Деловодна информация
00237
1200-426 28/08/2019 (дд/мм/гггг)
не
00237-2019-0007 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Аксаково 000093385
ул. Г. Петлешев, №58б
Аксаково BG331 9154 България
Ирина Добрева +359 52762157
d_pravna@aksakovo.net +359 52762157

Интернет адрес/и

www.aksakovo.net

http://aksakovo.net/proc/ZOP/PublicRegisterList?UnitID=1


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
http://192.168.3.221/proc/ZopView.aspx?DosieID=271
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Изпълнение на строително-монтажни работи на обект „Рехабилитация на улици в гр. Аксаково: улица „Илия Димитров” и улица „Здравец“
45233120      
Строителство

Предвижда се изпълнението на комплекс от строително-монтажни работи за рехабилитация на улици „Илия Димитров“ и „Здравец“ в съответствие с одобрени инвестиционни проекти и Разрешение за строеж. В проекта са включени два подобекта (две улици), имащи важна роля в комуникационно-транспортната схема на града: 1. Улица „Илия Димитров” е обслужваща улица с интензивен трафик, осигуряваща връзка на жилищните квартали от източната част на града с общинската пътна мрежа, в непосредствена близост е разположен градски парк с детски площадки, градския пощенски клон, както и направлението на трафика в посока училището. Ремонтни дейности по улицата не са извършвани повече от 40 години. 2. Улица „Здравец“ е възлова за града, тъй като освен осигуряването на връзка на разположените в северната част на града жилищни квартали с общинската пътна мрежа, осигурява обходен маршрут за транзитно преминаващите автомобили по път VAR1023 по градския му участък ул. „Капитан Петко Войвода“ в северно направление.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
1114244.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
не

II.2) Описание 1

II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233120      
II.2.3) Място на изпълнение
BG331

улица „Илия Димитров” и улица „Здравец“, находящи се в гр. Аксаково, община Аксаково, област Варна

Предвижда се изпълнение на следните основни видове строителни дейности: 1. Рехабилитация на улица „Илия Димитров”, с дължина, получена след подробно заснемане - L=583,63m., включваща: подмяна на амортизирана тротоарна настилка и полагане на нова такава с обща площ 2559 кв.м.; нови ограничителни видими бордюри с обща дължина 1697 м.; полагане на нова асфалтова настилка с обща площ 3948 кв.м.; подмяна на съществуващо улично осветление с ново енергоспестяващо – 22 бр. 2. Рехабилитация на улица „Здравец” /в т.ч.: улица „Здравец - дясно платно”, с дължина, получена след подробно заснемане - L=610,19m. и улица „Здравец - ляво платно”, с дължина, получена след подробно заснемане - L=280,30m./, включваща: подмяна на амортизирана тротоарна настилка и полагане на нова такава с обща площ 2000 кв.м.; нови ограничителни видими бордюри с обща дължина 2194 м.; полагане на нова асфалтова настилка с обща площ 5518 кв.м.; подмяна на съществуващо улично осветление с ново енергоспестяващо – 30 бр. Ще се положи нова пътна маркировка върху асфалтираните улици и ще се обнови и актуализира вертикалната сигнализация. Проектът е съобразен с изискванията за достъпност, като се предвижда направа на рампи за инвалиди до нивото на настилката. Пред съществуващите гаражни входове и търговски обекти ще се изградят бетонови рампи. Съобразно нормативните изисквания на Закона за устройство на територията при изпълнение на строителството ще се упражнява строителен и авторски надзор. За всяка от отделните дейности, описани в количествената сметка, следва да се предвидят всички необходими разходи, в т.ч. доставка на всички необходими материали, транспорт, механизация, почистване и извозване на отпадъци и др. Невключени разходи в съответните позиции, няма да бъдат признавани при изпълнението и остават за сметка на Изпълнителя. Изпълнителят на строителните работи трябва да спазва всички изисквания на нормативните актове и стандарти, регламентиращи този вид дейност и определящи необходимото ниво на качество. При изпълнение на строително - монтажните работи Изпълнителят следва да се придържа стриктно към одобрения инвестиционен проект. Изменения в проекта могат да се правят само от Възложителя /след предварително съгласуване с проектанта и строителния надзор на обекта и изрично написана заповед за нужните промени, когато това е в интерес на качеството на работата или води до намаляване на разходите за строителство без влошаване на качеството. Изпълнителят няма право по своя инициатива да прави изменения в проекта без разрешение от Възложителя и одобрение от проектанта на обекта и строителния надзор, както и заповед отразена в заповедната книга на обекта.
Критериите по-долу
 
НЕ  
Цена
II.2.6) Прогнозна стойност
1114244.86      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
540

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
да
Договор №BG06RDNP001-7.001-0052-C01/05.06.2019г. за предоставяне на БФП по ПРСР за периода 2014-2020 г. с предмет: „Рехабилитация на улици в град Аксаково: улица „Илия Димитров“ и улица „Здравец“

Общият срок за изпълнение на поръчката е според предлож. на изпълнителя, но не повече от 540 кал. дни, счит. от датата на подписване на протокол за откриване на стр. площадка и определяне на стр. линия и ниво (акт обр. 2). За край на изпълнението на СМР се счита датата на подписването на констативен акт за установяване годността за приемане на строежа (протокол обр.15).
 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът следва да е вписан в Централния професионален регистър на строителя за строежи от IV-та група, минимум ІІІ-та категория, съгласно Закона за камарата на строителите или да притежава еквивалентен документ, удостоверяващ регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата членка, в която участникът е установен.
За доказване на съответствието с изискването участникът предоставя (декларира) в Единния европейски документ за обществени поръчки (еЕЕДОП): информация за обстоятелствата по отношение на наличието на регистрация в Централния професионален регистър на строителя (ЦПРС) за строежи (IV-та група, минимум ІІІ-та категория), съгласно Закона за камарата на строителите и посочва линк към интернет-страницата на която тази информация е достъпна, а участниците, чуждестранни лица: информация за наличие на еквивалентен документ, удостоверяващ регистрация в аналогичен регистър, съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ГОДНОСТ (ПРАВОСПОСОБНОСТ) ЗА УПРАЖНЯВАНЕ НА ПРОФЕСИОНАЛНА ДЕЙНОСТ, ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТАТА, УЧАСТНИКЪТ ПОПЪЛВА СЪОТВЕТНОТО ПОЛЕ ОТ РАЗДЕЛ А: ГОДНОСТ В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ еЕЕДОП.
В случай, че участникът е чуждестранно лице или обединение от такива лица, преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител да представи документ с който да докаже, че има право да изпълнява възлаганата дейност в РБългария, вкл. че е извършил съответната регистрация.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

1. Участникът следва да има застраховка „Професионална отговорност“ с покритие, съответстващо на обема и характера на поръчката или произтичащо от нормативен акт.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ИЗИСКВАНИЯТА ЗА ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ, ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТАТА УЧАСТНИКЪТ ПОПЪЛВА СЪОТВЕТНОТО ПОЛЕ ОТ РАЗДЕЛ Б: ИКОНОМИЧЕСКО И ФИНАНСОВО СЪСТОЯНИЕ В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ еЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител:
- Доказателства за наличие на застраховка „Професионална отговорност“ на лицата, които ще осъществяват строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия или при или по повод изпълнение на задълженията им, или съответен валиден аналогичен /еквивалентен/ документ /в случай, че същите не са достъпни чрез пряк и безплатен достъп до съответната национална база данни/.
Когато по основателна причина, участник не е в състояние да представи поисканите от Възложителя документи, той може да докаже своето икономическо и финансово състояние с помощта на всеки друг документ, който Възложителят приеме за подходящ.


Участникът следва да притежава и да поддържа за целия срок на договора за възлагане на обществената поръчка валидна застраховка „Професионална отговорност“ на лицата, които ще осъществяват строителството за вреди, причинени на други участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия или при или по повод изпълнение на задълженията им, или съответен валиден аналогичен /еквивалентен/ документ. Минималната застрахователна сума за строител за строежи трета категория е 200 000,00 лв., съгласно чл. 5, ал. 2 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (приета с ПМС № 38 от 24.02.2004 г., обн., ДВ, бр. 17 от 2.03.2004 г.).
Чуждестранните участници следва да притежават еквивалентна застраховка за професионална отговорност за вреди на участници в строителството и/или на трети лица, вследствие на неправомерни действия или бездействия, при или по повод изпълнение на задълженията им, която да покрива минимум рисковете и минималните застрахователни суми, предвидени в Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството (обн., ДВ, бр. 17 от 2004 г.). Изискването не се прилага за лице от държава - членка на Европейския съюз, или от друга държава - страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, което се установява на територията на Република България и е предоставило еквивалентна застраховка за професионална отговорност или гаранция в друга държава - членка на Европейския съюз, или в страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство. Когато предоставената застраховка или гаранция покрива само частично рисковете, Възложителят може да изиска допълнителна застраховка или гаранция, която да обхване непокритите рискове, в съответствие с чл. 173, ал. 2 и чл. 174, ал. 1 от ЗУТ и при спазване изискванията на чл. 27, ал. 3 от Закона за дейностите по предоставяне на услуги.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, дейности с предмет и обем, идентични или сходни с тези на обществената поръчка.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ТЕХНИЧЕСКИТЕ И ПРОФЕСИОНАЛНИТЕ СПОСОБНОСТИ, ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА, УЧАСТНИЦИТЕ ПОПЪЛВАТ СЪОТВЕТНИТЕ ПОЛЕТА ОТ РАЗДЕЛ В: ТЕХНИЧЕСКИ И ПРОФЕСИОНАЛНИ СПОСОБНОСТИ В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за Изпълнител:
- Списък на строителството по чл. 64, ал. 1, т. 1 от ЗОП, идентично или сходно с предмета на поръчката, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
2. Участникът следва да прилага системи или стандарти за управление на качеството и за опазване на околната среда.
ЗА ДОКАЗВАНЕ НА ГОРЕПОСОЧЕНИТЕ ИЗИСКВАНИЯ ПРИ ПОДАВАНЕ НА ОФЕРТА, УЧАСТНИКЪТ ПОПЪЛВА САМО СЪОТВЕТНИТЕ ПОЛЕТА ОТ РАЗДЕЛ Г: СХЕМИ ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА КАЧЕСТВОТО И СТАНДАРТИ ЗА ЕКОЛОГИЧНО УПРАВЛЕНИЕ, В ЧАСТ IV: КРИТЕРИИ ЗА ПОДБОР ОТ ЕЕДОП.
Преди сключване на договор за обществена поръчка, Възложителят изисква от участника, определен за изпълнител:
- Валидни сертификати (еквиваленти) за съответствие на СУОС и СУК или други доказателства на еквивалентни мерки или стандарти за опазване на околната среда и управление на качеството с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката (строителство).
* Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
** Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
*** Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини. В този случай, участникът трябва да е в състояние да докаже, че предлаганите мерки са еквивалентни на изискваните.
**** Възложителят приема други подходящи доказателства за съответствие с изискванията или критериите, свързани с изпълнението на поръчката, когато участникът по независещи от него причини няма възможност да осигури сертификатите или няма възможност да ги получи в съответните срокове и при условие, че участникът докаже, че строителството отговаря на изискванията или критериите, свързани с изпълнението на поръчката.
***** Възложителят може да не приеме представено доказателство за технически и професионални способности, когато то произтича от лице, което има интерес, който може да води до облага по смисъла на чл. 54 от Закона за противодействие на корупцията и за отнемане на незаконно придобитото имущество.


1. Участникът следва да е изпълнил през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, минимум една дейност за строителство, идентична или сходна с предмета и обема на обществената поръчка.
Забележка: Под „дейности с предмет и обем, сходни с предмета на обществената поръчка“, следва да се разбират строителни дейности, свързани с изпълнението на обект - изграждане и/или ремонт и/или реконструкция и/или рехабилитация на улици с обща дължина не по-малка от 1 000 (хиляда) метра, при което са изпълнени СМР в три направления: асфалтови настилки, тротоарни настилки, улично осветление.
Основните видове дейности задължително следва да бъдат посочени и попълнени в съответното поле на Част ІV „Критерии за подбор“ от ЕЕДОП.
2.Участникът следва да прилага сертифицирана Система за опазване на околната среда (СУОС), според изискванията на БДС EN ISO 14001:2015 (или еквивалентен, или доказателства за еквивалентни мерки за опазване на околната среда) за дейност с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката (строителство).
Участникът следва да прилага сертифицирана Система за управление на качеството (СУК), според изискванията на БДС EN ISO 9001:2015 (или еквивалентен, или доказателства за внедрени еквивалентни мерки за управление на качеството) за дейност с обхват на сертификация, включващ предмета на поръчката (строителство).
III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Публично състезание
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

