съставен и подписан Констативен акт обр. 15/ Протокол обр. 16 или друг документ за предаване и приемане на строежа от Възложителя, за което обстоятелство участникът следва да посочи в ЕЕДОП вида и датата на съответния документ!Заб.3:Минималните изисквания могат да бъдат доказани с изпълнението на едно или няколко възлагания!
2.да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ строителство и/или ремонт на жилищни и смесени сгради с високо застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване.
3.да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ строителство и/или ремонт на жилищни и смесени сгради с високо застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване. УТ. ПО ОТН. НА ИЗИСКВАНЕТО по т.2и.3:При попълване на ЕЕДОП, уч-кът в процедурата трябва да има предвид,че:Заб: При доказване на минималното изискване е в сила разпоредбата на чл. 64, ал. 3, ал. 5, ал. 7 и ал. 8 от ЗОП!
4.да разполага персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката. УТ. ПО ОТН. НА ИЗИСКВАНЕТО ПО т.4:При попълване на ЕЕДОП, уч-кът в процедурата трябва да има предвид,че:Заб:Едно физическо лице може да изпълнява функциите само на един експерт!
При подаване на оферта, информацията относно изискването се посочва от участника в ЕЕДОП, в съответствие с указанията за попълването му, приложени към настоящата документация. Съгласно чл. 67, ал. 5 от ЗОП, Възложителят може да изисква по всяко време след отварянето на заявленията за участие или офертите представяне на всички или част от документите, чрез които се доказва информацията, посочена в ЕЕДОП, когато това е необходимо за законосъобразното провеждане на процедурата. В тези случаи, както и при сключване на договор за изпълнение на поръчката, съответствието с изискването се доказва с представянето на: по т.1:Списък на строителството, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания; по т. 2 и т.3: Валидни сертификати, издадени от акредитирани лица, за контрол на качеството, удостоверяващи съответствието със съответния стандарт.Участникът, определен за изпълнител, трябва да има валиден сертификат през целия срок на изпълнение на договора, а когато е приложимо да прилага еквивалентните мерки;по т.3 Списък на персонала, който ще изпълнява поръчката, и/или на членовете на ръководния състав, които ще отговарят за изпълнението, както и документи, които доказват професионална компетентност на лицата.


Изисква се участникът в процедурата:
1. през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, да е изпълнил дейности с предмет и обем, идентични или сходни с този на поръчката.
2.да прилага система за управление на качеството, сертифицирана съгласно стандарт БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ строителство и/или ремонт на жилищни и смесени сгради с високо застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване.
3.да прилага система за опазване на околната среда, сертифицирана съгласно стандарт ISO EN 14001:2015 (или еквивалентен сертификат, издаден от органи, установени в други държави членки) с обхват, включващ строителство и/или ремонт на жилищни и смесени сгради с високо застрояване и/или сгради и съоръжения за обществено обслужване.
4.да разполага персонал и/или с ръководен състав с определена професионална компетентност за изпълнението на поръчката, включващ най-малко:
А) Технически ръководител–1брой: Професионална област (квалификация): с висше образование по специалност „Строителство на сгради и съоръжения“ или „Жилищно строителство“, или „Пътно строителство“ или „Транспортно строителство“, или „Промишлено и гражданско строителство“, или еквивалентна специалност;
Б) Отговорник по контрола на качеството–1брой:Професионална област (квалификация): със средно или с висше образование и с обучение по системи за управление на качеството – вътрешен одитор по качеството и/или отговорник по качеството;
В) Координатор по безопасност и здраве (КБЗ)-1брой:Професионална област (квалификация): със завършен курс за КБЗ или еквивалент.
Ако участникът е обединение, което не е юридическо лице, съответствието с критерия за подбор по т. 1 и 4 се доказва от обединението участник, а по т. 2. и 3. от всяко от лицата, включени в него, което ще изпълнява съответната дейност съобразно разпределението на участието на лицата при изпълнение на дейностите, предвидено в документа/договора за създаване на обединението.
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


Възл.отстранява от участие участник:за когото са налице основанията по чл.54,ал.1от ЗОП,чл.55,ал.1,т.1,т.3,т.4 и т.5от ЗОП, усл.по чл.107 от ЗОП,обстоят.по чл.3,т.8 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС,са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ,който не удължи или не потвърди срока на валидност на офертата си след отправяне на покана от страна на Възложителя; чието техн. предложение не отг. на изискванията на В-ля, чието цен.предлож.надв. прогн. ст-ст опр. от В-ля и/или по какъвто и да е начин е включил някъде в офертата си извън плика „Предлагани ценови параметри“ за наст. поръчка, елементи, свързани с предлаганата цена/или части от нея/.Изпълн.представя ГОИД-5% от Цената за изпъл. на договора в лв. без ДДС, без вкл. непред. разходи.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
ДА
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

да

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

14/10/2019 (дд/мм/гггг)   17:30 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 12

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

15/10/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

гр. София 1606, бул. "Македония" № 3, административната сграда на Агенция "Пътна инфраструктура"

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Сроковете за подаване на жалба по процедурата са съгласно чл. 197, ал.1, т. 1 от ЗОП.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 29/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва