Деловодна информация
00037Тетевен
Писмо - 2982 26/08/2019 (дд/мм/гггг)
да
да
26/08/2019 (дд/мм/гггг)
00037-2019-0011 (nnnnn-yyyy-xxxx)

Притурка към Официален вестник на Европейския съюз

Информация и онлайн формуляри: http://simap.ted.europa.eu

Обявление за поръчка

Директива 2014/24/ЕС/ЗОП

 Раздел I: Възлагащ орган

I.1) Наименование и адреси 1 (моля, посочете всички възлагащи органи, които отговарят за процедурата)

Община Тетевен 000291698
пл. Сава Младенов №9
Тетевен BG315 5700 България
инж. Михаил Куманов +359 67852200
mayor@teteven.bg +359 67896111

Интернет адрес/и

http://teteven.bg

http://teteven.bg/index.php/component/k2/item/3184-profil-na-kupuvacha


I.2) Съвместно възлагане

НЕ
      
НЕ

I.3) Комуникация 

Документацията за обществената поръчка е достъпна за неограничен и пълен пряк безплатен достъп на: (URL)
https://teteven.imeon.bg:4443/frmAOP.aspx?FmPCYiznRKI%3d=mt0TS1LIRic%3d
Горепосоченото/ите място/места за контакт
Горепосоченото/ите място/места за контакт
НЕ  
НЕ 

I.4) Вид на възлагащия орган 

Регионален или местен орган

I.5) Основна дейност 

Общи обществени услуги

Раздел II: Предмет

II.1) Обхват на обществената поръчка

„Извършване на основен ремонт на улици на територията на община Тетевен“
45233252      
Строителство

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на основен ремонт на улици на територията на община Тетевен. Към обществената поръчка са приложени технически спецификации, които определят техническите изисквания към строителните продукти и техните характеристики, които произтичат от съществените изисквания към строежите. Прилагането на Техническите спецификации става в съответствие с изискванията на българските законоустановени нормативи и други приложими нормативни документи. За всички обособени позиции са изготвени количествени сметки, неделима част от обществената поръчка и ценовата оферта към нея. Пълният обхват и изчерпателно изброяване на дейностите са посочени в техническите спецификации, неразделна част от документацията.
II.1.5) Прогнозна обща стойност 2
425833.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на рамковото споразумение или на динамичната система за покупки)
II.1.6) Информация относно обособените позиции
да
всички обособени позиции

II.2) Описание 1

"Извършване на основен и текущ ремонт на улици на територията на община Тетевен" 1
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

На територията на община Тетевен.

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на основен ремонт на улици на територията на община Тетевен. Към обществената поръчка са приложени технически спецификации, които определят техническите изисквания към строителните продукти и техните характеристики, които произтичат от съществените изисквания към строежите. Прилагането на Техническите спецификации става в съответствие с изискванията на българските законоустановени нормативи и други приложими нормативни документи. За всички обособени позиции са изготвени количествени сметки, неделима част от обществената поръчка и ценовата оферта към нея. Пълният обхват и изчерпателно изброяване на дейностите са посочени в техническите спецификации, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
227453.33      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Извършване на основен и текущ ремонт на улици на територията на община Тетевен" 2
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

На територията на община Тетевен

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на основен ремонт на улици на територията на община Тетевен. Към обществената поръчка са приложени технически спецификации, които определят техническите изисквания към строителните продукти и техните характеристики, които произтичат от съществените изисквания към строежите. Прилагането на Техническите спецификации става в съответствие с изискванията на българските законоустановени нормативи и други приложими нормативни документи. За всички обособени позиции са изготвени количествени сметки, неделима част от обществената поръчка и ценовата оферта към нея. Пълният обхват и изчерпателно изброяване на дейностите са посочени в техническите спецификации, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
131227      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

II.2) Описание 1

"Извършване на основен и текущ ремонт на улици на територията на община Тетевен" 3
II.2.2) Допълнителни CPV кодове 2
45233252      
II.2.3) Място на изпълнение
BG315

с. Рибарица, община Тетевен

Предмет на настоящата обществена поръчка е извършване на основен ремонт на улици на територията на община Тетевен. Към обществената поръчка са приложени технически спецификации, които определят техническите изисквания към строителните продукти и техните характеристики, които произтичат от съществените изисквания към строежите. Прилагането на Техническите спецификации става в съответствие с изискванията на българските законоустановени нормативи и други приложими нормативни документи. За всички обособени позиции са изготвени количествени сметки, неделима част от обществената поръчка и ценовата оферта към нея. Пълният обхват и изчерпателно изброяване на дейностите са посочени в техническите спецификации, неразделна част от документацията.
Критериите по-долу
 
ДА Организация за изпълнение на поръчката    70
Цена
30
II.2.6) Прогнозна стойност
67153      BGN
(за рамкови споразумения или динамични системи за покупки - прогнозна обща максимална стойност за цялата продължителност на тази обособена позиция)
II.2.7) Продължителност на поръчката, рамковото споразумение или динамичната система за покупки
 / 30/11/2020 (дд/мм/гггг)

не


II.2.9) Информация относно ограничение за броя на кадидатите, които ще бъдат поканени (с изключение на открити процедури)

или  / 

II.2.10) Информация относно вариантите
не
II.2.11) Информация относно опциите
не


II.2.12) Информация относно електронни каталози
НЕ
II.2.13) Информация относно средства от Европейския съюз
не

 Раздел III: Правна, икономическа, финансова и техническа информация 

III.1) Условия за участие

III.1.1) Годност за упражняване на професионалната дейност, включително изисквания във връзка с вписването в професионални или търговски регистри 

Участникът трябва да е регистриран в Централния професионален регистър на строителя, съгласно Закона за камарата на строителите и да има издадено удостоверение от Камарата на строителите, за изпълнението на обекти – II група, III категория, а за участник чуждестранно лице – в аналогичен регистър съгласно законодателството на държавата, в която са установени.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел А, т. 1 на ЕЕДОП, като се посочва, информация относно вписването на участника в съответния професионален или търговски регистър в държавата членка, в която е установен като се посочва дали съответните документи са на разположение в електронен формат, както и уеб адрес, орган или служба, издаващи документа за регистрация и точно позоваване на документа.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП се доказва с представяне на заверено копие от удостоверение за регистрация в ЦПРС или еквивалентен документ.
III.1.2) Икономическо и финансово състояние 
НЕ

Участникът, следва да има и да поддържа за целия период на изпълнение на договора за обществена поръчка, валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”, съгласно изискванията на чл. 171, ал. 1 от ЗУТ за лица, регистрирани на територията на Република България или еквивалентна за чуждестранни лица, в съответствие със законодателството на държавата в която са установени. Застраховката трябва да бъде с праг не по-малък от минималните застрахователни суми за проектиране и строителство за съответната категория строеж, съгласно чл. 5, ал. 2, т. 3 от Наредбата за условията и реда за задължително застраховане в проектирането и строителството - за строежи трета категория съгласно чл. 137, ал. 1, т. 3 ЗУТ - 200 000.00 лв.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел Б, т. 5 от ЕЕДОП с посочване на информация за размера на застрахователната полица, нейният номер, срок на валидност и от кого е издадена.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва с представяне на заверено копие на застрахователна полица за „Професионална отговорност в строителството“ или еквивалентен документ .


Валидна застраховка „Професионална отговорност в строителството”.
III.1.3) Технически и професионални възможности 
НЕ

Участникът следва да има изпълнено най-малко едно строителство през последните 5 (пет) години, считано от датата на подаване на офертата, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка. Под „строителство сходно“ с предмета на обществената поръчка се разбира СМР по реконструкция и/или рехабилитация, основен ремонт и/или текущ ремонт, и/или ново строителство на пътища и/или улици. Важи за всички обособени позиции. Обстоятелството се удостоверява в Част IV, Раздел В, т. 1а) от ЕЕДОП с посочване на информация за строителството с предмет и обем, идентични или сходни с тези на поръчката, с посочване на стойностите, датите и получателите. В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се доказва със Списък на строителството, което е идентично или сходно с предмета на обществената поръчка, придружен с удостоверения за добро изпълнение, които съдържат стойността, датата, на която е приключило изпълнението, мястото, вида и обема, както и дали е изпълнено в съответствие с нормативните изисквания.
Участникът трябва да разполага с инженерно-технически персонал за изпълнение на поръчката, включващ най-малко:
Технически ръководител – технически правоспособно лице съгласно изискванията чл. 163а, ал. 2 и ал. 3 от ЗУТ или за чуждестранни лица еквивалентно съгласно законодателството на държавата, в която са установени. Професионален опит: минимум пет години стаж, като технически ръководител по смисъла на чл. 163а, ал. 4 от ЗУТ при изпълнение на строителство.
- Специалист за контрол върху качеството - да притежава удостоверение за контрол върху качеството на изпълнение на строителството или еквивалентно; - минимум 3 години професионален опит.
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в Част ІV, раздел В, т. 2 на ЕЕДОП. В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се удостоверява с представяне на Списък на технически лица и/или организации, включени или не в структурата на участника, включително тези, които отговарят за контрола на качеството, а при обществени поръчки за строителство – лицата, които ще изпълняват строителството. Участникът трябва да прилага:
а) система за управление на качеството, съответстваща на стандарт БДС ЕN ISO 9001:2015 или еквивалентен (с обхват в областта на строителството).
Важи за всички обособени позиции.
Обстоятелството се удостоверява в част ІV, раздел Г на ЕЕДОП.
В случаите на чл. 67, ал. 5 и чл. 112, ал. 1, т. 2 от ЗОП изискването се удостоверява със заверени копия на сертификати за управление на качеството и за опазване на околната среда.
Сертификатите трябва да са издадени от независими лица, които са акредитирани по съответната серия европейски стандарти от Изпълнителна агенция "Българска служба за акредитация" или от друг национален орган по акредитация, който е страна по Многостранното споразумение за взаимно признаване на Европейската организация за акредитация, за съответната област или да отговарят на изискванията за признаване съгласно чл. 5а, ал. 2 от Закона за националната акредитация на органи за оценяване на съответствието.
Възложителят приема еквивалентни сертификати, издадени от органи, установени в други държави членки.
Възложителят приема и други доказателства за еквивалентни мерки за осигуряване на качеството или за опазване на околната среда, когато кандидат или участник не е имал достъп до такива сертификати или е нямал възможност да ги получи в съответните срокове по независещи от него причини.


III.1.5) Информация относно запазени поръчки 2
НЕ
НЕ

III.2) Условия във връзка с поръчката 2

III.2.1) Информация относно определена професия (само за поръчки за услуги)
НЕ


За изпълнение на поръчката участникът, избран за изпълнител трябва да представи следните гаранции:
1. Гаранцията за обезпечаване на авансово предоставените средства е в размер на стойността на предоставения аванс.
Гаранцията може да бъде под формата на: парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя; безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора; застраховка, която обезпечава изпълнението чрез покритие на отговорността на изпълнителя. Гаранцията се освобождава до три дни след връщане или усвояване на аванса.
2. Гаранцията за изпълнение на договора е в размер на 5% от стойността на договора без ДДС. Гаранцията може да бъде под формата на: парична сума, преведена по банкова сметка на Възложителя; безусловна и неотменяема банкова гаранция, издадена в полза на възложителя със срок на валидност не по-малък от 30 дни след изтичане срока на договора или застраховка.
III.2.3) Информация относно персонала, който отговаря за изпълнението на поръчката
НЕ
 Раздел IV:Процедура 

IV.1) Описание

Открита процедура
НЕ

IV.1.3) Информация относно рамково споразмение или динамична система за покупки

НЕ
    
  

НЕ
НЕ

IV.1.4) Информация относно намаляване на броя на решенията или офертите по време на договарянето или на диалога

НЕ

IV.1.5) Информация относно договаряне (само за състезателни процедури с договаряне)

НЕ

IV.1.6) Информация относно електронния търг

НЕ

IV.1.8) Информация относно Споразумението за държавни поръчки (GPA)

не

IV.2) Административна информация 

IV.2.1) Предишна публикация относно тази процедура 2


(Едно от следните: Обявление за предварителна информация; Обявление на профила на купувача)

IV.2.2) Срок за получаване на оферти или на заявления за участие

26/09/2019 (дд/мм/гггг)   17:00 (чч:мм)

IV.2.3) Прогнозна дата на изпращане на покани за търг или за участие на избраните кандидати 4

   
IV.2.4) Езици, на които могат да бъдат подадени офертите или заявленията за участие: 1  BG

IV.2.6) Минимален срок, през който оферентът е обвързан от офертата


или 3

(от датата, която е посочена за дата на получаване на офертата)

IV.2.7) Условия за отваряне на офертите

27/09/2019 (дд/мм/гггг)   10:00 (чч:мм)

Общинска Администрация, гр. Тетевен, пл. Сава Младенов №9, ет.2, заседателна зала 217

На отварянето могат да присъстват участниците в процедурата или техни упълномощени представители, както и представители на средствата за масово осведомяване. При промяна в датата, часа или мястото за отваряне на офертите участниците се уведомяват чрез профила на купувача най-малко 48 часа преди новоопределения час.
 Раздел VI: Допълнителна информация

VI.1) Информация относно периодичното възлагане 

не


VI.2) Информация относно електронното възлагане 

НЕ
НЕ
НЕ

VI.3) Допълнителна информация 2

Финансирането е от бюджетни средства на община Тетевен.

VI.4) Процедури по обжалване 

VI.4.1) Орган, който отговаря за процедурите по обжалване
Комисия за защита на конкуренцията
бул. Витоша № 18
София 1000 България
cpcadmin@cpc.bg +359 29884070
http://www.cpc.bg +359 29807315
VI.4.2) Орган, който отговаря за процедурите по медиация 2
VI.4.3) Подаване на жалби

Съгласно чл. 197 от Закона за обществените поръчки.
VI.4.4) Служба, от която може да бъде получена информация относно подаването на жалби 2

VI.5) Дата на изпращане на настоящото обявление: 26/08/2019 (дд/мм/гггг)

Възлагащият орган/възложителят носи отговорност за гарантиране на спазване на законодателството на Европейския съюз и на всички приложими закони


1моля, повторете, колкото пъти е необходимо
2в приложимите случаи
3моля, повторете, колкото пъти е необходимо, ако това обявление е само за предварителна информация
4ако тази информация е известна
5моля, представете тази информация, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
6доколкото информацията е вече известна
7задължителна информация, която не се публикува
8информация по избор
9моля, представете тази информация само ако обявлението е за предварителна информация
10моля, представете тази информация само ако обявлението е обявление за възлагане
11само ако обявлението се отнася до квалификационна система
12моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на интерес, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура или има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
13моля, представете тази информация тук или в поканата за потвърждаване на оферти или за договаряне, ако обявлението е покана за участие в състезателна процедура
14ако това е за предварителна информация, използвано като покана за участите в състезателна процедура - моля, представете тази информация, ако тя вече е известна
15моля, представете тази информация тук или, ако е приложимо, в поканата за подаване на оферти
16
17задължителна информация, ако това е обявление за възлагане
18само ако обявлението не се отнася до квалификационна система
19ако обявлението има за цел намаляване на срока за получаване на оферти
20може да бъде присъдена значимост вместо тежест
21може да бъде присъдена значимост вместо тежест; ако цената е единственият критерий за възлагане, тежестта не се използва