18/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 6

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

19/09/2019 (дд/мм/гггг)   14:00 (чч:мм)

в сградата на Община Аксаково, заседателна зала, ет.2, адрес: гр. Аксаково, ул. "Г. Петлешев" №58б

Получените оферти се отварят на публ. заседание,на което могат да присъстват участниците в процедурата или упълномощените им представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. Офертите се отварят по реда на чл.54 от ППЗОП.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Изисквания по отношение на личното състояние на участн.: За участниците в процедурата следва да не са налице обстоятелствата по чл. 54, ал.1 от ЗОП. Липсата или наличието на основания за отстраняване, свързани с обстоятелствата по чл. 54, ал.1 от ЗОП се посочват чрез попълване на съответния раздел на еЕЕДОП. Участник, за когото са налице накои от основанията по чл. 54, ал. 1 от ЗОП, има право да представи доказателства, че е предприел мерки, които гарантират неговата надеждност, въпреки наличието на съответните основания за отстраняване. Специфични национални основания за изключване: 1. Участниците в процед. и контролираните от тях лица следва да не са регистрирани в юрисдикции с преференциален данъчен режим, съгласно чл. 3 от ЗИФОДРЮПДРКТЛТДС, освен ако не са приложими изключ. по чл. 4 от същия закон; 2. За участниците не трябва да са налице обстоятелствата по чл. 69 от ЗПКОНПИ; 3. Наличие на влязла в сила присъда за престъпления по чл. 194 — 208, чл. 213а -217, чл. 219-252 и чл. 254а - 260 НК; 4. Наличие на свързаност по смисъла на §2, т. 45 от ДР на ЗОП; 5. Извършени нарушения по чл. 61, ал. 1, чл. 62, ал. 1 или 3, чл. 63, ал. 1 или 2, чл. 228, ал. 3 от КТ; 6. Извършени нарушения по чл. 13, ал. 1 от Закона за трудовата миграция и трудовата мобилност. Други основ. за отстраняване - съгл. чл. 107 от ЗОП; Друго: 1. Гаранцията за изпълн. на договора е в размер на 1 % от стойността на договора. Гаранц. за изпълн. се предост. в една от следн. форми: парична сума; банкова гаранция или застраховка, която обезпечава изпълн. чрез покритие на отговорността на изпълн. Условията и срока за задържане и освобожд. на гаранц. за изпълн. се уреждат в договора. Преди сключв. на договор, Възлож. изисква от участ., опред. за изпълн., да предостави: актуални документи, удостов. липсата на основ. за отстран. от процед., както и съотв. с поставените критерии за подбор, включ. за третите лица и подизпълнителите, ако има такива; гаранция за изпълн. на договора; да извърши съответна регистрация, представи документ или изпълни друго изискване, което е необходимо за изпълнение на поръчката съгласно изискванията на нормативен или административен акт и е поставено от Възложителя в условията на обявената поръчка; и да представи Декларация по чл. 59, ал. 1, т. 3 от ЗМИП. Обществената поръчка се финансира по договор №BG06RDNP001-7.001-0052-C01/05.06.2019г. за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ по ПРСР за периода 2014-2020 г. с предмет: „Рехабилитация на улици в град Аксаково: улица „Илия Димитров“ и улица „Здравец“ и от бюджета на Община Аксаково. Адрес, на който се подават оферти: гр. Аксаково, Общ. Аксаково, ул. „Г. Петлешев“ №58 Б, в раб. време от 8:00 до 17:00, до датата и часа, посоч. в по-горе в наст. обявление.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

В 10-дневен срок от настъпване на обстоятелствата по чл.197, ал.1, т. 4 и ал. 2 от Закона за обществените поръчки
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 28/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва